duskelapp Skrevet 22. august #14161 Skrevet 22. august (endret) Full kontroll skrev (1 time siden): Har noen slike i sidesynet jeg også, forskjellen jeg ser , er at de ikke sitter med vinglasset flere gang i uken, for å roe ned før de kryper til køys uansett hvor høy fart det har vært for de gjennom uken..... Forrige sjefen min (nåværende venn) er av dette kaliberet, og vin elsker hun. Aldri oppfattet det som problematisk, men synd om det skulle være det. Hadde vi hatt gjettelek så kunne vi bare sagt vin som hint for å finne riktig person 🫣 men all ære til å kombinere vindrikkingen med x antall timer med forskjellige dugnader, samt trener i to idretter, drifte sitt AS, sosiale ting fra A til Å, reise, familietid, ta vare på sine gamle foreldre, egen trening, baking og andre hobbyer. Sleng på FAU og andre verv for bygda, komitér, forening... kjenner jeg blir sliten av å bare tenke på alt 😄 hun begynner å nærme seg 50 og har enda ikke gått i kjelleren så hva som driver henne er kanskje da vinen, så mulig hun kapitulerer om man tar den fra henne Hun har ikke blitt bestemor enda, men når dagen kommer så har hun sikkert god plass til dem i de 36 timene hun har hver dag 🤭 Så jeg tenker at Kristin ikke nødvendigvis må ha ett problematisk forhold til alkohol, men at hun viser det såpass i SOME likevel er det Endret 22. august av duskelapp 5
suprise Skrevet 23. august #14162 Skrevet 23. august Lykkeliten* skrev (10 timer siden): Husk at vi kun ser brøkdeler av dagen. Vi vet ikke hvor mye hun drikker, så kanskje man skal roe ned krisemaksimeringen bittelitt? Krise er det allerede at hun bruker snap kanalen til å vise frem alkohol bruken i den grad hun gjør. Hadde hun vært lur hadde hun ikke gjort dette, men alt må jo filmes hver dag ,og da viser hun jo sannheten offentlig hvor mye alkohol faktisk er en del av livet. Synes ikke det passer seg for en småbarnsmor i det hele tatt. 10 2
RandiO Skrevet 23. august #14164 Skrevet 23. august Prelunia skrev (På 21.8.2026 den 17.56): Barregningen alene kom på 300.000 😮🙈 Herlighet ! Må jo ha brukt over 1 million på alt, kanskje nærmere 2 med reisen osv. Mye av det er vel (umerket) sponset/reklame. Men, hun veier vel opp at boten for umerket reklame er billigere enn boten for alkohol og reklame på samme bilde. 2
Moongirl Skrevet 23. august #14165 Skrevet 23. august Lykkeliten* skrev (16 timer siden): Husk at vi kun ser brøkdeler av dagen. Vi vet ikke hvor mye hun drikker, så kanskje man skal roe ned krisemaksimeringen bittelitt? Hun har definivt en rusbrukslidelse. 9
K_mb Skrevet 23. august #14166 Skrevet 23. august (endret) Wald86 skrev (6 timer siden): De drikker alkohol for å øke salget. Velkjent og kynisk strategi som får mye kritikk. En markedsføringsstrategi som går ut på å koble alkohol til fellesskapsfølelsen, og som fører til redusert impulskontroll for å selge mer produkter. Hun vil jo også da nå en målgruppe som drikker mye. Eller som påvirkes til å drikke mer. Jeg bryr meg ikke så mye om hvor mye folk drikker så lenge det ikke går utover andre. Men det som er problematisk med KG og hennes alkoholkonsum er at hun er en influencer/påvirker hvor alkohol er i monitor svært ofte. Samtidig lister hun opp om sunt kosthold, skjeller ut bensinstasjoner o.l som ikke tilbyr mat som etter hennes mening er sunt nok. Det blir veldig dobbeltmoralsk. Det som tok kaka var når hun anbefalte sårbare mennesker som står i dyp gjeld og har utviklet angst fra å åpne brev og å ringe og ta telefoner fra inkassoselskaper og det offentlige i å drikke vin for å takle det. Det er drøyt, da alkohol er en svært dårlig kombinasjon med angst, bekymringer og depresjoner. Endret 23. august av K_mb 7 16
K_mb Skrevet 23. august #14168 Skrevet 23. august (endret) Wald86 skrev (21 minutter siden): Det er helt forferdelig. Og det er vanskelig å forstå at det er lov. Algoritmene hjelper dem å nå de ekstra sårbare målgruppene, som finner et fellesskap i dette, og som de tjener masse penger på. Sant. Og man skal ha en svært kynisk tankegang når man strekker seg etter sårbare mennesker og anbefaler de å ruse seg samtidig som man selv tjener penger på det. Det var en av grunnene til at jeg fikk KG i vrangstrupen. Tør påsta at det kan være like skadelig som å vise kosmetiske opreasjoner som hun tidligere har raset over (med rette). Litt mer stille på den fronten etter at hun skjønte at hun selv tråkker over den moralske streken i sitt jag etter innhold og penger. Hun liker jo ikke å bli konfrontert med sine egne demoner. Endret 23. august av K_mb 6 8
baremeg007 Skrevet 23. august #14170 Skrevet 23. august Hørte hun jabbet om at «økonomisk rot» var et tilbakelagt kapittel som hørte fortiden til, nå var det endelig helt annerledes. Får se hvor lenge dét varer med de nye regningene hennes. Hvor hadde hun vært uten Geirepusens pengesekk anyway? Han er jo hennes personlige minibank. 6 2
Fenomen Skrevet 24. august #14171 Skrevet 24. august baremeg007 skrev (10 timer siden): Hørte hun jabbet om at «økonomisk rot» var et tilbakelagt kapittel som hørte fortiden til, nå var det endelig helt annerledes. Får se hvor lenge dét varer med de nye regningene hennes. Hvor hadde hun vært uten Geirepusens pengesekk anyway? Han er jo hennes personlige minibank. Det går nok fint fremover nå som hun kan leve på han. 1 2
lllll Skrevet 24. august #14172 Skrevet 24. august K_mb skrev (20 timer siden): Det som tok kaka var når hun anbefalte sårbare mennesker som står i dyp gjeld og har utviklet angst fra å åpne brev og å ringe og ta telefoner fra inkassoselskaper og det offentlige i å drikke vin for å takle det 😳 drøyt.. 8
Klementine Skrevet 24. august #14173 Skrevet 24. august Bryllupet var ene og alene et show der de "investerte" penger for å tjenes MER penger! hele greia var nok et vanvittig kaos mellom spons, forhåndsbetalt OG regninger som skal betales senere med snap penger. Fasade alt sammen. 11
Klementine Skrevet 24. august #14174 Skrevet 24. august Og hva blir nå det neste? Hus og bryllup er jo allerede tatt. Ikke mye igjen en kan bytte ut eller jages mot. 5
baremeg007 Skrevet 24. august #14176 Skrevet 24. august Klementine skrev (1 time siden): Og hva blir nå det neste? Hus og bryllup er jo allerede tatt. Ikke mye igjen en kan bytte ut eller jages mot. Det hun skal fokusere på nå er å pumpe ut «perfekt familie»-videoer som skal få barnemor til å se mislykket ut i forhold. «se hvordan Geir har det nå som han er gift med meg»-innhold. 6
adriana32 Skrevet 24. august #14177 Skrevet 24. august baremeg007 skrev (7 minutter siden): Det hun skal fokusere på nå er å pumpe ut «perfekt familie»-videoer som skal få barnemor til å se mislykket ut i forhold. «se hvordan Geir har det nå som han er gift med meg»-innhold. Det klarer hun ikke. 8 1
baremeg007 Skrevet 24. august #14178 Skrevet 24. august adriana32 skrev (3 timer siden): Det klarer hun ikke. Det kommer nok mange stikk mot barnemor fremover av typen «endelig er Geir lykkelig»…🤡 Husker da hun nylig langet ut om at GC aldri hadde vært så lykkelig med noen av sine mange ekser som med henne. Den selvsikkerheten hennes er jo enorm… 7 4
enkefru Skrevet 25. august #14179 Skrevet 25. august baremeg007 skrev (5 timer siden): Det kommer nok mange stikk mot barnemor fremover av typen «endelig er Geir lykkelig»…🤡 Husker da hun nylig langet ut om at GC aldri hadde vært så lykkelig med noen av sine mange ekser som med henne. Den selvsikkerheten hennes er jo enorm… Det er nok heller usikkerheten hennes som prater. En med høy/stor selvsikkerhet har ikke behov for å fremheve slikt hele tiden. 24 6
suprise Skrevet 25. august #14180 Skrevet 25. august (endret) K_mb skrev (På 23.8.2026 den 17.20): Jeg bryr meg ikke så mye om hvor mye folk drikker så lenge det ikke går utover andre. Men det som er problematisk med KG og hennes alkoholkonsum er at hun er en influencer/påvirker hvor alkohol er i monitor svært ofte. Samtidig lister hun opp om sunt kosthold, skjeller ut bensinstasjoner o.l som ikke tilbyr mat som etter hennes mening er sunt nok. Det blir veldig dobbeltmoralsk. Det som tok kaka var når hun anbefalte sårbare mennesker som står i dyp gjeld og har utviklet angst fra å åpne brev og å ringe og ta telefoner fra inkassoselskaper og det offentlige i å drikke vin for å takle det. Det er drøyt, da alkohol er en svært dårlig kombinasjon med angst, bekymringer og depresjoner. Det stemmer! Hun leste også opp tårevåte meldinger fra følgere hvordan gjeld og økonomisk rot holdt på å ta knekken på dem. Husker også ei som skrev om ektemannen som endte sitt liv (selvmord mener jeg) grunnet økonomiske problemer. Dette leste hun opp høyt i sitt innslag "økonomi hjørnet" eller hva hun kalte det....Hun gav tips og råd som om hun var blitt en programleder i luksusfellen....,mens hun sippet på vinglasset...🤯 Det er jo helt sinnsvakt....Så lever hun det Kardashian style livet selv? Snakk om å utnytte sårbare mennesker for clicks.... Endret 25. august av suprise 4 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå