Gå til innhold

S.M.B.


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært på vekta på veeeldig lenge, men har faktisk gått ned 1,8 siden da (begynnelsen av januar), men er ikke godt å si om mye av det skyldes den nsiste uka med sykdom...

Nå er det den tida av måneden og jeg kjøpte sjokkis på butikken i dag... får se hvor lenge den blir liggende i kjøleskapet. Skal på middag hos et vennepar i kveld, pleier være alt for mye god mat og enda mer god vin....

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Huldramor! Pass på så det ikke blir for mye! For mye trening viser seg å ikke være så innmari effektiv!

Tomias, jeg spiser i skrivende stund en god blanding av bamsemums og nonstop. Siste dagen. I morgen er det sunt igjen. Skal t.o.m. gå laaaang tur i skogen! Grattis med vektreduksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann jenter!

Håper det går bra med dere.

Skal ikke engang begynne med å fortelle hva jeg har fått i magen denne helgen :oops: ... men hotellopphold er absolutt ikke å anbefale når man er på slankern :-?

Men i morgen er det ny dag og nye muligheter!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der sier du det Vigdis! Mandager er riktig en fin dag, og en kjempefin dag til å begynne "på nytt"...med blanke ark! :wink:

Det må i alle fall jeg gjøre for fullt!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Huldramor! Pass på så det ikke blir for mye! For mye trening viser seg å ikke være så innmari effektiv!

Inegn fare for at det blir for mye trening her nei :ler: Trener ca. 4 ganger i uka. Det er jo annenhver dag, så det går finfint :)

Ellers har helgen vært alt annet enn sunn.... :oops: Så derfor er det greit at jeg skal på step nå. Får prøve å la være den godteri-spisingen fremover,,,, Men det er jo så godt :roll:

Forresten: Er det noen av dere som følger med på "Slankekrigen" (eller hva det nå heter) på TVN på søndager?? Så på det i går kveld. Synes det er så morsomt! Jeg og sambo sitter og humrer og ler. Tenk at noen går ned 30 kilo! Sinnsykt kontroll og disiplin de har over seg selv!! :Nikke: Må si det står respekt av det altså!!

Men jeg får stikke av gårde.

I dag er det mandag jenter: Ny uke, nye muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inegn fare for at det blir for mye trening her nei :ler: Trener ca. 4 ganger i uka. Det er jo annenhver dag, så det går finfint :)

Ellers har helgen vært alt annet enn sunn.... :oops: Så derfor er det greit at jeg skal på step nå. Får prøve å la være den godteri-spisingen fremover,,,, Men det er jo så godt :roll:

Det er godt det! Fire dager i uken er jo ikke noe problem - du er bare kjempeflink! :wink:

Forresten: Er det noen av dere som følger med på "Slankekrigen" (eller hva det nå heter) på TVN på søndager?? Så på det i går kveld. Synes det er så morsomt! Jeg og sambo sitter og humrer og ler. Tenk at noen går ned 30 kilo! Sinnsykt kontroll og disiplin de har over seg selv!! :Nikke: Må si det står respekt av det altså!!

Ser litt på det til og fra, når jeg zapper meg gjennom de to (JA, TO!!!) kanalene vi har! :ler: Neida , vi har fått litt flere nå da, men titter innom allikevel - fordi nå har jeg liksom fulgt med litt! Synes de er flinke jeg, selv om det er noen raringer der også... :tunge1:

I grunnen er jo ikke 30 av 180 kg mye!!! :o Selv om det ER sinnsykt]mye!!! De går det bare av mye fortere enn det litt mindre overvektige ville gjort...

Men jeg får stikke av gårde.

I dag er det mandag jenter: Ny uke, nye muligheter :)

Der sa du det!!! :klappe:

NY DAG, NYE MULIGHETER! Og jeg akter ikke å la de mulighetene gå fra meg!

Ha en fiiin mandag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei :vinke:

tror det er lurt å prøve å ikke tenke på vekten hele tiden, jeg. Man blir jo helt skrullete etterhvert. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen : Livet er til for å nytes...og mat er til for å spises!

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Monday morning blues :ler:

Frokost: to knekkebrød med kalkun-falukorv.

Lunch: Gresk salat + rundstykke :sikle:

Middag blir kylling i karri.

Har også trent i dag. Flink jente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Monday morning blues :ler:

Frokost: to knekkebrød med kalkun-falukorv.

Lunch: Gresk salat + rundstykke :sikle:

Middag blir kylling i karri.

Har også trent i dag. Flink jente :ler:

:klappe::danse::klappe:

Så flink du har vært!!

Utrolig deilig å lese et positivt innlegg her inne igjen. :Nikke: Det har vært en del negativt ladde innlegg her de siste dagene har jeg notert meg bak øret-.... :-?

Hva har du trent i dag, Vigdis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

:ler: Takk Huldra!

Vi får stå sammen mot anti-treningsjentene :hoho:

Bor på et lite sted, så treningssenteret vårt har ikke så mange forskjellige timer å velge mellom - og særlig ikke på dagtid. Har derfor trent i rommet med vektene. Syklet + vekter. Armer, rumpe/lår + mage har fått kjørt seg litt i dag :-)

Jeg har forbannet meg på at jeg SKAL ta av meg ca 10 kg :o i god tid før bryllupet 13.08.2005 :o så da er det ikke snakk om kosetull og kakespising i eninga. Forrige uke var ikke helt heldig i så måte :oops: så nå er det bare å brette opp armene.

... og

GO HULDRA!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å glede Huldra så kan jeg og komme med et positivt innlegg i dag.

Med unntak av frokost har jeg og en forholdsvis sunn dag.

Frokost: 1 glass appesin juice og en banan

Lunsj: En liten baguette med roastbeef og salat

Middag blir: Min hjemmelagede kylling tanoori med ris, nan og salat. nam, nam, nam....

I tillegg har jeg drukket massevis av vann i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har vært flink (helt til nå):

Frokost:

1 rugbrødskive m/ost og roastbiff

Lunsj:

1 rugbrødskive m/ost og roastbiff

Middag:

Peppes.... Må feire at jobben kanskje er i boks

2 appelsiner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...