Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flinke dere er jenter :hoppe:

Er så stolte av dere :Nikke:

Jeg synes ettermiddagene er så harde jeg. Det går greit helt frem til etter middagen, men utpå kvelden kommer søtsak-suget snikende.... :roll: I går endte jeg opp med to kanelboller som sambo tinet fra frysen, og to kjeks... Noen som har tips til sånne kvelder? Er jo sunn nok resten av døgnet, men sånn fra kl.18-21 er jo helt håpløst... I dag skal jeg trene på det tidspunktet, men etterpå er det jo "Frustrerte fruer"..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er jenter :hoppe:

Er så stolte av dere :Nikke:

Jeg synes ettermiddagene er så harde jeg. Det går greit helt frem til etter middagen, men utpå kvelden kommer søtsak-suget snikende.... :roll: I går endte jeg opp med to kanelboller som sambo tinet fra frysen, og to kjeks... Noen som har tips til sånne kvelder? Er jo sunn nok resten av døgnet, men sånn fra kl.18-21 er jo helt håpløst... I dag skal jeg trene på det tidspunktet, men etterpå er det jo "Frustrerte fruer"..... :roll:

Jeg har slike kvelder! :roll: Og kan være den første til å skrive under på hvor kjipt det er!!!

Men i går synes jeg faktisk at jeg var flink - spiste bare en liten stripe melkesjokolade :sikle: ... :wink: Og det skal jo faktisk være sunt med en rute eller to hver dag, så da får det inngå som dagens dose også! :ler:

Har vært SÅ flink i dag da! Spist to måltider bestående av yoghurt med crüsli, og en pære, siden jeg ble litt fysen her i stad! :wink:

Vi er vel snart frustrerte fruer vi også - hvis ikke vi snart får dreisen på disse kveldene våre...:wow: Eller skal jeg si FVF - frustrerte vordende fruer!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare slenge inn litt info om meg... Veide 74 kg rundt jul, og er nå nede i 67 kg!!! Så veeeldig fornøyd med det, siden målet var 5 kg!!! Har jo allerede gått ned 7 kg.. Skal si at trening og riktig kosthold hjelper!!!!!

Skikkelig motiverende å lese alt her inne forresten!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann,

Huldra, kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver snuppa. Jeg også blir fysen på kvelden, og i hvertfall når jeg har spist mye digg i perioder. Som nå da jeg har kost meg hele helgen. I dag skal jeg kjøpe inn masse frukt som frister. Det er mitt råd til deg. Kjøp frukt som du kan knaske på i stedet.

I dag derimot har jeg vært superflink:

Frokost

en skive dansk rugbrød med gulost, roastbeef og agurk. 1 kaffe latté med ekstra lett melk.

Lunsj

Det samme som frokost uten roastbeef.

Middag

Det samme som lunsj.

Blir nok litt til senere ettersom jeg kun har spist tre brødskiver. Skal også kjøpe endel frukt.

Lykke til i dag jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I tillegg til frukt og grønnsaker som man kan knaske på så syns jeg det er greit å ha en eske lacryl el.l. i bakhånd. Noen ganger er det ikke mere som skal til for å dempe det værste søtsuget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til frukt og grønnsaker som man kan knaske på så syns jeg det er greit å ha en eske lacryl el.l. i bakhånd. Noen ganger er det ikke mere som skal til for å dempe det værste søtsuget.

:Nikke:

Eller drikke et glass fun-light saft ol.! Det funker bra det...bare ikke NOEN sitter å knasker godter i stolen vedsiden av! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Frokost: en pære

Lunch: Salat med godt brød (som var alt for hvitt :-? ) på cafe. Spiste lunch ute med kjæresten min i dag :wink:

Middag: Kylling i karrysaus

Ellers knasket jeg vel to pærer til på jobben.

Rakk ikke trene i dag :evil:

Sitter fortsatt med jobb her :roll: Har vel en 1/2 times jobb før jeg hopper i køye. Men det er så vanskelig å holde seg borte fra KGsidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: en pære

Lunch: Salat med godt brød (som var alt for hvitt  :-? ) på cafe. Spiste lunch ute med kjæresten min i dag  :wink:  

Middag: Kylling i karrysaus

Ellers knasket jeg vel to pærer til på jobben.

Rakk ikke trene i dag  :evil:  

Sitter fortsatt med jobb her  :roll: Har vel en 1/2 times jobb før jeg hopper i køye. Men det er så vanskelig å holde seg borte fra KGsidene...

Oj.. Det var ikke mye mat :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: yoghurt og crüsli

Lunsj: 4 ryvita med servelat og agurk

:klappe:

Frokost: 2 ryvita med philadelphia, salat, skinke, agurk, paprika

lunsj: 2 ryvita med banan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører en nokså lik linje vi to! :wink:

Men du er jo inni heia mye mer flink til å trene da...:danse:

You go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Frokost:

2 brødskiver med banan, 1 kopp latte m/skummet melk

Lunsj:

2 brødskiver m/banan, 1 kopp te

Middag:

1 porsjon blomkålsuppe m/farris

Annet:

1 appelsin, og noe ananas i kveld tror jeg.

Skal på café og møte en kamerat, så da blir det en kaffe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

I dag har jeg vært skikkelig flink - ikke en eneste utskeielse! :wink:

2 skiver med lettservelat og agurk til lunsj og frokost, pluss en salat med ost og skinke som mellommåltid. Har spist 250 gr fiskegrateng og 100 gr potet + grønnsaker til middag, og til kvelds blir det ei brødskive med leverpostei og agurk.

Drikker vann, skumma melk og juice i tillegg.

Og så har jeg gått en tur i dag - tross mange, mange minusgrader! :wink:

*stolt over dagens innsats*

Har vel gått ned ca 0,5 kg den siste uka, så jeg er fornøyd!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Frokost: 2 ryvita med philadelphia, salat, skinke, agurk, paprika

lunsj: 2 ryvita med banan

Mellommåltid: Banan

Middag: Karbonader, potetmos og masse salat

kvelds: 1 knekkebrød (ryvita) med skinke, salat, agurk, paprika og philadelphia.

IKKE NOE GODTERI I DAG... IKKE ENGANG EN BITTELITEN KANELBOLLE :hoppe:

Kverula: skikkelig bra jobbet. Du har vært kjempeflink :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Drit dag! Stresset i hele dag/kveld. Det går utover matvanene... :roll:

Frokost: Ingen ting... (som er vanlig for meg når jeg er stressa. Glemmer å spise)

Lunch: 3 knekkebrød (jeg spise de Wasa Fiber +) med mager leverpostei + sprøstekt løk. Et glass ananasjuice.

Middag: 1/2 baguette med Kylling Teryaki fra Subway :oops: + vann.

Kveldsmat: Litt rester av kyllingmiddagen fra i går + vann.

...og 3 kaffe mocca. :fy: meg!

Var på jobb fra 8-19.15 i dag. Durte hjem, hoppet i treningstøyet og rakk akkurat treningen kl. 20 (Skanetiks Huldra :ler: Du bruker å spør så nå kommer jeg deg i forkjøptet :ler: ). Slappet av 20 min i solarium etterpå. Så var det hjem å rydde huset. Dumpet ned her på KG på slutten av kvelden (når alle andre har lagt seg...men Tomias holder meg med selskap :kose: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke vært i form og har kasta opp i dag. Inntaket mitt har begrensa seg til et glass appelsin juice og tomatsuppe med et grovt rundstykke til...

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Jeg har ikke vært i form og har kasta opp i dag. Inntaket mitt har begrensa seg til et glass appelsin juice og tomatsuppe med et grovt rundstykke til...

:-(

:o Stakkars deg vennen!!! :trøste:

Men nå må jeg spørre: Har du vært hos legen i det siste? Du har jo vært syk i ukesvis nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

2. vektdag.

Gikk med bøyd hode på vekten. Hater dette... I hvertfall når jeg bare spiste dritt fra fredag t.o.m. mandag...62.4 kg :o Har gått ned siden forrige uke :o . Helt utrolig, men jippi!!!

Frokost:

2 brødskiver m/banan og kaffe latte.

JENTER! Dette er det viktigste måltidet (hint, Vigdis!)!!! Dere MÅ spise frokost for å sparke i gang forbrenningen. Se på svenskene. De spiser varmt måltild til lunsj, og gjerne en sandwich til middag.

Lunsj:

Blir det samme som til frokost m/te.

Middag?

Mellommåltid:

Blir sikkert noe fruktgreier. Vektdagen er jo rene motivasjonsfaktoren!

Ha en super dag opg matlykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit dag! Stresset i hele dag/kveld. Det går utover matvanene...  :roll:  

Frokost: Ingen ting... (som er vanlig for meg når jeg er stressa. Glemmer å spise)

Lunch: 3 knekkebrød (jeg spise de Wasa Fiber +) med mager leverpostei + sprøstekt løk. Et glass ananasjuice.

Middag: 1/2 baguette med Kylling Teryaki fra Subway  :oops:  + vann.

Kveldsmat: Litt rester av kyllingmiddagen fra i går + vann.

...og 3 kaffe mocca.  :fy: meg!

Var på jobb fra 8-19.15 i dag. Durte hjem, hoppet i treningstøyet og rakk akkurat treningen kl. 20 (Skanetiks Huldra  :ler: Du bruker å spør så nå kommer jeg deg i forkjøptet  :ler: ). Slappet av 20 min i solarium etterpå. Så var det hjem å rydde huset. Dumpet ned her på KG på slutten av kvelden (når alle andre har lagt seg...men Tomias holder meg med selskap :kose: )

:o For en dag.. Synes nemlig det var så stille fra din kant i går... Du var savnet :) Men jeg synes jo ikke dagen din var sååå usunn da. Men husk frokosten i dag da, vennen :wink:

:ler: stemmer.. jeg er en liten nysgjerrigper :hoho:

tomias skrev:  

Jeg har ikke vært i form og har kasta opp i dag. Inntaket mitt har begrensa seg til et glass appelsin juice og tomatsuppe med et grovt rundstykke til...  

Stakkars deg vennen!!!  

Men nå må jeg spørre: Har du vært hos legen i det siste? Du har jo vært syk i ukesvis nå!!!!

Det der lurer jeg og på.... Du kan jo prøve å få noe for det! Du har jo nesten ikke spist noe på flere uker heller.. Må jo bare være skinn og bein på deg.... :klem:

Hanne: Du har vært kjempeflink!! :danse:

Hittil har jeg hatt min første frokost. Et ryvita knekkebrød med philadelphia, skinke, agurk og paprika. Vann. Orker ikke større frokost før trening, men lover å ta et knekkis til etterpå :)

Får opp og svette litt jeg. Veier meg etter treningen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...