Stavangebrud2012 Skrevet 14. august #13901 Skrevet 14. august Hun har vært heldig med mannen da, pen mann, langt over hennes nivå synes jeg😅🫣 8 5
MajaKristin Skrevet 14. august #13902 Skrevet 14. august Stavangebrud2012 skrev (35 minutter siden): Hun har vært heldig med mannen da, pen mann, langt over hennes nivå synes jeg😅🫣 Syns de passer godt sammen, ikke spesielt pene noen av dem. 6 7
duskelapp Skrevet 14. august #13903 Skrevet 14. august Lykkeliten* skrev (17 timer siden): Tenker hun at bryllupsgjestene skal ha seg på do og kommer i akutt behov for kondom? Det er det dummeste jeg har sett på lenge. Er jo bare til å ta den med i lommen eller vesken til senere? Er jo bra at hun tilbyr beskyttet sex 2
Kønn Skrevet 14. august #13904 Skrevet 14. august Janmar skrev (1 time siden): Hu see jo på han flere ganger OG vinker! Se igjen! Så fantastisk. Hun ser på sitt barn og vinker… hjelpes 9
Janmar Skrevet 14. august #13905 Skrevet 14. august Kønn skrev (1 time siden): Så fantastisk. Hun ser på sitt barn og vinker… hjelpes Jeg bare motsa kommentaren om at hu ikke enser han. Er du der siden du vet om hu ikke har snakket med han før og klemt på han? Vi ser en liten brøkdel.. 2 1
Summerwinter Skrevet 14. august #13906 Skrevet 14. august (endret) . Endret 14. august av Summerwinter
baremeg007 Skrevet 15. august #13907 Skrevet 15. august FreezeandFawn skrev (5 timer siden): Hadde lyst å se den dere pratet om med splitt, men orker ikke bla gjennom snappen hennes 😅 https://annajohnson.no/products/brudekjole-margaret-6 hva er greia med den kladeisen på hoften? Skal den forestille en slags vulva? 4 3
Bjerka Skrevet 15. august #13908 Skrevet 15. august baremeg007 skrev (2 minutter siden): https://annajohnson.no/products/brudekjole-margaret-6 hva er greia med den kladeisen på hoften? Skal den forestille en slags vulva? 😂😂😂😂 Ser i hvertfall sånn ut. 5 1
nøtta Skrevet 15. august #13909 Skrevet 15. august Lykkeliten* skrev (5 timer siden): Kurv er (blitt) normalt, ja, men med kondomer? Det har jeg aldri sett. Skulle tro de preppet for et russetreff. For de som har gjennomført bryllup er kurv normalt. Ikke "blitt," , men alltid vert. Om alle har det er en annen diskusjon. Men de som tilbyr "nødkitkurv" er kondom like normalt som tampong. 6
NoaideBiehtar Skrevet 15. august #13910 Skrevet 15. august Fenomen skrev (8 timer siden): Ja, det er helt normalt. Bare ikke på KG Det er jo KG som er opphavet til den famøse, lange dokurv-tråden! 🤩😂 Leste den for 15 år siden. Eller 20? En ekte klassiker hvertfall! Kondomene ble gjennomdiskutert da også! Lykkeliten* skrev (8 timer siden): Kurv er (blitt) normalt, ja, men med kondomer? Det har jeg aldri sett. Skulle tro de preppet for et russetreff. Joda, heftig tema i den berømte tråden. Kvinneguiden var første stedet jeg noensinne hørte om dokurver. Kontroversielt tema. 😂 5 2 1
Lykkeliten* Skrevet 15. august #13911 Skrevet 15. august baremeg007 skrev (5 timer siden): https://annajohnson.no/products/brudekjole-margaret-6 hva er greia med den kladeisen på hoften? Skal den forestille en slags vulva? Man må nok ha en ganske spesiell tankegang om man trekker den sammenligningen. På hundre forsøk hadde jeg aldri tippet den sammenhengen. 4 3
Aricia Skrevet 15. august #13912 Skrevet 15. august NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Det er jo KG som er opphavet til den famøse, lange dokurv-tråden! 🤩😂 Leste den for 15 år siden. Eller 20? En ekte klassiker hvertfall! Kondomene ble gjennomdiskutert da også! Joda, heftig tema i den berømte tråden. Kvinneguiden var første stedet jeg noensinne hørte om dokurver. Kontroversielt tema. 😂 Første jeg også tenkte på da jeg leste innleggene her om dette. Dokurvtrådene! ♥️Det var tider det. 1 1 1
Tough cookie Skrevet 15. august #13913 Skrevet 15. august Hvorfor har hun dratt buekorpsgutter til Hemsedal? Skal det liksom representere at hun er fra Bergen? 🙄 8
Stjertmeis Skrevet 15. august #13914 Skrevet 15. august (endret) Var inne på profilen til denna venninna som bruker toastmasterrollen for alt det er verdt som springbrett til influenserrolle (så der gjorde jeg strengt tatt akkurat det ho ønska - gikk inn på snapstoryen hennes 🙄). Så et par storyes fra sceneopptredene hennes - for ja, dette ser mer ut som et show enn bryllup, der toastmasteren står og synger (?) og hoier fra scena, med røykkanoner og anrop til "publikum". På seansen når folk sitter til bords og prøver å spise, står denne Sandra og roper fra scena "Okay folkens! Når eg sier "Høve det?!" så sier dokke "HØVE STØTT!"". Og deler av publikum roper entusiastisk tilbake. Samtdig ser man at gjestene på to bord lengre bak i lokalet (som er nærmest den som filmer), sitter og forsøker å holde samtaler i gang mens de spiser, og de ser, etter mitt syn, litt brydd ut. Før dette, altså ganske tidlig på kvelden, var det også utdeling av shotter (!) til bords. Jeg både skjønner og veit at folk er forskjellige, og brudepar må få arrangere bryllupet de selv ønsker, men personlig forstår jeg ikke hvorfor man ønsker å gjøre en slik begivenheter til sentrum for en rølpe- og ropefest. Endret 15. august av Stjertmeis 14 12
Stjertmeis Skrevet 15. august #13915 Skrevet 15. august (endret) Og ja, den av dere her inne som sa at dette bryllupet er en eneste stor "pinne for Hemsedal"-fest, fikk rett. Sandra står og synger akkurat denne sangen fra scena også.. Endret 15. august av Stjertmeis 7 10
Bjerka Skrevet 15. august #13916 Skrevet 15. august Tough cookie skrev (1 time siden): Hvorfor har hun dratt buekorpsgutter til Hemsedal? Skal det liksom representere at hun er fra Bergen? 🙄 Flinke var de, uansett ☺️ Lurer virkelig på totalprisen på hele dette sirkuset! 2
Bjerka Skrevet 15. august #13917 Skrevet 15. august Stjertmeis skrev (58 minutter siden): Var inne på profilen til denna venninna som bruker toastmasterrollen for alt det er verdt som springbrett til influenserrolle (så der gjorde jeg strengt tatt akkurat det ho ønska - gikk inn på snapstoryen hennes 🙄). Så et par storyes fra sceneopptredene hennes - for ja, dette ser mer ut som et show enn bryllup, der toastmasteren står og synger (?) og hoier fra scena, med røykkanoner og anrop til "publikum". På sceansen når folk sitter til bords og prøver å spise, står denne Sandra og roper fra scena "Okay folkens! Når eg sier "Høve det?!" så sier dokke "HØVE STØTT!"". Og deler av publikum roper entusiastisk tilbake. Samtdig ser man at gjestene på to bord lengre bak i lokalet (som er nærmest den som filmer), sitter og forsøker å holde samtaler i gang mens de spiser, og de ser, etter mitt syn, litt brydd ut. Før dette, altså ganske tidlig på kvelden, var det også utdeling av shotter (!) til bords. Jeg både skjønner og veit at folk er forskjellige, og brudepar må få arrangere bryllupet de selv ønsker, men personlig forstår jeg ikke hvorfor man ønsker å gjøre en slik begivenheter til sentrum for en rølpe- og ropefest. Så sant. Det var afterski-stemning i bryllupsmiddagen. Det blir som å gå inn på Theaterkafeen i Oslo med ropert og gaule "ER STEMNINGA BRA??" 😂 13 4
Tough cookie Skrevet 15. august #13918 Skrevet 15. august Bjerka skrev (10 minutter siden): Flinke var de, uansett ☺️ Lurer virkelig på totalprisen på hele dette sirkuset! Ja de var kjempeflinke. Håper de fikk godt betalt 3 1
Lykkeliten* Skrevet 15. august #13919 Skrevet 15. august Tough cookie skrev (Akkurat nå): Ja de var kjempeflinke. Håper de fikk godt betalt De fikk nok betalt det de pleier for slike oppdrag. Hvorfor skulle de ikke det? 3
Tough cookie Skrevet 15. august #13920 Skrevet 15. august Lykkeliten* skrev (10 minutter siden): De fikk nok betalt det de pleier for slike oppdrag. Hvorfor skulle de ikke det? Ikke overraskende om hun hadde smisket til seg litt gratis underholdning eller rabatt 3 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå