Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange ganger for dagen hun sier «min mann»😂. Blir seriøst sprø av det🤪😅

• Liker 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alex_rude skrev (13 minutter siden):

Jeg lurer på hvor mange ganger for dagen hun sier «min mann»😂. Blir seriøst sprø av det🤪😅

Eller min kjære, livets mann, deilige hunk eller utrykker hvor inni granskauens sinnsykt forelsket hun er. En ting er sikkert, er det så rosenrødt så er ikke behov for å broadcaste det til verden hver dag.  Det handler om sjalusi, hun er så sykt sjalu på hans fortid at behovet for bekretelse er enorm. Pinlig. Dama er 40.

Og hun reklamerer ofte for disse "klyster" vagina pakkene. En sprut i høna og du våkner med deilig lukt der nede.  Har hun så dårlige kår der nede? Vet ikke med andre, men har jeg hatt noe der nede en sjelden gang er det enten canesten eller antibiotika jeg får av legen. Ikke normalt at høna lukter rart etter sex eller før mensen, isåfall går det over etter en dusj. Sitte der reklamere for reseptfrie "klyster" sprute greier til høna. Neste blir nok glidemiddel og kondomer i ulike størrelser. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Hvordan fungerer dette med annonsering?

Kristin har en haug med vagina greier i skuffen som hun har uoppfordret har kjøpt i bøtter og spann for egne penger.

Sender hun da mail til farmasiet og spør om samarbeid fordi hun da ev. kan frone produktet sånn "tilfelldig"?

Regner med at det var poenget at noen skulle kommentere produktene slik at hun kunne rulle videre på dem? Eller har hun da ev. Sendt mail etterpå en følger kommenterte? At det bare en helt random mulighet?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva/hvordan snakket hun om samarbeidet om barn og eks? Fikk ikke med meg 

• Liker 2
Skrevet

Rydder for persondebatt og spekulasjon.

Sol, admin. 

Skrevet (endret)
Sjømystikk skrev (På 3.8.2026 den 11.56):

Hun sa blant annet "Jeg har en lunte som er så kort" og knep fingrene sammen, i tillegg sa hun "Alt går meg på nervene, Alle går meg på nervene". Dette ble også tekstet i den "gule appen".

Og sier videre at hun tror hele nervesystemet som har en liten sånn der... og at det har vært litt mye i det siste. Så nå må hun bare trekke seg vekk fra ulike situasjoner og bare gjøre ting som får henne inn i sitt zen mode, med bl. a. å male. Men hun har ikke maling så da blir det blomster planting og tur til plantasjen istedet!!!

Nå er det ikke uvanlig at man kan holde på å klikke. Jeg vil si jeg kan gå av skaftet enkelte ganger fordi tja, stress, press, syklus, følelser osv. Så cred å trekke seg unna enn å blåse ut. Meeen så har du de som innrømmer ting på kamera og ikke.

Hun får glede seg til de blir ungdommer, da kan det bli mye mer som er irriterende. Jeg har f.eks hatt lyst til å flippe nå i ferien, men har klart å holde meg greit siden det fikses når jeg sier at det må skje innen 1 time....

når døgnet snur, nattmat/ mat som er spist mens jeg er på jobb ligger ute/ikke kastet, smuler, latskap på rydding av tallerker, boss, dusj, tannpuss.. eller at badet bare er rotete med hårprodukter, tannkrem i vasken, tannkost og krem ligger ute, hånkler og klær ligger strødd. Ikke hele ferien, men dager jeg kommer sliten hjem så er det rett før det sier boff! Fordi jeg synes det er unødvendig å måtte minne på, be om å gjøre, gi beskjed om. Eller at kjøleskap/frys ikke har blitt lukket skikkelig igjen. Spesielt hvis jeg ikke går i boden på 2-3 dager 🫣

Jeg trøster meg med at jeg ikke trenger å bekymre meg for at det henges med feil folk, skulkes, gjør hærverk, bruker stoffer, bruker penger som ikke kan forklares, komme hjem med ting som må forklares, raner folk, knivstikker. Ikke maser om penger, må ha det siste nye, bare skal ha dyre ting for å passe inn. Forhåpentligvis ikke nasker heller.

Men om barna er ork når de er små.. vent til de blir eldre 🫣 det blir ikke mindre greier.. humørsvingninger kan jo bli veldig gøy i puberteten f.eks

Endret av duskelapp
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
duskelapp skrev (3 timer siden):

Kristin har en haug med vagina greier i skuffen

Det forundrer meg at hun ikke utreder vaginaproblemet sitt hos legen, når hun har mast i årevis om at hun er fast bruker av det ene og det andre som skal normalisere tilstanden der nede. Når hun tydeligvis har kronisk underlivssopp så burde hun faktisk omsider funnet ut av dette og skaffet seg et reseptbelagt medikament!

Veldig spesielt at hun skaffer seg respektbelagte medikamenter over en lav sko ellers, som kvalmestillende for å danse(!) i en time(!!), mens når det kommer til kronisk sur vagina så er det ikke snakk om å gå til legen.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
duskelapp skrev (11 timer siden):

Nå er det ikke uvanlig at man kan holde på å klikke. Jeg vil si jeg kan gå av skaftet enkelte ganger fordi tja, stress, press, syklus, følelser osv. Så cred å trekke seg unna enn å blåse ut. Meeen så har du de som innrømmer ting på kamera og ikke.

Hun får glede seg til de blir ungdommer, da kan det bli mye mer som er irriterende. Jeg har f.eks hatt lyst til å flippe nå i ferien, men har klart å holde meg greit siden det fikses når jeg sier at det må skje innen 1 time....

når døgnet snur, nattmat/ mat som er spist mens jeg er på jobb ligger ute/ikke kastet, smuler, latskap på rydding av tallerker, boss, dusj, tannpuss.. eller at badet bare er rotete med hårprodukter, tannkrem i vasken, tannkost og krem ligger ute, hånkler og klær ligger strødd. Ikke hele ferien, men dager jeg kommer sliten hjem så er det rett før det sier boff! Fordi jeg synes det er unødvendig å måtte minne på, be om å gjøre, gi beskjed om. Eller at kjøleskap/frys ikke har blitt lukket skikkelig igjen. Spesielt hvis jeg ikke går i boden på 2-3 dager 🫣

Jeg trøster meg med at jeg ikke trenger å bekymre meg for at det henges med feil folk, skulkes, gjør hærverk, bruker stoffer, bruker penger som ikke kan forklares, komme hjem med ting som må forklares, raner folk, knivstikker. Ikke maser om penger, må ha det siste nye, bare skal ha dyre ting for å passe inn. Forhåpentligvis ikke nasker heller.

Men om barna er ork når de er små.. vent til de blir eldre 🫣 det blir ikke mindre greier.. humørsvingninger kan jo bli veldig gøy i puberteten f.eks

Enig😅 Små barn har man kustus på samt kan kontrollere leggetid etc. Mye mer alenetid. Når hun får 4 stk ungdommer i hus? Det klarer jeg faktisk ikke se for meg. Hun orker ikke det. Når den tid kommer bor hun nok på egen hytte der hun koser seg med vin og maler hytta i alle slags pippi langstrømpe farge.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
suprise skrev (1 time siden):

Enig😅 Små barn har man kustus på samt kan kontrollere leggetid etc. Mye mer alenetid. Når hun får 4 stk ungdommer i hus? Det klarer jeg faktisk ikke se for meg. Hun orker ikke det. Når den tid kommer bor hun nok på egen hytte der hun koser seg med vin og maler hytta i alle slags pippi langstrømpe farge.

🤣😂😂🎯

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Vaiana skrev (17 timer siden):

Hele badehyllen full i Glöd fra Norges dårligste og farligste forbilde 🙃

Særiøst?! 🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kunne nesten ikke tro mine egne ører da hun her om dagen snakket om godteri - mens hun satt og spiste 86 % mørk sjokolade , fordi hun "ikke kunne gå opp eller ned i vekt før hun giftet seg, i hvert fall ikke opp". Derfor koste hun seg med mørk sjokolade , siden da ble hun ikke så fristet til å overspise.... Hun sa videre at hun sjeldent skjeiet ut, men når hun gjorde det spiste hun visstnok 1 kg smågodt og potetgull , og følte seg dårlig og tenkte "hvorfor spiste jeg alt dette"..

Hvis ikke et slikt syn på kosthold er sykt å videreformidle, så vet ikke jeg.... Leve i restriksjoner og må spise ekstremt sunt, for så å overspise så til de grader - fordi man nekter seg det i lange tider. 

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet
Prelunia skrev (7 minutter siden):

Kunne nesten ikke tro mine egne ører da hun her om dagen snakket om godteri - mens hun satt og spiste 86 % mørk sjokolade , fordi hun "ikke kunne gå opp eller ned i vekt før hun giftet seg, i hvert fall ikke opp". Derfor koste hun seg med mørk sjokolade , siden da ble hun ikke så fristet til å overspise.... Hun sa videre at hun sjeldent skjeiet ut, men når hun gjorde det spiste hun visstnok 1 kg smågodt og potetgull , og følte seg dårlig og tenkte "hvorfor spiste jeg alt dette"..

Hvis ikke et slikt syn på kosthold er sykt å videreformidle, så vet ikke jeg.... Leve i restriksjoner og må spise ekstremt sunt, for så å overspise så til de grader - fordi man nekter seg det i lange tider. 

Prioriteres kalorier til alkohol, må vite 👀

Spiseforstyrret til de grader den dama der.

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet
Prelunia skrev (17 minutter siden):

Vil tippe det er pga tilpasset brudekjole, men uansett; burde formulert seg på en annen måte. 

• Liker 2
Skrevet

Apropos KG sitt konstante udekkede behov for å heve seg over livets mann sin eks: nå står ho altså og legger ut om at livets mann alltid har drømt å gifte seg, men at han aldri har gjort det, og hvor mye han gleder seg. Indirekte som om kvinnen han delte livet med i mange år og fikk sine tre barn med bare var en rast på veien frem mot livets kvinne, KG, som endelig er verdt å gifte seg med 🙄 

Å stå og snakke slik for åpen mikrofon er både flaut og umusikalsk, og vitner om komplett mangel på både selvinnsikt, takt og tone. 

Skjermdumper fra snapstory i dag:

Screenshot_20260805_160455_Snapchat.thumb.jpg.62b8fcd264d64c2cfb6566c6e2c6efa1.jpg

Screenshot_20260805_160452_Snapchat.thumb.jpg.aca3d3568173703105474139bd6d3d49.jpg

Screenshot_20260805_160447_Snapchat.thumb.jpg.5394d0fddd2a90a6f5ea8d37eb8d9650.jpg

• Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet
Bjerka skrev (6 timer siden):

🤣😂😂🎯

De er ikke sammen når ungene blir ungdom. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
Stjertmeis skrev (3 timer siden):

Apropos KG sitt konstante udekkede behov for å heve seg over livets mann sin eks: nå står ho altså og legger ut om at livets mann alltid har drømt å gifte seg, men at han aldri har gjort det, og hvor mye han gleder seg. Indirekte som om kvinnen han delte livet med i mange år og fikk sine tre barn med bare var en rast på veien frem mot livets kvinne, KG, som endelig er verdt å gifte seg med 🙄 

Å stå og snakke slik for åpen mikrofon er både flaut og umusikalsk, og vitner om komplett mangel på både selvinnsikt, takt og tone. 

Screenshot_20260805_160455_Snapchat.thumb.jpg.62b8fcd264d64c2cfb6566c6e2c6efa1.jpg

Screenshot_20260805_160452_Snapchat.thumb.jpg.aca3d3568173703105474139bd6d3d49.jpg

Screenshot_20260805_160447_Snapchat.thumb.jpg.5394d0fddd2a90a6f5ea8d37eb8d9650.jpg

Drømt om det hele livet? Og ja for et kupp han har gjort 😂

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Ryddet for spekulasjon. 

Sol, admin. 

Skrevet
Mariss@68 skrev (3 timer siden):

De er ikke sammen når ungene blir ungdom. 

Korrekt

Min tanke og

Det er umulig at de er. Rett og slett. Da bor kristin i et lite fargerikt hus og sønnen bor 100% hos far. Temu bor med sine og la oss håpe funnet seg ei god stemor og dame. Alle gode ting er vel....3...😅😬😬

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Stjertmeis skrev (16 timer siden):

Det er veldig spesielt. I mine øyne er det dessuten mer forpliktende å få tre barn enn å gifte seg. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Justlooking skrev (9 minutter siden):

Det er veldig spesielt. I mine øyne er det dessuten mer forpliktende å få tre barn enn å gifte seg. 

Hun er så kørka. «Livets mann» har valgt å få TRE barn med en eksen. Du får barn med noen som du tenker du skal dele hele livet med, som du ønsker å formere deg med og som du tenker vil være/er en god mor. Hun vil for alltid ha denne rollen og være i livet hans, mens Kristin kan han bare skille seg fra på altinn. Hun må slutte å innbille seg at hun er den rette fordi han aldri giftet seg med eksen. Han fikk ikke et barn, men TRE!

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...