baremeg007 Skrevet 13 timer siden #13681 Skrevet 13 timer siden Alex_rude skrev (2 timer siden): Har du fulgt med i det hele tatt?? Tydeligvis ikke! 1 1
Alex_rude Skrevet 6 timer siden #13682 Skrevet 6 timer siden baremeg007 skrev (6 timer siden): Har du fulgt med i det hele tatt?? Tydeligvis ikke! Jo. Men likevel helt sykt å si uten å VITE noe som helst. Du synser jo bare? 1
Sparkel Skrevet 6 timer siden #13683 Skrevet 6 timer siden Kristin har ved flere anledninger skrytt av hvor godt samarbeid hun har med Dennis og i neste øyeblikk latt følgerne forstå at det ikke er like lett samarbeid med livets mann og hans eks. Det er direkte ufint og respektløst av Kristin og i det hele tatt nevne noe om samarbeidet livets mann har med eksen og at det er vanskelig. Det har overhodet ingenting å gjøre på en bedriftskonto og det kan umulig gjøre samarbeidet noe bedre. Jeg hadde blitt lynings om jeg var i samme situasjon og nydama delte noe sånn på en åpen offentlig konto. Kristin er også sykelig opptatt av å dele klinebilder bilder av hvor «forelsket» de er. Opplever ikke det som normalt av voksen folk. Har ikke sett noen andre som gjør det. Hun er verre enn en katt som pisser for å markere territorie. 3 5
skeiv-ostepop Skrevet 5 timer siden #13684 Skrevet 5 timer siden Sparkel skrev (34 minutter siden): Kristin har ved flere anledninger skrytt av hvor godt samarbeid hun har med Dennis og i neste øyeblikk latt følgerne forstå at det ikke er like lett samarbeid med livets mann og hans eks. Det er direkte ufint og respektløst av Kristin og i det hele tatt nevne noe om samarbeidet livets mann har med eksen og at det er vanskelig. Det har overhodet ingenting å gjøre på en bedriftskonto og det kan umulig gjøre samarbeidet noe bedre. Jeg hadde blitt lynings om jeg var i samme situasjon og nydama delte noe sånn på en åpen offentlig konto. Kristin er også sykelig opptatt av å dele klinebilder bilder av hvor «forelsket» de er. Opplever ikke det som normalt av voksen folk. Har ikke sett noen andre som gjør det. Hun er verre enn en katt som pisser for å markere territorie. Hadde jeg vært eksen til tøffelhelten her så hadde jeg vært snar med å bestille time hos advokat for å starte prosessen med å ha større del av omsorgen for barna om tøffelhelten ikke satte grenser ovenfor ny diktator. Den prosessen hadde inkludert krav om at vårt samarbeid, våres avtaler, detaljer om oss og barnas liv ikke skal eksponeres på diktatorens sosiale medier konto. 4 5
suprise Skrevet 3 timer siden #13685 Skrevet 3 timer siden skeiv-ostepop skrev (2 timer siden): Hadde jeg vært eksen til tøffelhelten her så hadde jeg vært snar med å bestille time hos advokat for å starte prosessen med å ha større del av omsorgen for barna om tøffelhelten ikke satte grenser ovenfor ny diktator. Den prosessen hadde inkludert krav om at vårt samarbeid, våres avtaler, detaljer om oss og barnas liv ikke skal eksponeres på diktatorens sosiale medier konto. Det er jo Kristin sin store drøm det. Tenk å ha barna mindre i hus, tenk om han kun var helgepappa,hun hadde elsket det. Håper for barnas del at faren setter foten ned å ikke velger bort barna for ei skrikende kråke fra Bergen .....No offense om noen er Bergensere her, men beskrev Kristin.. 3
skeiv-ostepop Skrevet 3 timer siden #13686 Skrevet 3 timer siden suprise skrev (1 minutt siden): Det er jo Kristin sin store drøm det. Tenk å ha barna mindre i hus, tenk om han kun var helgepappa,hun hadde elsket det. Håper for barnas del at faren setter foten ned å ikke velger bort barna for ei skrikende kråke fra Bergen .....No offense om noen er Bergensere her, men beskrev Kristin.. Joda, og for alt jeg vet er det en bevisst plan fra hennes side og. Men som eksen, foresatt til disse barna, så hadde jeg prioritert de først og det hadde blitt gjort med tydelig grensesetting. Og dersom ny kjæreste til far til barna ikke ønsker barn, og far til barna allikevel kjører på og godtar det, så er det i barnas interesse å være der minst mulig og. Så hadde han fått kjenne på konsekvensene av valgene sine, og for alt jeg vet er kanskje oralsexen Kristin skryter sånn av i sin kanal så god at det er verdt det og. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå