Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Ja, er det noe som ikke er kreftfremkallende, lurer jeg på...

Det som er bra med å lage maten fra bunnen av er at man kontrollerer hva som er i. Så vet man at det ikke er sukker, unødig fett eller andre ting man kanskje ikke tåler i.

:Nikke:

Mmmmm...

Hah! Forresten! :-)

Trente med vekter i dag...og har hatt et totalt kaloriinntak på sirkus 1200 kcal, så jeg er strålende fornøyd med dagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...tenkte jeg skulle friste dere på S.M.B med nystekte boller...

:tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler::tunge1::ler:

:tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1: :tunge1: :tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1: :tunge1: :tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1: :tunge1: :tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1:

SLEMME, SLEMME DAME!!! :ler:

:tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1: :tunge1: :tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1: :tunge1: :tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1: :tunge1: :tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Frokost:

2 brødskiver m/ost og agurk

Lunsj:

2 brødskiver med leverpostei

Middag hos far:

Forrett: 3 scampi, 2 kamskjell, 2 asparges, salat

Hovedrett: lakseloin, salat m/agurk, paprika, sopp, ++++. Drittgodt!

Dessert: Rakk ikke den før jeg dro hjem...

Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!!

Bare inne for å informere om at vekten stoppet på 1/2 kilo mindre i dag enn for ei uke siden. Totalt vekkttap: 1kg!! :ler: Jaja, det går ikke så fort her, men det går hvertfall riktig vei :wink:

Nå spiser jeg frokost: knekkebrød med leverpostei og agurk, en banan

Nå bærer det av sted til trening. Målet er å gå ned neste uks også vet dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tataaa!

Selv om jeg ikke kan tro det...så stoppet vekten på 71.7 kg i dag!!! :o

Det betyr rett og slett ned 1.4 kg siden søndag... Er ikke helt med på det, høres jo helt sprøtt ut. Men kanskje er det Praha-kiloene som har forsvunnet som dugg for solen, bare sånn plutselig borte vekk!? :klø:

Er uansett ikke meg i mot! :tunge1:

Men, hvis vi regner fra utgangspunktet mitt på 72.4 kg, så sier vi totalt 0.7 kg ned! :-)

Nå har jeg fått blod på tann og skal IKKE la meg friste av dumme boller og andre slikkerier! Basta! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg sinnsykt lyst på sjokolade mens jeg ventet på bussen, men klarte å motstå fristelsen. Glemte å veie meg i morges, får ta det i morgen tidlig i stedet.

Måltid 1 kl. 08:30: 1 glass Cultura

Måltid 2 kl. 12:00: 1 yoghurt med musli

videre plan

Måltid 3: 2 knekkerød med ost

Måltid 4: spaghetti bolognese med salat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop

Oppdatering:

BettyBoop-------------- 6kg-----------------------0,2kg

:grine:

Vi skylder på tante Rød som kom på besøk i går.

Jeg var faktisk veldig flink i går - gikk hjem fra jobb (4 km), og i dag gikk jeg av bussen 5 stopper før jobben og gikk gjennom Frognerparken. Skal veie meg igjen når tante Rød har pakket snippvesken sin, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi har vært og kjøpt oss vekt i dag så nå kan jeg henge med på veiinga hver torsdag.

Vekten stoppen på 71,4 så det vil si ned 1,4 kg siden sist veiing. Totalt vekttap er derfor 2,4 kg.

Må si meg godt fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Betty! :klappe:

Er sikkert bare kroppen som samler på vann!!!

Og Heidi, gratla med vekt da! Moro, vi ligger nesten likt vi jo! :wink: Selv om det jo ikke har så mye å si da...

Tjoho - nå hadde jeg just en sunn frokost (JA! Frokost...kl. 13....ikke noe rart i det vel!!! :oops:)bestående av tre grove knekkiser, med postei og agurk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Frokost:

2 brødskiver m/banan

Lunsj:

1 Rundstykke m/banan

Middag:

2 brødskiver med leverpostei og agurk (TUSEN TAKK Huldra!)

Mellommåltider: 1 eple, druer.

Sunn jeg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: 3 knekkebrød (den lille grove) med baconpostei fra Det sunne kjøkken og agurk (ca 165 kcal)

Lunsj: Samme som frokost

Middag: 1/2 grillet kylling med ris og champignon (ca. 500 kcal)

...også en bitte liten Toblerone-bit! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er superfysen nå... har godis i skapet, men vil gjerne holde meg til helgen. Vet det er mye godt i gjerde da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfysen nå... har godis i skapet' date=' men vil gjerne holde meg til helgen. Vet det er mye godt i gjerde da![/quote']

:Nikke:

Meningen var at den lille Toblerone-biten skulle være en "dessert", bare for å stilne fysingen...men skal jeg være ærlig, så gjorde den alt bare verre! Men jeg SKAL holde meg! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg meldt meg inn på treningsstudio, så nå er det ingen vei tilbake!

Frokost: 2 ryvita med salami + 1/2 l vann

Lunsj: Samme som frokost

Middag: Svin indrefilet

Æsj.. jeg VET jeg burde være flinkere med mellommåltidene :roll:

Forbrenning, forbrenning, forbrenning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom meg på vekten i dag tidlig veide jeg *tromme virvel" 51.2 kg :hoppe:

Dette er 2 uka hvor mamma og jeg ikke trenger :oops: men i går var jeg utslit (plaga med mye dårlig søv, og brukt kroppen formye uten nok "driv stoff")

i dag så var mamma dårlig.

Fore uke passa det rett og slett ikke for oss. Men jeg har trent pilates hver dag denne uken og sykla + en tur med barnehagen (minste avdelinga, er tung å dytte en tur vong hvor det er plass til fire i snøen når de bakerste hjula streiker = grnnen til at kroppen ble brukt for mye uten nok drivstoff en dag)

Frokost: 1 brødskive med makrell i tomat

mellom måltid: salat med en brødskive

lunsh : les: mellom måltid

middag: pizza

kvelds : banan

ekstra : 2 skjokolade kjeks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da tror jeg listen på side1 er oppdatert. Dersom jeg har skrevet noe feil, får dere korrigere meg! Det er mange som ikke har sagt noe også, men dere er vel med flickor?!?!

Ellers må jeg gi litt ekstra skryt til Heidi som er superslankeren blant oss om dagen. :klappe: Bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vektredusjonen er jo over en periode på over 1 mnd.

Tok bare utgangspunkt i hva jeg veide da jeg fant ut at jeg måtte gi jernet sammenlignet med nå.

Føler ikke at jeg har vært såååå flink i det siste men dette var jammen motivasjon til å komme litt igang igjen. Det best med det hele er at min kjære har bestemt seg for å slanke seg også. Lettere når han hjemme også er motivert så kan vi gjøre det sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gått ned 1 kg denne uka.. tror jeg.. vekta er ikke helt nøyaktig, men i mine øyne har jeg det :wink:

I dag spiste jeg:

Frokost; 2 små skiver hjemebakt brød med BUKO

Lunsj; det samme

Trente 1 time; HARDT!! (sliten fortsatt, spørs om jeg klarer å gå i morgen :ler: ) Også GIKK jeg fra skolen (ganske langt egentlig..)

Middag; entrecote med litt pommesnoisettes og LITT saus og masse salat.. Ikke så usunt egentlig tror jeg.. Er jo bare lettmelk i sausen.. :oops:

En liten plate sjokolade...men vi hadde veldig kosekveld da, så synes det var litt lov :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...