Gå til innhold

Har du løpt i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har løpt i dag. Sto til og med opp tidlig selv om jeg har fri for å komme meg ut før det ble altfor varmt. Og det ble en fantastisk tur! Akkurat passe varmt, sol og en kropp som funket. 

Har vært bortreist på langhelg, men fikk faktisk til et par løpeturer da også. Og det er en ny opplevelse for meg, men la oss ikke snakke om spisinga i løpet av den helga :sjokkert::P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har enderlig kommet litt igang med løping etter graviditet med bekken og ryggplager som ikke har gitt seg før nå 9 mnd. etter :/ Men nu jävlar! Jeg løp 5 km. på 8,2 på mølla med 3 graders stigning :fnise: men men det er vel bedre enn ingenting...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg på halvmaraton, og fant nettopp ut at løypa går i terreng med mye bakker. Hittil har jeg bare løpt flatt på asfalt, og fikk meg en vekker da jeg løp i terreng i dag. Det var virkelig tungt, og gikk mye treigere enn mitt vanlig tempo. Demotivert akkurat nå...

Anonymkode: c993d...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har meldt meg på halvmaraton, og fant nettopp ut at løypa går i terreng med mye bakker. Hittil har jeg bare løpt flatt på asfalt, og fikk meg en vekker da jeg løp i terreng i dag. Det var virkelig tungt, og gikk mye treigere enn mitt vanlig tempo. Demotivert akkurat nå...

Anonymkode: c993d...cde

Når er løpet? 

Terreng og bakker er mye tyngre, men det er det for alle. Hvis du har tid til å trene på der, er det fint, men husk uansett at det kan være lurt å gå bakker for å hindre for mye melkesyre. Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Wolfmoon skrev:

Når er løpet? 

Terreng og bakker er mye tyngre, men det er det for alle. Hvis du har tid til å trene på der, er det fint, men husk uansett at det kan være lurt å gå bakker for å hindre for mye melkesyre. Lykke til :)

Vel, det er ikke før til høsten (Siddisløpet i Stavanger). Men jeg reiser på backpakking i to måneder, og får ikke trent før jeg er tilbake, så tenkte å ha et greit fundament allerede nå. 

Anonymkode: c993d...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! (Jeg blir også skikkelig motivert av å kunne skrive i denne tråden!) Tok min "vanlige" 5 km-runde. Det gikk overraskende lett, holdt fint følge med mannen! Har også begynt med en del styrke- og tøyeøvelser som skal hjelpe på knærne mine - håper det bærer frukter etter hvert. 

Drømmen er (som alltid) å kunne løpe halvmaraton til høsten. Får se om alle gode ting er fire - de tre forrige årene har jeg blitt stoppet av skader. 

Anonymkode: aa750...41c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^meg igjen. Har løpt i dag også! Har en fin grus-sti like ved jobb og i dag tok en runde der etter abeidstid, 8 km. :hoppe:

Anonymkode: aa750...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også løpt i dag. Våknet tidlig og tok meg en joggetur før jobb! Nå står ikke verden til påske :sjokkert::fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, løp til og fra trening. Så i morgen får det bli pause for knær og legger - tre turer i uka holder for meg! 

Anonymkode: aa750...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp en runde på knappe 7km før det ble så varmt dag. Er ikke veldig god til å løpe, men det er jo veldig god trening! Prøver å løpe 3 ganger i uken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mirage skrev:

C25K uke 5 dag 3 gjennomført :)

Godt jobba! 

Jeg løp i går ettermiddag/kveld, var fortsatt litt i varmeste laget, men kom meg rundt en runde som inkluderer en del på sti med masse oppover som jeg ikke har klart før. Så veldig fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp 5 km pluss 1 km 20 sek-intervaller. Kjempedeilig å løpe ute nå! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FantasDick skrev:

Løp 5 km pluss 1 km 20 sek-intervaller. Kjempedeilig å løpe ute nå! 

Jeg vet, utrolig deilig. Får lyst til å løpe hver dag, noe jeg ikke skal, for da ender jeg helt sikkert opp skadet igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har tatt en helt fantastisk løpetur i skogen. Første gang på flere år at jeg har løpt en mil og er skikkelig stolt og fornøyd! Brukte en time, og er fornøyd med det, mtp. alle de bratte bakkene. Nå blir det antakelig en løpepause for min del pga jobb. Håper dere andre holder liv i tråden! :D 

Anonymkode: aa750...41c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kom akkurat ut av dusjen.
Det var faktisk denne tråden som fikk meg til å ta meg turen ut i nattetimene, jogger egentlig aldri. Men det begynner jeg kanskje med nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...