Vintermåne Skrevet 2 timer siden #13841 Skrevet 2 timer siden Full kontroll skrev (Akkurat nå): De sa vel i en snap for ikke mange dagene siden, at bryllupet bikket millionen….. Så sjukt……… 7 1
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #13842 Skrevet 2 timer siden Full kontroll skrev (18 minutter siden): De sa vel i en snap for ikke mange dagene siden, at bryllupet bikket millionen….. Lurer på hvor mye av det er til kondomer. 1
Full kontroll Skrevet 2 timer siden #13843 Skrevet 2 timer siden skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Lurer på hvor mye av det er til kondomer. Og kjøpt heeele sørveggen på polet, som nordlendingen sa🤣 1
baremeg007 Skrevet 2 timer siden #13844 Skrevet 2 timer siden Hva skjedde med den nye sjelevennen hun fikk for et par år siden, Hedda - som jeg ser av en IG-kommentar at ikke skal i bryllupet? Forstår jo at det ville vært vanskelig logistikkmessig, men å ikke invitere?! Helt tydelig var H kun interessant for KG den korte tiden sistnevnte kunne håve inn penger på å blottlegge Hs triste historie. 6
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #13845 Skrevet 2 timer siden baremeg007 skrev (2 minutter siden): Hva skjedde med den nye sjelevennen hun fikk for et par år siden, Hedda - som jeg ser av en IG-kommentar at ikke skal i bryllupet? Forstår jo at det ville vært vanskelig logistikkmessig, men å ikke invitere?! Helt tydelig var H kun interessant for KG den korte tiden sistnevnte kunne håve inn penger på å blottlegge Hs triste historie. Hedda ble brukt. Og dumpet. 2 2
Vintermåne Skrevet 2 timer siden #13846 Skrevet 2 timer siden baremeg007 skrev (20 minutter siden): Hva skjedde med den nye sjelevennen hun fikk for et par år siden, Hedda - som jeg ser av en IG-kommentar at ikke skal i bryllupet? Forstår jo at det ville vært vanskelig logistikkmessig, men å ikke invitere?! Helt tydelig var H kun interessant for KG den korte tiden sistnevnte kunne håve inn penger på å blottlegge Hs triste historie. Herregud, så rart- jeg tenkte akkurat på den samme😳😳 hva skjedde der??? Har jo aldri hørt noe mer om henne eller noe?? 2
suprise Skrevet 1 time siden #13847 Skrevet 1 time siden skeiv-ostepop skrev (25 minutter siden): Hedda ble brukt. Og dumpet. Herregud...Stakkars Hedda😢
baremeg007 Skrevet 39 minutter siden #13848 Skrevet 39 minutter siden Vintermåne skrev (1 time siden): Herregud, så rart- jeg tenkte akkurat på den samme😳😳 hva skjedde der??? Har jo aldri hørt noe mer om henne eller noe?? Jeg lurer også veldig på det - virker jo ikke som de har kontakt i det hele tatt? Kg har heller ikke likt/kommentert på Hs innlegg på IG på lenge, av det jeg kan se når jeg kjapt så der inne nå. og på snakk om brutte vennskap, hva skjedde med hennes «ælskædæ» Belinda? Ikke hørt snakk om henne etter fadesen med «spis med kg»? Noen som vet?
Janne1975 Skrevet 14 minutter siden #13849 Skrevet 14 minutter siden suprise skrev (9 timer siden): Hun har egen person fotfølge han så hun slipper være med han🙄 Eks smurfe mor. Det understreker bare hvor mye hun hater ha barn med til og med kun i vielsen. Hun har knapt barnet. Barnet vært hos far mange uker allerede, eks sviger smurf er "barnehage tanta" te gutten under vielsen så hun slipper være noe med han og rett etter skal han rett til far noen uker igjen. Faren har ungen mer og mer, sikkert i praktisk 90%!håper han søker bidrag!! Egoistisk kjerring. Når hun hater vørr sammen med sitt eneste barn bare tenk hvor mye hun da hater tid med 3 stebarn. Fy søren for en dame han gifter seg med. Er bare å gratulere. Stemor fra hell og en mor som hater være med barn. De er i like mye til bry for henne som en kløende kvise! Bra start på et liv med 4 kids dette. Stakkars barn. Stakkars mor til de 3 barna. Sårende og provoserene se din eks drite i sine egne barn å velge en harry gaulende ego kjerring som hater barn..crazy... Jeg har også lenge tenkt at det er på høy tid at Dennis burde få barnebidrag. Men krever han det så finner hun vel en løsning og shipper heller ungen til smurfen på Hundvåg i helgene. Barnet virker dessuten til å trives mye bedre hos sin far, vil alltid dit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå