Eva88 Skrevet 12. august #13801 Skrevet 12. august jeg senser en litt passiv aggressiv følelse fra temu når han valser rundtom i rommet mens hun jabber i vei på snap. mon tro om han allerede er lei snappingen hennes og alt hun deler og sier. Det når hun sa at hun skulle ønske hun fikk møte faren hans og at hun trodde han ville likt henne eller hva det var fikk jeg følelsen av at temu ikke syns var helt greit å si på snap. 8 2
adriana32 Skrevet 12. august #13802 Skrevet 12. august Eva88 skrev (57 minutter siden): jeg senser en litt passiv aggressiv følelse fra temu når han valser rundtom i rommet mens hun jabber i vei på snap. mon tro om han allerede er lei snappingen hennes og alt hun deler og sier. Det når hun sa at hun skulle ønske hun fikk møte faren hans og at hun trodde han ville likt henne eller hva det var fikk jeg følelsen av at temu ikke syns var helt greit å si på snap. DET forventningsfulle utrykket hennes mot han når hun sa det- søker tilogmed bekreftelse fra/angående de døde. Jeg tolket det likt som deg- han sa jo like etterpå at de ikke skulle vise alt . 9 4
Jobbermedbarn Skrevet 12. august #13803 Skrevet 12. august Eva88 skrev (1 time siden): jeg senser en litt passiv aggressiv følelse fra temu når han valser rundtom i rommet mens hun jabber i vei på snap. mon tro om han allerede er lei snappingen hennes og alt hun deler og sier. Det når hun sa at hun skulle ønske hun fikk møte faren hans og at hun trodde han ville likt henne eller hva det var fikk jeg følelsen av at temu ikke syns var helt greit å si på snap. Dette er jo et eksempel på hvor sykt dette influenserlivet er. Det å si noe så personlig på en bedriftskanal og noe som sikkert er veldig sårt og berører mange. Hvorfor i all verden utleverer hun dette? 11 1
Sol Rampelyset Skrevet 12. august #13804 Skrevet 12. august Ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Bjerka Skrevet 12. august #13805 Skrevet 12. august suprise skrev (4 timer siden): Dama får nok blackout å husker ingenting... lite søvn, helt crazy hyper, tynn (spiser jo kun salat) og hun skal drikke til klokka 06 sier hun! Dette blir et togkrasj.....😬🤣 Helt enig, hun kommer vel ikke til å huske et minutt av sitt eget bryllup 🤯 4
Frøkenfryden Skrevet 12. august #13806 Skrevet 12. august Full kontroll skrev (6 timer siden): Endret Woxesnap fra K får stå for seg selv 😛 Den står seg ikke godt. 😂 Orker ikke tiggespons til tissevoks! 🫣 3
lllll Skrevet 13. august #13807 Skrevet 13. august (endret) Uansett hva jeg leser om henne så synes jeg alltid hun snakker om barna som om de skulle vært en sykdom.: Hun hadde likevel ikke sett for seg at frieriet skulle skje der og da. - Vi var på ferie med alle ungene, og hadde aldri trodd at man skulle ta risken med at fire unger er til stede og potensielt fucker det opp, da Kilde: https://www.dagbladet.no/kjendis/tatt-pa-senga/84372844 Endret 13. august av lllll 14 4
Full kontroll Skrevet 13. august #13808 Skrevet 13. august (endret) lllll skrev (28 minutter siden): Uansett hva jeg leser om henne så synes jeg alltid hun snakker om barna som om de skulle vært en sykdom.: Hun hadde likevel ikke sett for seg at frieriet skulle skje der og da. - Vi var på ferie med alle ungene, og hadde aldri trodd at man skulle ta risken med at fire unger er til stede og potensielt fucker det opp, da Kilde: https://www.dagbladet.no/kjendis/tatt-pa-senga/84372844 Ja, har noen gang lurt på hvordan hun snakker TIL de, når måten hun snakker OM de på er så fæl, rett&slett (skal ikke gjenoppta synspunkter som allerede er uttrykt, men ) Skjønner ikke hvorfor barna ikke "får" ta større del i foreldrenes bryllup, frem til f.eks 18:00, neida, kun vielsen, kanskje bukkenikkeneje pent til fotografen 😕 Det er vel ikke en tale skrevet der barna er nevnt, er nok bare EG, EG, eeeg også ble det VI min ælskling, vi kosser oss ordentlig de 50% disse barna er til den andre forelder.... 😛 Endret 13. august av Full kontroll 8 6
RandiO Skrevet 13. august #13809 Skrevet 13. august Tenk om hun hadde snudd på det: så utrolig fantastisk at han fridde foran alle ungene sånn at de fikk ta del i det også. Haha. Never. 29 5
Kønn Skrevet 13. august #13810 Skrevet 13. august RandiO skrev (36 minutter siden): Tenk om hun hadde snudd på det: så utrolig fantastisk at han fridde foran alle ungene sånn at de fikk ta del i det også. Haha. Never. Det ligger ikke for henne. Jeg vet ikke hvordan hun er i virkeligheten, men det som vises på some er egoisme. 10 6
Moongirl Skrevet 13. august #13811 Skrevet 13. august Er jo bare trist at ungene blir sett som en byrde. Alle er rimelig små enda, så kan bli lange år før hun får den friheten som hun higer etter. Vil kun surre rundt å shoppe, male, innrede, drikke vin og snakke til mobilen..så å velge en mann med 3 barn er galskap, når man attpåtil er så lite med sin egen unge. Dette kan dessverre ikke ende godt. Hun burde bodd alene. 11 10
Tough cookie Skrevet 13. august #13812 Skrevet 13. august lllll skrev (1 time siden): Uansett hva jeg leser om henne så synes jeg alltid hun snakker om barna som om de skulle vært en sykdom.: Hun hadde likevel ikke sett for seg at frieriet skulle skje der og da. - Vi var på ferie med alle ungene, og hadde aldri trodd at man skulle ta risken med at fire unger er til stede og potensielt fucker det opp, da Kilde: https://www.dagbladet.no/kjendis/tatt-pa-senga/84372844 Snakk om dramaqueen og bridezilla 3 1
Whitesnake69 Skrevet 13. august #13813 Skrevet 13. august Når de har blitt gift og alt dette har lagt seg, lurer jeg på hva det neste blir. Hun higer jo etter noe hele tiden og blir liksom aldri fornøyd. 7 6
zhazha65 Skrevet 13. august #13814 Skrevet 13. august Whitesnake69 skrev (17 minutter siden): Når de har blitt gift og alt dette har lagt seg, lurer jeg på hva det neste blir. Hun higer jo etter noe hele tiden og blir liksom aldri fornøyd. Det samme tenkte jeg. Muligens flytter møbler rundt huset og maler. Har sett noen av snappen hennes og denne bryllup maset og alt det innebærer er bare litsomt å se. Hun har masse forskjellige lapper hengende her og der hvor gjestene kan skrive om bryllupet. Vell og bra siden det skal festes hardt og husken dagen etter er som så så... 4
enkefru Skrevet 13. august #13815 Skrevet 13. august (endret) zhazha65 skrev (33 minutter siden): Det samme tenkte jeg. Muligens flytter møbler rundt huset og maler. Har sett noen av snappen hennes og denne bryllup maset og alt det innebærer er bare litsomt å se. Hun har masse forskjellige lapper hengende her og der hvor gjestene kan skrive om bryllupet. Vell og bra siden det skal festes hardt og husken dagen etter er som så så... Så en reel på IG i går hvor hun innredet tv-stue og lekerom for barna. Skikkelig drømmerom med stor tv og mini-biljardbord, deilig sofa og god plass... i kjelleren? (små vinduer høyt på veggen), men absolutt et flott rom. Ser for meg at "der skal ungene være" fremover rett og slett 🙄 Endret 13. august av enkefru 6
Zooli Skrevet 13. august #13816 Skrevet 13. august enkefru skrev (1 time siden): Så en reel på IG i går hvor hun innredet tv-stue og lekerom for barna. Skikkelig drømmerom med stor tv og mini-biljardbord, deilig sofa og god plass... i kjelleren? (små vinduer høyt på veggen), men absolutt et flott rom. Ser for meg at "der skal ungene være" fremover rett og slett 🙄 Ja sånn er det jo. Det har hun vel mer eller mindre sagt også. Toppetasjen er vel for de voksne sikkert. Tenker hun er irritert på at et barnerom faktisk ligger i toppetasjen. Det forstyrrer jo livets mann og hennes egotripp. 5 1
Kønn Skrevet 13. august #13817 Skrevet 13. august Hvorfor stiller hun spørsmål når hun ikke lar folk svare? Det må da være utrolig irriterende og ikke minst er det respektløst. Den mannen må da ha tålmodighet herifra til evigheten. I går gikk spørsmålet til planleggeren, men hun fikk selvfølgelig ikke mulighet til å svare. 2 1
elskersommer Skrevet 13. august #13818 Skrevet 13. august Skal hun virkelig ikke ha med sønnen i bryllupet? 1
suprise Skrevet 13. august #13819 Skrevet 13. august (endret) elskersommer skrev (1 time siden): Skal hun virkelig ikke ha med sønnen i bryllupet? Hun har egen person fotfølge han så hun slipper være med han🙄 Eks smurfe mor. Det understreker bare hvor mye hun hater ha barn med til og med kun i vielsen. Hun har knapt barnet. Barnet vært hos far mange uker allerede, eks sviger smurf er "barnehage tanta" te gutten under vielsen så hun slipper være noe med han og rett etter skal han rett til far noen uker igjen. Faren har ungen mer og mer, sikkert i praktisk 90%!håper han søker bidrag!! Egoistisk kjerring. Når hun hater vørr sammen med sitt eneste barn bare tenk hvor mye hun da hater tid med 3 stebarn. Fy søren for en dame han gifter seg med. Er bare å gratulere. Stemor fra hell og en mor som hater være med barn. De er i like mye til bry for henne som en kløende kvise! Bra start på et liv med 4 kids dette. Stakkars barn. Stakkars mor til de 3 barna. Sårende og provoserene se din eks drite i sine egne barn å velge en harry gaulende ego kjerring som hater barn..crazy... Endret 13. august av suprise 8 6
suprise Skrevet 13. august #13820 Skrevet 13. august suprise skrev (Akkurat nå): Hun har egen person fotfølge han så hun slipper være med han🙄 Eks smurfe mor. Det understreker bare hvor mye hun hater å ha barn med til kun vielsen til og med ( de ska hjem etterpå barna) . Hun har knapt barnet i sommer. Barnet har vært hos far mange uker allerede, eks sviger smurf er "barnehage tanta" te gutten under vielsen så mor kristin slipper være noe med han selv, og rett etter skal han direkte til far noen uker igjen garantert. Faren har ungen mer og mer, sikkert i praktisk 90%!håper han søker bidrag!! Og setter foten ned litt... Egoistisk kjerring. Når hun hater være sammen med sitt eneste barn bare tenk hvor mye hun da hater tid med 3 stebarn. Fy søren for en dame han gifter seg med. Er bare å gratulere. Stemor from hell, og en mor som hater være med barn. Barna er like mye til bry for henne som en kløende kvise! Bra start på et liv med 4 kids dette. Stakkars barn. Stakkars mor til de 3 barna til temu. Sårende og provoserene se din eks drite i sine egne barn å velge en harry gaulende ego kjerring som hater barn..??crazy...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå