Nøytral-80 Skrevet 2. august #13661 Skrevet 2. august Flaut er å bruke kommende ektemann som reklameplakat for å tigge til seg sponsa klær, men engasjement og antall likes er under 0,15% i forhold til følgertall … Flaut for både Kristin, Geir og Cavour. 6 8
suprise Skrevet 3. august #13662 Skrevet 3. august Da har hun hatt unger ca 3 dager i nytt hus der alt skulle bli fantastisk, og allerede irriterer de vettet av henne ( hennes ord) så nå trenger hun egentid med å male (flykte). Dette er jo et tog krasj å bevitne..... Dama hater være rundt barn, alt ansvaret faller på mann eller barnefar mens Kristin bare vil være i fred å male/rydde. 🙄 Herregud flott start med nytt hus og ekteskap det. Hun burde bo barnløs i en leilighet alene. Det kommer vel etterhvert det og, egen "hytte" å flykte til. Hvorfor velger hun da en storfamilie når hun ikke takler barn. Stakkars barn. De føler seg nok som en byrde. 20 6
Hønemoor Skrevet 3. august #13663 Skrevet 3. august suprise skrev (13 minutter siden): Da har hun hatt unger ca 3 dager i nytt hus der alt skulle bli fantastisk, og allerede irriterer de vettet av henne ( hennes ord) så nå trenger hun egentid med å male (flykte). Dette er jo et tog krasj å bevitne..... Dama hater være rundt barn, alt ansvaret faller på mann eller barnefar mens Kristin bare vil være i fred å male/rydde. 🙄 Herregud flott start med nytt hus og ekteskap det. Hun burde bo barnløs i en leilighet alene. Det kommer vel etterhvert det og, egen "hytte" å flykte til. Hvorfor velger hun da en storfamilie når hun ikke takler barn. Stakkars barn. De føler seg nok som en byrde. Hadde klikket om jeg var mor til de barna. Det er så tydelig at hun misliker de barna (sikkert også pga sjalusi). Hun burde verken hatt egne barn eller vært bonusmor. Dette kan potensielt skade relasjon mellom far og barn. Hun har allerede snudd opp ned på mye for dem. 12 8
Orly Skrevet 3. august #13664 Skrevet 3. august suprise skrev (24 minutter siden): Da har hun hatt unger ca 3 dager i nytt hus der alt skulle bli fantastisk, og allerede irriterer de vettet av henne ( hennes ord) så nå trenger hun egentid med å male (flykte). Dette er jo et tog krasj å bevitne..... Dama hater være rundt barn, alt ansvaret faller på mann eller barnefar mens Kristin bare vil være i fred å male/rydde. 🙄 Herregud flott start med nytt hus og ekteskap det. Hun burde bo barnløs i en leilighet alene. Det kommer vel etterhvert det og, egen "hytte" å flykte til. Hvorfor velger hun da en storfamilie når hun ikke takler barn. Stakkars barn. De føler seg nok som en byrde. Tenker kommende ektemann er like idiot jeg , hvorfor godtar han dette. 18 17
suprise Skrevet 3. august #13665 Skrevet 3. august (endret) Hønemoor skrev (15 minutter siden): Hadde klikket om jeg var mor til de barna. Det er så tydelig at hun misliker de barna (sikkert også pga sjalusi). Hun burde verken hatt egne barn eller vært bonusmor. Dette kan potensielt skade relasjon mellom far og barn. Hun har allerede snudd opp ned på mye for dem. Jeg også... Som mor er barna det kjæreste vi har. Tipper relasjon allerede er skadet mellom far&barn når far garantert har blitt påvirket disse årene av en kjæreste som vil ha barn minst mulig. Tipper det er total no go ha barna noe ekstra der for det takler ikke kristin. En god far hadde da avsluttet relasjonen og satt sine egne barn først. Det synes jeg er spesielt. Du setter da dine barn før en partner. Elsker min kjæreste utrolig høyt, klippen i mitt liv. Men om valget sto mellom han og mine barn...soorry altså det hadde blitt barna. En av grunnene til at jeg elsker han er også det at han inkluderer barna mine, hvis han hadde vært ekskluderende mot de eller ønsket seg mest mulig tid bort fra barna hadde han vært en eks. Temu må være stokk dum og en dag vil han kanskje angre. Føler med barnemoren her. Stepmom from hell... Endret 3. august av suprise 12 7
skeiv-ostepop Skrevet 3. august #13666 Skrevet 3. august suprise skrev (33 minutter siden): Hvorfor velger hun da en storfamilie når hun ikke takler barn. Beggars can't be choosers. En kjæreste med ryggrad og verdier hadde ikke godtatt å bli omtalt på denne måten eller leve i et sånt samliv. 4 7
Lykkeliten* Skrevet 3. august #13667 Skrevet 3. august suprise skrev (2 timer siden): Da har hun hatt unger ca 3 dager i nytt hus der alt skulle bli fantastisk, og allerede irriterer de vettet av henne ( hennes ord) så nå trenger hun egentid med å male (flykte). Dette er jo et tog krasj å bevitne..... Dama hater være rundt barn, alt ansvaret faller på mann eller barnefar mens Kristin bare vil være i fred å male/rydde. 🙄 Herregud flott start med nytt hus og ekteskap det. Hun burde bo barnløs i en leilighet alene. Det kommer vel etterhvert det og, egen "hytte" å flykte til. Hvorfor velger hun da en storfamilie når hun ikke takler barn. Stakkars barn. De føler seg nok som en byrde. Sa hun rett ut at ungene irriterer vettet av henne? Hvor gamle er disse plagsomme barna? 6
rundtfingern Skrevet 3. august #13668 Skrevet 3. august Hun ble gravid med den kommende ektemannen på p-piller og tok abort. Hun forteller det på Tv2. Legger ved link. https://www.tv2.no/video/underholdning/ble-gravid-med-forloveden/20347512?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1785747067 2
Sjømystikk Skrevet 3. august #13669 Skrevet 3. august Hun sa blant annet "Jeg har en lunte som er så kort" og knep fingrene sammen, i tillegg sa hun "Alt går meg på nervene, Alle går meg på nervene". Dette ble også tekstet i den "gule appen". Og sier videre at hun tror hele nervesystemet som har en liten sånn der... og at det har vært litt mye i det siste. Så nå må hun bare trekke seg vekk fra ulike situasjoner og bare gjøre ting som får henne inn i sitt zen mode, med bl. a. å male. Men hun har ikke maling så da blir det blomster planting og tur til plantasjen istedet!!! 1 3
skeiv-ostepop Skrevet 3. august #13670 Skrevet 3. august Sjømystikk skrev (1 minutt siden): Hun sa blant annet "Jeg har en lunte som er så kort" og knep fingrene sammen, i tillegg sa hun "Alt går meg på nervene, Alle går meg på nervene". Dette ble også tekstet i den "gule appen". Og sier videre at hun tror hele nervesystemet som har en liten sånn der... og at det har vært litt mye i det siste. Så nå må hun bare trekke seg vekk fra ulike situasjoner og bare gjøre ting som får henne inn i sitt zen mode, med bl. a. å male. Men hun har ikke maling så da blir det blomster planting og tur til plantasjen istedet!!! Høres jo ut som om hun er på kanten av å bikke over. Litt rart siden det virker som om hun har svaret på alt annet.. 4 1
Mina 2 Skrevet 3. august #13671 Skrevet 3. august Hun sa jo for en del år siden at hun ikke likte barn og ikke skulle ha barn. Så ble hun gravid da. Og liker tydeligvis fortsatt ikke barn. 6 3
RandiO Skrevet 3. august #13672 Skrevet 3. august Hadde 20 min til overs, opphevet blokkering og klikket meg gjennom Snapstoryen hennes (det tok faktisk over 20 minutter å komme gjennom…) Jeg kan ikke begripe at noen finner dette interessant. En laaang seanse der hun maler veggen, «hei mine fininger», en lang forklaring om mørk sjokolade, bli med å fylle kjøleskuffen med frukt og grønt, handle planter med meg, og så videre… Er dette virkelig noe folk følger daglig og finner inspirerende? Jeg fatter det ikke. Rett tilbake på blokkeringslisten. 6 23
suprise Skrevet 3. august #13673 Skrevet 3. august Lykkeliten* skrev (3 timer siden): Sa hun rett ut at ungene irriterer vettet av henne? Hvor gamle er disse plagsomme barna? Det gjør hun😢 Sønnes henne er 6/7. Han har et barnhage barn og 2 på barnskolen. Hadde klikket på den kjerringa hadde jeg vært temu mannen 9 3
Bjerka Skrevet 3. august #13674 Skrevet 3. august Dronningen av impulskjøp slår til igjen... jeg bare skjønner ikke hvordan hun ikke kan tenke på gutten sin, at han kanskje savner mamma etter å ha blitt "skyflet hjem" til pappa igjen etter to dager... at han kanskje er spent nå rett før skolestart... hun mangler litt den mammasamvittigheten 💔 8 3
Irja Skrevet 3. august #13675 Skrevet 3. august Bjerka skrev (1 time siden): Dronningen av impulskjøp slår til igjen... jeg bare skjønner ikke hvordan hun ikke kan tenke på gutten sin, at han kanskje savner mamma etter å ha blitt "skyflet hjem" til pappa igjen etter to dager... at han kanskje er spent nå rett før skolestart... hun mangler litt den mammasamvittigheten 💔 Gir 100 % beng i alle andre enn seg selv. 6 6
Summerwinter Skrevet 3. august #13676 Skrevet 3. august Irja skrev (16 minutter siden): Gir 100 % beng i alle andre enn seg selv. Og ikke minst, få litt ro og føle seg hjemme ii nytt hus
Summerwinter Skrevet 3. august #13677 Skrevet 3. august Summerwinter skrev (Akkurat nå): Og ikke minst, få litt ro og føle seg hjemme ii nytt hus Ops, skulle som kommentar på innlegget over.
adriana32 Skrevet 3. august #13678 Skrevet 3. august Hun kom opp på utforsk så jeg måtte kikke litt: er jo i utgangspunktet interiør interrest, men husker nå vi ikke har samme stil akkurat😅 Meen: jeg fulgte jo frøken raad litt tidligere og syns hun tar etter henne- dvs. det fremstår som at hun forsøker å fremstå på samme måte. Grimaser, nærbilder, måten hun snakker til følgere. Sier ikke at hun minner om henne! 1
Sparkel Skrevet 4. august #13679 Skrevet 4. august Kristin har ved flere anledninger skrytt av hvor godt samarbeid hun har med Dennis og i neste øyeblikk latt følgerne forstå at det ikke er like lett samarbeid med livets mann og hans eks. Det er direkte ufint og respektløst av Kristin og i det hele tatt nevne noe om samarbeidet livets mann har med eksen og at det er vanskelig. Det har overhodet ingenting å gjøre på en bedriftskonto og det kan umulig gjøre samarbeidet noe bedre. Jeg hadde blitt lynings om jeg var i samme situasjon og nydama delte noe sånn på en åpen offentlig konto. Kristin er også sykelig opptatt av å dele klinebilder bilder av hvor «forelsket» de er. Opplever ikke det som normalt av voksen folk. Har ikke sett noen andre som gjør det. Hun er verre enn en katt som pisser for å markere territorie. 8 17
Vaiana Skrevet 4. august #13680 Skrevet 4. august Hele badehyllen full i Glöd fra Norges dårligste og farligste forbilde 🙃 7 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå