Gå til innhold

Har du løpt i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok en herlig løpetur ut i snøen idag på vel rundt 6km. Det var kaldt, men etterpå føltes det bra. som vanlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, kom meg ut på min 4. løpetur denne uka i deilig solskinn! Har gått fint å øke til fire økter i uka, men siden jeg måtte bytte på et par økter, kjente jeg at det var litt tungt med tempoøkt i dag etter langkjøring i dag :P Uansett en vel gjennomført treningsuke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det blir nok minst tre treningsøkter senere i uka. Det hadde vært deilig å komme tilbake i formen jeg hadde for noen år siden, da jeg løp mila på ca 45 min. Nå ligger jeg nok på 55 minutter, så har litt forbedringspotensiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kom meg ut en tur i dag, tross hjemmeeksamen. Gjorde godt både for kropp og hode å komme seg ut en tur i finværet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tatt opp løpinga igjen, men etter kneskade er formen faen meg dårlig. :ler:Intervaller på mølla en halvtimes tid i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, FantasDick skrev:

Endelig tatt opp løpinga igjen, men etter kneskade er formen faen meg dårlig. :ler:Intervaller på mølla en halvtimes tid i dag. 

Jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute

Nybegynner på løping. Sakte begynt de siste 3 månedene, men dabbet av litt siste måneden på grunn av diverse tåpelige unnskyldninger. Løp 4,20 km i dag og er storfornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg ut igjen i dag tidlig, før det ble for varmt, men var mer enn varmt nok allikevel 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal løpe intervaller senere i kveld. Løper 3 kvelder i uka, og digg å kjenne på at formen er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har løpt 3 dager på rad uten å kjenne noe til løperkneet! Det er så deilig!! (14km til sammen, ikke så langt, men det er ufattelig mye mer enn innhenting!)

Klapper meg selv på skuldra for ikke å sluntre unna styrketreningen 😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt helt hekta etter start i mars. 15km på søndag og skulle gjerne vært ute igjen idag, men beina er fortsatt slitne. :vetikke:

Anonymkode: 4c0cf...dbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17km idag! :link:

Kjenner en liten drøm om å få til et halvmaraton begynner å vokse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Sassenach skrev:

17km idag! :link:

Kjenner en liten drøm om å få til et halvmaraton begynner å vokse. 

Klarer du 17 nå så klarer du nok en halvmarathon og 🏃‍♀️🏃‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...