Gå til innhold

Har du løpt i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja!!! Fin tråd! Jeg har løpt i underkant av 5 km på mølla i dag. Intervaller. Forrige uke ble den en lengre runde på rundt 11 km. Denne uken skal jeg få til en runde på 5/6 km med lav puls...  vanskelig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg løp lenger idag enn noen ganger tidligere, men etterpå oppdaget jeg at det er sår i begge tærne. Sokkene ble litt røde av blod 😱 

Jeg tror jeg skal kjøpe nye løpesko (og klippe tåneglene, hehe)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp oppdaget det som sikkert er en selvfølgelighet for erfarne løpere, at økt volum, altså antall km i uken, betyr høyere fart. Jeg har et vann her i byen, på 8 km, som jeg har pleid å løpe rundt, ca 2 ganger i uken, men uten å bli særlig raskere. De siste to ukene har jeg løpt annenhver dag i stedet, og i dag så var jeg raskere enn noen gang uten at det føltes tyngre. Løp 5 minutter raskere enn for to uker siden, uten å miste noe fart i oppoverbakkene. Jeg er ikke glad i intervalltrening eller tredemølle, så godt å vite at om jeg bare kommer meg ut oftere så vil jeg bli sterkere og raskere 🙂

Anonymkode: 7a46a...3be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6,5 km, gravid i uke 33👍 bekkenet begynner å kjennes litt skranglete ut, men skal holde ut så lenge det lar seg gjøre😊

Har tilbakelagt over 1400 km så langt i svangerskapet, litt stolt over det👏

Anonymkode: 85cfb...c6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løp en tur i går ettermiddag, og har store planer om å løpe til jobb. Spiser havregrøten min nå :laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp 7 km i forrigårs og 4 km (og 300 meter opp og ned) i dag! 

 

Anonymkode: aa750...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig at det ikke er for varmt til å løpe etter jobb! Tok en tur nå, det var kjempedeilig. Fortsatt varmt da, bare ikke 35 liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 km på 28 minutter nå ikveld.

Da jeg tok på løpeskoene for første gang i vår,  så hadde jeg ikke løpt på over 2 år (siden før jeg ble gravid). Mer enn 2 minutter sammenhengende løping var utopi. Men c25k funker så vanvittig bra. Og jeg som egentlig aldri har likt å løpe før  gleder meg nå til å komme meg ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løp i går, og trodde jeg skulle dø! Det var absolutt ikke rett dag, men jeg fullførte økten. Ikke med stil, men med nød og neppe. Opplegget var å jogge 4min og spurte 0,5min fire ganger, gå ett min, for så å gjenta. Det ble plutselig en del mer "gå" for meg... men jeg stoppet programmet når jeg gikk, sånn at totalt så jogget/ spurtet jeg det jeg skulle.

Veldig fornøyd med at jeg fullførte, selv på en elendig dag.

Anonymkode: 8e76b...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 4 km for å vekke opp kroppen. Vært minimalt med bevegelse pga jobb de to siste ukene, merker det godt på kropp og sjel. Nå er det tilbake til vanlig hverdag med styrke, sykling og løping! 

Anonymkode: aa750...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke enda.. Kroppen og hodet føles så tungt ut idag.. Men- jeg tenker litt at jeg så absolutt burde løpt en tur, for i går hadde jeg en skeie-ut-dag med både kake og en hel porsjonspizza med biff og bearnésfyll på 🙈 Jo- og ekstra ost 🙈🙈🙈 

Har hodepine idag- lurer oå om det kan være sukkeret fra igår som bidrar der... 

Aargh ! Sliter med motivasjonen her jeg ligger på soffaen og leser meg igjennom KG 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, MammaMums skrev:

Nei, ikke enda.. Kroppen og hodet føles så tungt ut idag.. Men- jeg tenker litt at jeg så absolutt burde løpt en tur, for i går hadde jeg en skeie-ut-dag med både kake og en hel porsjonspizza med biff og bearnésfyll på 🙈 Jo- og ekstra ost 🙈🙈🙈 

Har hodepine idag- lurer oå om det kan være sukkeret fra igår som bidrar der... 

Aargh ! Sliter med motivasjonen her jeg ligger på soffaen og leser meg igjennom KG 🙄

Jippi ! 

En 5km løpetur vel gjennomført 👍 Den satt inne gitt- men nå er det gjort 😍 Digg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i dag, men i går. Planen var 2x5,35km med pause imellom, to etapper på en maratonstafett. Endte med 5,35 + 9,36 km, så ingen løping i dag. 

Løp de siste 2-300m på autopilot og vilje. Var ikke mentalt forberedt på å løpe såpass langt, men det gikk. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har løpt😁

Jeg gikk fra lat til full av energi, på den økten 💪🏽

Anonymkode: 8e76b...902

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...