Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Full kontroll skrev (Akkurat nå):

De sa vel i en snap for ikke mange dagene siden, at bryllupet bikket millionen…..

Så sjukt………

• Liker 17
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Full kontroll skrev (18 minutter siden):

De sa vel i en snap for ikke mange dagene siden, at bryllupet bikket millionen…..

Lurer på hvor mye av det er til kondomer.

• Liker 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden):

Lurer på hvor mye av det er til kondomer.

Og kjøpt heeele sørveggen på polet, som nordlendingen sa🤣

• Liker 3
Skrevet

Hva skjedde med den nye sjelevennen hun fikk for et par år siden, Hedda - som jeg ser av en IG-kommentar at ikke skal i bryllupet? Forstår jo at det ville vært vanskelig logistikkmessig, men å ikke invitere?! Helt tydelig var H kun interessant for KG den korte tiden sistnevnte kunne håve inn penger på å blottlegge Hs triste historie. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Skrevet
baremeg007 skrev (2 minutter siden):

Hva skjedde med den nye sjelevennen hun fikk for et par år siden, Hedda - som jeg ser av en IG-kommentar at ikke skal i bryllupet? Forstår jo at det ville vært vanskelig logistikkmessig, men å ikke invitere?! Helt tydelig var H kun interessant for KG den korte tiden sistnevnte kunne håve inn penger på å blottlegge Hs triste historie. 

Hedda ble brukt. Og dumpet.

• Liker 11
  • Nyttig 10
Skrevet
baremeg007 skrev (20 minutter siden):

Herregud, så rart- jeg tenkte akkurat på den samme😳😳 hva skjedde der??? Har jo aldri hørt noe mer om henne eller noe?? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (25 minutter siden):

Hedda ble brukt. Og dumpet.

Herregud...Stakkars Hedda😢

• Liker 5
Skrevet
Vintermåne skrev (1 time siden):

Herregud, så rart- jeg tenkte akkurat på den samme😳😳 hva skjedde der??? Har jo aldri hørt noe mer om henne eller noe?? 

Jeg lurer også veldig på det - virker jo ikke som de har kontakt i det hele tatt? Kg har heller ikke likt/kommentert på Hs innlegg på IG på lenge, av det jeg kan se når jeg kjapt så der inne nå.

og på snakk om brutte vennskap, hva skjedde med hennes «ælskædæ» Belinda? Ikke hørt snakk om henne etter fadesen med «spis med kg»? Noen som vet?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
suprise skrev (9 timer siden):

Hun har egen person fotfølge han så hun slipper være med han🙄 Eks smurfe mor.

Det understreker bare hvor mye hun hater ha barn med til og med kun i vielsen. Hun har knapt barnet. Barnet vært hos far mange uker allerede, eks sviger smurf er "barnehage tanta" te gutten under vielsen så hun slipper være noe med han og rett etter skal han rett til far noen uker igjen. Faren har ungen mer og mer, sikkert i praktisk 90%!håper han søker bidrag!!

Egoistisk kjerring. Når hun hater vørr sammen med sitt eneste barn bare tenk hvor mye hun da hater tid med 3 stebarn.

Fy søren for en dame han gifter seg med. Er bare å gratulere. Stemor fra hell og en mor som hater være med barn. De er i like mye til bry for henne som en kløende kvise!

Bra start på et liv med 4 kids dette. Stakkars barn. Stakkars mor til de 3 barna. Sårende og provoserene se din eks drite i sine egne barn å velge en harry gaulende ego kjerring som hater barn..crazy...

Jeg har også lenge tenkt at det er på høy tid at Dennis burde få barnebidrag. Men krever han det så finner hun vel en løsning og shipper heller ungen til smurfen på Hundvåg i helgene. Barnet virker dessuten til å trives mye bedre hos sin far, vil alltid dit.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Janne1975 skrev (4 timer siden):

Jeg har også lenge tenkt at det er på høy tid at Dennis burde få barnebidrag. Men krever han det så finner hun vel en løsning og shipper heller ungen til smurfen på Hundvåg i helgene. Barnet virker dessuten til å trives mye bedre hos sin far, vil alltid dit.

Hvordan kan du vite dette? Hun filmer jo ikke barnet sitt? 

Fatter ikke hvordan noen kan konkludere med dette

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
nina a skrev (54 minutter siden):

Hvordan kan du vite dette? Hun filmer jo ikke barnet sitt? 

Fatter ikke hvordan noen kan konkludere med dette

Fordi hun filmer alt annet hun gjør hele tiden, i tillegg filmer/forteller Dennis hele tiden at sønnen er der. Ofte forklarer han også at sønnen egentlig skulle vært hos Kristin, men at hun ringte før for å sende han dit.

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet
Stjertmeis skrev (12 timer siden):

Bryllup eller orgie? KG fyller kurver mef diverse "essentials" for å ha på toalettene i bryllupshelga, og i de må det visst være kondomer..

Altså, skal det rølpes i den grad at folk kommer i et akutt behov for kondomer? 

Skjønner at KG har bakgrunn fra reality, hvor skåler med kondomer er obligatorisk..

Screenshot_20260813_180307_Snapchat.thumb.jpg.51feb29460f2316c97606341b0a02893.jpg

Tenker hun at bryllupsgjestene skal ha seg på do og kommer i akutt behov for kondom? Det er det dummeste jeg har sett på lenge. 

• Liker 9
  • Nyttig 11
Skrevet
RandiO skrev (5 minutter siden):

Kommer Belinda?

Godt spørsmål! Endelig kan hun spise med Kristin…

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (14 timer siden):

Minner mer om en swingersfest. Jeg har ALDRI vært i et bryllup hvor det er satt ut kondomer på toalettet.

Hadde jeg vært gjest her hadde jeg revurdert min deltakelse. Jeg hadde vært flau over å blitt sett her. Og det kommer nok til å bli tatt en del bilder her og jeg ville ikke hatt bevis på min deltakelse.

Kanskje hun har hun skjeid Grande i tankene som hadde seg i åkeren..🙈

Endret av kaiturid
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå skal ikke jeg forsvare Kristin på noen som helst måte, men jeg var 6 eller 7 da mamma giftet seg med min stefar. Jeg var med på vielsen (var jo brudepike) og middagen. Så kom pappa og hentet oss og vi var hos han i noen dager. Jeg ser ikke det som unormalt overhodet at barn ikke er med i selve bryllupet. Det er tross alt voksenprat og alkohol på plass. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
miss summers skrev (2 minutter siden):

og alkohol på plass

Her er det ikke måte på alkohol. Begynte tross alt allerede i går.

Så alt i alt positivt at de ikke drar ungene inn i den festligheten der.

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror at det som får folk til å reagere er at Kristin så tydelig, høyt og ofte uttrykker hvor mye hun misliker å ha barna rundt.

Hadde dette vært en mamma som ellers i hverdagen tilbringte mye tid med både barn og bonusbarn, snakket positivt om dem og så ut til å generelt trives i morsrollen, så hadde kanskje ikke reaksjonene på at barna kun skal være med i vielsen, vært så store. 

Trist at fire barn må vokse opp med en omsorgsperson som ikke kan få delt nok, til hele verden, hvor mye disse barna er i veien for henne. 

• Liker 10
  • Nyttig 14
Skrevet
Hønemor133 skrev (4 minutter siden):

Hadde dette vært en mamma som ellers i hverdagen tilbringte mye tid med både barn og bonusbarn, snakket positivt om dem og så ut til å generelt trives i morsrollen, så hadde kanskje ikke reaksjonene på at barna kun skal være med i vielsen, vært så store. 

Helt enig. Og hadde de vært med på festen så hadde man reagert kraftig på at det var barn på fest med så mye fokus på alkohol..  så siden de velger å legge opp til en skikkelig «rølpefest» er det jo bra at barna ikke er med på det..  

At jeg personlig synes at så voksne folk ( de er yngre enn meg!!) ønsker å gjøre bryllupet sitt om til en rølpefest er ganske trist er en annen sak.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
miss summers skrev (1 time siden):

Nå skal ikke jeg forsvare Kristin på noen som helst måte, men jeg var 6 eller 7 da mamma giftet seg med min stefar. Jeg var med på vielsen (var jo brudepike) og middagen. Så kom pappa og hentet oss og vi var hos han i noen dager. Jeg ser ikke det som unormalt overhodet at barn ikke er med i selve bryllupet. Det er tross alt voksenprat og alkohol på plass. 

Det er vel det som er det mest vanlige, at såpass store barn er med på deler av middagen og så blir fulgt ut av en voksen som har som oppgave å ta seg av dem. Å snakke som at barns tilstedeværelse ødelegger hele festen er derimot ganske spesielt å høre fra en forelder. 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...