Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
baremeg007 skrev (23 minutter siden):

De kjøpte for 22,6 mill. Overrasker meg at eiebrøken er 50/50, hvordan kan hun få så høyt lån med all gjelden og historikken sin?

Egentlig ikke så rart. Hun viser jo til enorme inntekter (Snapchat, annonsering og ikke minst spleisen som genererte flere hundre tusen kroner). Selv om hun gir disse pengene videre, registreres det jo som inntekt inn til henne. Derfor jeg mener det er problematisk. Bankene bryr seg egentlig om hva som kommer inn, slik at de kan godkjenne at hun har tilstrekkelig med «inntekt» til å betjene et månedlig lånebeløp. Har jo lurt mange ganger på hvorfor ikke media stiller spørsmålstegn ved sette, men det er akkurat som hun er fredet av en eller annen grunn.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hønemoor skrev (36 minutter siden):

Egentlig ikke så rart. Hun viser jo til enorme inntekter (Snapchat, annonsering og ikke minst spleisen som genererte flere hundre tusen kroner). Selv om hun gir disse pengene videre, registreres det jo som inntekt inn til henne. Derfor jeg mener det er problematisk. Bankene bryr seg egentlig om hva som kommer inn, slik at de kan godkjenne at hun har tilstrekkelig med «inntekt» til å betjene et månedlig lånebeløp. Har jo lurt mange ganger på hvorfor ikke media stiller spørsmålstegn ved sette, men det er akkurat som hun er fredet av en eller annen grunn.

Det har jeg ikke tenkt på før, men virkelig et godt poeng (spleis-opplegget hennes).

Hun skaffer altså seg selv (falsk) likviditet ved å stikke seg frem som en slags selvutnevnt helgen som samler inn penger til «gode formål», der hovedgevinsten tilfaller henne selv. Helt ekstremt smakløst - og egoistisk.

• Liker 2
Skrevet

Måtte inn å se på huset og synes det så helt nydelig ut å bo der! Reagerte litt på planløsningen. Sånn som hun filmet så det ut som kjøkken var en egen etasje også måtte man opp en etasje til for stue/spisestue? Utrolig upraktisk om det er tilfellet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...