Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg senser en litt passiv aggressiv følelse fra temu når han valser rundtom i rommet mens hun jabber i vei på snap.

mon tro om han allerede er lei snappingen hennes og alt hun deler og sier.

Det når hun sa at hun skulle ønske hun fikk møte faren hans og at hun trodde han ville likt henne eller hva det var fikk jeg følelsen av at temu ikke syns var helt greit å si på snap.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eva88 skrev (57 minutter siden):

jeg senser en litt passiv aggressiv følelse fra temu når han valser rundtom i rommet mens hun jabber i vei på snap.

Det når hun sa at hun skulle ønske hun fikk møte faren hans og at hun trodde han ville likt henne eller hva det var fikk jeg følelsen av at temu ikke syns var helt greit å si på snap.

DET forventningsfulle utrykket hennes mot han når hun sa det- søker tilogmed bekreftelse fra/angående de døde. Jeg tolket det likt som deg- han sa jo like etterpå at de ikke skulle vise alt

.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Eva88 skrev (1 time siden):

Dette er jo et eksempel på hvor sykt dette influenserlivet er. Det å si noe så personlig på en bedriftskanal og noe som sikkert er veldig sårt og berører mange. Hvorfor i all verden utleverer hun dette? 

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

Skrevet
suprise skrev (4 timer siden):

Dama får nok blackout å husker ingenting... lite søvn, helt crazy hyper, tynn (spiser jo kun salat) og hun skal drikke til klokka 06 sier hun! Dette blir et togkrasj.....😬🤣

Helt enig, hun kommer vel ikke til å huske et minutt av sitt eget bryllup 🤯

• Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (6 timer siden):

Endret

Woxesnap  fra K får stå for seg selv 😛 

Den står seg ikke godt. 😂 Orker ikke tiggespons til tissevoks! 🫣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...