Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
baremeg007 skrev (8 minutter siden):

KG har jo til og med uttalt for ikke lenge siden at tøffelen «har aldri vært lykkeligere i noen tidligere forhold enn han er med meg». Samtidig har GC uttalt for åpent kamera at barnemor «aldri var rett å fri til». Dette er ikke ting man sitter og lirer av seg for åpent kamera til fullt av fremmede - i godt voksen alder attpåtil. Det sier ingenting om barnemor eller andre ekser, men mye (negativt) om GC og KG.

Bare trist rett og slett. For barna sin del. Spent på hvordan disse "influenserbarna" selv vil beskrive barndommen og ungdomsårene den dagen de blir voksne. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Løvejenta skrev (9 timer siden):

Selvfølgelig er det tidlig, alt for tidlig egentlig. Men igjen kunne han fint gjort noe med det før både unge 3 og 4 kom. Nok om det. Jeg vil tro han er en fin pappa idag og du bonusmamma om jeg forstår rett at du ikke er mor til de🥰 og at du ikke er ei som sitter å spyr ut eder og galle om dine manns barn i sosiale media. Det er det jeg reagerer på her ved Kristin. Virker som ett forbanna ork å ha de ungene i hus, unntatt når hun lager content om supersunn mat i matpakken, som forresten virker som ganske lite mat til barn som er aktive, skal følge med på skole og holde magen mette hele skoledagen. 
Hadde jeg valgt å være så og si vegetarianer som Kristin hadde resten av familien fått kjøtt og kylling fordi. 

Kristin er ikke vegetarianer lenger

• Liker 1
Skrevet
baremeg007 skrev (3 timer siden):

Forresten helt utrolig hvor ekstremt ubesluttsom den kjerringa er. Det er jo ikke friskt. Aldri blir hun fornøyd - verken med hus, møbler, inventar, interiør, faktisk ikke engang brudekjolen! Når man bytter ut kjolen man selv har valgt ut, kjøpt og tilpasset én uke før den skal brukes, da er det jo noe som rett og slett ikke er helt i vater i det topplokket. Hun jager hele tiden etter noe nytt, noe bedre, noe dyrere - bruk og kast som om hun hadde ubegrensede midler. Svært bærekraftig av den selvutnevnte «bærekraftigsdronningen».

Tenkte det samme. Tragisk. Å hvor mye penger har hun ikke lagt i ny garderobe? Det skal være hvitt tøy hele helgen oooog hele bryllupsreisen. Kjøpes putetrekk og møbler over en lav sko. Sluttet helt med den postkasse storyen hun hadde tidligere, bruker penger som en full sjømann og inkasso hagler vell inn deretter og. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Løvejenta skrev (10 timer siden):

Tenkte det samme. Tragisk. Å hvor mye penger har hun ikke lagt i ny garderobe? Det skal være hvitt tøy hele helgen oooog hele bryllupsreisen. Kjøpes putetrekk og møbler over en lav sko. Sluttet helt med den postkasse storyen hun hadde tidligere, bruker penger som en full sjømann og inkasso hagler vell inn deretter og. 

Er det som er med henne... Hun skifter hus/interiør/hobbyer/interesser +++ annenhver dag. Det er som et togkrasj og bevitne. Det er evig flykt etter noe nytt hele tiden. Det er rett og slett totalt emmosjonell ustabilitet.

Hun melker dette bryllupet som hun er den eneste i hele verden som skal gifte seg. Det er så viktig å påpeke at hun skal bli en "kone" til livets deiligste beste mann. Det der er løgn og tull og alt in between.... Er du oppriktig trygg og happy så driver du ikke å har et slikt enomt behov for å broadcaste det på den måten. Ingen emmosjonelt trygge mennesker gjør slikt.

Det er som om sjalusien tyter ut av ørene hennes. Endelig skal livets mann få gifte seg med drømmekvinnen (henne). Hun er så sjalu på både hans eks og barn at det er direkte flaut se. Stakkars barn som må bo med henne. 

• Liker 12
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

‘Fint’ hun da kan være en så viktig « gjest» på denne spesielle  dagen🥳

Du vil nok aldri « få» samme plass ii din kommende svigermors  ❤️ lik  hun som har vært det de siste årene💃En farmor vil også fortsatt ha best relasjon med  farmorgulls mor❤️ ( ingen kan vel ta Kristins plass hos farmor Sprell heller )

( men nå er det Kristin som er SJALU på alt fra mannens fortid 😕var mitt poeng  ) 

IMG_7212.jpeg

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Du vil nok aldri « få» samme plass ii din kommende svigermors  ❤️ lik  hun som har vært det de siste årene💃En farmor vil også fortsatt ha best relasjon med  farmorgulls mor❤️ ( ingen kan vel ta Kristins plass hos farmor Sprell heller )

( men nå er det Kristin som er SJALU på alt fra mannens fortid 😕var mitt poeng  ) 

IMG_7212.jpeg

Herre min hatt?! Sitter ho og sier dette offentlig, dagen før (eller deromkring?) ho gifter seg og får en ny svigermor?! 🤯 aner ikke hvilken kurs ho står i hod kommende svigermor, men ho står neppe høyere etter å proklamere at svigermorsituasjonen hennes er en sorg..

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Stjertmeis skrev (17 minutter siden):

Herre min hatt?! Sitter ho og sier dette offentlig, dagen før (eller deromkring?) ho gifter seg og får en ny svigermor?! 🤯 aner ikke hvilken kurs ho står i hod kommende svigermor, men ho står neppe høyere etter å proklamere at svigermorsituasjonen hennes er en sorg..

Neida, "klippet" er sikkert 2 år gammelt......måtte bare "poste" ianl x-svigermor skal innom bryllupet 😛 

(men hun klarer ikke "sjarmere" seg til en "opptatt" plass ( Geir`'s x, har den plassen så lenge Xsviger'farmor  lever) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
Skrevet
Tough cookie skrev (16 timer siden):

Kristin er ikke vegetarianer lenger

Tidenes hykler - som vanlig…

• Nyttig 7
Skrevet
Full kontroll skrev (2 timer siden):

IMG_7212.jpeg

Det er så tydelig at hun har behov for å markere seg med et godt forhold til Nina, da hun vet at eksen til livets mann står høyt i kurs hos svigermor. Men alle kan jo forsto at den brautende bergenseren som deler i hytt og gevær om seksuelle ting, egen vaginasopp og om hvor mye hun misliker barna til G ikke er elsket av ny svigermor…. Nina er jo ganske lik Kristin, så at de to har en god tone det kan jeg skjønne 😴

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Stjertmeis skrev (1 time siden):

Lurer på hva som hadde skjedd dersom Livets mann la ut det samme om sin «eks-svigermor»? 
Ho ho! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Hva syns dere om kjolebyttet?

Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (1 time siden):

Det er i hvertfall dyrt å ombestemme seg så sent i forløpet. De har jo gjort en del endringer på kjolen hun valgte først, også har de nå en uke på seg å tilpasse den nye.
Det må hun nok også betale ekstra for.

• Liker 3
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (3 timer siden):

Jeg orker ikke å høre på henne, men har hun skiftet mening om selve brudekjolen? 

• Liker 1
Skrevet

Det må være utrolig trist for den utvidende familien å vite at pappas nye kjæreste misliker barna så til de grader, at hun ikke kan få sagt ofte nok hvor deilig det er når alle er ute av huset… Hun legger ikke akkurat skjul på at barn er i veien i hennes hverdag. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
RandiO skrev (15 minutter siden):

Det må være utrolig trist for den utvidende familien å vite at pappas nye kjæreste misliker barna så til de grader, at hun ikke kan få sagt ofte nok hvor deilig det er når alle er ute av huset… Hun legger ikke akkurat skjul på at barn er i veien i hennes hverdag. 

Synes det er rart at han som far tillater den typen ytringer i sosiale medier. Vet ikke hvor ofte barna skal være hos de, men det samværet har jo potensiale til å bli et stort irritasjonsmoment for henne og en kilde til misnøye i ekteskapet. Med mindre han er enig med henne og vil ha minst mulig tid sammen med de han også.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Snuppiluppi84 skrev (14 timer siden):

Lurer på hvordan den så ut opprinnelig. Hvor ugjenkjennelig hun faktisk har gjort den. Skulle nesten tro hun jinxet hele greia da hun kjøpte brukt brudekjole på Finn som hun totalraserte til Halloween 😀

Dette føyer seg jo bare inn i rekken av dyre impulskjøp hun etterpå erstatter med noe nytt og «bedre». Vil dessuten tro sjansen for å ende opp misfornøyd er større nå som tiden er så knapp! Dette «redesignede» impulskjøpet er nok tilgjengelig på Finn til overpris om litt.

Endret av baremeg007
  • Liker 2
Skrevet

Lurer på antall inkassokrav etter dette bryllupet. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Lykkeliten* skrev (6 timer siden):

Jeg orker ikke å høre på henne, men har hun skiftet mening om selve brudekjolen? 

Ja. Så nå skal hun ha en annen.

• Liker 1
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (2 minutter siden):

Ja. Så nå skal hun ha en annen.

En tredje?

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden):

En tredje?

Har ikke fått med meg hvor mange hun har, men den hun skulle bruke, sikkert under vielsen, var plutselig ikke henne.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...