Bjerka Skrevet 21. august #14141 Skrevet 21. august 300.000 var bar-regningen for én kveld på festen, utenom mat 😱🥶 2 1
baremeg007 Skrevet 21. august #14142 Skrevet 21. august Lykkeliten* skrev (1 time siden): Så nå er det fastslått at hun er alkoholavhengig? Og drakk for størstedelen av trehundretusen kroner selv… Ingen som ser galskapen her??? Tok ikke helt denne? Jeg snakket om snittforbruket pr person. Og at det ikke overrasker meg om det var hun som dro opp det høye snittet - så enormt som hun drikker! Hva er galt i den påpekningen? Drikkingen dokumenterer hun jo i det vide og brede, mandag-søndag, året gjennom. Ingen med et normalt forhold til alkohol har den tilnærmingen hun viser. 5 7
baremeg007 Skrevet 21. august #14143 Skrevet 21. august Her ser man et godt eksempel på hvilket slett arbeid den selvutnevnte maleeksperten gjør, og ikke klarer de sparkle selv heller! Utrolig 3 3
suprise Skrevet 22. august #14144 Skrevet 22. august baremeg007 skrev (8 timer siden): Her ser man et godt eksempel på hvilket slett arbeid den selvutnevnte maleeksperten gjør, og ikke klarer de sparkle selv heller! Utrolig Hæ? Er det mannen hennes som ber om en "proff" maler når han har selveste dronning maleren i sitt eget hus?😅 2 7
baremeg007 Skrevet 22. august #14145 Skrevet 22. august suprise skrev (2 timer siden): Hæ? Er det mannen hennes som ber om en "proff" maler når han har selveste dronning maleren i sitt eget hus?😅 Ja, å sparkle før man maler blir for vanskelig for maledronningen…🤡 2
spirå12 Skrevet 22. august #14146 Skrevet 22. august Lykkeliten* skrev (16 timer siden): Så nå er det fastslått at hun er alkoholavhengig? Og drakk for størstedelen av trehundretusen kroner selv… Ingen som ser galskapen her??? 🙈 2
Katten89 Skrevet 22. august #14147 Skrevet 22. august Er det var jeg som får feil assosiasjoner til uttrykket «TEMU-sprut»? 🙈🍆 4 4
Fotballfluen Skrevet 22. august #14148 Skrevet 22. august Hun tjener iallefall mye penger på reklame på snap med reklame mellom hver 3. snap. 3
Fru Uperfekt Skrevet 22. august #14149 Skrevet 22. august spirå12 skrev (På 19.8.2026 den 11.54): Oi oi oi... Når jeg drar på ferie er mat og god vin det jeg gleder meg mest til. Og ja, da drikker jeg hver dag ! Generelt er jeg svært glad i vin og legger ofte inn ulike plasser å dra på vinsmaking. Jeg er også glad i en god fest, men også å kose meg hjemme med god mat med vin til. Det er mye å 'ta" Kristin på, men alkoholvaner er nå det minste. 🙈 Jeg og, selv når jeg er på bortekamp til det lokale fotballaget byen vår har. Utenom sånne kamper har jeg gjerne 1-2 uker i året. Ikke bare det har t.o.m vin til de fleste middager. Men drikker kun til mat 1 1
nøtta Skrevet 22. august #14150 Skrevet 22. august Bjerka skrev (16 timer siden): 300.000 var bar-regningen for én kveld på festen, utenom mat 😱🥶 Var 2 dager regningen var for.
duskelapp Skrevet 22. august #14151 Skrevet 22. august (endret) suprise skrev (7 timer siden): Hæ? Er det mannen hennes som ber om en "proff" maler når han har selveste dronning maleren i sitt eget hus?😅 Jeg tenker at hun må få kunne male så dårlig hun vil i eget hus, jeg har malt noen hyller her hjemme som ser ut som en 7 åring har malt. Prøvde med spraylakk i går på en annen hylle. Ble helt krise, men alle hyllene er dekket med planter så og si 😄 Så all ære t de som klarer å leve med slett utført vegger for det hadde ikke jeg orket, men det hadde vært det billigste alternativet 😄 Og kjempe bra at de retter opp i dårlig arbeid før salg/overtakelse, ikke alle som gjør det Endret 22. august av duskelapp 1
Bjerka Skrevet 22. august #14152 Skrevet 22. august Katten89 skrev (2 timer siden): Er det var jeg som får feil assosiasjoner til uttrykket «TEMU-sprut»? 🙈🍆 😂😂😂😂😂💦 2
Klump Skrevet 22. august #14153 Skrevet 22. august LoveMoschino skrev (22 timer siden): Så henne på flyet i dag fra Nice sammen med den nye mannen. Kledd i helhvitt og med en diger Rolex Hans klokke 1
baremeg007 Skrevet 22. august #14154 Skrevet 22. august nøtta skrev (5 timer siden): Var 2 dager regningen var for. Feil. De hadde fri bar 2 av de 3 dagene, regningen på 300k gjaldt kun for fredagen - og inkluderte ikke drikken til maten! 4
duskelapp Skrevet 22. august #14155 Skrevet 22. august baremeg007 skrev (1 time siden): Feil. De hadde fri bar 2 av de 3 dagene, regningen på 300k gjaldt kun for fredagen - og inkluderte ikke drikken til maten! Va slik jeg og oppfattet det, insane, men da håper jeg virkelig at det ikke kommer noen nyheter om ubetalte greier i nermeste fremtid 3
suprise Skrevet 22. august #14156 Skrevet 22. august (endret) Lykkeliten* skrev (På 21.8.2026 den 22.41): Så nå er det fastslått at hun er alkoholavhengig? Og drakk for størstedelen av trehundretusen kroner selv… Ingen som ser galskapen her??? Hun drikker i kveld og... Bursdag eller ei, etter 1 uke på fylla drar hun rett hjem på fylla igjen. Bare å kunne klare det som 40 åring uten å "dø" av hangover vitner om et høyt alkohol forbruk over lang tid! ,...litt som piller. Tar du f.eks sobril hver dag i lange perioder tåler du mer og mer uten at kroppen får en "hangover", det samme gjelder alkohol forbruk. Det er også derfor alhoholikere (generelt) kan ha svært høy promille uten at de ser overberuset ut! Kroppen er vant til det🙄 ..Og igjen helt normalt drikke i en 40års dag så ikke noen henger seg opp i det , men de fleste hadde aldri orket det etter 1 uke med fylla allerede, da hadde de tatt den festen ved et senere tidspunkt, men når kroppen din er så vant med alkohol er det null problem drikke slik hver dag over tid. Det tyder på et problem. Endret 22. august av suprise 7 7
duskelapp Skrevet 22. august #14157 Skrevet 22. august (endret) Full kontroll skrev (18 minutter siden): Er denne uroen, Duracell og propell i armer og ben, slik vi ofte opplever henne, klarer knapt sitte stille på en stol... ..... Om det ikke er noen diagnose innen hyperaktivitet, ol.... Vet mennesker som er høyt og lavt, enten jobb , eller privat (fjellgeit ørten gang i uken, eks ) Når det gjelder Kristin er det liksom noe annet, en annen form....som ikke virker sunn....ser forferdelig stressende ut, aldri pause, rast eller ro... Jeg har et par gode eksempler på (3 stk.) personer i mitt liv som minner meg om hvordan Kristin (kan) fremstå og jeg vil påstå at disse menneskene er en annen liga da de har fått tildelt et DNA som jeg ikke har fått ett snev av 🤭 Forskjellen på dem og henne føler jeg bare er at de ikke deler hverdagen sin offentlig selv om 2 av de jeg kjenner virkelig kunne slått igjennom som influensere Endret 22. august av duskelapp 1
Full kontroll Skrevet 22. august #14158 Skrevet 22. august (endret) Har noen slike i sidesynet jeg også, forskjellen jeg ser , er at de ikke sitter med vinglasset flere gang i uken, for å roe ned før de kryper til køys uansett hvor høy fart det har vært for de gjennom uken..... Endret 22. august av Full kontroll 1 3
Lykkeliten* Skrevet 22. august #14159 Skrevet 22. august suprise skrev (1 time siden): Hun drikker i kveld og... Bursdag eller ei, etter 1 uke på fylla drar hun rett hjem på fylla igjen. Bare å kunne klare det som 40 åring uten å "dø" av hangover vitner om et høyt alkohol forbruk over lang tid! ,...litt som piller. Tar du f.eks sobril hver dag i lange perioder tåler du mer og mer uten at kroppen får en "hangover", det samme gjelder alkohol forbruk. Det er også derfor alhoholikere (generelt) kan ha svært høy promille uten at de ser overberuset ut! Kroppen er vant til det🙄 ..Og igjen helt normalt drikke i en 40års dag så ikke noen henger seg opp i det , men de fleste hadde aldri orket det etter 1 uke med fylla allerede, da hadde de tatt den festen ved et senere tidspunkt, men når kroppen din er så vant med alkohol er det null problem drikke slik hver dag over tid. Det tyder på et problem. Husk at vi kun ser brøkdeler av dagen. Vi vet ikke hvor mye hun drikker, så kanskje man skal roe ned krisemaksimeringen bittelitt? 6 2
Full kontroll Skrevet 22. august #14160 Skrevet 22. august (endret) Lykkeliten* skrev (16 minutter siden): Husk at vi kun ser brøkdeler av dagen. Vi vet ikke hvor mye hun drikker, så kanskje man skal roe ned krisemaksimeringen bittelitt? Sant nok, men vi vet når det er mandag, onsdag eller torsdag, kveldene der ser vi henne ofte med glasset ... . 😕 Ofte er oftest for mye... Endret 22. august av Full kontroll 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå