Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Ønsker å gå ned 5-8 kg.

Veide meg forresten igjen i går med samme vekten som jeg brukte første gangen jeg veide meg. Den viste nøyaktig det samme, 72,8 kg.

Vekten hjemme hos mamma og pappa viste 71 men den er ikke digital så da får jeg heller stole på den digitale vekte. Ergo, jeg som trodde jeg hadde tatt av meg har ikke gjort det :klø:

Men - jeg føler meg ihvertfall mye bedre etter at jeg har begynt å mosjonere. Kaller det mosjonere siden jeg går og ikke trener på senter o.l.

Får vel bli enda litt flinkere og gå på vekten igjen om ett par uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble kylling og salat til middag i dag. :) Men lett-dressing på! Ellers ble det en kakao på kafe, men med lettmelk :roll:

Også har jeg handlet inn massevis av deilig frukt. Begynner å nærme seg den tiden i måneden, og da har jeg alltid lyst på sjokkis (mer enn vanlig), så nå kjøpte jeg inn litt forskjellige frukter da. Fornøyd med det egentlig :wink:

Ellers venter step+styrke- time i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte bør man veie seg?!?!

Noen GR-kurs har veiedag hver 14. dag, men andre hver uke! Selv veier jeg meg hver torsdag, en vane etter det GR-kurset jeg selv gikk over nett ifjor vinter!

En stund var jeg opphengt og veide meg hver dag, morgen og kveld! Eller en stund er vel å mildt sagt, har vært det hele tiden. :oops: Men nå har jeg sklidd ut og veier meg kun en gang i uken! Synes det fungerer veldig greit!

Forresten, torsdager som felles veiedag eller!??

Tenker bare, en veldig grei dag egentlig. FØR helgen, og så langt etter at man evt. får tid til å hente seg inn litt om helgen bød på "problemer"! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o har SÅÅÅÅ lyst på en av kanelsnurrene som ligger i frysen... :o Vet ikke om jeg er sterk nok til å motstå... Har allerede spist et eple for å prøve å få smaken på noe annet, men det hjalp ikke :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o har SÅÅÅÅ lyst på en av kanelsnurrene som ligger i frysen...  :o  Vet ikke om jeg er sterk nok til å motstå... Har allerede spist et eple for å prøve å få smaken på noe annet, men det hjalp ikke :roll:

Æsj!

Og jeg har så lyst på bollene med vaniljekrem som ikke er lenger unna enn brødboksen! :roll:

*hmpf*

Drikke et glass lettbrus bare for å få piffen av noe "søtt"!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og veier meg hver torsdag etter GR kurs!

Synes det er greit å slippe å veie seg rett etter helga, er jo uansett hverdagen som teller når man vil ned i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei snuppa!

Det er bedre å unne deg den éne kanelsnurren....ellers kan du gå på en sprekk, og da går det mer enn den ene. Snakker av erfaring.

Har gått opp tre kilo, så nå veier jeg 63 kg (veide meg på søndag). Skal ned de tre igjen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!  

Det er bedre å unne deg den éne kanelsnurren....ellers kan du gå på en sprekk, og da går det mer enn den ene.  Snakker av erfaring.

Har gått opp tre kilo, så nå veier jeg 63 kg (veide meg på søndag).  Skal ned de tre igjen  :roll:

Synes du skal beholde de tre kiloene jeg :Nikke: Maarten er nok enig med meg. Men det viktigste er jo at du føler deg vel selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Jeg har som Huldra spist kylling og salat til middag - men uten dressing.

I dag kom en av kolegaene mine og sa: Jeg skal ut å handle winerbrød. Du har vel lyst på du også! :o Jeg nesten skrek (desperat...elsker winerbrød): "NEI JEG ER PÅ SLANKER'N!!!" Så nå vet ihvertfall alle på jobben det :ler: Har forresten funnet ut at det er like greit. Har også gitt beskjed til et par stykker om at jeg ikke skal ha kaffe mocca! Så nå tør jeg uansett ikke nærme meg den kaffemaskinen :oops: :ler:

Ellers har jeg spist "slanke-knekkebrød" med levepostei og sprøstekt løk på i dag. Det er faktisk veldig godt! :Nikke:

Skal på trening etterpå.

Vic: Kjenner meg igjen. Går også på vekta morgen og kveld hver dag når jeg er i slankemodus :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Me too... Har funnet ut at vekten er min verste fiende. Utrolig hvor mye den kan ha å si på dagsformen!

Jeg kommer IKKE til å veie meg i morgen, men venter til neste torsdag. Trenger litt tid på meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg vil også være med :hoppe:

Ned 1-3 kg (tenker mest på omkretsen...trenger også å stramme opp) får se hvor mye det blir når jeg får prøvd kjolen etter søm. Skal prøve kjolen 11 mars :hoppe: Kjempe spent å gleder meg masse til å få den i hus.

I dag så har typen bursdag :bursdag: i dag feires den med familie..... så i dag telles ikke :briller::sjenert::flau:

Trener med mamman min fast på onsdager, svømmer en time på fredager (okey dvs 45 min) og skal begynne å trene pilates med ei venninne på en eller annen uke dag vi syns passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg vil også være med :hoppe:

Ned 1-3 kg (tenker mest på omkretsen...trenger også å stramme opp) får se hvor mye det blir når jeg får prøvd kjolen etter søm. Skal prøve kjolen 11 mars :hoppe: Kjempe spent å gleder meg masse til å få den i hus.

I dag så har typen bursdag :bursdag: i dag feires den med familie..... så i dag telles ikke :briller::sjenert::flau:

Trener med mamman min fast på onsdager, svømmer en time på fredager (okey dvs 45 min) og skal begynne å trene pilates med ei venninne på en eller annen uke dag vi syns passer.

Hei :)

Har lagt deg inn i medlemslisten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

VANN! :o

Jeg drikker ihverftfall alt for lite! Må passe på å få i oss masse vann i løpet av en dag!

Har DERE husket å drikke masse vann i dag? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VANN! :o

Jeg drikker ihverftfall alt for lite! Må passe på å få i oss masse vann i løpet av en dag!

Har DERE husket å drikke masse vann i dag? :hoho:

Jepp, gjør ikke annet enn å løpe frem og tilbake på do, for det renner rett gjennom meg :oops: Men det renser kroppene våre, og er veldig sunt!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann er et must...og grønn slankete (forbrenningste)...selv om det setter altfor mye fart på blæra! :roll:

Dessuten er lettbrusen blitt en veldig god venn, det hjelper meg med å stille søtbehovet! :wink:

Torsdager da jenter - fom. imorgen...eller neste torsdag for de som ønsker det! Da er det PANGstart, no matter what!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Torsdag er en fiiin veiedag - selvom jeg vet at morgendagens veiing ikke blir gøy i det hele tatt...pms-dritt...

Godt å høre at det er flere som sliter med det - heldigvis blir alt så mye bedre neste uke! :hoppe:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke miss T da :wink: men jeg kjøper min på helekosten.

Drikker masse vann, prøver å få i meg 2 liter på jobben, å så i alle fall 1 liter hjemme + vann til trening.... men er ikke altid jeg er like flink da :sjarmor: har vært 3 dårlige uker nå men har jo holdt på i noen uker da 13-15 er jeg vel på nå.

For min del så er vel alkohol noe av det som ødlegger for meg, som sagt så svømmer jeg på fredagene , da med et venne par og kjæresten å da er det veldig lett å stikke til noen av oss å ta et par flasker vin :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...