Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Gir du en oppdatering på hvordan det var? Har vurdert den timen jeg også, men har ikke turt enda.. Er så ny, så alt er litt skummelt... :wink:

Det var moro. :) Og det gikk fint å ikke ha vært med før, faktisk! Ganske tungt til tider, og veldig god trening!

Sitter og lurer på om jeg skal slenge meg på "Total Step Intervall" i morgen. Eller om jeg bare skal kjøre mitt eget løp. Det som er bra med gruppetimer er at man blir tvunget til å ta i, det er ikke like enkelt å skulke unna. Men, vi får se. Kanskje jeg ikke føler for gruppetrening i morgen. Men trene skal jeg! På en eller annen måte!

TeddyToria: Fiskeboller er kjempegodt! :sikle:

Jeg er veldig fornøyd med meg selv i dag, har bare spist sunn mat. :D Var fristet til sjokolade etter trening, men klarte heldigvis å styre unna. *stolt*

Ellers drikker jeg en del te. Det er jo godt og sunt! Og så har jeg kjøpt epler, og det er heller ikke dumt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte liksom jeg skulle vente med å skrive min første oppdatering her etter den første "feilfrie" dagen, men siden den ikke ser ut til å komme med det første, får jeg vel bare begynne allievel :ler: Alle dagene mine begynner stort sett veldig bra, sliter bare litt med slutten..

I går spiste jeg 2 ryvita med BUKO, en karbis og egg og brød med salat til middag også var det denne kvelden da.. Sambo hadde kjøpt masse godis til helga, og får liksom litt vondt av slike halvspiste potetgullposer, så føler liksom jeg må hjelpe til litt :oops: Og når jeg først er i gang så er det liksom litt vanskelig å stoppe.. Synes også synd på halvspiste kjekspakker og nesten tomme smågodtposer..

I dag er det jo da ikke igjen noen halvtomme poser :o så da går det bedre. Spiste 2 ryvita med BUKO til frokost, rakk ikke lunsj :roll: men spiste fiskeboller i karrisaus, poteter og gulrøtter til middag. Trente en og en halv time i dag og 40 min i går. Så nå må jeg bare holde meg unna smågodtposen til sambo.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble ikke morgendagen slik jeg trodde, noe som åpner for fler valgmuligheter når det kommer til trening i morgen.

Kanskje jeg skal bli med på flow med liten ball?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del ble det også fiskeboller, cezz - like der...

Og nå spiste jeg nettopp en yoghurt igjen - FLATE, i dag har jeg vært flink! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt i allefall i en time, før jeg måtte snike meg til godteposen til sambo.. Han er jo på "gutte-rødvins-kveld" , så da syntes jeg på sett og vis at jeg fortjente det da.. Også bakte han rugbrød før han tro, så det ble to skiver med det også, men det er jo lov :-) Egentlig et lite matvrak jeg

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt i allefall i en time, før jeg måtte snike meg til godteposen til sambo.. Han er jo på "gutte-rødvins-kveld" , så da syntes jeg på sett og vis at jeg fortjente det da.. Også bakte han rugbrød før han tro, så det ble to skiver med det også, men det er jo lov :-) Egentlig et lite matvrak jeg

:sikle:

Da er vi to...matvrak altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Frokost:

2 brødskiver m/banan

Lunsj:

Det samme som frokost

Middag:

laks, grønnsaker, 1 potet

Dessert:

Bringebær (u/sukker)

Mellommåltid:

1 eple, 1/2 wienerbrød (fikk på den nye jobben pga kvinnedagem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Frokost: Müsliyoghurt

Lunsj: Salat med to brødskalker til

Middag: Kyllingvinger med pommes frites :oops:

Dessert: smågodt :oops: :oops:

Begynner å føle meg fristet til å ta natursirup- og sitronsaftkuren igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er flinke jeg, jenter! :danse:

Det eneste jeg er flink til om dagen, er å trene. Har trent både (søndag) mandag og tirsdag denne uken. Men da jeg var med venninnen min hjem etter trening og så "Frusterte fruer" etterpå i går, ble det både spist sjokkis og potetgull :oops: Så da var treningen i går egentlig litt bortkastet :roll:

Jaja, bedre å spise godis etter trening enn å spise godis uten trening i det hele tatt... :roll: Får trøste meg litt med det...

Men i morgen er det veiedag igjen :oops: :sjenert: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg flink, trente i over én time og spiste bare sunn mat. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og "snikveiing" viser - 0,3 kg på meg!!! Selv om totalstatusen er opp i forhold til før helgen...

Men alle monner drar, og det går i alle fall rette veien igjen! :-)

Frokost: 1 yoghurt med crüsli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra start på dagen i allefall:

Frokost:

1 skive sambobakt rugbrød med BUKO og paprika

Lunsj

det samme

Trente i dag tidlig og ble kjempesliten :-)

Middag kommer til å bli kylling og ris med salat, også var det denne kveldsmaten da :o Men har ikke mer snop i huset, så da kanskje jeg klarer meg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

I dag har jeg spist:

Frokost: God Morgen yoghurt

Lunsj: 4 små brødskiver, 2 med gulost og 2 med egg og kaviar.

Middag: Blir hjemmelaget pizza

Og i dag glemte jeg månedskortet mitt hjemme, så jeg skal gå hjem, 4 km oppoverbakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så flinke alle sammen. :klappe: Får helt presasjonsangst her jeg :sjenert:

Frokost: 2 ryvita knekkebrød med philadelphia (light seff.), salat, agurk og kokt skinke

Lunsj: 1 ryvita knekkebrød med banan+1/2 banan

VANN :)

Middag er fremdeles uklart, men hvis noen har noen gode forslag tas de i mot med stor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Middag er fremdeles uklart, men hvis noen har noen gode forslag tas de i mot med stor takk :)

Salat:

Isbergsalat

Kyllingfilet skåret i små stykker og stekt i panne

Litt bacon oppskåret i stykker og stekt i panne

Valnøttkjerner i biter ristet i stekepannen

Ananas i biter

Dressing:

Yoghurt naturell smaksatt med

Karri

Ingefær

Chili

:sikle: Kjempegodt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salat:

Isbergsalat

Kyllingfilet skåret i små stykker og stekt i panne

Litt bacon oppskåret i stykker og stekt i panne

Valnøttkjerner i biter ristet i stekepannen

Ananas i biter

Dressing:

Yoghurt naturell smaksatt med

Karri

Ingefær

Chili

:sikle: Kjempegodt :sikle:

Nam nam! :sikle:

Høres godt ut - og sunt, ikke minst! :wink: Trenger ikke så mye dressing heller da...

Godt tips!

Min middag er heller ikke planlegt. Venter egentlig bare på en telefon fra sambo om tid han kommer hjem, så jeg kan planlegge litt.

Men lunsjen i dag ble også en yoghurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg driver og lager middag nå, jeg. En indiskinspirert rett blir det. Gøy å eksperimentere litt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lunacia...koooose deg med indiskinspirert, og bruk masser med champiser! :wink:

Det er jo kreftfremkallende og rett og slett farlig å leve, så det er bare noe tull å holde på sånn...ikke sant!??

Selv har jeg spist pasta carbonara - nam nam!

God middag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det noe som ikke er kreftfremkallende, lurer jeg på...

Det som er bra med å lage maten fra bunnen av er at man kontrollerer hva som er i. Så vet man at det ikke er sukker, unødig fett eller andre ting man kanskje ikke tåler i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...