Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Carrot skrev (2 minutter siden):

jeg forsvarer ikke "sånn oppførsel" iden kontekst du forsøker vinkle det, og å bruke stråmenn er bortkastet.

Beklager, du kritiserer kritikken 😉

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stjertmeis skrev (40 minutter siden):

Beklager, du kritiserer kritikken 😉

nei, jeg påpekte det tilsynelatende behovet for å dra noens hensikter i tvil og sa at for MEG var det helt fjernt 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hønemoor skrev (3 timer siden):

Hun er så kørka. «Livets mann» har valgt å få TRE barn med en eksen. Du får barn med noen som du tenker du skal dele hele livet med, som du ønsker å formere deg med og som du tenker vil være/er en god mor. Hun vil for alltid ha denne rollen og være i livet hans, mens Kristin kan han bare skille seg fra på altinn. Hun må slutte å innbille seg at hun er den rette fordi han aldri giftet seg med eksen. Han fikk ikke et barn, men TRE!

Tja.. hvem vet, ikke sikkert 3 barn var dedikert for mannens del. Samboer her har ikke valgt selv, han har bare vært med på turen... god far, tatt i mot barna med all kjærlighet, men tror ikke han hadde hatt verken 3 barn eller barn så tidlig om han ene alene skulle bestemt 🫣

Så jeg ser på det som han har vært slapp i foten, tenkt at dette blir bra til slutt + happy (fremtidig) wife, happy life. 

Endret av duskelapp
  • Liker 1
Skrevet

Den der underlivsreklamen var vel helt i grenseland. Først vise skuffen med det som lignet klyster, så en følger som spurte hvorfor hun hadde så mange klyster, som så viste seg å være underlivs et-eller-annet og  plutselig en rabattkode til produktet...tydelig planlagt...

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
duskelapp skrev (19 minutter siden):

Tja.. hvem vet, ikke sikkert 3 barn var dedikert for mannens del. Samboer her har ikke valgt selv, han har bare vært med på turen... god far, tatt i mot barna med all kjærlighet, men tror ikke han hadde hatt verken 3 barn eller barn så tidlig om han ene alene skulle bestemt 🫣

Så jeg ser på det som han har vært slapp i foten, tenkt at dette blir bra til slutt + happy (fremtidig) wife, happy life. 

Du kan ikke mene din samboer ble med på «the ride», han valgte selv å ha s*x med vedkommende. Å alle oppegående mennesker vet hva det kan føre til. 
Det samme gjelder Kristin, hun var den som ropte høyest om ufrivillig barnløshet og elsket livet med Dennis da de reiste x antall turer til Las Vegas. Gikk ikke lang tid etter ungen kom før det ble brudd. Hun elsker det frie livet å nå er hun snart stuck med mann og ikke bare ett men 4 barn i hus. Ikke veldig lenge siden hun ønsket at de kjøpte leilighet i byen som ett «fristed». Helt hårreisende spør du meg. Har vært mor i mange år, å kunne aldri falt meg inn å sitte å si: jeg trenger en ukes ferie fra barna. Her er barna MED på ferie, fordi jeg og min mann vil vise barna verden. Folk ass

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
baremeg007 skrev (På 5.8.2026 den 0.41):

Det forundrer meg at hun ikke utreder vaginaproblemet sitt hos legen, når hun har mast i årevis om at hun er fast bruker av det ene og det andre som skal normalisere tilstanden der nede. Når hun tydeligvis har kronisk underlivssopp så burde hun faktisk omsider funnet ut av dette og skaffet seg et reseptbelagt medikament!

Veldig spesielt at hun skaffer seg respektbelagte medikamenter over en lav sko ellers, som kvalmestillende for å danse(!) i en time(!!), mens når det kommer til kronisk sur vagina så er det ikke snakk om å gå til legen.

Hæ? Har hun gått ut og sagt hun har kronisk underlivssopp? Kjenner det går grenser for hva man trenger å vite om folk….

• Liker 5
Skrevet (endret)
Løvejenta skrev (48 minutter siden):

Du kan ikke mene din samboer ble med på «the ride», han valgte selv å ha s*x med vedkommende. Å alle oppegående mennesker vet hva det kan føre til. 
Det samme gjelder Kristin, hun var den som ropte høyest om ufrivillig barnløshet og elsket livet med Dennis da de reiste x antall turer til Las Vegas. Gikk ikke lang tid etter ungen kom før det ble brudd. Hun elsker det frie livet å nå er hun snart stuck med mann og ikke bare ett men 4 barn i hus. Ikke veldig lenge siden hun ønsket at de kjøpte leilighet i byen som ett «fristed». Helt hårreisende spør du meg. Har vært mor i mange år, å kunne aldri falt meg inn å sitte å si: jeg trenger en ukes ferie fra barna. Her er barna MED på ferie, fordi jeg og min mann vil vise barna verden. Folk ass

Du er naiv om du tror at menn ikke blir med på ideen når del egentlig ikke er klar for barn, eller har like lyst akkurat der og da

Er ikke få menn som får barn tidligere enn det dem ønsker selv,  fordi konen ønsker det

Skjer selvfølgelig mottsatt også

Alle vet det lages barn av sex, men det er ikke uvanlig at folk har sex og vet konsekvensene selv om de ikke er klar for det eller x antall barn 

Men at tanken om at det blir fint etter hvert er der 

I dette tilfelle vil jeg beskrive samboer som en gutt da det var rett før han ble 4 barnsfar som 23 åring. Tror neppe dette sto i dagboken hans om hva han ville oppnå før han var 25 🤭 så hjelper ikke å si at alle vet konsekvensene av sex fordi mange er tøffel eller umoden, setter ikke sine grenser i frykt for f.eks brudd 

Endret av duskelapp
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
duskelapp skrev (1 time siden):

GC var henholdvis 32, 35 og 39 da han produserte unger med eksen han delte 11 år med. Da burde frontallappen være fullt utviklet. Ikke noe man gjør som en glipp.

Endret av baremeg007
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Klump skrev (30 minutter siden):

Hæ? Har hun gått ut og sagt hun har kronisk underlivssopp? Kjenner det går grenser for hva man trenger å vite om folk….

Hun har gjort det tydelig, ja. Bablet i vei jevnt og trutt over flere år om dårlig lukt og ubehag nedi der, at hun derfor er fast bruker av disse greiene hun sørger for å aldri gå tom for. Kan umulig være sunt å forbruke slike produkter på den måten - alle vet at ved kronisk tilbakevendende sopp skal man få dette undersøkt av lege…

• Liker 2
Skrevet

?

Om barn er planlagt eller ikke. Du svikter dem ikke når de først er her. Du angrer aldri når de første er her. 

Dessuten deler du ikke 11 år med en du egentlig ikke vil være med , iallefall når du er godt voksen 30 åra som han var. Han er jo godt i 40 åra nå.

• Liker 4
Skrevet
duskelapp skrev (47 minutter siden):

Du er naiv om du tror at menn ikke blir med på ideen når del egentlig ikke er klar for barn, eller har like lyst akkurat der og da

Er ikke få menn som får barn tidligere enn det dem ønsker selv,  fordi konen ønsker det

Skjer selvfølgelig mottsatt også

Alle vet det lages barn av sex, men det er ikke uvanlig at folk har sex og vet konsekvensene selv om de ikke er klar for det eller x antall barn 

Men at tanken om at det blir fint etter hvert er der 

I dette tilfelle vil jeg beskrive samboer som en gutt da det var rett før han ble 4 barnsfar som 23 åring. Tror neppe dette sto i dagboken hans om hva han ville oppnå før han var 25 🤭 så hjelper ikke å si at alle vet konsekvensene av sex fordi mange er tøffel eller umoden, setter ikke sine grenser i frykt for f.eks brudd 

Selvfølgelig er det tidlig, alt for tidlig egentlig. Men igjen kunne han fint gjort noe med det før både unge 3 og 4 kom. Nok om det. Jeg vil tro han er en fin pappa idag og du bonusmamma om jeg forstår rett at du ikke er mor til de🥰 og at du ikke er ei som sitter å spyr ut eder og galle om dine manns barn i sosiale media. Det er det jeg reagerer på her ved Kristin. Virker som ett forbanna ork å ha de ungene i hus, unntatt når hun lager content om supersunn mat i matpakken, som forresten virker som ganske lite mat til barn som er aktive, skal følge med på skole og holde magen mette hele skoledagen. 
Hadde jeg valgt å være så og si vegetarianer som Kristin hadde resten av familien fått kjøtt og kylling fordi. 

• Liker 3
Skrevet
Løvejenta skrev (46 minutter siden):

Selvfølgelig er det tidlig, alt for tidlig egentlig. Men igjen kunne han fint gjort noe med det før både unge 3 og 4 kom. Nok om det. Jeg vil tro han er en fin pappa idag og du bonusmamma om jeg forstår rett at du ikke er mor til de🥰 og at du ikke er ei som sitter å spyr ut eder og galle om dine manns barn i sosiale media. Det er det jeg reagerer på her ved Kristin. Virker som ett forbanna ork å ha de ungene i hus, unntatt når hun lager content om supersunn mat i matpakken, som forresten virker som ganske lite mat til barn som er aktive, skal følge med på skole og holde magen mette hele skoledagen. 
Hadde jeg valgt å være så og si vegetarianer som Kristin hadde resten av familien fått kjøtt og kylling fordi. 

Neida, men poenget mitt var bare at hvem man velger å stifte familie med trenger nødvendigvis ikke å sitte så veldig dypt, men har vært en del av løpet sammen med en person man er glad i og ser for seg en fremtid med.

Kristin kan også føles like viktig for han som eksen gjorde og for alt vi vet mer. Bare han vet hva som har skjedd og skjer i hodet hans mtp. at vi kun spekulerer.

Men kanskje eksen egentlig er hans store kjærlighet som ingen kan erstatte, men han har behov for å "heve seg" å gå videre med livet kjapt. 

Alt er mulig 🤭

Siden man startet å begynne å veie opp fødsler og giftemål.

• Nyttig 1
Skrevet
suprise skrev (1 time siden):

?

Om barn er planlagt eller ikke. Du svikter dem ikke når de først er her. Du angrer aldri når de første er her. 

Dessuten deler du ikke 11 år med en du egentlig ikke vil være med , iallefall når du er godt voksen 30 åra som han var. Han er jo godt i 40 åra nå.

Nei, altså jeg vet ikke. Jeg aner ikke historikken hans så aner ikke hva han tenkte. Kan være barn gjorde at de gled mer fra hverandre da, ikke vet jeg.

Svaret var forsåvidt kun en motpol når folk begynner å veie opp fødsler og ekteskap. Fordi om man velger å få barn med noen så trenger ikke det å bety at den personen man ender å først gifte seg med er lavere på en skala. De er 2 damer som har betydd nok for han til å lage barn med og gifte seg med. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, altså jeg vet ikke. Jeg aner ikke historikken hans så aner ikke hva han tenkte. Kan være barn gjorde at de gled mer fra hverandre da, ikke vet jeg.

Svaret var forsåvidt kun en motpol når folk begynner å veie opp fødsler og ekteskap. Fordi om man velger å få barn med noen så trenger ikke det å bety at den personen man ender å først gifte seg med er lavere på en skala. De er 2 damer som har betydd nok for han til å lage barn med og gifte seg med. 

Tenker det er umulig veie opp mot hverandre.. En du fikk barn med trenger ikke være ditt livs kjætlighet, men når du velger få flere barn med den personen er dere "bundet" for life. Dette er noe Kristin er super sjalu på. Ikke at hun nok tviler på at han er over eksen rent følesesmessig , men disse barna som binder dem sammen er noe hun ikke takler. En slik dame er og forblir en dårlig stemor. Hun makter knapt ta vare på sitt eneste barn. Dessverre. Dessverre for alle disse barna....

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (8 timer siden):

Nå var det ikke meg du siterte, men jeg tror det må ses i sammenheng med at han har tre barn sammen med eksen.

Å ikke ville gifte seg, få barn med eller forplikte seg med noen er helt fair og legitim sak mener jeg. Men å få barn, men IKKE ville gifte seg, så mener jeg man har misforstått noe vesentlig rundt hva det betyr å få barn.

Jeg har tre barn med en mann og har aldri hatt interesse av å gifte meg, da jeg synes bryllup er et tåpelig og ubetydelig ritual. Det er rett og slett ikke viktig.

Skrevet
Babyface skrev (5 minutter siden):

Jeg har tre barn med en mann og har aldri hatt interesse av å gifte meg, da jeg synes bryllup er et tåpelig og ubetydelig ritual. Det er rett og slett ikke viktig.

Og det er greit, og ikke det som Kristin mener er tilfelle med livets mann.

Skrevet
Babyface skrev (7 minutter siden):

Men hvorfor er det interessant å vite hva du mener, det er jo ikke likt det som snakkew om . 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...