Gå til innhold

Har du løpt i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok meg en sen løpetur idag også :link:
Og når jeg var ferdig satte jeg meg ved elva og prøvde å meditere! Har akkurat begynt, men det er jommen ikke lett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Emblja skrev:

Tok meg en sen løpetur idag også :link:
Og når jeg var ferdig satte jeg meg ved elva og prøvde å meditere! Har akkurat begynt, men det er jommen ikke lett! 

Ikke lett å meditere?

Anonymkode: e6c44...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lett å meditere?

Anonymkode: e6c44...b37

Nei, jeg kan ikke si jeg syntes det altså. Har du prøvd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper jevnlig for tiden, men jeg kjenner at det er litt slitsomt i varmen :P I dag skulle jeg egentlig være ute kl. 7, men orka ikke å stå opp, så da ble det ikke før 8, og da var det faktisk nesten for varmt. Men en god økt på 5 km allikevel. Merker at det blir lettere og lettere å løpe opp den stien som jeg sleit fryktelig med første turen. I dag trodde jeg nesten ikke at jeg skulle dø i det hele tatt :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! 8 km opp på fjellet, utrolig gøy å løpe i terrenget! Men steike så tungt!

Anonymkode: aa750...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å løpe 3-4 ganger i uken (ikke lett å få tid som en singel far, hehe). Målet mitt er å klare 5 km på under 20 minutter, så langt er jeg nede på ca 23 minutter. Bør kanskje også gå ned et par kilo til for å bli lettere og raskere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh! Det har blitt varme turer i det siste! Var helt fantastisk med litt vind og lavere temperatur idag! Søndag synes jeg faktisk det var litt ubehagelig, kjente jeg fikk sånn "hare-puls" på vei opp en bratt trapp. Ikke så rart kanskje. Flere som har løpt i varmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, CoolSistah skrev:

Puh! Det har blitt varme turer i det siste! Var helt fantastisk med litt vind og lavere temperatur idag! Søndag synes jeg faktisk det var litt ubehagelig, kjente jeg fikk sånn "hare-puls" på vei opp en bratt trapp. Ikke så rart kanskje. Flere som har løpt i varmen?

Jeg testet det ut på lørdag. Tok pause på en uke pga varmen, men når temperaturene bare holdt seg rundt 30 grader så følte at pausen var lang nok. Løp en mil, svettet som en gris, pulsen var høyere og jeg løp saktere enn vanlig. Det positive var at jeg følte meg mindre stiv, både under løpet og etterpå. Denne uken ser jeg derimot fram til mer behagelige turer i perfekt løpetemperatur. 

Anonymkode: 7a46a...3be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jogget på mølle i dag, før styrkeøkta. Såå varmt! Jeg springer ikke så fort, men det er nok passelig med denne slitne kroppen. Jeg jogger for fornøyelsens skyld (og for å ikke stivne helt til, har bechtrev), ikke tempo eller forbrenningens skyld. Liker det best når man må jobbe litt for å klare neste steg, også det etter der og det etter det, og neste steg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg en tur i går kveld. 8 km på rundt en time. For en gang skyld var det ikke dødelig varmt, men kjenner i leggene i dag at det var mye oppover, gitt :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! 5 rolige km etter jobb. 

Anonymkode: aa750...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke idag, men i går ble det første økt på uke 5 i c25k. Det programmet er virkelig fantastisk. Nå har jeg virkelig trua på at jeg kan bli en "løper".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Orka ikke å løpe i går etter jobb, følte meg totalt utslitt. Så da sto jeg opp 5.45 i dag for å løpe før jobb. Ble 45 min. Uten noe mat først ble det litt tungt opp noen bakker, men ellers var det utrolig deilig ute. Passe temperatur, ingen folk :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det pissregner horisontalt ute, så tok en runde på mølla. Dørgende kjedelig, men fikk til 5,5 km. Motiverer meg med å øke tempo hver 500 meter. Mulig det er dette som kalles "laupskaustrening", men noe trening er bedre enn ingen trening tenker nå jeg! 

Anonymkode: aa750...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wolfmoon skrev:

Orka ikke å løpe i går etter jobb, følte meg totalt utslitt. Så da sto jeg opp 5.45 i dag for å løpe før jobb. Ble 45 min. Uten noe mat først ble det litt tungt opp noen bakker, men ellers var det utrolig deilig ute. Passe temperatur, ingen folk :nigo: 

Wow, imponerende! Bra jobba! 

Anonymkode: aa750...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det pissregner horisontalt ute, så tok en runde på mølla. Dørgende kjedelig, men fikk til 5,5 km. Motiverer meg med å øke tempo hver 500 meter. Mulig det er dette som kalles "laupskaustrening", men noe trening er bedre enn ingen trening tenker nå jeg! 

Anonymkode: aa750...41c

Jeg er også litt der. Det er såpass mye bakker her at hvis jeg skulle holdt pulsen helt rolig på rolige turer, måtte jeg gått. Og det er skikkelig kjedelig! Så da får det heller bli litt lapskaus :P 

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, imponerende! Bra jobba! 

Anonymkode: aa750...41c

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke i dag, men i går: Jeg har alltid beundret de som løper til jobb - i går ble jeg en av de! :duskedame:Får se om jeg kan begynne med det en dag i uka feks. Ellers så sykler jeg. 

Anonymkode: aa750...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2018 den 10.02, matrobot skrev:

Målet mitt er å klare 5 km på under 20 minutter, så langt er jeg nede på ca 23 minutter. Bør kanskje også gå ned et par kilo til for å bli lettere og raskere. 

Jeg er foreløpig bare en halv kilo lettere, men tiden er nede på 21:11 nå :) 

Forhåpentligvis under 20 minutter innen august 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i dag, men i går: Jeg har alltid beundret de som løper til jobb - i går ble jeg en av de! :duskedame:Får se om jeg kan begynne med det en dag i uka feks. Ellers så sykler jeg. 

Anonymkode: aa750...41c

Jeg har også lyst til det. Må bare planlegge bittelitt først, orker ikke å løpe med altfor mye i sekken :P 

18 minutter siden, matrobot skrev:

Jeg er foreløpig bare en halv kilo lettere, men tiden er nede på 21:11 nå :) 

Forhåpentligvis under 20 minutter innen august 🤞

Godt jobba!

 

I dag våknet jeg tidlig og løp før jobb. Var nesten for varmt ute allerede kl. 6, liksom, men jeg skal prøve å ikke klage :laugh: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir snart opp uteløping til fordel for løping inne på mølle. Ser ut som en illsint brite hver gang jeg har vært ute og løpt - pollen og det sterke sollyset gjør meg skikkelig rød og sår på huden og rundt øynene. Renner som en foss fra nese og tårekanaler. Litt av et syn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...