baremeg007 Skrevet 13. juli #13522 Skrevet 13. juli Spør igjen, hva skjedde med reiseopplegget hennes? Det tok brått stopp uten noen forklaring?
loveanimals Skrevet 13. juli #13523 Skrevet 13. juli (endret) Sansa20 skrev (15 timer siden): Blir fint å se bryllup ❤️ . Endret 13. juli av loveanimals
Marixxx Skrevet 13. juli #13524 Skrevet 13. juli baremeg007 skrev (4 timer siden): Spør igjen, hva skjedde med reiseopplegget hennes? Det tok brått stopp uten noen forklaring? Hun var engasjert av en reisearrangør. Trolig for en sesong?🤷♀️Trenger ikke være mer dramatisk enn som så. 1
misspinky Skrevet 14. juli #13525 Skrevet 14. juli Kjenner jeg blir provosert, og burde ikke bruke energi på det. Må blokkere. Hun forteller om kvelden hvor Norge spilte mot England. Det regnet og hun var våt inn til trusen. Ja, hun kunne faktisk vri den. Det som jeg synes er provoserende. Var ute på Instagram og Facebook og tigget etter et bord på en skamløs måte. Nå kan hun altså fortelle at de var så våte og kalde at venninnen gikk før kampen var ferdig og det gjorde hun også. Ufattelig. Tenk om det hadde blitt straffekonk. Da bryr du deg ikke nok i mine øyne. Men bord skal du ha, som det sikkert er tuuusenvis av andre engasjerte mennesker som også vil ha. 14 6
Hønemoor Skrevet 14. juli #13526 Skrevet 14. juli misspinky skrev (25 minutter siden): Kjenner jeg blir provosert, og burde ikke bruke energi på det. Må blokkere. Hun forteller om kvelden hvor Norge spilte mot England. Det regnet og hun var våt inn til trusen. Ja, hun kunne faktisk vri den. Det som jeg synes er provoserende. Var ute på Instagram og Facebook og tigget etter et bord på en skamløs måte. Nå kan hun altså fortelle at de var så våte og kalde at venninnen gikk før kampen var ferdig og det gjorde hun også. Ufattelig. Tenk om det hadde blitt straffekonk. Da bryr du deg ikke nok i mine øyne. Men bord skal du ha, som det sikkert er tuuusenvis av andre engasjerte mennesker som også vil ha. Haha, digger at det skjedde 😎 så fotballfrelst var den gjengen 😝 12
skeiv-ostepop Skrevet 14. juli #13527 Skrevet 14. juli misspinky skrev (32 minutter siden): Kjenner jeg blir provosert, og burde ikke bruke energi på det. Må blokkere. Hun forteller om kvelden hvor Norge spilte mot England. Det regnet og hun var våt inn til trusen. Ja, hun kunne faktisk vri den. Det som jeg synes er provoserende. Var ute på Instagram og Facebook og tigget etter et bord på en skamløs måte. Nå kan hun altså fortelle at de var så våte og kalde at venninnen gikk før kampen var ferdig og det gjorde hun også. Ufattelig. Tenk om det hadde blitt straffekonk. Da bryr du deg ikke nok i mine øyne. Men bord skal du ha, som det sikkert er tuuusenvis av andre engasjerte mennesker som også vil ha. Hønemoor skrev (5 minutter siden): Haha, digger at det skjedde 😎 så fotballfrelst var den gjengen 😝 Ganske ironisk at hun som hadde så stort ønske om å ro sammen med andre, var så nærme å faktisk ro og. Skulle nesten tro at det finnes noen der oppe som følger med... 1
Måne Rampelyset Skrevet 15. juli #13528 Skrevet 15. juli Tråden er ryddet for persondebatt og bilde uten kildehenvisning. Måne, admin.
Justlooking Skrevet 15. juli #13529 Skrevet 15. juli Jeg var litt fan av Kristin da hun skrek høyt mot falske influensere. Men så ble hun jammen en av de selv, hvordan skjedde det? Er det kun pengene som rår der også tydeligvis? At hun har blitt som alle de andre pga klikk og penger? Integriteten ble borte i pengene? 13 1
baremeg007 Skrevet 15. juli #13530 Skrevet 15. juli At hun ikke bleker tennene er løgn, og det ser man godt her: Kilde Snapchat (åpenlyst, mods)! 2 3
Snuppiluppi84 Skrevet 16. juli #13531 Skrevet 16. juli Lurer på hva disse nye håndklene hennes kommer til å koste. 1
Zooli Skrevet 16. juli #13533 Skrevet 16. juli House tour…. Hadde hun kunnet kjøpt 2 hus hadde hun gjort det. Hus1 til henne selv og livets mann, og hus2 til ungene. Må være jæ_ kjipt at det fjerde barnerommet ligger vegg i vegg med master bedroom. De voksne må blande seg med sine barn i toppetasjen. Ellers var det jo greit oppdelt; eget bad, egen stue osv på egen barneetasje😳 8
Margit777 Skrevet 16. juli #13534 Skrevet 16. juli Tough cookie skrev (4 timer siden): Det beste vi kan gjøre er å avfølge henne Ingen gjør det. Følger ikke møkka selv. Disse drittmenneskene gir dere penger til. Fortjener ikke ei krone. 8 3
Alex_rude Skrevet 16. juli #13535 Skrevet 16. juli baremeg007 skrev (20 timer siden): At hun ikke bleker tennene er løgn, og det ser man godt her: Kilde Snapchat (åpenlyst, mods)! Så nøye på snap i dag. Det er ingen sjans i H…..e at hun ikkje har bleket de tennene. Ingen har så hvite tenner naturlig. Så hun sitter no å lyger til følgerne sine for å selge. Ingen respekt igjen for henne heller. Influensere må ikke få holde på når de ikke er ærlige og autentiske. Da er de boss. Blir så provosert. 6 2
Tough cookie Skrevet 16. juli #13536 Skrevet 16. juli Margit777 skrev (1 time siden): Ingen gjør det. Følger ikke møkka selv. Disse drittmenneskene gir dere penger til. Fortjener ikke ei krone. Jeg gir ikke penger til Kristin Gjelsvik 4
Whitesnake69 Skrevet 16. juli #13537 Skrevet 16. juli baremeg007 skrev (22 timer siden): At hun ikke bleker tennene er løgn, og det ser man godt her: Kilde Snapchat (åpenlyst, mods)! 1
Margit777 Skrevet 16. juli #13538 Skrevet 16. juli Tough cookie skrev (42 minutter siden): Jeg gir ikke penger til Kristin Gjelsvik Lat og ubrukelig kjerring 4
Full kontroll Skrevet 16. juli #13539 Skrevet 16. juli @baremeg007 @Whitesnake69 mener jeg har lest her inne at det er pga en skade etter fall (fra hest? ) som barn, men dette må gjerne av eller bekreftes av noen som vet 100%
Nøytral-80 Skrevet 16. juli #13540 Skrevet 16. juli Justlooking skrev (På 2.7.2026 den 23.30): Helt enig, veldig kjekk. Så et annet bilde et sted også som var enda finere. Hva han ser i henne forstår jeg ikke, men klart - hun virker til å være et arbeidsjern i heimen og det er jo et pluss. Kjapt spørsmål. Hvem er ikke kjekk ikledd caps og gjemt under solbriller? 😄 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå