Stjertmeis Skrevet 15. august #13961 Skrevet 15. august Møffins skrev (47 minutter siden): Nei, man er døll om man synes «tekno»musikk er dårlig. Skulle de heller hørt på klassisk, liksom? Hvorfor dreier du kritikken av bryllupet inn på musikksmak? Det er for øvrig ganske mange sjangre mellom techno og klassisk 😉 7 1
baremeg007 Skrevet 15. august #13962 Skrevet 15. august Bjerka skrev (1 time siden): Jeg tror at Kristin kunne levd sånn hver dag egentlig, hvis hun hadde fått mulighet 🍾 Duracell på speed 😅 Definitivt. Er nesten så man begynner å lure på om den fortiden hun har snakket om egentlig er fortid - eller om den pågår fortsatt! Virker jo som hun er høy på noe nærmest konstant. 6 3
Møffins Skrevet 15. august #13963 Skrevet 15. august Stjertmeis skrev (1 time siden): Hvorfor dreier du kritikken av bryllupet inn på musikksmak? Det er for øvrig ganske mange sjangre mellom techno og klassisk 😉 Hvis du leser hva jeg siterte på så ser du sammenhengen🙂
baremeg007 Skrevet 15. august #13965 Skrevet 15. august Sangvalget til «valsen» var jo ikke bare litt spesielt? Under de sjalusi-omstendighetene vi alle har sett fra kg, virker jo sangvalget nærmest som en passiv-aggressiv handling, i det minste en påminnelse om den sjalusien som ligger og ulmer… Og tittelen, som handler om å se utover et landskap preget av gamle minner som nekter å dø, er jo en direkte referanse til alt dette hun sliter så voldsomt med å akseptere (eksen hans som han har tre barn med). Åpenlyst innbiller hun seg at nå som hun har klart å få samme navn som han, så blir alt det fæle plutselig borte. 6 3
Stjertmeis Skrevet 16. august #13966 Skrevet 16. august Møffins skrev (3 timer siden): Hvis du leser hva jeg siterte på så ser du sammenhengen🙂 Jeg leste både det du siterte og kommentarrekken som den ledet opp til 😉 1
NoaideBiehtar Skrevet 16. august #13967 Skrevet 16. august suprise skrev (9 timer siden): Jeg hadde klart 1 natt max med fest ,spandert på eller ei. Ellers er det jo ikke selve festen folk duskuterer her eller at festing er forbudt etter 40+.., for all del kjempe gøy med et slikt "julebord" en gang i året, men det er jo at dette faktisk er et bryllup og ikke tidenes julebord med den kule jobben ... Bryllup for meg er noe helt annet. Da er det kjærligheten og det nære som skal være i fokus, ikke 3 dagers tekno fest med poolparty. Men vi er alle ulike da... Ja vi er alle ulike, og jeg syns intimt og romantisk høres ganske kjedelig ut. Hvorfor skal "det nære" være fokus i et bryllup? Det er en fest, ikke en date! Jeg er hvertfall ikke interessert i "det nære" i et bryllup, kanskje i mitt eget, men tok mer hensyn til gjestene enn mine egne romantiske forestillinger i mitt eget bryllup. Fenomen skrev (9 timer siden): Så man er døll fordi man synes 3 dagers festing når man er 30+ er slitsomt? Man er litt døll når man har så stort behov for å rakke ned på andres valg av måte å feire på, synes nå jeg. Jeg hadde også blitt sliten men har null behov for at det skal tas hensyn til MEG, forstår jo at dette ville vært knallgøy for mange andre. Og jeg hadde sikkert hatt det gøy jeg også, ville bare blitt veldig sliten. 😂 Men gjør det noe da? Hvorfor dette behovet for at fremmede mennesker du ikke kjenner skal velge en festform som passer dine behov? 11 2
Sparks Skrevet 16. august #13968 Skrevet 16. august NoaideBiehtar skrev (2 minutter siden): Ja vi er alle ulike, og jeg syns intimt og romantisk høres ganske kjedelig ut. Hvorfor skal "det nære" være fokus i et bryllup? Det er en fest, ikke en date! Jeg er hvertfall ikke interessert i "det nære" i et bryllup, kanskje i mitt eget, men tok mer hensyn til gjestene enn mine egne romantiske forestillinger i mitt eget bryllup. Man er litt døll når man har så stort behov for å rakke ned på andres valg av måte å feire på, synes nå jeg. Jeg hadde også blitt sliten men har null behov for at det skal tas hensyn til MEG, forstår jo at dette ville vært knallgøy for mange andre. Og jeg hadde sikkert hatt det gøy jeg også, ville bare blitt veldig sliten. 😂 Men gjør det noe da? Hvorfor dette behovet for at fremmede mennesker du ikke kjenner skal velge en festform som passer dine behov? Dette! Kun fordi noe ikke passer innenfor A4 perspektivet til folk så betyr det ikke at det ikke er helt innafor. To each their own sier jeg bare. Bryllupet ser jo ut som tidenes gøyeste fest 6 2
Lykkeliten* Skrevet 16. august #13969 Skrevet 16. august Sparks skrev (3 minutter siden): Dette! Kun fordi noe ikke passer innenfor A4 perspektivet til folk så betyr det ikke at det ikke er helt innafor. To each their own sier jeg bare. Bryllupet ser jo ut som tidenes gøyeste fest Det viktige er jo at bryllupet ble som brudeparet ønsket, men for meg ser det virkelig ikke ut som en hyggelig fest eller helg. Jeg hadde takket for meg så snart jeg kunne etter middagen og ikke deltatt i noe på søndagen. Bryllupet fremstår glorete og kommersielt, solgt til Se og Hør og Snapchat som det var. 11 6
Hønemoor Skrevet 16. august #13970 Skrevet 16. august Vet ikke helt hva jeg syns om kjolen. Det er noe off med de gigantiske tatoveringene hun har. Ser hun har forsøkt å dekke det til ved å ha ermer på kjolen, men syns dessverre ikke hun kler brudekjole. Vet ikke om det er det litt rocka brautende imaget eller hva, men hun er for meg verken elegant eller feminin. 6 1 6
Møffins Skrevet 16. august #13971 Skrevet 16. august Stjertmeis skrev (4 timer siden): Jeg leste både det du siterte og kommentarrekken som den ledet opp til 😉 Så bra! Da var det med vilje at du lot som at den kommentaren min var trukket ut av løse luften😊
Stjertmeis Skrevet 16. august #13972 Skrevet 16. august (endret) Møffins skrev (39 minutter siden): Så bra! Da var det med vilje at du lot som at den kommentaren min var trukket ut av løse luften😊 Overhodet ikke 😄 det er kun du som reduserte @suprise sitt innlegg til å handle om musikksjanger, som en inngang til å kalle hen og øvrige kritikere dølle. Ville bare påpeke at det faller helt gjennom, og det er vel uansett ingen voksne mennesker som kaller andre for dølle basert på hvilken musikk de liker? Enda mindre noen som tar seg nær av det? (Og før du påpeker at jeg tar meg nær av det, så kan jeg bare først som sist si at jeg absolutt befinner meg i kategorien døll selv, at jeg er fullt vitende om det, og at jeg ikke bryr meg om hva andre måtte mene om det 😂) Jeg bare synes det er fascinerende at en voksen person har så lite å bidra med (for om du er uenig i kritikken av bryllupet er det SÅ mye du kunne diskutert), at punchlinen du lander på er "folk som ikke liker techno er uansett dølle folk" 🤭 Fy søren, der tok du kritikerne godt, asså! 🤪😂 Endret 16. august av Stjertmeis 10 4
kaiturid Skrevet 16. august #13973 Skrevet 16. august Hønemoor skrev (27 minutter siden): Vet ikke helt hva jeg syns om kjolen. Det er noe off med de gigantiske tatoveringene hun har. Ser hun har forsøkt å dekke det til ved å ha ermer på kjolen, men syns dessverre ikke hun kler brudekjole. Vet ikke om det er det litt rocka brautende imaget eller hva, men hun er for meg verken elegant eller feminin. Den blonde boleroen var veldig fin. Hun trenger ros for den😊 2
Pippaa Skrevet 16. august #13974 Skrevet 16. august Jeg bryr meg ikke om bryllupet, for jeg får en så vond følelse av å se på. Nei, man ser ikke den totale sannhet gjennom Snapchat, men man ser fokusområder, hvor og hva man investerer og disponerer tiden sin med/på. Og det er så lite fokus rundt morsrollen. Du ser via kanalene til far og farmor hvor mye den gutten betyr for dem. Det virker som hun aldri stopper opp, nyter tiden med barnet, lar han være i fokus. Det er meg, meg, full rulle med malerkosten og hjelpe venner i nød, oppussing og andre ting som opptar hennes oppmerksomhet. Det barnet er prisgitt sin farsside virker det som. 5 13
Kønn Skrevet 16. august #13975 Skrevet 16. august Pippaa skrev (23 minutter siden): Jeg bryr meg ikke om bryllupet, for jeg får en så vond følelse av å se på. Nei, man ser ikke den totale sannhet gjennom Snapchat, men man ser fokusområder, hvor og hva man investerer og disponerer tiden sin med/på. Og det er så lite fokus rundt morsrollen. Du ser via kanalene til far og farmor hvor mye den gutten betyr for dem. Det virker som hun aldri stopper opp, nyter tiden med barnet, lar han være i fokus. Det er meg, meg, full rulle med malerkosten og hjelpe venner i nød, oppussing og andre ting som opptar hennes oppmerksomhet. Det barnet er prisgitt sin farsside virker det som. Du glemte egentid. Det virker å være hennes beste tid. 5
AprilLudgate Skrevet 16. august #13976 Skrevet 16. august Er det MULIG å bli mer sitron enn her inne 😅🍋 Hun er sjukt fin i den brudekjolen, han er en kjekkas, vi vet ingenting om hennes evner som mor utfra at hun IKKE snakker om sønnen i detalj på SoMe. Folk er så stygge i påstandene atte hjelp 🫢 13 4
Sansa20 Skrevet 16. august #13977 Skrevet 16. august Her var det mye stygge kommentarer. Ser ut som den fineste helgen og for et fint brudepar ❤️ Heldige gjestene som fikk oppleve denne helgen sammen med brudeparet. 6 1
Sansa20 Skrevet 16. august #13978 Skrevet 16. august AprilLudgate skrev (5 minutter siden): Er det MULIG å bli mer sitron enn her inne 😅🍋 Hun er sjukt fin i den brudekjolen, han er en kjekkas, vi vet ingenting om hennes evner som mor utfra at hun IKKE snakker om sønnen i detalj på SoMe. Folk er så stygge i påstandene atte hjelp 🫢 Enig utrolig mye stygt her 🤪 4
Tapaz Skrevet 16. august #13979 Skrevet 16. august Sansa20 skrev (2 minutter siden): Her var det mye stygge kommentarer. Ser ut som den fineste helgen og for et fint brudepar ❤️ Heldige gjestene som fikk oppleve denne helgen sammen med brudeparet. Sansa20 skrev (2 minutter siden): Enig utrolig mye stygt her 🤪 Og mens vi er i gang med det… pyntet hun seg med hamas-skjefet sitt i løpet av feiringen? 1
Fenomen Skrevet 16. august #13980 Skrevet 16. august Hønemoor skrev (1 time siden): Vet ikke helt hva jeg syns om kjolen. Det er noe off med de gigantiske tatoveringene hun har. Ser hun har forsøkt å dekke det til ved å ha ermer på kjolen, men syns dessverre ikke hun kler brudekjole. Vet ikke om det er det litt rocka brautende imaget eller hva, men hun er for meg verken elegant eller feminin. Klassiker det, å påpeke at tatoveringer i den type setting er så stygt. Folk er forskjellige. Noen synes det er fint. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå