Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
RandiO skrev (1 time siden):

Man antar jo at ingenting er sponset siden ingen bilder/storyer er merket med reklame/annonse. 

Men så har man jo instagram-innlegget hennes, da, der ho tagger samarbeidspartnere i en bildekarusell og skriver at det er reklame. De ho tagger er:

Brudesalongen, Fyri resort, bryllupsplanleggeren, leverandøren av alt papirmateriell (invitasjoner, meny, bordkort, plakater mm.). 

Alt dette har vært abusrd mye omtalt og vist, både i forkant, underveis og etterkant, uten merking. 

Jeg tipper for øvrig at Skarsnuten og Skigaarden ikke har inngått samarbeid med KG, for mens Fyri tagges tydelig (men som regel uten annonsesamarbeidmerking bortsett fra den ene gangen), så er Skarsnuten (som var lokasjon for selve vielsen) bare omtalt og tagget som "toppen av Hemsedal. 

Skjermdump fra KGs instagram feed, karusellen som faktisk har merking:

Screenshot_20260814_233511_Instagram.thumb.jpg.6d23b99b13b9df57a1cce3fb4983c0e3.jpg

Endret av Stjertmeis
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Hele showet er som resten av Kristin; tilgjort. Alt for å overbevise alle andre om den store kjærligheten mellom de to.

De som sikkert lar seg inspirere av dette showet er neste års russekull.

Veldig tilgjort og show off ja. Solgt til se og hør. Selvfølgelig nødvendig da bladet garantert betaler for årets store julebord....

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Pippaa skrev (34 minutter siden):

Det er ikke det samme som å være sitron, og reagere på innhold i soMe.

Du trenger ikke snakke om barnet i detalj, men mtp hva hun deler og hvor tidskrevende det er, så ser du at tiden med sønnen eller stebarn ikke er en prioritet.

Bare når du flytter ett nytt sted, hva er fokuset? «vi har kjøpt et bosted som er fantastisk for ungene», «her vil ungene stortrives».. Her skal de få flotte rom, dette skal bli et samlingspunkt, her i hagen skal vi ha fotballmål og det er god plass til trampoline. 

Om det er tilfelle at SoMe fremstiller ting så radikalt forskjellig fra hva som er sannheten, så hadde jeg som hennes nærperson gitt henne beskjed. 

Kjolen hennes var fin, mannen er kjekk, Fyri er et nydelig hotell, det var pent dekket på bordene.. alt dette er det ikke tvil om. Men, hver gang jeg kikker innom der får jeg en følelse av at barna er til bry! 

Det er en kort tid hvor de er små. Make the best out of it! 

Jeg følger henne ikke, så ser ikke på stories. Kun IG innimellom. 

Men jeg skjønte ikke det med at barna er til bry: er det på stories mest eller snap kanskje?

Skrevet
Stjertmeis skrev (2 timer siden):

Det burde vanke en saftig bot til KG fra Forbrukertulsynet etter bryllupet og den lange opptakten til det. I et innlegg på instagram er det merket hvem som er samarbeidspartnere (merket som annonse). På de øvrige instagraminnleggene og snapstory er ikke et eneste samarbeid merka, verken under bryllupshelga eller i opptakten. 

Men jeg har dokumentert flittig 👌🏼 

Og det er også derfor jeg har fulgt så aktivt med den siste uka.

Dokumentasjon. Dokumentasjon. Dokumentasjon.

Boten burde blitt like stor som bryllupet kostet 🤭 det må jo være veldig mye som ikke er merket denne helgen

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Rivjernet skrev (18 minutter siden):

Av all urett i verden å engasjere seg i så må dette være den mest tullete. Jeg får stadig bekreftet at vi lever i et I-land.

Jeg engasjerer meg ikke veldig i noen influensere, og jeg tar aldri skjermdump eller melder fra om noe. Likevel skjønner jeg at det kan gjøres uten å bruke halve døgnet på sosiale medier. 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Hjem fra tidenes super boble til hverdagen. Det blir vel ikke å ha barna på en stund ,men reise rett på fylla bryllupsreise🙈 Bare jeg som stusset litt på at mannen sa at talen som gjorde mest inntrykk var fra kompisene... Hadde det vært min kjære så hadde jeg forventet at det var min tale....,men for all del. Det er noe veldig oppjaget og lite down to earth med dette ekteparet.... Hva vil skje når de onde dagene treffer? De lever på sus og dus, men hverdagen kommer og med 4 barn ja det kan bli en utfording når alt kristin vil er å feste,være alene og hun er totalt avhengig av "kicks" noe gøy som skjer...

Tror de fleste med små barn vet at kjærligheten skal være hverdagen og livet man skaper sammen..., hun lever på en illusjon...

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
suprise skrev (2 minutter siden):

Hjem fra tidenes super boble til hverdagen. Det blir vel ikke å ha barna på en stund ,men reise rett på fylla bryllupsreise🙈 Bare jeg som stusset litt på at mannen sa at talen som gjorde mest inntrykk var fra kompisene... Hadde det vært min kjære så hadde jeg forventet at det var min tale....,men for all del. Det er noe veldig oppjaget og lite down to earth med dette ekteparet.... Hva vil skje når de onde dagene treffer? De lever på sus og dus, men hverdagen kommer og med 4 barn ja det kan bli en utfording når alt kristin vil er å feste,være alene og hun er totalt avhengig av "kicks" noe gøy som skjer...

Tror de fleste med små barn vet at kjærligheten skal være hverdagen og livet man skaper sammen..., hun lever på en illusjon...

Løsningen på de onde dagene vet han om allerede. La henne male, styre på, kjøpe hus, prosjekter og reise.

Han kan ikke lenger si at dette kommer overraskende på han.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
suprise skrev (15 minutter siden):

Tips: ikke lønn henne ved klikk🙂

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Norah. B. skrev (42 minutter siden):

Tips: ikke lønn henne ved klikk🙂

Enig. Bruk Insta om nysgjerrigheten tar overhånd🙈

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Løsningen på de onde dagene vet han om allerede. La henne male, styre på, kjøpe hus, prosjekter og reise.

Han kan ikke lenger si at dette kommer overraskende på han.

Joda,men om det vil gå over tid kan man jo sette store spm til! Bare tenk når de har 4 teens og mannen må ta seg av alt. Det kan fort gå en vei...nedover.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
suprise skrev (2 timer siden):

Etter den søte kløen kommer det etc....

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Imponerende at vin velges  som drikke atter en gang, etter tre-fire  temmelig fuktige bryllupsdøgn 😕 

Er det mulig å  kjenne på fyllesyke/bakfull av å se noen drikke alkohol flere dager på rad??? 😛 

(kjenner i allefall selv at det vinglasset for mye forrige helg, nesten kom opp igjen.....) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Full kontroll skrev (21 minutter siden):

Imponerende at vin velges  som drikke atter en gang, etter tre-fire  temmelig fuktige bryllupsdøgn 😕 

Er det mulig å  kjenne på fyllesyke/bakfull av å se noen drikke alkohol flere dager på rad??? 😛 

(kjenner i allefall selv at det vinglasset for mye forrige helg, nesten kom opp igjen.....) 

Reparere...hun ser ut til å trenge et  jevnlig inntak av vin...

• Liker 10
Skrevet (endret)
Moongirl skrev (26 minutter siden):

Reparere...hun ser ut til å trenge et  jevnlig inntak av vin...

Mulig jeg tråkker i salaten nå, men jeg kobler hennes maniske hyperaktivitet vi ofte ser,  til å være et resultat av at "hodet" skriker etter alkohol... ikke nødvendigvis  fyllekule, men mer det hva smaken og tilgjengeligheten gir av lykkefølelse som bobler over...... mandag eller om det  så er torsdag  😕 

Endret av Full kontroll
  • Nyttig 4
Skrevet

Kjente det når kristin sa på Snap han var så sexy med ringen og ventet på at han skulle være like entusiastisk ovenfor henne men så skjedde det bare aldri… og hun grep etter hånden hans og skulle vise hennes ring men han var opptatt med å se på mobilen sin🙈 pinlig øyeblikk…. 
Jeg reagerte på hvordan hun klarte snappe så mye fra den store dagen hennes fortløpende? Leit å ikke kunne ta seg fri på bryllupsdagen sin engang…. Kunne vel heller bare lagt ut litt i ettertid…

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Fått seg rolex også nå…??

• Liker 1
Skrevet
Alba1235 skrev (53 minutter siden):

Kjente det når kristin sa på Snap han var så sexy med ringen og ventet på at han skulle være like entusiastisk ovenfor henne men så skjedde det bare aldri… og hun grep etter hånden hans og skulle vise hennes ring men han var opptatt med å se på mobilen sin🙈 pinlig øyeblikk…. 
Jeg reagerte på hvordan hun klarte snappe så mye fra den store dagen hennes fortløpende? Leit å ikke kunne ta seg fri på bryllupsdagen sin engang…. Kunne vel heller bare lagt ut litt i ettertid…

Jeg så det samme og måtte le litt, det er nok mye slik i deres hektiske liv. Men, når det er sagt synes jeg Kristin tok den fint og fortsatte om sitt.

• Liker 1
Skrevet
Alba1235 skrev (1 time siden):

Han er skjelden særlig entusiastisk når hun skriker ut Åååååååh der er du min sexy deilige mann og fy faen er du klar over hvor deilig du er??? 🙄 Han virker rett og slett smålei dama te tider, med mindre de drikker å reiser...Det virker som å være felles hobby. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Ser ut som hun har fått klokke i morgengave. Er faktisk spent på hvilken det er 🤭😄

Skrevet
Alba1235 skrev (1 time siden):

Hun hadde en egen "content creator" i bryllupet... som dekket alt fra "pool event" til "after party"... 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...