Lykkeliten* Skrevet 1 time siden #14161 Skrevet 1 time siden suprise skrev (1 time siden): Hun drikker i kveld og... Bursdag eller ei, etter 1 uke på fylla drar hun rett hjem på fylla igjen. Bare å kunne klare det som 40 åring uten å "dø" av hangover vitner om et høyt alkohol forbruk over lang tid! ,...litt som piller. Tar du f.eks sobril hver dag i lange perioder tåler du mer og mer uten at kroppen får en "hangover", det samme gjelder alkohol forbruk. Det er også derfor alhoholikere (generelt) kan ha svært høy promille uten at de ser overberuset ut! Kroppen er vant til det🙄 ..Og igjen helt normalt drikke i en 40års dag så ikke noen henger seg opp i det , men de fleste hadde aldri orket det etter 1 uke med fylla allerede, da hadde de tatt den festen ved et senere tidspunkt, men når kroppen din er så vant med alkohol er det null problem drikke slik hver dag over tid. Det tyder på et problem. Husk at vi kun ser brøkdeler av dagen. Vi vet ikke hvor mye hun drikker, så kanskje man skal roe ned krisemaksimeringen bittelitt?
Full kontroll Skrevet 1 time siden #14162 Skrevet 1 time siden (endret) Lykkeliten* skrev (16 minutter siden): Husk at vi kun ser brøkdeler av dagen. Vi vet ikke hvor mye hun drikker, så kanskje man skal roe ned krisemaksimeringen bittelitt? Sant nok, men vi vet når det er mandag, onsdag eller torsdag, kveldene der ser vi henne ofte med glasset ... . 😕 Ofte er oftest for mye... Endret 1 time siden av Full kontroll 1
duskelapp Skrevet 14 minutter siden #14163 Skrevet 14 minutter siden (endret) Full kontroll skrev (1 time siden): Har noen slike i sidesynet jeg også, forskjellen jeg ser , er at de ikke sitter med vinglasset flere gang i uken, for å roe ned før de kryper til køys uansett hvor høy fart det har vært for de gjennom uken..... Forrige sjefen min (nåværende venn) er av dette kaliberet, og vin elsker hun. Aldri oppfattet det som problematisk, men synd om det skulle være det. Hadde vi hatt gjettelek så kunne vi bare sagt vin som hint for å finne riktig person 🫣 men all ære til å kombinere vindrikkingen med x antall timer med forskjellige dugnader, samt trener i to idretter, drifte sitt AS, sosiale ting fra A til Å, reise, familietid, ta vare på sine gamle foreldre, egen trening, baking og andre hobbyer. Sleng på FAU og andre verv for bygda, komitér, forening... kjenner jeg blir sliten av å bare tenke på alt 😄 hun begynner å nærme seg 50 og har enda ikke gått i kjelleren så hva som driver henne er kanskje da vinen, så mulig hun kapitulerer om man tar den fra henne Hun har ikke blitt bestemor enda, men når dagen kommer så har hun sikkert god plass til dem i de 36 timene hun har hver dag 🤭 Så jeg tenker at Kristin ikke nødvendigvis må ha ett problematisk forhold til alkohol, men at hun viser det såpass i SOME likevel er det Endret 11 minutter siden av duskelapp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå