Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Jeg er gjerne med. Planen er å gå ned rundt 5 kg. men synes det er vanskelig.. Og framtidsutsiktene sier oppgaveskriving og eksamenslesing...!!! Men heier på oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare si at selv om det blåste og var kjempekaldt ute i dag så kledde jeg godt på meg og labbet avgårde til jobben. Var bare sååå fristende å sette seg i bilen og kjøre men jeg gjorde det ikke!!! :klappe:

:danse:

Ja, da må jeg si du har all grunn til å være stolt av deg selv!

Jeg har bare sittet krokrygget i lenestolen min og skrevet oppgave, og diverse...hvem sa at jeg hadde feil prioriteringer!?!?!?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Har spist hjemmelaget hamburger til middag. Samt litt sjokkis etterpå :oops:

Hvis hamburgeren var av karbonadedeig og den ikke var dynket i fet dressing så er det jo ikke så ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Jeg må ned 8-10 kilo innen 13.08.2005!!! :o

Her er det bare å brette opp ermene ja. Hører om dere som har vært så flinke å gått ned siden jul. Har lagt på meg jeg :o :o :o

Men...

Må bare skryte litt av meg selv :ler: :oops:

Har vært så flink med slanking i dag og i går! På jobben har jeg i dag har jeg holdt meg langt unna den farlige kaffemaskinen med de herlige kaffe moccaene! (hadde jo fri i går så da slapp jeg den bekymringen). Har spist knekkebrød i dag jeg :-? Også har jeg endelig kommet igang med treningen igjen! Trente sykling og apparater på helsestudio. :P Da var det deilig med litt kylling når jeg kom hjem. Må minst ha gått ned 2 kilo på disse to dagene :hoho: Neida, men jeg er ihverfall igang

I morgen skal jeg også trene, men så blir det stopp fram til mandag :-? Torsdag er sambo's treningsdag (vi som har små barn kan ikke trene samtidig). Fredag og lørdag er jeg bortreist med jobben. Søndag synes jeg jeg må benytte sammen med barna (ikke på helsestudio). Men MANDAG er det på'n igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg herved inn i SMB :)

Jeg gikk ned 8kg i sommer på Grete Roede, og har gått ned 7kg på egenhånd siden da. Målet er 9-10 kg til før august.

Dette klarer vi jenter!! :klem::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange motiverte damer her jo - det blir BRA!

Den eneste trimmen jeg har fått i dag, var en 25 minutters rask gå-tur, men det er jo absolutt ikke det verste man kan foreta seg.

Verre ble det med spisinga i dag...pms er DREPEN for slankere...skikkelig fysen på mat, samtidig som all viljestyrken er som sunket i jorden...

Flere som har det sånn?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Mange motiverte damer her jo - det blir BRA!

Den eneste trimmen jeg har fått i dag, var en 25 minutters rask gå-tur, men det er jo absolutt ikke det verste man kan foreta seg.

Verre ble det med spisinga i dag...pms er DREPEN for slankere...skikkelig fysen på mat, samtidig som all viljestyrken er som sunket i jorden...

Flere som har det sånn?

K

JA!!! :o :o :o

Men...

SAMMEN ER VI SLANKE!!!!!!!!!! :hoho:

Ingen godsaker nå! Tenk på kjolen du skal ha på deg snart! Være flink nå :wink: (snakker like mye til meg selv som til deg altså :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! :o :o :o

Men...

SAMMEN ER VI SLANKE!!!!!!!!!! :hoho:

Ingen godsaker nå! Tenk på kjolen du skal ha på deg snart! Være flink nå :wink: (snakker like mye til meg selv som til deg altså :oops: )

Følte du snakket til meg også jeg :ler:

Imorgen skal jeg på step-time igjen. Lurer på om jeg skal prøve meg på 5 treninger denne uken i stedet for 4... Men vi får antakelig besøk i helgen så jeg vet ikke om det går... :-? Jaja, 4 er ikke så verst til å være meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

4 treninger er jo kjempebra! Jeg rekker som regel ikke flere enn tre i uka jeg :oops:

Men du Huldra! Du som er tråstarter her med det første innlegget! :P

Kan du ikke legge inn navnene på medlemmene i første innlegg + hvor mye hver skal ta av (og etterhvert hvor mye som har blitt borte)???

Eller synes du det blir for mye arbeid???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 treninger er jo kjempebra! Jeg rekker som regel ikke flere enn tre i uka jeg :oops:

Men du Huldra! Du som er tråstarter her med det første innlegget! :P

Kan du ikke legge inn navnene på medlemmene i første innlegg + hvor mye hver skal ta av (og etterhvert hvor mye som har blitt borte)???

Eller synes du det blir for mye arbeid???

Skal gjøre det jeg, men det må bli i morgen. Nå er jeg på vei til sengs :)

Stor natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange motiverte damer her jo - det blir BRA!

Den eneste trimmen jeg har fått i dag, var en 25 minutters rask gå-tur, men det er jo absolutt ikke det verste man kan foreta seg.

Verre ble det med spisinga i dag...pms er DREPEN for slankere...skikkelig fysen på mat, samtidig som all viljestyrken er som sunket i jorden...

Flere som har det sånn?

K

Ja, jeg har det sånn!!! Det er tiden for meg nå og jeg har lyst på alt av junk og sjokolade!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg gikk flere turer i går med vovsen. I tillegg var jeg svært sunn i matveien.

Frokost:

2 skiver m/banan

vann

Mellommåltid:

1 eple

Lunsj:

samme som frokost

Mellommåltid:

1/2 honningmelon

Middag (med smurfen):

1 sjøtungefilét stekt i smør og hvitløk

1 potet, broccoli og gulrøtter

Bon Aqua

Dessert:

Druer, en knsaskerot og en appelsin.

I dag:

Frokost:

2 brødskiver m/banan

Lunsj:

Det blir det samme

Middag:

Samme som i går.

Sunn jeg, eller???

vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du var Hannemor!

Håper jeg finner et referat fra middagen deres her senere i dag... Føler meg uttafor :cry:

Ellers har dagen min startet med en kjempedeilig frokost: Sunt knekkebrød (uten sukker, bare rug :Nikke: ) med Philadelphia Light, masse salat og agurk og kyllig. Og et stort glass vann!

I dag skal jeg ha middag alene (sambo skal jobbe til sent i kveld), så hvis noen av dere har noen sunne og gode middagstips, blir jeg :hoppe: -ende glad omm dere vil dele dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Grete Roede-kursene veier man seg hver 14. dag.

Tror det er ofte nok, ingen vits i å overfokusere på vekten men heller jobbe jevnt og trutt med kosthold og trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Grete Roede-kursene veier man seg hver 14. dag.

Tror det er ofte nok, ingen vits i å overfokusere på vekten men heller jobbe jevnt og trutt med kosthold og trening :)

Takk, Heidi :)

Kanskje vi skal ha en felles veiedag!? Så minner vi hverandre på når vi skal veie oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...