Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Med fare for å gjenta meg selv fra sist gang...

Ned Ned Ned Ned NED!!!

68.3 kg i dag, og ned hele 900 gram!!!

:danse::klappe::danse::hoppe::danse::klappe::danse:

Så, til oppdatering:

TeddyToria --------------- +/- 7 kg --------------- 5.2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm... jeg burde vel også veie meg snart... men har tatt mål hver kveld da, av livet, hoftene og låra.. Men tar vel litt mer enn tre dager å se noe forskjell der... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor lenge siden jeg har skrevt inn vekta, men jeg er ned 2,3 siden sist. Det vil si:

Leela------------------9-10kg----------------------5,1

Over halvveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor lenge siden jeg har skrevt inn vekta, men jeg er ned 2,3 siden sist. Det vil si:

Leela------------------9-10kg----------------------5,1

Over halvveis :)

Så bra, leela! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:

Er alt for lenge siden jeg har vært innom her, men nå er det full skjerpings!

Har signa opp på vektklubb.no og der det veiedag på mandager så jeg blir nok lite uta ev synk med dere andre, men det får stå sin prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: Hmm... den dietten min funka ikke helt på byen i går... Men lover meg selv å spise sunt igjen fra i dag av.... :fred:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd en hel masse ting, og vekten har føket i været. Derfor starter jeg helt på nytt. Startvekt er 69 kg, mål er 60 kg.

lunacia------------------9 kg-----------------------0 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Til tross for den store stygge burgeren lørdag kveld, har jeg faktisk blitt 3cm mindre rundt livet etter en uke på diett!! :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på sjokolade, ostekake, potetgull og softis... :( :-( :sur: *shall not eat sugar, shall not eat sugar, shall not.....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på sjokolade, ostekake, potetgull og softis... :(  :-(  :sur:  *shall not eat sugar, shall not eat sugar, shall not.....*

Sender deg mange "ikke-spise-sukker-og-søtt-vibber"...vibb vibb...vibb vibb...vibb vibb...vibb...

---

Selv har jeg ikke turt å veie meg denne uken, pga. tantebesøk - da fyker den alltid i været! :roll: Men neste uke, bånn gass! Jeg kan jo ikke legge på meg en milimeter hvis kjolen skal sitte som støpt, uten noe tull og fanteri! :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Jeg har gått ned 1,7 kg siden søndag! Men nå kutter jeg suppen, og begynner å leve litt mer normalt igjen. Fortsetter med hovedtyngde på frukt og grønt, og trening selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiedag i går. 67,8 kg.

lunacia------------------9 kg----------------------- -1,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Svimle

Jeg har gått ned 1 kg. Men om jeg hadde målt i cm ville jeg nok hadde store framskritt, for jeg merker myye på klærne!

Dere som er med i vektklubben til VG: Hvordan går det? Er det verdt pengene?? Vurderer å hive meg på det etter sommerferien, jeg er så fryktelig utålmodig etter å gå ned i vekt. Synes det går så sakte med meg nå, selv om jeg trener minst 3 ganger i uken og passer på hva jeg spiser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BecomingBride: Husker ikke hvem det var, men noen tipset om Slankenett.no (gratis å være medlem, så vidt jeg vet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

I dag var jeg på vekta, og den viste 1,2 kg mindre enn for tre dager siden. Er fornøyd med det. Men det som var skikkelig morsomt var å måle meg, for jeg har gått ned:

* 4 cm rundt livet

* 3 cm rundt hoftene

* 2 cm rundt hvert lår

* 2 cm rundt hver legg

* 3 cm rundt brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...