Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Her må jeg få lov til å slenge meg på!

Tilsammen er det ganske så mange kilo som skal av, men frem til bryllupet er målet 5 kg. Gikk på Grete Roede-kurs i januar i fjor og gikk ned 9 kilo der. Fortsatte med samme vaner, men vi flyttet på sommeren. Levde i en måned uten kjøleskap og komfyr... Ble mye junk-food... Og ikke vært noe flink siden.

Men nå er det på'n igjen! Følger GR-prinsippene ang. mat. De siste 4 månedene har jeg syklet på trimsykkel 25 min hver eneste morgen. Og så har jeg meldt meg inn i Elixia. Hadde første time med veildning på onsdag. Fikk lagt opp program til meg i appraratsalen. I tillegg trente jeg spinning. På torsdag og i går trente jeg "min" runde igjen i apparatsalen. Synes det er kjempegøy, og veldig stolt over å ha trent tre ganger denne uka :Nikke:

-Håper på masse motivasjon her!-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Aricept og :velkommen: i gjengen! Mange av oss har veiedag på torsdager, så vet du det :wink:

Nå sitter jeg og nyter frokost nr. 2 i dag :oops: Spiste et nekkebrød med banan før trening, og nå har jeg laget to knekkebrød overlesset med snadder (philadelphila, salat, kylling, agurk og rødløk) :sikle: Er kjempesulten!!! :ler:

Må si jeg blir skuffet om vekten ikke har gått mer ned til torsdag... :-? trente rimelig bra forige uke, og spiste relativt sunt (bortsett fra melkerullen i helga :oops: )... Håper det gir resultater snart... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant, jeg fant!

Jeg veier nå 69, 6 kg (pr i dag) og vil ned i 60 kg. Jeg vil altså ned ca 10 kg.

Jeg har forøvrig veiedag på mandager.

Dagens stats for meg:

Vekt: 69,6 kg

Livvidde: 91 cm

BMI: 28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Kanskje vi Oslo-jenter skal treffes for å gå tur sammen en dag snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Kanskje vi Oslo-jenter skal treffes for å gå tur sammen en dag snart?

Tur er koselig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeij!

- Eg er også ei SMB-brud! :) Derfor håpar eg at eg er velkomen her også! ;)

Har gått ned 6,5 kg i denne omgang, og opp 1,5 kg.

- Planen er å gå ned maaaange kilo til, ca 20, men satsar på mellom 5 og 10 til bryllupet :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeij!

- Eg er også ei SMB-brud! :) Derfor håpar eg at eg er velkomen her også! ;)

Har gått ned 6,5 kg i denne omgang, og opp 1,5 kg.

- Planen er å gå ned maaaange kilo til, ca 20, men satsar på mellom 5 og 10 til bryllupet :)

Klem

Hei Linn!

Selvfølgelig er du :velkommen:

bare gøy at det kommer nye til her, sånn at vi er flere som kan inspirere og motivere hverandre. :)

Skal skrive deg på listen jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linn!

Selvfølgelig er du :velkommen:

bare gøy at det kommer nye til her, sånn at vi er flere som kan inspirere og motivere hverandre. :)

Skal skrive deg på listen jeg :wink:

Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så langt har jeg spist i dag:

Frokost:

2 brødskiver med banan

Lunsj:

Det samme som frokost + en bolle (laget på heimkunnskapen)

Middag:

Skal bli sjøtunge, potetstappe, brokkoli, gulrøtter

Veide meg i dag og :oops: , og vekten stoppet på 61.8 kg. Tror bmi'en min er: husker ikke hvordan det regnes ut, jeg... (jeg er 1.76 m høy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med en liten oppdatering selv her jeg...selv om det ikke er så mye å skryte av!

Vekt (bare for å få oversikt): 73,1 kg! :o

Men men, det er i dag en ny dag, og heldigvis ikke torsdag! :wink:

Foreløpig inntak av mat: INTET!

Planlegger derimot å få trøkt ned en yoghurt, så magen ikke er helt tom... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra plan!!!

Jepp, bra initiativ. :wink: Men jeg kan dessverre ikke love meg bort 100% pga. et stort prosjekt som skal være ferdig i løpet av den uken, men dere skal ikke se bort fra at jeg dukker opp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

~*~

Dagens frokost:

- to brødskiver med pålegg

- 1/2 glass ferskpresset juice

- 1 kopp te

~*~

I går trente jeg dans of så litt styrke. Etter det var jeg ute i finværet og gikk en tur sammen med Chickxsy.

I dag skal jeg på Elixia og trene noe de kaller "flow med stor ball". Det har jeg aldri gjort før, så det blir spennende. Skal trene litt styrke før det, tenker jeg.

~*~

Lykke til med en sunn tirsdag, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. her løper sidene fort!! Men NÅ skal jeg også prøve å henge med og skrive litt!

Hvor mye var det jeg skulle ned igjen? :oops: (kikke på side 1) aha 9-10 kg!

Siden da har jeg faktisk gått ned 0,3 kg :sjarmor:

Trena basketball igår, men fikk en halv finger i øyet, så jeg ble litt satt ut. Idag skal jeg begynne på et treningsstudio i byen ~ gleder meg stort!

Frokost:

Et stort glass vann

2 tynne brødskiver med fiskepudding

1 glass melk

Ha en flott tirsdag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag skal jeg på Elixia og trene noe de kaller "flow med stor ball". Det har jeg aldri gjort før, så det blir spennende.

Gir du en oppdatering på hvordan det var? Har vurdert den timen jeg også, men har ikke turt enda.. Er så ny, så alt er litt skummelt... :wink:

Nå har jeg akkurat inntatt frokosten. Ett knekkebrød med lett Jarlsberg på. Nå skal jeg ta på meg treningsklær og gå ned til Elixia. Trene litt styrke og sykle litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er!!! :klappe:

Jeg er fremdelse på + 0,7 kg!!! :o

Men, var flink i går, og SKAL være flink i dag!!!

Frokost: 1 yoghurt (orker veldig lite pga. den hersens kvalmen og hodeondet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en deilig følelse - å sitte i sofaen, nydusja etter en skikkelig treningsøkt, sliten og med god samvittighet!!!

Lunsjen ble en baguett med ost. Og en fruktkesam.. Kunne ikke dy meg.... :oops: Men det er bare 0,9% fett i den da.. Ikke det verste jeg kunne stille søthungeren min med. Og den var skikkelig god. Kjøpte den med sitrussmak, og den smakte som ostekake! :nam:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører videre en sunn linje i dag jeg! :sjarmor:

Lunsj: 1 yoplait 0,1% med crüsli (ca. 116 kcal)

Middag: (planlegger) Fiskeboller med gulrøtter og poteter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...