Sol Rampelyset Skrevet 17 timer siden #14081 Skrevet 17 timer siden Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Ugresset Skrevet 17 timer siden #14082 Skrevet 17 timer siden (endret) Burde ikke absolutt alle bryllupsbildene være merket reklame/spons? Når alt er nettopp det, kjole, dress, lokale, ringer, blomster, hår osv osv... Endret 17 timer siden av Ugresset Bryllup ikke brullyp 8 3
makkapakka Skrevet 17 timer siden #14083 Skrevet 17 timer siden Hun er 39 og han er 42? eller? trodde de verste fyllekulene var over da i livet, men det er vel det firkantede hodet mitt som sier... Det klippet jeg så i seoghør om bryllupet, var noe dårlige greier, eller har jeg oversett noe, sikker på at de betaler for gildet? 4 2
skeiv-ostepop Skrevet 17 timer siden #14084 Skrevet 17 timer siden Ugresset skrev (17 minutter siden): Burde ikke absolutt alle brullypsbildene være merket reklame/spons? Når alt er nettopp det, kjole, dress, lokale, ringer, blomster, hår osv osv... Dersom det er spons så skal det merkes. Men hun bryr seg ikke om regler. En annen influenser får jo nå bot på en halv million for en brøkdel lignende lovbrudd. Kan bare forestille meg hva Kristin og G kan bli bøtelagt om FT gjør noe her. 1 4
Full kontroll Skrevet 15 timer siden #14085 Skrevet 15 timer siden (endret) skeiv-ostepop skrev (2 timer siden): Dersom det er spons så skal det merkes. Men hun bryr seg ikke om regler. En annen influenser får jo nå bot på en halv million for en brøkdel lignende lovbrudd. Kan bare forestille meg hva Kristin og G kan bli bøtelagt om FT gjør noe her. Sant Ikke sikkert hotellpotten er brukt opp, sikkert noen titusenlapper igjen etter at hotellrommet pr.natt er betalt, 35,000,- pr.natt er "s.sick" 😮 ( eks. 5 netter à 35 tsn = 175000,- òg dette er "bare" minimoon 😮 Endret 14 timer siden av Full kontroll 1 2
suprise Skrevet 13 timer siden #14086 Skrevet 13 timer siden makkapakka skrev (4 timer siden): Hun er 39 og han er 42? eller? trodde de verste fyllekulene var over da i livet, men det er vel det firkantede hodet mitt som sier... Det klippet jeg så i seoghør om bryllupet, var noe dårlige greier, eller har jeg oversett noe, sikker på at de betaler for gildet? Tror han er 45,ikke 42 hvertfall? Hun er straks 40. Reverse der...20+ livsstil. 2
Stjertmeis Skrevet 13 timer siden #14087 Skrevet 13 timer siden suprise skrev (14 minutter siden): Tror han er 45,ikke 42 hvertfall? Hun er straks 40. Reverse der...20+ livsstil. Stemmer. Han er født i 1981.
spirå12 Skrevet 12 timer siden #14088 Skrevet 12 timer siden Liker veldig godt at hun skriver utfyllende om hvorfor de ikke vil reise til Dubai. 2
Justlooking Skrevet 12 timer siden #14089 Skrevet 12 timer siden (endret) spirå12 skrev (11 minutter siden): Liker veldig godt at hun skriver utfyllende om hvorfor de ikke vil reise til Dubai. Har ikke lest dette. Men der skjønner jeg godt. Har blitt invitert mange ganger dit men det frister virkelig ikke å dra dit. Spesielt ikke må. Endret 12 timer siden av Justlooking Litt korrigering i dårlig språk 1
nøtta Skrevet 11 timer siden #14090 Skrevet 11 timer siden Noen som vet hv hotellet de er på heter?:)
baremeg007 Skrevet 10 timer siden #14091 Skrevet 10 timer siden Hva har egentlig skjedd med den kvinnen? Klokke(!) til flere hundre tusen, hus til 23 mill, alkohol hver dag, osv osv. alt dette mens Skatteetaten har pustet henne i nakken i flere år! Hvor usmakelig skal hun bli? Forresten er ikke rolex noe som kler alle og enhver, og hun tilhører ikke dem som kler det. Ser malplassert ut. 6
BeeKind Skrevet 8 timer siden #14092 Skrevet 8 timer siden Så litt fra bryllupet og klarer bare å tenke at det der er DYRT! Da vi giftet oss gjorde vi mye selv og gikk for budsjett-løsninger, og det endte likevel på rundt hundre tusen. Kan ikke forestille meg prislappen på en slik tredagers 😅 1
Lykkeliten* Skrevet 5 timer siden #14093 Skrevet 5 timer siden zhazha65 skrev (15 timer siden): Virker som han er litt lei av henne ? Så bare når de sitter på terrassen og nyter vin og hun prøver å ta hånden hans men han holder fast på glasset.. Selvsagt er han ikke lei av henne, han har nettopp giftet seg med henne. Jeg ser ikke på snappene hennes, så dette er kun basert på det jeg leser her, men det fremstår så tacky og grådig å selge deres største dag pluss bryllupsreise på denne måten. Når et så stort fokus er å kringkaste feiringen til en c-kjendis er det kun penga som rår. 8
Hurrahei Skrevet 5 timer siden #14094 Skrevet 5 timer siden nøtta skrev (6 timer siden): Noen som vet hv hotellet de er på heter?:) Fyri resort i Hemsedal helt nydelig sted med fantastisk mat
nøtta Skrevet 4 timer siden #14095 Skrevet 4 timer siden Hurrahei skrev (1 time siden): Fyri resort i Hemsedal helt nydelig sted med fantastisk mat Nei, nå. På bryllupsreisen. Et sykt fint hotell de er på nice.
Stargaze Skrevet 3 timer siden #14096 Skrevet 3 timer siden heavyheart skrev (14 timer siden): Han er vel ikke lei av henne når han gikk hen og giftet seg med dama Det er mange menn som er blitt bondefanget av sterke og bestemte kvinner... 3
duskelapp Skrevet 3 timer siden #14097 Skrevet 3 timer siden baremeg007 skrev (7 timer siden): Hva har egentlig skjedd med den kvinnen? Klokke(!) til flere hundre tusen, hus til 23 mill, alkohol hver dag, osv osv. alt dette mens Skatteetaten har pustet henne i nakken i flere år! Hvor usmakelig skal hun bli? Forresten er ikke rolex noe som kler alle og enhver, og hun tilhører ikke dem som kler det. Ser malplassert ut. Hun kommer jo ikke unna med å betale det hun skylder så hun bruker vel de pengene hun har som er tilgjengelig. Kanskje hun ikke prioriterer å betale tilbake raskest mulig. Når det kommer til klokken så er den stor til håndleddet hennes, så selv ville jeg valgt den helt klassiske Lady Datejust som føles mer som ett armbånd på enn en klosse 1
Irja Skrevet 2 timer siden #14098 Skrevet 2 timer siden Full kontroll skrev (12 timer siden): Sant Ikke sikkert hotellpotten er brukt opp, sikkert noen titusenlapper igjen etter at hotellrommet pr.natt er betalt, 35,000,- pr.natt er "s.sick" 😮 ( eks. 5 netter à 35 tsn = 175000,- òg dette er "bare" minimoon 😮 Minimoon?! Kommer det mer??
Full kontroll Skrevet 1 time siden #14099 Skrevet 1 time siden Irja skrev (1 time siden): Minimoon?! Kommer det mer?? Ja da , om den er lagt til julen ( når F er hos Dennis ) eller om det var i februar (?) husker jeg ikke 😕 2
K_mb Skrevet 1 time siden #14100 Skrevet 1 time siden spirå12 skrev (11 timer siden): Liker veldig godt at hun skriver utfyllende om hvorfor de ikke vil reise til Dubai. Enig med henne her. Hadde aldri om jeg så hadde fått påspandert tur, reist til Dubai. https://amnesty.no/de-forente-arabiske-emirater 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå