Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå kommer gledesdreperen... :sjarmor: ...har hørt at man ikke skal spise så sent på kvelden, Tomias... :tunge1: Dette er inge SMB-bok, men en TMB-bok! Dere kan jo bare tenke dere hva T'en betyr :ler:

Vigdis! Jeg pleier også å være ordentlig flink om dagen, men når kvelden kommer blir jeg superfysen og går i skapene... Noen som kjenner seg igjen?

Neida, det er lov med utskeielser. Jeg er av den typen som kan spise ti kilo med søtsaker og godsaker én dag, og deretter godtefaste i flere uker.

Nå har jeg bestemt meg for at nå er det skjerpings. Mest for selvfølelsens del. Håper jeg greier det. Bare å sørge for at frukten er i huset så jeg tyr til det i stedet for godis. Tvi, tvi, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også å være ordentlig flink om dagen, men når kvelden kommer blir jeg superfysen og går i skapene... Noen som kjenner seg igjen?

:Nikke:

Kjenner meg veeeldig godt igjen! :tunge1:

Neida, det er lov med utskeielser. Jeg er av den typen som kan spise ti kilo med søtsaker og godsaker én dag, og deretter godtefaste i flere uker.

Ditto her også!

Nå har jeg bestemt meg for at nå er det skjerpings. Mest for selvfølelsens del. Håper jeg greier det. Bare å sørge for at frukten er i huset så jeg tyr til det i stedet for godis. Tvi, tvi, jenter!

Jeg klarte faktisk å velge en pære i steden for en sjokoladebit i kveld! :hoppe: *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kommer gledesdreperen... :sjarmor: ...har hørt at man ikke skal spise så sent på kvelden, Tomias... :tunge1::ler:

:evil:

Psst... jeg var jo ikke oppe før kl 12 i dag og er nok ikke i seng før om noen timer, da er det vel ikke sent med siste måltid kl. 21 vel?

:tunge1:

Men det er faktisk et godt poeng (som jeg ikke gidder bry meg med mens jeg er syk). Jeg er generellt ikke flink til å spise frokost og hvis jeg har en stressa dag kan jeg fort gå helt til middag uten å spise.

:klaske:

Det er nok noe av det jeg må skerpe meg på, spise frokost og generellt spise litt mindre til hvert måltid og spise flere måltider i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er så innmari viktig å spise frokost! Det er da standarden for dagen blir lagt og forbrenningshjulene blir satt i gang.

Om man ikke spiser nok om dagen så lærer kroppen seg å leve uten denne næringen. I stedet beskytter den hva den har og tærer på musklene og ikke fettet. Når du da plutselig starter å spise litt mer enn det kroppen er vandt til, så legger du på deg. Enkelt og greit (eller?). Kropen din går på sparebluss.

Dersom man ikke står opp før kl 12, trenger man jo ikke å gjennomføre alle måltidene. Da blir det lunsj, middag og noen mellommåltider. Jeg klarer sjelden å spise så sent, for sove dårligere på full mage.

T, kjempe flink pærespiser!

Jeg har imidlertid startet dagen med to brødskiver med banan og ett glass Tropicana Appelsin juice. Jammen godt, gitt!

Nå må jeg jobbe litt...

Ha en super dag jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Er 174 cm.

Veier nå 65 (tror jeg, har ikke veid meg på et par uker).

gått ned fra 66 (det veide jeg for en drøy måned siden)

Vil ned til 60....

5 igjen med andre ord...

:grine::grine::grine:

Hadde som sagt ikke turt å veie meg på et par uker, men det turte jeg i dag tidlig - er tilbake på 66!!! Føler meg virkelig ikke vel nå. Det er 8 kg siden jeg følte meg slank (58 kg), men nå vet jeg at jeg ville følt meg ok om jeg hadde veid 62... Vil allikevel helst ned til 60. Altså 6 store, tunge kilo igjen...

Synes allikevel jeg var litt flink i går, bortsett fra at jeg glemte å spise frokost. Spiste salat med brød til lunsj. 2 bananer som mellommåltid. Svinewok til middag. Og skeiet ut med 5 Troika serveringsbiter etter middag :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flink så langt i dag! :hoppe:

Her teller hvert skritt!!!

Hadde en sunn yoghurtfrokost, og sitter her med tekoppen min! :wink:

En ny dag ligger skinnende foran meg med sol og nyyydelig vintervær...og så skal jeg jobbe med oppgaven min! :tunge1:

Må desidert ta en tur ut etterpå altså - det er jo så flott vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå er det tiden i måneden, så nå merker jeg at jeg er superfysen. Skal ikke se bort i fra at jeg går på en real sprekk i dag! Men har jo godt ned ca en halv kilo siden mandag da... Og det er ganske bra i.o.m. at jeg ikke skal ned så veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ikke stor matlyst om dagen. Tvingte i meg et glass drikkeyoughurt til frokost, så blir det toast med kylling og ost til lunsj og fiskegrateng fra frysern med dampede gulrøtter til middag i dag...

I morgen blir det en tur i butikken, da skal jeg kjøpe massesvis med frukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått for dere i dag, flickor!?!

i motsetning til tomias har jeg veldisg STOR matlyst om dagen :oops: :o :oops: Har nettopp spist Grandiosa og noen kjeks... :roll:

Ellers var frokost og lunsj sunt.. Samme som i går. Skal vel si meg fornøyd med det.

Hadde egentlig lyst til å trene i ettermiddag, men sambo sa stopp, så jeg har bare tatt oppvasken og kost meg på sofaen. Deilig det også da. Får heller se om det blir en liten treningsøkt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop

Jeg har så langt:

Glemt å spise frokost (fy Betty :fy: )

Spist salat med 2 skalker til lunsj.

Kommer til å spise et horn med ost og skinke og kanskje en banan på vei til flyplassen.

Og flymat etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lover ikke bra for meg i dag... har spist to brødskiver med banan til frokost og to til lunsj. Har vært på Åpent Bakeri og kjøpt brød, så det ble middagen vår. Spiser nå min fjerde brødskive (og de er STORE) med ost og agurk. Med brus til.

Har også kjøpt inn masse sjokkis til i kveld.

I morgen skal søs og jeg spise frokost på åpent bakeri, og da blir det sjokoladeboller (kjæresten hennes jobber der). Denne helgen blir altså IKKE sunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Heldige Hannemor som har kontakter på Åpent Bakeri...

Er det den nye i Tereses gate? Ikke vært der ennå, men gleder meg til de åpner skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Nei Betty, det er godt brød. Som egentlig ikke er godt. Åpent Bakeri ligger i Ullevaal Hageby, og på Frogner.

Ordentlig namnam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også stor matlyst!

Men i dag er jeg veldig fornøyd med resultatet! Spiste en sunn frokost, og en sunn lunsj...og selv middagen ble ikke så gal - ris og kylling!

Bare resten av kvelden går etter planen, og ingen sjokkiser lurer seg inn i gapet mitt, så skal jeg hoppe av glede! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Morgendaben blir ikke bedre for min del. Frokost på Åpent Bakeri, lunsj ute med pappa og samboer, deretter middag hjemme... Ligger an til en spisedag i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...