Bjerka Skrevet tirsdag kl. 21:55 #13781 Skrevet tirsdag kl. 21:55 Kristin sier at hun er i en fase hvor hun bare "lukker øynene for alt og bruker penger". Så praktisk da 🥶 14
Fru Uperfekt Skrevet tirsdag kl. 22:14 #13782 Skrevet tirsdag kl. 22:14 baremeg007 skrev (På 25.11.2025 den 17.33): Også de jævla miniskjørtene på den snart 40 år gamle kvinnen. Blir hun aldri voksen, liksom? Ja jeg ligger bakom her. Men hva er gale med miniskjørt trodde ikke klær hadde øvre aldersgrense 8 1 1
Løvejenta Skrevet tirsdag kl. 22:31 #13783 Skrevet tirsdag kl. 22:31 Flere ganger på snap i dag har hun rettet seg fra meg og mitt bryllup til vårt! Vi alle vet at dette er HENNES bryllup og at hun har bestemt alt. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det. Den kjolen hun skal ha på i fylle-bryllupet frem til 6-7 om morningen å danse fletta av seg var forresten helt krise stygg. Jeg har gått fra å like henne og hennes innhold til å hate-se story’s. hater meg selv for at jeg bruker tid på det også, men får bare mer og mer avsmak på hele sirkuset. Spesielt etter no-kids-allowed at the LIVETS-wedding.. 5 8
RandiO Skrevet onsdag kl. 05:44 #13784 Skrevet onsdag kl. 05:44 Løvejenta skrev (7 timer siden): Flere ganger på snap i dag har hun rettet seg fra meg og mitt bryllup til vårt! Vi alle vet at dette er HENNES bryllup og at hun har bestemt alt. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det. Den kjolen hun skal ha på i fylle-bryllupet frem til 6-7 om morningen å danse fletta av seg var forresten helt krise stygg. Jeg har gått fra å like henne og hennes innhold til å hate-se story’s. hater meg selv for at jeg bruker tid på det også, men får bare mer og mer avsmak på hele sirkuset. Spesielt etter no-kids-allowed at the LIVETS-wedding.. Den var helt jævlig. Ser ut som en billig nattkjole i verste fall … Det er som en togulykke. Klarer ikke la være å se. Etter livets mest harry bryllup blir det stopp herfra hvertfall. Hun bidrar utelukkende bare til irritasjon 😃 8 1
Lykkeliten* Skrevet onsdag kl. 08:07 #13785 Skrevet onsdag kl. 08:07 Løvejenta skrev (9 timer siden): Flere ganger på snap i dag har hun rettet seg fra meg og mitt bryllup til vårt! Vi alle vet at dette er HENNES bryllup og at hun har bestemt alt. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det. Den kjolen hun skal ha på i fylle-bryllupet frem til 6-7 om morningen å danse fletta av seg var forresten helt krise stygg. Jeg har gått fra å like henne og hennes innhold til å hate-se story’s. hater meg selv for at jeg bruker tid på det også, men får bare mer og mer avsmak på hele sirkuset. Spesielt etter no-kids-allowed at the LIVETS-wedding.. Har hun vist frem kjolen før selve bryllupsdagen? Den hun skal bruke under vielsen?
Kønn Skrevet onsdag kl. 08:17 #13786 Skrevet onsdag kl. 08:17 Bjerka skrev (10 timer siden): Kristin sier at hun er i en fase hvor hun bare "lukker øynene for alt og bruker penger". Så praktisk da 🥶 Ja, hun har jo bevist gang på gang hvor god orden hun har på økonomien…. 🚩 8 1
Nøytral-80 Skrevet onsdag kl. 08:54 #13787 Skrevet onsdag kl. 08:54 RandiO skrev (3 timer siden): Den var helt jævlig. Ser ut som en billig nattkjole i verste fall … Det er som en togulykke. Klarer ikke la være å se. Etter livets mest harry bryllup blir det stopp herfra hvertfall. Hun bidrar utelukkende bare til irritasjon 😃 ETTER bryllupet? Hva er greia med å daglig følge med på hva en person som irriterer deg driver med? Skjønner det virkelig ikke. 6
Tough cookie Skrevet onsdag kl. 08:56 #13788 Skrevet onsdag kl. 08:56 Hun har sko fra Christian Louboutin som skal brukes til en av kjolene. De koster jo litt flesk 3
Nøytral-80 Skrevet onsdag kl. 08:58 #13789 Skrevet onsdag kl. 08:58 Løvejenta skrev (10 timer siden): Flere ganger på snap i dag har hun rettet seg fra meg og mitt bryllup til vårt! Vi alle vet at dette er HENNES bryllup og at hun har bestemt alt. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det. Den kjolen hun skal ha på i fylle-bryllupet frem til 6-7 om morningen å danse fletta av seg var forresten helt krise stygg. Jeg har gått fra å like henne og hennes innhold til å hate-se story’s. hater meg selv for at jeg bruker tid på det også, men får bare mer og mer avsmak på hele sirkuset. Spesielt etter no-kids-allowed at the LIVETS-wedding.. HVORFOR gidder dere? Ja jeg er her inne (kort) innimellom selv. Men hva er greia med å følge med på hva en ukjent person driver med, hver dag? Vi lever bare én gang folkens! Kun dette ene livet ☺️ 5 1 2
Moongirl Skrevet onsdag kl. 10:57 #13790 Skrevet onsdag kl. 10:57 Bjerka skrev (13 timer siden): Kristin sier at hun er i en fase hvor hun bare "lukker øynene for alt og bruker penger". Så praktisk da 🥶 Klassisk Kristin-strategi det..bruker jo å gå så bra, så... 1 1
skeiv-ostepop Skrevet onsdag kl. 11:43 #13791 Skrevet onsdag kl. 11:43 Moongirl skrev (46 minutter siden): Klassisk Kristin-strategi det..bruker jo å gå så bra, så... Ny postkasse, ny adresse og nye muligheter 😎 8 2
zhazha65 Skrevet onsdag kl. 13:14 #13792 Skrevet onsdag kl. 13:14 Så mye styr på grunnet av bryllup...hefter etter hefter hvor det skal noteres og skrives og...... Viktigste er å bli gift til døden tar deg.. 1
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 13:27 #13793 Skrevet onsdag kl. 13:27 (endret) Endret Woxesnap fra K får stå for seg selv 😛 Endret onsdag kl. 13:47 av Full kontroll 1 2
zhazha65 Skrevet onsdag kl. 13:32 #13794 Skrevet onsdag kl. 13:32 Så mye styr på grunnet av bryllup...hefter etter hefter hvor det skal noteres og skrives og...... Viktigste er å bli gift til døden tar deg.. 2
RandiO Skrevet onsdag kl. 14:19 #13795 Skrevet onsdag kl. 14:19 Nøytral-80 skrev (5 timer siden): ETTER bryllupet? Hva er greia med å daglig følge med på hva en person som irriterer deg driver med? Skjønner det virkelig ikke. Ikke jeg heller. ☹️ 1 1
suprise Skrevet onsdag kl. 15:06 #13796 Skrevet onsdag kl. 15:06 zhazha65 skrev (1 time siden): Så mye styr på grunnet av bryllup...hefter etter hefter hvor det skal noteres og skrives og...... Viktigste er å bli gift til døden tar deg.. At de skal gifte seg er nok noe de egentlig driter i eller😅🤔 Altså alt handler om tidenes bygdefest en pinne for Hemsedal ,der hun tyter dag ut og inn om de materalistiske tingene..., alt fra kjoler, negler, huskelister , pynten og vaser... Det de planlegger er jo tidenes 40års lag, ikke et bryllup. For de fleste godt voksne mennesker som finner kjærligheten igjen handler det om noe helt annet, nemlig tryggheten, roen og kjærligheten... Haha, hun er som en 20 år gammel "jente" som planlegger tidens fest mens hun fniser. Dama får nok blackout å husker ingenting... lite søvn, helt crazy hyper, tynn (spiser jo kun salat) og hun skal drikke til klokka 06 sier hun! Dette blir et togkrasj.....😬🤣 7 5
Klump Skrevet onsdag kl. 15:39 #13797 Skrevet onsdag kl. 15:39 Bjerka skrev (17 timer siden): Kristin sier at hun er i en fase hvor hun bare "lukker øynene for alt og bruker penger". Så praktisk da 🥶 Den fasen har hun vært i før, kan du si😂 3 8
Løvejenta Skrevet onsdag kl. 15:58 #13798 Skrevet onsdag kl. 15:58 RandiO skrev (10 timer siden): Den var helt jævlig. Ser ut som en billig nattkjole i verste fall … Det er som en togulykke. Klarer ikke la være å se. Etter livets mest harry bryllup blir det stopp herfra hvertfall. Hun bidrar utelukkende bare til irritasjon 😃 Enig!! Jeg skal hive meg på å avfølge etter tidenes og ikke minst livets bryllup 🙈 2
Løvejenta Skrevet onsdag kl. 15:59 #13799 Skrevet onsdag kl. 15:59 Lykkeliten* skrev (7 timer siden): Har hun vist frem kjolen før selve bryllupsdagen? Den hun skal bruke under vielsen? Nei, den hun skal drikke seg drita i! Er vell heller ett korsett med litt tyll rundt livet.. 3
Løvejenta Skrevet onsdag kl. 16:00 #13800 Skrevet onsdag kl. 16:00 Nøytral-80 skrev (7 timer siden): HVORFOR gidder dere? Ja jeg er her inne (kort) innimellom selv. Men hva er greia med å følge med på hva en ukjent person driver med, hver dag? Vi lever bare én gang folkens! Kun dette ene livet ☺️ Jeg aner ikke, jeg likte henne så godt tidligere! Men etter alt hate mot det gamle huset, alt bruk og kast, alt det fantastiske og ikke minst livets mann og bryllup har jeg fått skikkelig avsmak har faktisk ikke sett i dag 😌 5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå