baremeg007 Skrevet 7. juli #13461 Skrevet 7. juli (endret) Er forresten ingenting unikt med det «fantastiske» navnet hun tok, mens hun vel som vanlig var langt nedi cava-glasset. Her er bare et lite knippe; Endret 7. juli av baremeg007 Forresten; 17 følgere og i snitt 2 likes på hvert innlegg på hennes nye IG… 3 4
Theocean Skrevet 7. juli #13462 Skrevet 7. juli Men hvorfor avslører hun utseendet akkurat når eksen hennes har avslørt en veldig pen ny kjæreste, har det noen sammenheng? 2 8
skeiv-ostepop Skrevet 7. juli #13463 Skrevet 7. juli Theocean skrev (19 minutter siden): Men hvorfor avslører hun utseendet akkurat når eksen hennes har avslørt en veldig pen ny kjæreste, har det noen sammenheng? KG er ekstremt usikker på seg selv så det vil ikke forundre meg om det er en sammenheng. 17 4
Stargaze Skrevet 7. juli #13464 Skrevet 7. juli Theocean skrev (1 time siden): Men hvorfor avslører hun utseendet akkurat når eksen hennes har avslørt en veldig pen ny kjæreste, har det noen sammenheng? Poppe uttaler om den nye kjæresten: jordnær, vakker og stabil, - vet nok hva han skal se etter, etter hurtigtoget KG 8 9
Stjertmeis Skrevet 7. juli #13465 Skrevet 7. juli (endret) loveanimals skrev (19 timer siden): Orker nesten ikke å høre på henne jeg heller, men tittet innom idag, og da presterer hun altså å si : Jeg tror aldri min kommende ektemann har vært såååå lykkelig i tidligere forhold som han er med meg . 🤮 Du er direkte utidig Kristin. Tenk å sette seg selv på den høyeste pidestallen. "Håper" barna hans og mora til barna får vite dette en dag. Sa ho det? Noe så umusikalsk. Har ikke titta innom ho på en stund, men sist jeg svingte forbi fikk jeg med meg at ho skal ta etternavnet hans (og endre Gjelsvik til mellomnavn, tror jeg ho sa?). For all del, selv om mange fortsatt gjør det (og det er helt greit altså), så tenker jeg at det også har mye med markering å gjøre. KG (soon to be KGSJ) og Temu har ikke barn sammen, og skal ikke ha barn sammen. Navnefellesskap er dermed litt mindre viktig. Aner ikk hva F har som sine etternavn, men han har hvert fall ikke SJ. KG velger altså bort navnefellesskap med egen sønn, for å få navnefellesskap med Temu (og Temu sine barn). Men, ved å gifte seg med Temu og ta navnet hans, tar ho noe eksen til Temu aldri hadde. Mulig jeg tolker ting som fanden leser bibelen, men KGs usikkerhet er så gjennomtrengende at det er vanskelig å la være 🤪 Endret 7. juli av Stjertmeis Retta skrivefeil 8 19
CMHuser Skrevet 7. juli #13466 Skrevet 7. juli Men ble ikke Kristin gravid med temu, men tok abort? Eller blander jeg fluencerne nå? 😅 2
Hønemoor Skrevet 7. juli #13467 Skrevet 7. juli CMHuser skrev (2 minutter siden): Men ble ikke Kristin gravid med temu, men tok abort? Eller blander jeg fluencerne nå? 😅 Jo, det stemmer. Hun hadde en indre drøm om at han ville beholde barnet. Men han ville selvfølgelig ikke ha barn med ei som er så lite interessert og engasjert i barn. Hun ville ha barn med han for å eie han, men han forsto nok at han ved et brudd måtte hatt hovedomsorgen. 11
loveanimals Skrevet 7. juli #13468 Skrevet 7. juli Hønemoor skrev (3 minutter siden): Jo, det stemmer. Hun hadde en indre drøm om at han ville beholde barnet. Men han ville selvfølgelig ikke ha barn med ei som er så lite interessert og engasjert i barn. Hun ville ha barn med han for å eie han, men han forsto nok at han ved et brudd måtte hatt hovedomsorgen. Merkelig at han da vil gifte seg med henne 6
Hønemoor Skrevet 7. juli #13469 Skrevet 7. juli loveanimals skrev (7 minutter siden): Merkelig at han da vil gifte seg med henne Ja, det kan man si. Men det er et meget stort ønske for K at de skal gifte seg, fordi det gjorde han aldri med eksen. Det handler om å markere territorium, og da var det nok lettere for GC å møte henne på det fordi han visste at hun ikke er godt emne som mor. Men som kone med særeie er det greit, fordi hun liker å ligge, lage mat og ta ryddesjauer. Han er overfladisk og bryr seg ikke så mye om at hun ikke elsker ungene hans. Hun elsker nok sitt eget barn, men trives godt med å se han i mindre doser. Dessverre, trist å tenke på. Men han har jo sett dette og ville aldri beholde barnet. 7 6
loveanimals Skrevet 7. juli #13470 Skrevet 7. juli Hønemoor skrev (2 minutter siden): Ja, det kan man si. Men det er et meget stort ønske for K at de skal gifte seg, fordi det gjorde han aldri med eksen. Det handler om å markere territorium, og da var det nok lettere for GC å møte henne på det fordi han visste at hun ikke er godt emne som mor. Men som kone med særeie er det greit, fordi hun liker å ligge, lage mat og ta ryddesjauer. Han er overfladisk og bryr seg ikke så mye om at hun ikke elsker ungene hans. Hun elsker nok sitt eget barn, men trives godt med å se han i mindre doser. Dessverre, trist å tenke på. Men han har jo sett dette og ville aldri beholde barnet. Klart det handler om å markere territorium for K sin del. Det skinner jo gjennom på lang vei. Spent på hvor lenge dette ekteskapet blir å holde. 2 3
loveanimals Skrevet 7. juli #13471 Skrevet 7. juli suprise skrev (6 timer siden): Enig...Men nytter ikke bli rasende på folk som ikke ser det selv.. Tipper han er strålende fornøyd med ei som liker å lage mat,rydde, spennende sexliv å drikke vin selvfølgelig. Det er dessverre mange slike "enkle" menn. Selvfølgelig burde en far sette barna først,men dette er mer klassisk menn enn damer. Gjelder ikke alle da,men noen menn er veldig enkle og overfladiske. Spørs om han orker denne tsunamien i lengden da. Må jo bli fryktelig travelt skulle man tro 3
suprise Skrevet 7. juli #13472 Skrevet 7. juli loveanimals skrev (1 time siden): Spørs om han orker denne tsunamien i lengden da. Må jo bli fryktelig travelt skulle man tro Mulig det. Hun har et så ekstremt behov for å snappe daglig om hvor tullete fantastisk deilig forelsket hun er, og hvilken gave fra gud han er, og hvor mye de passer sammen som drømmepar....bare det er et varsel lys.... Det behovet for å broadcaste det slik er veldig unaturlig. 7 9
Måne Rampelyset Skrevet 7. juli #13473 Skrevet 7. juli Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Måne, admin.
Margit777 Skrevet 7. juli #13474 Skrevet 7. juli loveanimals skrev (9 timer siden): Merkelig at han da vil gifte seg med henne Det er mindre verdt enn unger. Bare gammeldags tull. 2 2
FuglFøniksia Skrevet 7. juli #13475 Skrevet 7. juli Hvem er han fyren da og hva jobber han med? Ser jo veldig kjekk ut, men fasan dama tyter jo så noe innihampen at jeg skjønner ikke det går an å holde ut mer enn en tim🤪 5
baremeg007 Skrevet 8. juli #13476 Skrevet 8. juli Måne Rampelyset skrev (2 timer siden): Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Måne, admin. Når ble faktagjengivelse, gitt i offentlige kanaler av personene selv, spekulasjoner og persondebatt?!?! Nå må dere virkelig slutte! 13 1
heavyheart Skrevet 8. juli #13477 Skrevet 8. juli FuglFøniksia skrev (9 timer siden): Hvem er han fyren da og hva jobber han med? Ser jo veldig kjekk ut, men fasan dama tyter jo så noe innihampen at jeg skjønner ikke det går an å holde ut mer enn en tim🤪 Virker som han virkelig har scoret drømmedama. Kommer til å leve lykkelig i all sin tid han nå
MajaKristin Skrevet 8. juli #13479 Skrevet 8. juli Siste innlegg på facebook fra Kristin er hårreisende! Det er ikke like gøy å ro med 4 unger, jeg vil på fyllefest! 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 9 1
kalini Skrevet 8. juli #13480 Skrevet 8. juli MajaKristin skrev (1 time siden): Siste innlegg på facebook fra Kristin er hårreisende! Det er ikke like gøy å ro med 4 unger, jeg vil på fyllefest! 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ fy f…. usmakelig av henne…! 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå