Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
suprise skrev (15 timer siden):

Tror aldri jeg har opplevd ei mor som kun har et barn og bruker så lite tid på barnet sitt. Barnet er jo hvertfall 80% hos far sånt rent gjennomsnittlig. Skulle ikke sagt noe om dama var syk,utslitt,null energi eller hadde 2 små bleie unger i tillegg. Men Kristin er frisk,  har kun 1 barn, er en  sprellende "adhd" duracell med masse energi og er rett og slett mer opptatt av seg og sitt enn å ta vare på sitt eneste barn. Meget spesielt.

Barnet sendes til far annen hver dag, reagerer også på hvorfor ikke barnet er mer hos stefar..de bor jo sammen! Merkelig familie. Jeg passer aldri dine barn. Du passer aldri mine barn opplegg..

For en destruktiv storfamilie. Er det mulig.

Hun ønsket seg aldri barn, så hun er unnskyldt

Videoannonse
Annonse
Skrevet
heavyheart skrev (18 minutter siden):

Da kunne hun brukt kondom. Og ikke funnet seg en mann med flere unger fra tidligere.

• Liker 9
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Da kunne hun brukt kondom. Og ikke funnet seg en mann med flere unger fra tidligere.

Var vel Dennis som fikk overtalt henne til p få unge

Skrevet
heavyheart skrev (56 minutter siden):

Point being? 

Skrevet
heavyheart skrev (1 time siden):

Det var vel ikke planlagt

• Liker 1
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Det var vel ikke planlagt

Ah okei. Har misforstått jeg da

Skrevet
heavyheart skrev (2 timer siden):

Hun er fortsatt voksen og det var vel samtykkende. At det ble unge burde ikke være overraskende.

Dennis viser nå i det minste at han vil ha F.

• Liker 6
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (23 minutter siden):

Hun er fortsatt voksen og det var vel samtykkende. At det ble unge burde ikke være overraskende.

Dennis viser nå i det minste at han vil ha F.

Enig.

Dessverre trumfet oppførselen som viste at hun ikke ville ha barn. Litt sånn «var Dennis som overtalte meg til å beholde»

Endret av heavyheart
  • Liker 1
Skrevet
heavyheart skrev (6 timer siden):

Ja veldig lurt å velge beholde barnet da og ikke minst finne seg en mann med 3 nokså små barn slik at du blir "mor" til 4🎉

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hønemoor skrev (7 timer siden):

Hun har jo vært åpen at hun aldri ønsket seg barn, og da er det jo egentlig litt trist at hun fikk barn. Det er jo veldig tydelig at hun fremdeles ikke ønsker sønnen der. Årets beste helg er selvfølgelig en barnefri helg, livets ferie var alene med samboer i Italia. Hva går igjen? Alle høydepunkter er uten barnet tilstede. Man kan kritisere sophie Elise og fotballfrue for mye, men de virker nå faktisk til å elske barna sine.

Når det gjelder Kristin får jeg alltid en vond klump i magen når hun har sønnen, for han blir alltid nedprioritert. Han får aldri være med på en av utallige utenlandsturer hvert år, og hun velger alltid å jobbe med noe når han er der for å få tiden til og gå. Jeg håper faktisk hun blir fratatt omsorgen, for hun skader den lille gutten selv om han får oppfylt fysiske besøk som klær, mat og tak over hodet 🥹

...Og Btw hun ønsket jo et barn med temu mannen egentlig, men han  valgte snipp snipp etter 3 barn. Hun er jo veldig sjalu på at han fikk 3 barn med en annen kvinne,sjalu generelt på den kvinnen. Så jeg tror ikke hun helt er emmosjonelt stabil på det der med ønske barn eller ikke gitt.

Men å finne seg en med 3 barn fra før er jo helt hinsidig når du egentlig ikke liker barn og er sjalu i tillegg. Er jo dømt til at det korthuset vil rase.

Endret av suprise
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
heavyheart skrev (3 timer siden):

Ah okei. Har misforstått jeg da

https://www.vg.no/nyheter/i/0ERqxo/kristin-gjelsvik-skjoente-at-hun-ikke-kunne-fjerne-fosteret

suprise skrev (32 minutter siden):

Og Btw hun ønsket jo et barn med temu mannen egentlig, men han  valgte snipp snipp etter 3 barn.

Ble hun ikke gravid tidlig i forholdet deres, men tok abort? Jeg følger henne ikke noe sted, så jeg kan huske feil...

• Liker 3
Skrevet
suprise skrev (37 minutter siden):

...Og Btw hun ønsket jo et barn med temu mannen egentlig, men han  valgte snipp snipp etter 3 barn. Hun er jo veldig sjalu på at han fikk 3 barn med en annen kvinne,sjalu generelt på den kvinnen. Så jeg tror ikke hun helt er emmosjonelt stabil på det der med ønske barn eller ikke gitt.

Men å finne seg en med 3 barn fra før er jo helt hinsidig når du egentlig ikke liker barn og er sjalu i tillegg. Er jo dømt til at det korthuset vil rase.

Det stemmer ikke. Hun tok jo en abort. De ønsket ikke barn sammen. 

Skrevet
Hønemoor skrev (8 timer siden):

Hun har jo vært åpen at hun aldri ønsket seg barn, og da er det jo egentlig litt trist at hun fikk barn. Det er jo veldig tydelig at hun fremdeles ikke ønsker sønnen der. Årets beste helg er selvfølgelig en barnefri helg, livets ferie var alene med samboer i Italia. Hva går igjen? Alle høydepunkter er uten barnet tilstede. Man kan kritisere sophie Elise og fotballfrue for mye, men de virker nå faktisk til å elske barna sine.

Når det gjelder Kristin får jeg alltid en vond klump i magen når hun har sønnen, for han blir alltid nedprioritert. Han får aldri være med på en av utallige utenlandsturer hvert år, og hun velger alltid å jobbe med noe når han er der for å få tiden til og gå. Jeg håper faktisk hun blir fratatt omsorgen, for hun skader den lille gutten selv om han får oppfylt fysiske besøk som klær, mat og tak over hodet 🥹

Kanskje grunnen til at han er så mye hos sin farmor/farfar er fordi de vet at Kristin egentlig synes det er stress å ha han?

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Fullrulle skrev (50 minutter siden):

Det stemmer ikke. Hun tok jo en abort. De ønsket ikke barn sammen. 

Det stemmer de tok abort. Men hvorfor? Garantert fordi temu hadde nok forståelig med 3 små barn! Kristin har gjentatte ganger snakket om at hun skulle ønske de hadde et barn sammen. Jeg tipper det var han som sa han ikke ville ha flere barn. 

At de tok abort fordi de ikke ønsket barn sammen er feil. De tok abort fordi de hadde allerede så mange barn sa hun ( dvs han hadde mange barn, så tipper som sagt det var han som sa stopp)

Endret av suprise
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...