Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Tar meg herved den frihet å opprette dagboken "SlankMotBryllupet". :)

Her er tanken at vi bruder kan utvelksle erfaringer og tips mot en slankere brudekropp, samt skryte av oss selv når vi har vært flinke til å trene eller spise riktig - vi fortjener alle litt skryt :) Jeg for min del er også interessert i sunne oppskrifter for kommende bruder :)

Gleder meg til å høre fra dere :hoppe:

Her er medlemslisten i S.M.B.- klubben så langt. Vil du være med?! Bare til å henge seg på :)

Brud--------Ønsker å ta av---------- Har hittill tatt av :danse:

TeddyToria-----------5-7.4kg---------------------4,3

Kverula----------------7-8kg

tomias------------------15kg

Miori---------------------5kg

Vigdis--------------------11kg---------------------1,5

Leela------------------9-10kg----------------------2,8

Huldra:)-----------------6kg-----------------------1,5

Heidi------------------5-8kg------------------------6,1

Hannemor--------------3kg------------------------1,6

maki------------------1-3kg

BettyBoop-------------- 5kg-----------------------4,3

Terese-----------------6-10kg

Cezz--------------------3-4kg----------------------2,0

Aricept------------------5kg------------------------0,5

lunacia------------------10kg-----------------------2,8

Linn3c------------------5-10kg

søndagsengel?

Lythande

julibrud 2006-----------8kg

lillelou-------------------10kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Heisann snuppa pg takk for at du tok hintet :wink: !

Vi har sikkert forskjellige mål med denne dagboken og min er å spise sunnere, få motivasjon til å trene og stramme opp kroppen.

Håper dere er med oss jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her jeg - er midt inne i en slankeprosess, og jeg skal ikke stikke under en stol at det har vært bryllupet som har ligget som en ekstra motivasjonsfaktor hele veien. :wink:

Trim, trim og atter trim er noe av det viktigste i denne prosessen - og heldigvis er vi på vei inn i en årstid hvor sånne aktiviteter vil føles lettere. Gleder meg til å kunne gå turer i solskinn og dagslys snart igjen! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!!!

Mer enn noen gang!!!

Etter først å ha tatt av 26 kg, så gå opp 11,5 kg og deretter gå ned 11 kg, og opp 1 kg - så er jeg altså klar for å kvitte meg med de 6 siste!!!

Jeg er virkelig en SMB-brud!!!

FIT FOR FIGHT!!!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. Skal ned ganske så mange kilo før bryllupet. Har lagt på meg jevnt og trutt de siste årene (særlig mens jeg var i Australia). Vil ha tilbake den gode gamle kroppen min før bryllupet.

Gode tips mottas med takk!

Hvis noen i Oslo-området er interessert i å gå fast tur en dag i uka hadde det vært kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye ønsker dere å gå ned før den store dagen da?

Jeg har et mål om 7-8 kg, selvom det kommer til å bli tøft.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye ønsker dere å gå ned før den store dagen da?

Jeg har et mål om 7-8 kg, selvom det kommer til å bli tøft.

K

Veier ca 71-72 kg nå... Vil ned til et sted mellom 68 og 65 kg, så får vi se hvor tiden bærer meg!

Kjolen kommer i juni, så målet er å nå målvekt innen 1. juni - så kjolen kan tilpasses idealvekten! :wink:

Det bør gå greit med litt over 1 kg i måneden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er 15 kilo!

:o

Det skal du klare da vennen, tenk - du har jo over 15 måneder på deg - fatisk 18!!!

Jeg skal heie trofast på deg i alle fall!!!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du klare da vennen, tenk - du har jo over 15 måneder på deg - fatisk 18!!!

Jeg skal heie trofast på deg i alle fall!!!

:tommelsmil:

Ja, må bare komme skikkelig igang. Har allerede lagt om matvanene, men har jo hangla så lenge at det har vært vanskelig å komme igang med treningen, men det blir nok ei råd. Skal prøve å være veldig flink det neste halve året for til høsten skal jeg jo begynne å prøve kjoler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirerende med disse klubbene... Og ikke minst motiverende - særlig mtp slankingen!

SAMMEN er vi sterke!!! (slagord?!?!?!)

Natta- :klem:

SAMMEN ER VI SLANKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg aldri, så jeg kjenner det bare på klærne. Derfor vet jeg heller ikke hvor mye jeg vil ned... kanskje 5-7 kilo?? Kanskje jeg skal gå på vekten for virkelig å få inspirasjon og kraft... :roll:

Målet mitt er hvertfall en sunnere livsstil. Det er det viktigste for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen i Oslo-området er interessert i å gå fast tur en dag i uka hadde det vært kjempekoselig!

Er med på å gå tur av og til, men man skal jo gå ganske fort for at det skal være effektivt... Dessuten har jeg litt problemer med å love bort en fast dag. Men om du vil være med på en step eller spinningtime, får du si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke gifte meg, men vil gjerne ha en tur partner i Oslo. :-) Er med på slankegjengen 2005, men sliter litt med å komme meg ut på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må bare si at selv om det blåste og var kjempekaldt ute i dag så kledde jeg godt på meg og labbet avgårde til jobben. Var bare sååå fristende å sette seg i bilen og kjøre men jeg gjorde det ikke!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at selv om det blåste og var kjempekaldt ute i dag så kledde jeg godt på meg og labbet avgårde til jobben. Var bare sååå fristende å sette seg i bilen og kjøre men jeg gjorde det ikke!!! :klappe:

:klappe::danse: :bukke: :danse::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...