Nøytral-80 Skrevet 23. juli #13601 Skrevet 23. juli baremeg007 skrev (16 timer siden): Forklaringen din er fullstendig overflødig, da alt du påpeker (og litt til) var opplagt fra før. Når du snakker om å frigjøre tid, så gjør du jo nettopp det motsatte med dette! Ute etter å hakke på noen? Ja, tråden handler om Gjelsvik men det var ikke akkurat sider på sider med avsporing her? 2
SH# Skrevet 23. juli #13602 Skrevet 23. juli Tough cookie skrev (20 timer siden): Røyketerasse? Røyker de? Kaffe og røyk til frokost 😅 hadde jeg aldri trodd om frk Gjelsvik som er så opptatt av å være sunn. 9
Tough cookie Skrevet 23. juli #13603 Skrevet 23. juli SH# skrev (2 timer siden): Kaffe og røyk til frokost 😅 hadde jeg aldri trodd om frk Gjelsvik som er så opptatt av å være Hvordan vet du at hun røyker? Hun fremstiller jo seg selv som en rødvinsdrikkende helsefreak 1
Margit777 Skrevet 23. juli #13604 Skrevet 23. juli Tough cookie skrev (1 time siden): Hvordan vet du at hun røyker? Hun fremstiller jo seg selv som en rødvinsdrikkende helsefreak Sunt å drikke rødvin hver dag
baremeg007 Skrevet 23. juli #13605 Skrevet 23. juli Nøytral-80 skrev (11 timer siden): Dårlig humør? Noe spesielt å anklage noen for det, basert på at jeg påpeker avsporing? Hvis du eller andre vil ha en tråd om ulike brukeres vaner og preferanser, så foreslår jeg at du oppretter en tråd til det formålet. For å tilføye noe som er relevant for tråden: det er voldsomt hvor kjapt ute KG er med å karakterisere de nye naboene som «verdens mest fantastiske naboer» - etter første «hei». Hvor lenge varer det, tro? Det er vel en grunn til at det forrige nabolaget tydeligvis ikke var noe keen på å bli kjent med dem/henne. Har i grunn virket som det var slik alle de andre stedene også. 4
Knocks Skrevet 23. juli #13606 Skrevet 23. juli baremeg007 skrev (23 timer siden): Spør personen på DM om du er så interessert, da? Dette er en tråd om Gjel(d)svik, ikke brukeres (mis)bruk av kunstig intelligens og andre vaner. Tenkte jeg kunne få noe positivt ut av denne tråden. Graver dypt.
DianaV Skrevet 24. juli #13607 Skrevet 24. juli Margit777 skrev (11 timer siden): Sunt å drikke rødvin hver dag https://www.forskning.no/alkohol-og-narkotika-hjernen/et-glass-vin-om-dagen-kan-endre-hjernen-din/1994596 "Forskerne fant ut at til og med et lett til moderat alkoholforbruk var koblet med reduksjoner i det totale hjernevolumet." Mer alkohol - mindre hjerne. Noen burde ikke gamble for mye med det. Mange alkoholikere får litt samme type personlighet etterhvert, de får de samme trekkene, humørsvingninger, impulsivitet, fornektelse og rasjonalisering og egoisme knyttet til behovet for rus. Hun har jo mange av disse trekkene allerede, alkoholen gjør dem ikke bedre. Og 1 glass om dagen er det vel strengt tatt ikke snakk om her. 6 5
Bjerka Skrevet 24. juli #13608 Skrevet 24. juli I følge Instagram så er hun i gang med å male allerede, midt i bryllupsstresset... Jeg lurer på hva som skjer når glitterstøvet har lagt seg etter det kjempebryllupet og bryllupsreisen og hverdagen kommer til dem i det nye huset også. Hun er temmelig avhengig av å være oppe i den syvende himmel i en slags konstant barnefri champagnerus ✨️✨️✨️ 7 1
RandiO Skrevet 24. juli #13609 Skrevet 24. juli Tough cookie skrev (23 timer siden): Hvordan vet du at hun røyker? Hun fremstiller jo seg selv som en rødvinsdrikkende helsefreak Hun har selv sagt at dagens høydepunkt er (var?) FaceTime og sigg på kvelden med venninnen som bor i Danmark. 1
Tough cookie Skrevet 24. juli #13610 Skrevet 24. juli RandiO skrev (54 minutter siden): Hun har selv sagt at dagens høydepunkt er (var?) FaceTime og sigg på kvelden med venninnen som bor i Danmark. Jøss🙄 1
skeiv-ostepop Skrevet 24. juli #13611 Skrevet 24. juli Om hun røyker så må KG være den største hykleren. 6 2
Mønsterstrikk Skrevet 25. juli #13612 Skrevet 25. juli Sliter med å forstå at de i går måtte bruke 8 timer på IKEA. Hun flyttet til hans hjem for kort tid siden. Skulle tro de har nok av kjøkkenutstyr og andre ting som kommoder, oppbevaring, senger og sofa. Det er et gedigent pengebruk på det paret der som jeg aldri har sett maken til. Når bryllupet og oppussingen er over nå skal de vel reise annenhver måned igjen så det fantastiske livet ikke blir for kjedelig. 6 5
Full kontroll Skrevet 25. juli #13613 Skrevet 25. juli Mønsterstrikk skrev (8 minutter siden): Sliter med å forstå at de i går måtte bruke 8 timer på IKEA. Hun flyttet til hans hjem for kort tid siden. Skulle tro de har nok av kjøkkenutstyr og andre ting som kommoder, oppbevaring, senger og sofa. Det er et gedigent pengebruk på det paret der som jeg aldri har sett maken til. Når bryllupet og oppussingen er over nå skal de vel reise annenhver måned igjen så det fantastiske livet ikke blir for kjedelig. Voksne omstiller seg raskere til forandringe... ( Ref: Forhistorie skal slettes pga en kraft drevet av sjalusi ) Barna "under" disse to voksne opplever større endringer i etterkant av en skilsmisse enn barn flest ( håpe & tror ) Kristin flytt & rydd...ryddet ut 97% av det barna følte seg hjemme i...nå kan det faen meg virke som om ALT skal inn nytt...dvs: ingenting fra bardomshemmet skal inn.....hvilken psykologi og pedagogikk lever hun etter?? Hvis det er siste dråpe og svipet nede i dunken hun vanner hjernecellene med , skjønner man ..... 6 5
SH# Skrevet 25. juli #13614 Skrevet 25. juli Mønsterstrikk skrev (34 minutter siden): Sliter med å forstå at de i går måtte bruke 8 timer på IKEA. Hun flyttet til hans hjem for kort tid siden. Skulle tro de har nok av kjøkkenutstyr og andre ting som kommoder, oppbevaring, senger og sofa. Det er et gedigent pengebruk på det paret der som jeg aldri har sett maken til. Når bryllupet og oppussingen er over nå skal de vel reise annenhver måned igjen så det fantastiske livet ikke blir for kjedelig. Virker som det er vanlig for influensere å ha et sinnsykt forbruk av mat, klær, møbler og stæsj. Tenkt så rike de kunne vært, hvis de hadde gjort fornuftige investeringer. Istedenfor står de frem i medier og klager sin nød, når de har gått ut på dato og ikke har inntekter lenger. 9 1
Wald86 Skrevet 25. juli #13615 Skrevet 25. juli Når influensere viser frem sin luksuriøse livsstil, så er det mange som ikke forstår hva som ligger bak. De forstår ikke at disse menneskene er fullstendig styrt av algoritmer. De har egentlig ikke råd til den dyre ferien, eller det dyre huset. De har råd til det fordi de tar med seg hundretusenvis av følgere inn i privatlivet sitt, døgnet rundt. De jobber alltid. De har ikke ferie, det har de ikke råd til! Det blir som å få en gratis dag i Disney World for familien din, men på den betingelsen at dere må filme hvert eneste sekund,oppføre dere sånn og sånn, ta karuseller de bestemmer, lage litt drama, smile når de krever det, rett og slett være hovedpersonene i en reklamefilm. Er den dagen da egentlig gratis? Er det frihet? Svaret er selvsagt nei. Ekte luksus er frihet. Frihet der man eier sin egen tid, og kan ta fri fra jobben for å nyte en ferie. Og at man kan kjøpe seg noe man ønsker seg uten at tusenvis av følgere hele tiden må oppdateres om hvor og når og hvordan. Jeg synes veldig synd på barna. 6 1 23
kalini Skrevet 25. juli #13616 Skrevet 25. juli Kristin må være en forferdelig stemor….! hadde vært så forbannet hadde jeg vært hans barns mor. 6 3
Margit777 Skrevet 25. juli #13617 Skrevet 25. juli Mønsterstrikk skrev (5 timer siden): Sliter med å forstå at de i går måtte bruke 8 timer på IKEA. Hun flyttet til hans hjem for kort tid siden. Skulle tro de har nok av kjøkkenutstyr og andre ting som kommoder, oppbevaring, senger og sofa. Det er et gedigent pengebruk på det paret der som jeg aldri har sett maken til. Når bryllupet og oppussingen er over nå skal de vel reise annenhver måned igjen så det fantastiske livet ikke blir for kjedelig. Så klart har de kastet det, eksen har tatt i de 😄 3 3
Fotballfluen Skrevet 25. juli #13618 Skrevet 25. juli Da hun malte soverommet i huset de solgte, malte hun ikke bak sengen... Nå må hun male hele veggen minst 2 strøk for å få veggen i samme farge og jevne det ut. Hvem maler et rom men ikke bak møblene?? 9 1
Nivlheim Skrevet 25. juli #13619 Skrevet 25. juli Hun har et samarbeid med IKEA, så hun betalte vel ikke full pris tenker jeg.
baremeg007 Skrevet 26. juli #13620 Skrevet 26. juli Nivlheim skrev (6 timer siden): Hun har et samarbeid med IKEA, så hun betalte vel ikke full pris tenker jeg. Får vel refundert alt, og må kun skatte av det… sykt. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå