Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
misspinky skrev (10 timer siden):

Måtte inn å se på huset og synes det så helt nydelig ut å bo der! Reagerte litt på planløsningen. Sånn som hun filmet så det ut som kjøkken var en egen etasje også måtte man opp en etasje til for stue/spisestue? Utrolig upraktisk om det er tilfellet.

Ser av plantegningen i prospektet at kjøkkenet ligger i 2. etg. sammen med et par soverom, mens stue/spisestue ligger et halvplan opp…. Resten av soverommene ligger i 1. etg. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elendig planløsning. Ser ut som en labyrint med alle de trange gangene. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Altså.. dama er jo manisk. «Livets tannbørster…» 😆

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Syns huset så helt nydelig ut jeg! Tror de definitivt kommer til å trives. Men får håpe hun ikke maler alt i pastell😅 

• Liker 1
Skrevet
Kommerikkepånoebra skrev (6 timer siden):

Altså.. dama er jo manisk. «Livets tannbørster…» 😆

Manisk ja😅 Det er livets smottie, puter,tannbørsten og mann. Det er så påtatt at det nesten gjør vondt. Det er også lett å se at det forholdet hun er i ikke ser ut som trygg,god ekte kjærlighet. Det er "oppkavet" jagete og basert på materialistiske ting. De må pusse opp, de må kjøpe nytt hus, de må ditt og datt for å klare være "lykkelige". Det er ingen ro og ekte trygg kjærlighet å ense i det hele tatt, hun liker bare at det skal fremstå som det. Hun sier høyt på snap daglig. Åååå se kor deilig du er din deilige mann osv😅🙈 Det er ingen lykkelige som har behov for å skrike slikt ut offentlig hver dag. Dette er et forhold der de hele tiden må ha noe nytt og spennende for at det skal overleve....Gud så slitsomt det må være. 

Sett de i et nokså lite hus, 4 kids, litt dårlig økonomi osv...de hadde vært skilt før de ble gift! Ekte kjærlighet er ro og noe helt annet. Hvertfall i deres alder. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Skulle ønske noen kunne gi meg et regnestykke på hvordan dette går ihop. Hus, bryllup etc. Hvor rik er han? Hun har vel ikke du krone i egenkapital?  Og 50/50 eierbrøk? 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Mariss@68 skrev (3 timer siden):

Skulle ønske noen kunne gi meg et regnestykke på hvordan dette går ihop. Hus, bryllup etc. Hvor rik er han? Hun har vel ikke du krone i egenkapital?  Og 50/50 eierbrøk? 

Han er ikke rik, men banken er. Karma (eller bare realiteten) biter de i ræva straks bryllupet er overstått, og skilsmissestatistikken får sitt bidrag.

Endret av baremeg007
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Må være vanvittig slitsomt å ha så mye kaos i hodet og aldri slå seg til ro med noe. Får hun noe hjelp for det eller mener hun dette er normalt? 

Når hun satt å pratet om at de snart skal i vei å hente nøklene til drømmehuset som er så fantastisk, allerede i den frekvensen der sitter hun å drømmer om neste hus i hundremilioners klassen. Etter å ha sagt at de skal bli gamle i det huset de har kjøpt nå. MED MINDRE de blir rike og får tak i noe enda større.

Og så sier hun at det er så deilig å skulle flytte inn i et hus som er helt oppgradert og flott og som står ferdig klar til å flytte inn og bo og ingenting trenger å gjøres. Og det så jo jeg også, det var jo perfekt og jeg hadde gjort nada om det var jeg som hadde overtatt noe sånt. Likevel, under house touren prater hun om at hun har startet prosess med mitt anbud for å se på priskostnad på å flytte soveromsdør og flytte en vegg. Og det sorte kjøkkenet må vekk. Og badet til maaaaster bedroom må også gjøres masse med for det er alt for standard for Kristin. Hvordan har de råd til alt dette? Og oppå der igjen skal de bruke masse penger på drømmebryllupet snart? Hadde jeg vært fyren hennes så hadde jeg mistet nattesøvnen fullstendig av å leve et sånt liv hvor det brukes så mye penger. Men ut fra det jeg så til han på house touren så så han veldig fornøyd ut han også. 

Og selvfølgelig - maling maling maling. Livets mann rekker vel knapt å få satt seg ned for å drite der inne i nyhuset før hun er i sving med malingskostene. 

Endret av lllll
  • Liker 15
  • Nyttig 13
Skrevet

Jeg skjønner godt at hun vil male veggene. Den greige fargen som er på alle veggene er veldig upersonlig. Den er så vidt bedre enn grått, men bare så vidt. Veggene ble helt sikkert malt bare for å selge. Så får kjøper ta jobben med å male og gjøre det lunt og koselig.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
lllll skrev (1 time siden):

Må være vanvittig slitsomt å ha så mye kaos i hodet og aldri slå seg til ro med noe. Får hun noe hjelp for det eller mener hun dette er normalt? 

Når hun satt å pratet om at de snart skal i vei å hente nøklene til drømmehuset som er så fantastisk, allerede i den frekvensen der sitter hun å drømmer om neste hus i hundremilioners klassen. Etter å ha sagt at de skal bli gamle i det huset de har kjøpt nå. MED MINDRE de blir rike og får tak i noe enda større.

Og så sier hun at det er så deilig å skulle flytte inn i et hus som er helt oppgradert og flott og som står ferdig klar til å flytte inn og bo og ingenting trenger å gjøres. Og det så jo jeg også, det var jo perfekt og jeg hadde gjort nada om det var jeg som hadde overtatt noe sånt. Likevel, under house touren prater hun om at hun har startet prosess med mitt anbud for å se på priskostnad på å flytte soveromsdør og flytte en vegg. Og det sorte kjøkkenet må vekk. Og badet til maaaaster bedroom må også gjøres masse med for det er alt for standard for Kristin. Hvordan har de råd til alt dette? Og oppå der igjen skal de bruke masse penger på drømmebryllupet snart? Hadde jeg vært fyren hennes så hadde jeg mistet nattesøvnen fullstendig av å leve et sånt liv hvor det brukes så mye penger. Men ut fra det jeg så til han på house touren så så han veldig fornøyd ut han også. 

Og selvfølgelig - maling maling maling. Livets mann rekker vel knapt å få satt seg ned for å drite der inne i nyhuset før hun er i sving med malingskostene. 

Håper hun å vinne i eurojackpot da eller? Hvorfor skulle to personer som egentlig bare driver dank bo i et hus i hundremillionersklassen? 

Slutt å følg disse blodsugerne 😫

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
lllll skrev (1 time siden):

🤣 Jeg hadde fått kronisk stress av å bo med en slik person. Tenk å sitte å styre med bryllups ting samtidig så du nettopp har kommet deg over dørterskelen i nytt hus , og har en stor jobb kjøre frem og til bake mellom hus å flytte ting, og du samtidig skal rekke ditt eget bryllup om noen uker og du har 4 kids😱  Det er ikke helt normalt.... Hadde klikka av stress til slutt om jeg var den mannen. Hun klarer ikke fungere når det er rolig, da kommer nok alle de usikre/sjalusi og andre tanker opp. Snakk om å løpe fra livet eller demonene...

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Mariss@68 skrev (12 timer siden):

Hvorfor tror du ikke hun har noe egenkapital? 

Hun trenger dessuten ikke ha egenkapital. Eierbrøken blir de to enige om uavhengige av egenkapital og økonomi. De kan ha andre avtaler utenom for alt vi vet, eller så er han komfortabel med å spytte inn mest og likevel dele 50/50. Dette vet vi ingenting om. 

Det er deres samlede økonomi som er avgjørende, ikke hver for seg. 

Husk også at KG har høye inntekter hun også. Hun er bare ræva på styring av penger. 

Endret av NoaideBiehtar
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner.

Måne, admin. 

Skrevet (endret)

Frk/ fru, « fantastisk» perfekt møter motbakke  her altså, ække bane alt som grønsker 😛 🙃

IMG_5272.jpeg

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
Skrevet
suprise skrev (10 timer siden):

🤣 Jeg hadde fått kronisk stress av å bo med en slik person. Tenk å sitte å styre med bryllups ting samtidig så du nettopp har kommet deg over dørterskelen i nytt hus , og har en stor jobb kjøre frem og til bake mellom hus å flytte ting, og du samtidig skal rekke ditt eget bryllup om noen uker og du har 4 kids😱  Det er ikke helt normalt.... Hadde klikka av stress til slutt om jeg var den mannen. Hun klarer ikke fungere når det er rolig, da kommer nok alle de usikre/sjalusi og andre tanker opp. Snakk om å løpe fra livet eller demonene...

Så sant 😬

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er ikke denne fan/hylle-kulturen snodig? Jeg var selvfølgelig blodfan av diverse boy bands og Leonardo DiCaprio som tenåring, men føles helt fjernt å sitte som voksen og lire utav meg ting som "ntå, du er så goood ❤️❤️❤️❤️" eller utbrodere hvor fantastisk man synes et fremmed menneske som utleverer sitt eget og andre sine liv, utelukkende for å tjene penger, er. Kan noen som har greie på psykologi forklare meg hva i alle dager det er som skjer i tankegangen hos slike mennesker? Jeg skjønner det ikke 😶 nå gjelder det selvsagt ikke bare kristin sine følgere, det er enda verre i kommentarfeltet hos større amerikanske influensere for eksempel, men jeg liker vel å tenke at vi nordmenn har beina noenlunde plantet på jorden 🙈 jeg er forresten veldig klar over at jeg er litt muggen i tastaturet i dag, men folk må da 'wake up and smell the bullshit' vel?

• Liker 9
  • Nyttig 22
Skrevet
FreezeandFawn skrev (1 time siden):

Er ikke denne fan/hylle-kulturen snodig? Jeg var selvfølgelig blodfan av diverse boy bands og Leonardo DiCaprio som tenåring, men føles helt fjernt å sitte som voksen og lire utav meg ting som "ntå, du er så goood ❤️❤️❤️❤️" eller utbrodere hvor fantastisk man synes et fremmed menneske som utleverer sitt eget og andre sine liv, utelukkende for å tjene penger, er. Kan noen som har greie på psykologi forklare meg hva i alle dager det er som skjer i tankegangen hos slike mennesker? Jeg skjønner det ikke 😶 nå gjelder det selvsagt ikke bare kristin sine følgere, det er enda verre i kommentarfeltet hos større amerikanske influensere for eksempel, men jeg liker vel å tenke at vi nordmenn har beina noenlunde plantet på jorden 🙈 jeg er forresten veldig klar over at jeg er litt muggen i tastaturet i dag, men folk må da 'wake up and smell the bullshit' vel?

Tror det er fordi folk synes det er stas å "ha kontakt" med en kjent person.

De føler de kjenner Kristin eller andre influensere de følger 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (På 19.7.2026 den 2.35):

Han er ikke rik, men banken er. Karma (eller bare realiteten) biter de i ræva straks bryllupet er overstått, og skilsmissestatistikken får sitt bidrag.

Er det ikkje litt ufint å spekulera i andre menneskers brudd og sorg?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (På 19.7.2026 den 20.49):

Frk/ fru, « fantastisk» perfekt møter motbakke  her altså, ække bane alt som grønsker 😛 🙃

IMG_5272.jpeg

Det er ENORME oppussingsprosjekter hun snakker om. Til enorme kostnader. Bygge om hele hagen i ulike nivåer, flislegge hele terrassen, flytte vegger i overetasjen, bytte ut kjøkkeninnredningen, gjøre om badet i andreetasje, svimmingpool, hagehus…… Og alt skal nok gjøres helst igår. 

Var ikke dette et «flytte rett inn i hus» ? På snap høres gubben en smule mindre entusiastisk ut enn K. Hun må dra ut et «ja, jeg gleder meg til drømmehuset»  og andre påfunn. 

OMG for et kjør!! 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Zooli skrev (1 time siden):

Det er ENORME oppussingsprosjekter hun snakker om. Til enorme kostnader. Bygge om hele hagen i ulike nivåer, flislegge hele terrassen, flytte vegger i overetasjen, bytte ut kjøkkeninnredningen, gjøre om badet i andreetasje, svimmingpool, hagehus…… Og alt skal nok gjøres helst igår. 

Var ikke dette et «flytte rett inn i hus» ? På snap høres gubben en smule mindre entusiastisk ut enn K. Hun må dra ut et «ja, jeg gleder meg til drømmehuset»  og andre påfunn. 

OMG for et kjør!! 

Jeg tror hun smører litt tykt på for at folk skal bli nysgjerrige og overrasket, og derfor følge henne for å se hva som skjer

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...