Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klump skrev (2 minutter siden):

Hva er dette for noe ræl? Går vasene dårlig? Litt mye gjeld?

Når en ser på høstmoten så er vel dette litt feil farger nå. 

• Nyttig 7
Skrevet
BuffyTheVampire skrev (7 timer siden):

Sjekket kjapt inne på nettbutikken til Kava. De klærne, særlig genserene, er jo klin like et annet norskt merke? Klarer ikke ta igjen hva de heter, men trodde først jeg var kommet feil..

Hele driten er jo en blåkopi av nedlagte «høst og vår» eller hva de kalte seg…

• Nyttig 3
Skrevet
baremeg007 skrev (25 minutter siden):

Hele driten er jo en blåkopi av nedlagte «høst og vår» eller hva de kalte seg…

Det er de som har laget alt sammen med Kristin. Tipper at det eneste hun har bidratt med er fargekombinasjonene.

Den kjolen var grusom. Henger som en sekk.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

KAVA STUDIO handler om mer enn produkter. Det handler om en følelse. En feiring av livet, av kreativitet og av hverdagsluksusen vi alle fortjener. Sprudlende, leken og ekte – akkurat som boblende energi i glasset, men uten å bli utilgjengelig eller for stivt. KAVA STUDIO skal gi deg gode assosiasjoner, en gnist av glede og et lite “cheers” i hverdagen 😍

Er det mulig?🤣🤣 Hun reklamerer egentlig for at alle bør ta en cheers 🥂 i hverdagen så blir livet bedre. Det er så tynt..så teit rett og slett at dette er ideen bak... "gå med en fargerik genser så blir livet ditt så fantastisk" type promotering😅

Den der kjolen der kan du kjøpe på "Temu" for ca 150 kr....1500 kr for det der? Kjøper folk det?🙄

Endret av suprise
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Av alle farger som ikke passer  sammen med rosa, gjør ikke gressgrønn det heller 😛 

Plutselig tilbake til jenterommet ,   akkurat slik det så ut på  80 - tallet,,, rosa vegger , møblert med leksepult samt  en  reol i grønt :D 

Smaken er som baken.....

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå er hun på "jentetur" alene. Tøffelen er vel hjemme med sine barn.. Altså hvor mange uker sier er det hun har hatt sønnen?. Hun er jo ute på noe hver helg. Syns så synd på gutten som har en sånn fraværende mor. Noen i hennes nærmeste omkrets må jo snart reagere å si fra!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Whitesnake69 skrev (20 minutter siden):

Nå er hun på "jentetur" alene. Tøffelen er vel hjemme med sine barn.. Altså hvor mange uker sier er det hun har hatt sønnen?. Hun er jo ute på noe hver helg. Syns så synd på gutten som har en sånn fraværende mor. Noen i hennes nærmeste omkrets må jo snart reagere å si fra!

Nå har vi hørt Dennis og stebror (  talen i bryllupet) poengtere  ut til oss og gjestene, hvilken FANTASTISK mor hun er, jeg tenker som så at det sier de kun for ikke sette Kristin i ett dårlig lys ( de 2 kjenner henne nok godt) , vi ser jo hvor lite hun er med sønnen (Dennis never   F  i hus , opptil flere gang i mnd /  det utgjør mer en 50% for å  si det slik ) 😛

Ser for meg timeplanopplegg når mor & sønn er sammen.- nå baker vi, etterpå skal vi spille litt ball, så leser vi, tegner litt...ups nå var det visst legge og vintid, osv osv , òg i morgen skal du til pappa, ... ehh :( 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
Skrevet

Andre som har funnet en riking for å redde økonomien sin og livet sitt,  har tatt seg i sammen som menneske også, det skjer visst ikke i denne historien, hun kjører seg rett i grøfta... og ektemann tar til vett.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg skrev og spurte men skjønte ikke helt svaret. Forsto ikke hva hun sa 😁

Skrevet
Whitesnake69 skrev (35 minutter siden):

Jeg har ikke sett på hennes snap på 1 uke utrolig nok😅 Er hun virkelig på tur igjen?? Den dama har aldri omsorg for barnet sitt lengre, og at en fyr gidder være gift med ei dame som ikke bryr seg med å leve et familieliv med hans barn er bare veldig spesielt. 

• Liker 5
Skrevet

Er hun flau over navnet hans? Ja, helt tydelig. Hun har sagt «Geir» så få ganger som overhodet mulig. Vi som har hørt henne si «min mann» er kvalm, så mye har hun kjørt på sistnevnte for å unngå navnet hans. Spesielt!

• Liker 3
Skrevet

Når hun omsider deler et «kritisk spm vedrørende samværet med ungen», og velger å svare med sarkasme… det taler jo for seg selv! Spørsmålet fra vedkommende var fullstendig berettiget, og K kommer ikke sterkere ut av det hele med (til)svaret sitt!

• Liker 6
Skrevet
baremeg007 skrev (4 timer siden):

Når hun omsider deler et «kritisk spm vedrørende samværet med ungen», og velger å svare med sarkasme… det taler jo for seg selv! Spørsmålet fra vedkommende var fullstendig berettiget, og K kommer ikke sterkere ut av det hele med (til)svaret sitt!

Hva svarte hun?

• Liker 2
Skrevet

Hun har blokkert meg fordi jeg spurte 🤣 Tåler ikke kritiske spørsmål men det visste jeg jo før jeg sendte..

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Jeg så det... Det var et vagt og tynt svar. Påsto hun har 50% samvær for ungen sin , og så var hun veeeeldig rask med å skifte tema. Lyver vet du..

Fikk også med meg at hun satt ved kjøkkenbordet og sa "hør... ,helt stille ikke en lyd fra et barn her..., herregud så deilig".

Hadde dama hatt unger 100% hadde jeg forstått det, men når du knapt omgås barn og du viser tydelig at bare lyden av barn er belastende så er det ikke helt normalt..

Og hva er den voldsomme greia med å rose mannen opp i skyene bare fordi han klarte skru opp en bitte liten hylle på vaskerommet?😆 Åhhhh din deilige handymann, fy faen så flink du er!! Det er det sykeste jeg har sett!!!  Altså alvorlig talt så fake! Hender min kjæreste skrur opp en hylle for meg også, jeg heiser ikke flagget og skriker ut din utrolige sexy deilige flinke mann😆😱 Jeg sier tusen takk, det satt jeg pris på. Og ferdig med saken. Herregud så fake det ekteskapet fremstår.

Endret av suprise
  • Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Mest falske dame på sosiale medier.Tror ikke en solo reise til London var en av de beste reiser i hennes liv. Alt i hennes liv er fantastisk etter hun fant livets man. Hva har skjedd?

Screenshot_20260905-130514.png

Endret av Miranda16
  • Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...