Stavangebrud2012 Skrevet 3 timer siden #13901 Skrevet 3 timer siden Hun har vært heldig med mannen da, pen mann, langt over hennes nivå synes jeg😅🫣 2 2
MajaKristin Skrevet 3 timer siden #13902 Skrevet 3 timer siden Stavangebrud2012 skrev (35 minutter siden): Hun har vært heldig med mannen da, pen mann, langt over hennes nivå synes jeg😅🫣 Syns de passer godt sammen, ikke spesielt pene noen av dem. 2 2
duskelapp Skrevet 3 timer siden #13903 Skrevet 3 timer siden Lykkeliten* skrev (17 timer siden): Tenker hun at bryllupsgjestene skal ha seg på do og kommer i akutt behov for kondom? Det er det dummeste jeg har sett på lenge. Er jo bare til å ta den med i lommen eller vesken til senere? Er jo bra at hun tilbyr beskyttet sex
Kønn Skrevet 3 timer siden #13904 Skrevet 3 timer siden Janmar skrev (1 time siden): Hu see jo på han flere ganger OG vinker! Se igjen! Så fantastisk. Hun ser på sitt barn og vinker… hjelpes 1
Janmar Skrevet 2 timer siden #13905 Skrevet 2 timer siden Kønn skrev (1 time siden): Så fantastisk. Hun ser på sitt barn og vinker… hjelpes Jeg bare motsa kommentaren om at hu ikke enser han. Er du der siden du vet om hu ikke har snakket med han før og klemt på han? Vi ser en liten brøkdel..
Summerwinter Skrevet 2 timer siden #13906 Skrevet 2 timer siden (endret) . Endret 2 timer siden av Summerwinter
baremeg007 Skrevet 1 time siden #13907 Skrevet 1 time siden FreezeandFawn skrev (5 timer siden): Hadde lyst å se den dere pratet om med splitt, men orker ikke bla gjennom snappen hennes 😅 https://annajohnson.no/products/brudekjole-margaret-6 hva er greia med den kladeisen på hoften? Skal den forestille en slags vulva?
Bjerka Skrevet 1 time siden #13908 Skrevet 1 time siden baremeg007 skrev (2 minutter siden): https://annajohnson.no/products/brudekjole-margaret-6 hva er greia med den kladeisen på hoften? Skal den forestille en slags vulva? 😂😂😂😂 Ser i hvertfall sånn ut. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå