Sansa20 Skrevet 17. august #14041 Skrevet 17. august Alba1235 skrev (1 time siden): Kjente det når kristin sa på Snap han var så sexy med ringen og ventet på at han skulle være like entusiastisk ovenfor henne men så skjedde det bare aldri… og hun grep etter hånden hans og skulle vise hennes ring men han var opptatt med å se på mobilen sin🙈 pinlig øyeblikk…. Jeg reagerte på hvordan hun klarte snappe så mye fra den store dagen hennes fortløpende? Leit å ikke kunne ta seg fri på bryllupsdagen sin engang…. Kunne vel heller bare lagt ut litt i ettertid… Det var noen som tok over snappen hennes den dagen . 3
Alba1235 Skrevet 17. august #14042 Skrevet 17. august Bjerka skrev (32 minutter siden): Hun hadde en egen "content creator" i bryllupet... som dekket alt fra "pool event" til "after party"... 🤪 Men det var hun som holdt i telefonen og snakket? Noen andre som redigerte det kanskje og la det ut, men likevel nitrist å streame bryllupet sitt live nærmest…. Dynamikken mellom de ble enormt tilgjort:( 10 1
Sparkel Skrevet 17. august #14043 Skrevet 17. august Ett sånt bryllup betaler ikke seg selv så klart ho mor må holde det gående på sosiale media mens hun gifter seg. Alt er jo spons/ reklame ser det ut som. Hun må ha hatt noen heftige tiggerunder underveis i planleggingen. Ikke rart hun trengte en bryllupsplanlegger. 10
Justlooking Skrevet 17. august #14044 Skrevet 17. august Nå er jeg veldig sent ute. Det ble skrevet om nesen til Geir tidligere men rakk ikke kommentere da. jeg synes han er kjekk uansett. Nese gir ofte personlighet til ansiktet og det ser man ofte med begge kjønn. Ei venninne har litt ørnenese og den passer så godt til ansiktet og hun har alltid hatt drag på gutta for den gjør henne interessant og spennende. Husker godt cengiz al selv fleiper mye om den rare nesen sin flere år tilbake og at den var spesiell. Men han er jo like nydelig med den nesen ❤️ 4 1
Justlooking Skrevet 17. august #14046 Skrevet 17. august En annen sak jeg derimot syntes var litt for spesiell. Kristin har tydeligvis lagt ut på Snapchat om en stor sorg. Det er at faren til Geir som døde for 12 år siden og som hun ergo ikke fikk møtt. Det er en stor sorg for henne … Hun tror de ville kommet godt overens og flere hadde sagt det samme i talene. Altså 12 år siden og en stor sorg for Kristin som ikke kjente ham. Der sitter det en enke og to andre brødre som nok har en mye større sorg. Spesiel synes jeg. https://www.seher.no/kjendis/en-stor-sorg/85024003 17 2 5
baremeg007 Skrevet 17. august #14047 Skrevet 17. august (endret) Justlooking skrev (4 timer siden): En annen sak jeg derimot syntes var litt for spesiell. Kristin har tydeligvis lagt ut på Snapchat om en stor sorg. Det er at faren til Geir som døde for 12 år siden og som hun ergo ikke fikk møtt. Det er en stor sorg for henne … Hun tror de ville kommet godt overens og flere hadde sagt det samme i talene. Altså 12 år siden og en stor sorg for Kristin som ikke kjente ham. Der sitter det en enke og to andre brødre som nok har en mye større sorg. Spesiel synes jeg. https://www.seher.no/kjendis/en-stor-sorg/85024003 Reagerte på det samme. Meget spesielt. Verst av alt er det å bruke GCs avdøde far som clickbait! Endret 18. august av baremeg007 6 10
Tough cookie Skrevet 17. august #14048 Skrevet 17. august (endret) Hun er så full av seg selv den dama, at jeg blir helt matt🙄 Alt for content, levende eller døde. Endret 18. august av Tough cookie 10 8
Anonym767 Skrevet 17. august #14049 Skrevet 17. august baremeg007 skrev (1 time siden): Reagerte på det samme. Meget spesielt. Verst av alt er det å bruke en GCs avdøde far som clickbait! Og tørket tårer som ikke var der 🤢 4 4
FreezeandFawn Skrevet 17. august #14051 Skrevet 17. august Justlooking skrev (2 timer siden): Nå er jeg veldig sent ute. Det ble skrevet om nesen til Geir tidligere men rakk ikke kommentere da. jeg synes han er kjekk uansett. Nese gir ofte personlighet til ansiktet og det ser man ofte med begge kjønn. Ei venninne har litt ørnenese og den passer så godt til ansiktet og hun har alltid hatt drag på gutta for den gjør henne interessant og spennende. Husker godt cengiz al selv fleiper mye om den rare nesen sin flere år tilbake og at den var spesiell. Men han er jo like nydelig med den nesen ❤️ Enig, jeg har sansen for nesen hans! En staselig nese gjør det derimot ikke noe bedre at han, som far til flere barn, velger å gifte seg med en som helt åpenbart ønsker å leve sitt liv med minst mulig tid sammen med barn. 5
adriana32 Skrevet 17. august #14052 Skrevet 17. august Justlooking skrev (2 timer siden): En annen sak jeg derimot syntes var litt for spesiell. Kristin har tydeligvis lagt ut på Snapchat om en stor sorg. Det er at faren til Geir som døde for 12 år siden og som hun ergo ikke fikk møtt. Det er en stor sorg for henne … Hun tror de ville kommet godt overens og flere hadde sagt det samme i talene. Altså 12 år siden og en stor sorg for Kristin som ikke kjente ham. Der sitter det en enke og to andre brødre som nok har en mye større sorg. Spesiel synes jeg. https://www.seher.no/kjendis/en-stor-sorg/85024003 🤢 4 1
baremeg007 Skrevet 18. august #14053 Skrevet 18. august Litt vel lite rom til den stooore dronningen, eller? Er det lavbudsjett-reise de mener med «mini-moon»? Og hvem printer plastskvipet deres mens de tar seg fri i det vide og brede som det passer dem? 3
zhazha65 Skrevet 18. august #14054 Skrevet 18. august (endret) baremeg007 skrev (6 timer siden): Litt vel lite rom til den stooore dronningen, eller? Er det lavbudsjett-reise de mener med «mini-moon»? Og hvem printer plastskvipet deres mens de tar seg fri i det vide og brede som det passer dem? Det var overraskende lite rom uten vinduet? Monaco er sikkert bedre... Ingenting å se på der. Har vært der par ganger. Endret 18. august av zhazha65 Feil 2
Jobbermedbarn Skrevet 18. august #14055 Skrevet 18. august Justlooking skrev (12 timer siden): En annen sak jeg derimot syntes var litt for spesiell. Kristin har tydeligvis lagt ut på Snapchat om en stor sorg. Det er at faren til Geir som døde for 12 år siden og som hun ergo ikke fikk møtt. Det er en stor sorg for henne … Hun tror de ville kommet godt overens og flere hadde sagt det samme i talene. Altså 12 år siden og en stor sorg for Kristin som ikke kjente ham. Der sitter det en enke og to andre brødre som nok har en mye større sorg. Spesiel synes jeg. https://www.seher.no/kjendis/en-stor-sorg/85024003 Helt enig og jeg nevnte det tidligere her at det er utrolig respektløst og utlevere dette på en bedriftskanal. Jeg synes også dette er et veldig godt eksempel på hvor fokuset til Kristin er; både indirekte og direkte snakke positivt om seg selv i alle sammenhenger. Man får flere tanker rundt det. 6 6
Trude.lutt.lutt Skrevet 18. august #14056 Skrevet 18. august Det blir nevnt at sønnen hennes kun var tilstede ved vielsen, men barna hans? Var de der? 3
Full kontroll Skrevet 18. august #14057 Skrevet 18. august (endret) Bare under vielsen de også, ( ref: Kristin) Han deler ikke fra privatlivet ( vedr sine barn, "respekt" ) , ....men så får vi jo litt inside info om de likevel , pga Kristin... 😕 ( Red :Skjønte spørsmålet ditt når jeg leste det for 2.gang 😛 ) Endret 18. august av Full kontroll 3
Bjerka Skrevet 18. august #14058 Skrevet 18. august Hjemme: drikking. På SAS Lounge Gardermoen: drikking. På Lounge København: drikking. Kanskje på flyet til Nice også. Og ut og spise middag: drikking. Off, for en hodepine jeg hadde fått 🙈🙈🙈 12 2
Moongirl Skrevet 18. august #14059 Skrevet 18. august Bjerka skrev (12 minutter siden): Hjemme: drikking. På SAS Lounge Gardermoen: drikking. På Lounge København: drikking. Kanskje på flyet til Nice også. Og ut og spise middag: drikking. Off, for en hodepine jeg hadde fått 🙈🙈🙈 Leveren får kjørt seg!🙄 11
Margit777 Skrevet 18. august #14060 Skrevet 18. august Jeg skal ihvertfall se bryllupet til Jocke og Jonna Lundell på tv4+ til helga 😊 Morsomt siden jeg selv overnattet der for noen år siden 😄 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå