Gå til innhold

Tuppelene’s dagbok


tuppelene

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Fortunatus skrev:

Her går det litt opp og ned..

Startet dagen med frisk blødning 😝 ikke særlig smerter, men har blitt veldig bekymret for morgendagen. 

Formen min er upåklagelig, føler meg overhodet ikke gravid! Men det bekymrer jeg meg ikke så mye over, synes det er helt greit.  Er jo trøtt som en strømpe flere ganger om dagen.. Men disse småblødningene kunne kroppen min spart meg for.

Åh, det er så dårlig gjort av kroppen og holde på slik altså. Skjønner du blir bekymret, med vi får krysse fingrene for at alt er i skjønneste orden i morgen😊🤞 og ikke minst at det ikke kommer noe mere småblødninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Azumarill skrev:

Lykke til med ultralyd :hjerte:

For det det er verdt så blødde jeg jevnlig gjennom forrige svangerskap og ja, det er en helt grusom følelse, men det er faktisk vanligere enn man tror å blø litt og ikke alle blødninger som er av det skumle slaget :) 

Ja, jeg har skjønt det er ganske vanlig 🙂

Men etter en blødning så sitter man liksom bare og venter på at slusene skal åpne seg.. Har jo heldigvis ikke skjedd 😉

takk for støtten, har time i ettermiddag.

Ser ut som timen er på IVF-klinikken.. Får håpe det er siste gang på en good stund jeg må dit 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fortunatus skrev:

Ja, jeg har skjønt det er ganske vanlig 🙂

Men etter en blødning så sitter man liksom bare og venter på at slusene skal åpne seg.. Har jo heldigvis ikke skjedd 😉

takk for støtten, har time i ettermiddag.

Ser ut som timen er på IVF-klinikken.. Får håpe det er siste gang på en good stund jeg må dit 😉

Så spennende! Dette skal være siste visitt inn i den gangen der ja🤞

Om 24 timer jeg jeg ferdig og har forhåpentligvis noen gode nyheter å skrive her 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Waldfee skrev:

Masse lykke til på ultralyd, og også til deg @Fortunatus 🤞🤞🤞

Takk😊🤞  Åh det blir så spennende. Begynte du med sprøyter i dag? Ikke lenge til du er rugekasse igjen nå🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk helt fantastisk på ultralyd! 

Er to små knøtt som kommer i januar 😃

Begge hadde perfekt lengde, så alt så ut som det skulle være 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fortunatus skrev:

Gikk helt fantastisk på ultralyd! 

Er to små knøtt som kommer i januar 😃

Begge hadde perfekt lengde, så alt så ut som det skulle være 🙂

Awww😍 Gratulerer med en fantastisk UL og to blinkende hjerter! Så fantastisk at det er akkurat som det skal være. Det var gode nyheter etter blødningene altså 👨‍👩‍👧‍👦 Skal du tilbake til Riksen på flere kontroller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Fortunatus skrev:

Gikk helt fantastisk på ultralyd! 

Er to små knøtt som kommer i januar 😃

Begge hadde perfekt lengde, så alt så ut som det skulle være 🙂

Ojojoj!! Såå fantastisk 💗💗 Nå ble jeg glad 😊 Gratulerer så mye! Nå kan du slappe litt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tuppelene skrev:

Takk😊🤞  Åh det blir så spennende. Begynte du med sprøyter i dag? Ikke lenge til du er rugekasse igjen nå🙏

Jeg skal straks ta første sprøyte. Spennende tider. Håper du får sove godt i natt 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tuppelene skrev:

Awww😍 Gratulerer med en fantastisk UL og to blinkende hjerter! Så fantastisk at det er akkurat som det skal være. Det var gode nyheter etter blødningene altså 👨‍👩‍👧‍👦 Skal du tilbake til Riksen på flere kontroller?

Nei, det skal jeg ikke 🙂 legen anbefalte å ta første svangerskapskontroll ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fortunatus skrev:

Nei, det skal jeg ikke 🙂 legen anbefalte å ta første svangerskapskontroll ganske snart.

Ja det regner jeg med. Tenkte å få booket første ledige hos jordmor HVIS alt ser ok ut i morgen. 

Var du lenge inne i dag? Var det kun hei og sjekk, måle og telle.. slik typisk raske som de pleier å være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tuppelene skrev:

Ja det regner jeg med. Tenkte å få booket første ledige hos jordmor HVIS alt ser ok ut i morgen. 

Var du lenge inne i dag? Var det kun hei og sjekk, måle og telle.. slik typisk raske som de pleier å være? 

Nei, var der i 20 minutter. 🙂 Fikk med oss 3 bilder også som nå henger på kjøkkenet..  

Var veldig grundig og fin gjennomgang. Var jo der på ettermiddagen så vi var de eneste på venterommet, ganske koselig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Fortunatus skrev:

Nei, var der i 20 minutter. 🙂 Fikk med oss 3 bilder også som nå henger på kjøkkenet..  

Var veldig grundig og fin gjennomgang. Var jo der på ettermiddagen så vi var de eneste på venterommet, ganske koselig. 

Så bra👏 Bra de har litt bedre tid når det kommer til noe så fint da😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To babyer @Fortunatus ? Så fantastisk. Gratulerer 😍

 

@tuppelene, er det i morgen du skal på TUL?? Isåfall så må du ha massemasse lykke til! Det går så bra så, men jeg gleder meg til oppdatering ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk jenter😊 sjekk denne skjønne sprell levende babyen da 😍 Tok ikke lange tiden før jeg så hjertebank og tårene kom tvert❤️ Nå må det bare holde seg slik resten av tiden. Bittelitt større enn normalen var den også.

6BF25999-26DC-4043-95BD-46C4362F4832.jpeg

Endret av tuppelene
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor time booket neste fredag👍 Da er jeg 9+2. Fortsatt litt skummelt å skulle dra dit og sette i gang papirmølla. Men denne gangen skal det gå hele veien🙏 Sist forsøkte hun å lytte etter hjertelyd i uke 10, men det kjenner jeg hun skal få slippe nå. Kommer til å bli så redd om vi ikke finner lyden. Er jo mulig at den faktisk gjemmer seg bak noe denne gangen. Vi har snakket om å ta UL privat i uke 10, slik at vi får tatt en ekstra titt og vi får roet tankene litt. Så det ser jeg frem i mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...