Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Ble ikke noen sunn frokost på meg i dag allikevel... :roll: Faktisk ble det ingen frokost i det hele tatt! :fy: Fikk plutselig ikke tid!!!

Men derimot spiste jeg en forholdsvis sunn lunsj, med noen desiliter indisk kyllingsuppe og grovt rundstykke.

Nå derimot har jeg et lite og enda sunnere mellommåltid, bestående av yoghurt med crüsli! NAM!!! :sikle: Det er faktisk kjempegodt, og forfriskende - og crüslien gjør at yoghurten også metter litt mer! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens diett for denne unge damen er nok ikke akkurat ideel. Så langt har jeg inntatt et gladd drikke youghurt, et kinder-egg og to store glass vann. Straks er det risgrøt og til kvelds blir det nok tomatsuppe med makaroni fra min gode venn Toro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens diett for denne unge damen er nok ikke akkurat ideel. Så langt har jeg inntatt et gladd drikke youghurt' date=' et kinder-egg og to store glass vann. Straks er det risgrøt og til kvelds blir det nok tomatsuppe med makaroni fra min gode venn Toro.[/quote']

:tunge1:

Jeg har sviktet...

Det tok meg ca 3 minutter!!!

Chokoladeæg med skal fra Anthon Berg er bare SÅ godt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Så ikke denne før nå, jeg! Sånn går det når man er bortreist (i dobbel forstand).

Jeg vil gjerne ned til der jeg pleide å være... Gått opp mye siste året som følge av SS (samboersyndromet), og nå vil jeg ned igjen til slutten av april, da kjolen skal syes inn/ut, og holde meg der til juni.

Er 174 cm.

Veier nå 65 (tror jeg, har ikke veid meg på et par uker).

gått ned fra 66 (det veide jeg for en drøy måned siden)

Vil ned til 60....

5 igjen med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er 174 cm.

Veier nå 65 (tror jeg, har ikke veid meg på et par uker).

gått ned fra 66 (det veide jeg for en drøy måned siden)

Vil ned til 60....

5 igjen med andre ord...

Du er ganske lik som meg du da! Jeg er 1.76, veier 62.6 kg og skal ned til 60 kg. Vi får holde hverandre i ørene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble svenske "mormors" bullar og potetstappe på oss til i dag, med grønnsaker attåt til meg... Enkelt og greit egentlig, selv om stappe vel ikke er det sunneste!?!?!?Med unntak av disse æggene til Anthon, så er jeg i grunnen fornøyd med dagens innsats så langt...må bare vekte litt nå! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff, ingen sunn ettermiddag på meg. Etter sunn middag, ble det ei kanelbolle, potetgull og litt smågodt :o Men jeg trøster meg med at jeg har trent i dag, og at jeg fikk besøk av den lille røde i dag... :-?

Ellers var jeg sunn frem til klokken 17. Og har drukket MASSE vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min på besøk på mandag så da behøver jeg ikke ha så dårlig samvittighet for å ha spist boller i går og rullekake i dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk just tantebesøk her selv, og litt av vektøkningen sist uke kan kanskje ha en finger med i spillet...jeg håper det. Den har i alle fall slått negativt ut tidligere, pga. ansamlinger av vann i kroppen! :roll:

Au, magesmerter!!! :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

:oops: Megasprekk i dag!

Har hatt en "dritdag" på jobben i dag.

Har stresset fra jeg kom til jeg gikk (kom akkurat inn døra hjemme med mere jobb under armen...)

Var flink å spise knekkebrødfrokost og knekkebrødlunch på jobben. Hadde ikke tid til å spise "middag" på jobb.

Måtte rekke hjem til sambo skulle på trening 20.30 (han kom for sent ja...)

Utover kvelden ble jeg sulten og trøtt. Det gikk ned ikke mindre enn 4! :o kaffe mocca.

Orket ikke lage meg mat nå når jeg kom hjem, så nå står grandissen foran meg her :roll:

Gikk på vekta i dag morges og har gått ned 0,6 kg siden mandag, men de er nok tilbake på kroppen etter i dag - og i morgen tidlig drar jeg på hotell med jobben og blir til lørdags ettermidddag. (dobbeltgulp) :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt sann Vigdis. Er slettes ikke de moccaene utgjør så store forskjellen... Tenk da, hvis du har vært på farten i hele dag også, så har du sikkert forbrent mer en ellers også! ;)

Dessuten, det er jo lov å kose seg av og til... Så får du se på denne hotellhelgen som et slikt lite gilde, og være litt strengere med deg selv til neste uke igjen?! Eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
... Så får du se på denne hotellhelgen som et slikt lite gilde, og være litt strengere med deg selv til neste uke igjen?! Eller???

Joda, men jeg kan ikke være flinkere enn det jeg har vært frem til i dag. Var sååå flink mandag, tirsdag og onsdag. :( Men neste uke kan jeg jo være flink hele uken! :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle:

her går det litt i hva man har i huset i dag når ingen av oss har ork til å bevege oss utenfor døra. Før i dag var det grøt og nå har jeg nettopp gomlet i meg en toast med posjert kyllingbryst, avokado og ost, kjempegodt og selv om det ikke det suneste her i verden er del vel absolutt ikke blant det mest usunne heller?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det ikke akkurat fortreffelig når sambo koker sammen kakao fra bunnen, og pisker krem... *argh*

:frustrert: :frustrert: :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det ikke akkurat fortreffelig når sambo koker sammen kakao fra bunnen, og pisker krem... *argh*

:frustrert: :frustrert: :frustrert:

lagd på kokesjokolade? det er jo uten tvil det beste i hele verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lagd på kokesjokolade? det er jo uten tvil det beste i hele verden!

Jaaaaaa! :roll:

Kan du tenke deg!?!?! Han må alltid glimte til når det passer meg som dårligst... :evil: Selv om det jo bare er så søtt, og såååååå nam!!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer vel med en bolle med vaniljekrem ved siden av da??? :ler:

Prøver du å være morsom!?!?!?

I så fall kan jeg si deg at du har mislykkes totalt! :tunge1:

Ædda bædda!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...