Gå til innhold

Har du løpt i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke i dag, men i går. Endelig en dag hvor pøsregnet ga seg litt på ettermiddagen, så da fikk jeg en nydelig tur i frisk høstluft! Etter 5 km var det fristende å ta en runde til, men jeg må passe på å være forsiktig med knær og legger ettersom jeg ikke har løpt så mye i det siste. 

Anonymkode: aa750...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble løping i dag og gitt! Bakkeintervaller i høstsola! 🌞 Skal prøve å trene litt mer variert løping, ikke så mye "5 km i et lett ubehagelig tempo". 

Ingen andre som løper for tiden? 

Anonymkode: aa750...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper nesten hver dag, i dag blir det sykling og løping.

Anonymkode: 48cd0...7b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, både i går og i dag. I dag var det nydelig! - 3 grader og sol, i går vind og regn og 4 grader. Løp 9 km i går, rolig i terreng, og bare 7 i dag (men fortere og på asfalt) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en skikkelig digg økt ute i skogen/parken idag på rundt syv kilometer. Var tungt i starten før kroppen var ordentlig oppvarmet, men etter det var det bare så deilig å løpe. Til og med den motbakken som jeg egentlig hater kjentes lett. Ble litt mørkt bare, må ta med hodelykt neste gang. Nå er det øl, currygryte og gullrekka 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg løper fortsatt. Det vil si jeg tok meg en lang pause etter halvmaraton (som jeg sikkert burde tatt før, for jeg har vært mer eller mindre småforkjølet siden slutten av juli), og har så smått begynt igjen nå. Har vært drittlei, så nå løper jeg bare helt korte turer. De skal være så korte at jeg får overskudd, og kan tenke at dette var jo kjempelett, da kan jeg gjøre det igjen. Ikke langt, og ikke altfor mye press (selv om jeg har noe fartslek). Får holde på sånn en stund, så får jeg se om lysten til å gjøre mer kommer igjen. Ellers er det uansett nok til å vedlikeholde noe form :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wops, plutselig en uke siden sist! Men 6 km i morges på vei til jobb! Føler meg ganske barsk når jeg er ute og løper før sola (og alle med høstferie!) har stått opp, 😎

Anonymkode: aa750...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbløping igjen gitt! Perfekt løsning når døgnet har for få timer, bruker bare 15-20 minutter ekstra om morgenen. Også er det jo SÅ deilig å være ferdigtrent allerede før dagen egentlig har starta! 

Anonymkode: aa750...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke løpt på to uker grunnet beinhinnebetennelse. Har hatt så sterke smerter at det nesten var vanskelig å komme meg på jobb (vondt å gå, og har ikke kunnet gå med "vanlige" sko overhode). Men de siste dagene har jeg vært bedre, og jeg var hos lege i dag som gav klarsignal til å begynne å trene opp igjen, med naproxen-resept i bakhånd i tilfelle det skulle blusse opp. Men i helgen blir det en liten prøvetur. Gleder meg faktisk veldig!

Anonymkode: 95a02...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig til ennliten løpetur igjen 😍 Jeg har ikke løpt på nesten to uker- travel og trent styrke 3/4 x i uka. Nå hadde jeg en liten luke på en halvtime og jeg spente på meg skoa og løp👍 det var så digg!! Og jeg var faktisk for første gang i 90% på peak i puls under hele turen🤩 Det har jeg ikke vært før- så en to ukers pause med styrketrening vakke så værst likevel🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg faktisk 20 min på mølla i går, til tross for at jeg verken hadde lyst eller tid. Det gjorde godt, så jeg får prøve å gjøre det når motivasjonen svikter og jeg ikke helt har nok tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Etter to ukers ufrivillig pause (hvor jeg kun har fått til noen korte runder på tredemølle for at ikke løpsmuskelaturen skal glemme alt) så fikk jeg meg en tur nå på ettermiddagen på 8 km. Hjalp godt på et dårlig humør! 

 

Anonymkode: aa750...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har for aller første gang løpt 15 kilometer! Andre gang jeg er over 10km faktisk! Sykt stolt av meg selv i dag 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jogget 5,66 km idag uten stopp. Brukte 40 min og hadde en hastighet på 8,44 km/t. Jeg er helt fersk og for bare 3 uker siden klarte jeg knapt jogge en runde rundt en fotballbanen. Har jogget/gått 3 dager i uka de siste 3 ukene. Det har blitt mindre og mindre gåing og idag klarte jeg altså 5,66 km uten stopp. På veien hjem 5 km, vekslet jeg mellom å gå å jogge. Så totalt 10 km tur har jeg hatt idag. Gøy å se litt fremgang.

Anonymkode: df295...0ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!

Jeg løp på mølla før jobb i dag, og det var fantastisk deilig. Det ble litt i overkant travelt, men satt på stolen på jobb kl 07.00, så det gikk jo :)  Jeg løp i 25 min + oppvarming/ nedtrapping.

 

Anonymkode: 8e76b...902

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Løp til jobb i går, og løp like gjerne hjem igjen også - totalt 12 km! :) 

Anonymkode: aa750...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

7km på kun 45 minutter ute i regnet. Skikkelig klar for å få unna vinteren så ny løpesesong kan settes i gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...