Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg klarte å holde meg unna snopen i går :tunge1:

Startvekt: 63 kg

Vekt i dag: 61.6 kg

Altså Huldra, jeg har gått ned 1.4 kg. Skriv ned det og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betty Boop

I går:

Gikk halve veien til jobb, ca. 2 km.

Ingen frokost :-?

Lunsj: Salat med 2 brødskalker til

Middag: Tortellini med tomatsaus

1 times dansing etter middag.

Ikke no' snop!

Veide meg igjen i dag:

Startvekt: 66 kg

Ny vekt: 65.1 kg

Vekttap: 0.9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg bare lurer på når dere veier dere. Er det om morgenen før frokost eller utpå dagen etter at dere har spist. Med eller uten klær???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på når dere veier dere. Er det om morgenen før frokost eller utpå dagen etter at dere har spist. Med eller uten klær???

Jeg veier meg torsdag morgen, før frokost, med klær :) Greit å gjøre like hver uke hvertfall, sånn at en ser fremgangen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Jeg bare lurer på når dere veier dere. Er det om morgenen før frokost eller utpå dagen etter at dere har spist. Med eller uten klær???

Jeg veier meg om morgenen, før jeg har spist. Uten klær. Etter at jeg har tisset. Alle monner drar :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg gikk nemlig på vekta i dag tidlig før frokost og uten klær og da stoppet den på 69,8!

Det er en stund siden den har stoppet på 60 tallet så det er jeg selvsagt veldig fornøyd med.

Startvekten min var 73.8 så siden det er totalt vekttap 4 kg. Det kan jo være at den vekten jeg har nå er litt ulik den andre jeg har veid meg på.... :klø:

Uansett så tar jeg utgangspunkt i 69,8 nå og sammenligner meg med det neste uke.

Nå skal sambo og meg ut og gå og svi av litt flesk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven hvor flink du er Heidi :o

Mister nesten litt motet her jeg.. Men trøster meg med at dette vekttapet er gjort over lenger tid enn mine 2 uker... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget jo først denne tråden i begynnelsen av uka, så fikk veid meg første gang i går. Evt. fremgang vil da sees neste uke.

Lenge siden jeg sist har veid meg, og var ikke like fornøyd med hva som stod.. 2 kilo mer enn anntatt... Men enda mer grunn til å stå på og være flink!

Trente en drøy time igår. Støl idag ja...

Frokost har vært to brødskiver med kalkunpålegg og agurk. Nå skal jeg hvert øyeblikk på jobb, så blir leenge til lunsj (fire-tida) og ikke middag før halv ni, når jeg kommer hjem fra jobb. Ikke det beste for forbrenninga, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg melder meg også inn!! :-) :-) Er ikke helt sikker på hvor mye jeg vil ned - tror ikke det er rette tiden å veie seg på nå, når jeg nettopp har spist masse pizza og is... :oops: Men hovedsaken for meg er uansett å få motivasjon til å mosjonere og spise sunt... :rosasmil: pleier å være flink med kostholdet synes jeg. Mosjonen er det så som så med... :-? Det hender jeg får ånden over meg, og da er jeg gjerne flink i noen uker, før jeg (egentlig uten å legge merke til det) er tilbake i den gamle tralten... :roll: Så nå er det som sagt om å gjøre å få tilbake motivasjonen og holde den oppe!! Og både bryllupet, bryllupsreisen og sommeren generelt er jo veldig gode grunner for å få det til!! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg uten klær, før frokost, etter jeg har vært på do :hoho:

Egentlig har det jo ikke så mye å si, bare en gjør det likt hver gang..

I går spiste jeg:

Frokost; 2 rugsprø med BUKO

Lunsj; Det samme

Middag; 1 vårrull med salat og wokgrønnsaker

Også var det denne kvelden da.. Satt hjemme alene en lørdag alene, så da ble det litt potetgull da.. Men ikke så mye!

Trente også en time, men nå har jeg så vondt i beina, at jeg må ta pause et par dager..

I dag;

Forkost; 2 rugsprø med leverpostei og agurk

Lunsj; 2 rugsprø med brunost

Middag; spiste hos svigers; koteletter med poteter og gulrøtter; supergodt!!

Også ble det kake til dessert og fruktsalat..

Også en liten sjokolade.. :roll:

Hadde jeg gått og lagt med kl 17 hver dag, så hadde jeg helt sikkert sluppet å slanke meg i det hele tatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

:ler: Heisann Søndagsengel!

Det tok lang tid fra du fant ut om klubben til du meldte deg inn! :tunge1: Huldra får deg nok in på side 1 i morgen.

Jeg er litt demotivet om dagen og trenger et spark i rompa. Se her :flekke: SPARK!!!

Har vært ganske så flink i ukedagene synes jeg. Men for 2 helger siden var jeg på hotell med jobben. Forrige søndag til tirsdag var jeg i Danmark/hotell.

Grunnen til at jeg blir så inmari demotivert er at jeg er så flink i det store og hele - også 2 dager med :sikle: mat, så er jeg på minussiden :sur::sur::sur:

Har vært flink i 3 uker (minus de to turene mine) og hva er resultatet: 1 kilo mer enn da jeg startet :o :o :o

Som jeg har sagt tidligere - jeg legge på meg bare jeg ser på mat :roll:

Jeg får brette opp ermene til neste veiing (søndagsengel: Offisiell veiing er torsdags morgen) så får vi se hvordan det ligger an da...

Har ikke vært innom her de siste dagene, så jeg skriver bare inn dagens inntak (som ikke er helt bra - på grunn av ovennevnte demotivasjon)

Frokost: 3 knekkebrød med leverpostei og sprøstekt løk :ler: Hørt den før??? Hvorfor begynner vi alltid så bra og slutter så dårlig i løpet av en dag???

Middag: Joikakaker og potetmos + tyttebær :roll: Var-ute-på-skitur-med-eldstemann-og-vi ble-så-slutene-at-vi-måtte-lage-noe-raskt-når-vi-kom-inn

Kvelds: Gresk salat :sikle:

Ellers har jeg trykket i meg 1 sjokolade, is, 2 glass rødvin og 1 baileys on the rocks :ler:

Forresten skriver inn i går også:

Frokost: 2 brødskiver med salami

Lunch: 2 knekkebrød med det vanlige

Middag: Kylling i karrisaus

Yoghurtis, 1 sjokolade (når-jeg-skrive-sjokolade-snakker-jeg-om-den-freia-70%-sjokoladen), 2 glass rødvin.

Må få si at jeg synes ikke det er så ille jeg, men det synes tydeligvis vekta :roll: :evil: :roll: :evil: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven - folk er flinke!!!

:klappe: :klappe: :klappe:

Min helg har ikke bydd på de store utskeielsene, og selv om det har blitt noen pizzastykker mer enn strengt tatt nødvendig og noen pils - så er jeg alt i alt fornøyd!

Hadde hånda nede i M&M-posen her i stad, men jeg ombestemte meg og la posen på plass i skapet igjen! Lite stolt av meg selv da! ! ! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

:hoho: Må le av oss altså cezz!

Helt enig jeg.

Veier meg om morran, uten klær, etter jeg har vært på do og før jeg går i dusjen (slik at håret ikke er vått og veier ekstra) :hoho:

...og hadde jeg lagt meg kl. 17 så hadde jeg også helt sikkert ikke trengt å ta av meg noe jeg heller :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Dæven - folk er flinke!!!

:klappe: :klappe: :klappe:

Min helg har ikke bydd på de store utskeielsene, og selv om det har blitt noen pizzastykker mer enn strengt tatt nødvendig og noen pils - så er jeg alt i alt fornøyd!

Hadde hånda nede i M&M-posen her i stad, men jeg ombestemte meg og la posen på plass i skapet igjen! Lite stolt av meg selv da! :sjarmor:

Jeg er jo tydeligvis ikke flink NOK :evil:

Men du Teddy-vennen! Flinke jenta som la posen tilbake!!! :klappe::danse::klappe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho: Må le av oss altså cezz!

Helt enig jeg.

Veier meg om morran, uten klær, etter jeg har vært på do og før jeg går i dusjen (slik at håret ikke er vått og veier ekstra) :hoho:

...og hadde jeg lagt meg kl. 17 så hadde jeg også helt sikkert ikke trengt å ta av meg noe jeg heller :hoho:

Glemte selvsagt det med før dusjen, det er jeg også veldig nøye på :ler:

Også går jeg veldig forsiktig når jeg går oppå vekta, og holder pusten (akkurat som det hjelper :hoho: )..

Og sånn går no dagan.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Glemte selvsagt det med før dusjen, det er jeg også veldig nøye på :ler:

Også går jeg veldig forsiktig når jeg går oppå vekta, og holder pusten (akkurat som det hjelper :hoho: )..

Og sånn går no dagan.... :sjarmor:

:hoho::hoho::hoho:

Nå sitter jeg og gapskratter for meg selv her! Tror vi har gått på samme kurset vi to!

(og dagene går jo som du sier)

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo tydeligvis ikke flink NOK :evil:

Men du Teddy-vennen! Flinke jenta som la posen tilbake!!! :klappe::danse::klappe:

:kose:

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

...

Forresten, når jeg veier meg...da skal håret være knusktørrt, og jeg står der i bare nettoen med mer en tom (jeg vil si tørrlagt) blære! :ler:

ALLE MONNER DRAR vet dere - det er jo veldig veldig viktig å få riktig vekt! *s*

TeddySinnsyk! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Ikke glem å børste håret, klippe neglene - og det er genialt å sove i et varmt og tørt soverom - man våkner opp dehydrert og 100 gram slankere! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...