Lykkeliten* Skrevet 4 timer siden #13821 Skrevet 4 timer siden suprise skrev (20 minutter siden): Hun har egen person fotfølge han så hun slipper være med han🙄 Eks smurfe mor. Det understreker bare hvor mye hun hater ha barn med til og med kun i vielsen. Hun har knapt barnet. Barnet vært hos far mange uker allerede, eks sviger smurf er "barnehage tanta" te gutten under vielsen så hun slipper være noe med han og rett etter skal han rett til far noen uker igjen. Faren har ungen mer og mer, sikkert i praktisk 90%!håper han søker bidrag!! Egoistisk kjerring. Når hun hater vørr sammen med sitt eneste barn bare tenk hvor mye hun da hater tid med 3 stebarn. Fy søren for en dame han gifter seg med. Er bare å gratulere. Stemor fra hell og en mor som hater være med barn. De er i like mye til bry for henne som en kløende kvise! Bra start på et liv med 4 kids dette. Stakkars barn. Stakkars mor til de 3 barna. Sårende og provoserene se din eks drite i sine egne barn å velge en harry gaulende ego kjerring som hater barn..crazy... Jeg er enig i at det er merkelig å utelukke barna helt fra bryllupsfesten, men alle bryllup jeg har vært i så har en person litt ute i familien eller vennekretsen blitt ‘leid’ inn for å ta seg av barnet/barna. Det er helt normalt at det er rollen som brudepar som er hovedfokuset denne kvelden, og de fleste kombinerer det helt fint - med litt hjelp. 2
lllll Skrevet 4 timer siden #13822 Skrevet 4 timer siden Hehe, "hangover friendly pool party" står det i invitasjonene ja. 3
Sol Rampelyset Skrevet 4 timer siden #13823 Skrevet 4 timer siden Ryddet for persondebatt Sol, admin.
Moongirl Skrevet 3 timer siden #13824 Skrevet 3 timer siden lllll skrev (38 minutter siden): Hehe, "hangover friendly pool party" står det i invitasjonene ja. Reparere da...party er viktig...🙄 Stakkars gjester så må høre på kneggingen og gnålingen hennes i 3 dager!!🙉 Så barn skal kun være med litt under vielsen, men ikke dagen før eller etter? Bør ikke de få bli kjent med sin nye familie og venner og....håper de får være mere med enn vi tror. Kan vel ikke være så egotripp og kun tenke bånn gass med drikking? Så lite koselig 😳 1 2
BuffyTheVampire Skrevet 3 timer siden #13825 Skrevet 3 timer siden enkefru skrev (6 timer siden): Så en reel på IG i går hvor hun innredet tv-stue og lekerom for barna. Skikkelig drømmerom med stor tv og mini-biljardbord, deilig sofa og god plass... i kjelleren? (små vinduer høyt på veggen), men absolutt et flott rom. Ser for meg at "der skal ungene være" fremover rett og slett 🙄 Det er ganske mye å ta dama på, men dette? De fleste barn hadde vel elsket et flott innredet kjellerrom der de kan være i fred med vennene sine. 6
Stjertmeis Skrevet 3 timer siden #13826 Skrevet 3 timer siden (endret) Bryllup eller orgie? KG fyller kurver mef diverse "essentials" for å ha på toalettene i bryllupshelga, og i de må det visst være kondomer.. Altså, skal det rølpes i den grad at folk kommer i et akutt behov for kondomer? Skjønner at KG har bakgrunn fra reality, hvor skåler med kondomer er obligatorisk.. Endret 3 timer siden av Stjertmeis 3
Full kontroll Skrevet 3 timer siden #13827 Skrevet 3 timer siden BuffyTheVampire skrev (18 minutter siden): være i fred med vennene sine. Mellom 08- 10 lørdags og søndagsmorgener , slik at Kristin kan ligge å dra seg bort fra koselig morgenstund med gull i munn , mens Geir løper rundt og gir vått og tørt til ventende barn , søken på foreldrekontakt....neida..., krype opp i et voksenfang, F er 7, minsten til Geir er 5-6 (+) Sitt Ligg Dekk Stå, til jeg sier fra om at dagen er "åpnet", dvs Kristins ToDo liste starter i 4-gir , som igjen tilsier minimalt mingling med mine og dine barn.... Forrige huset var barnas rom i etg nedenfor "suiten"...nå er det i kjelleren, "vi kan endelig ligge uforstyrret oppe " Sitat:Kristin 3 1
enkefru Skrevet 3 timer siden #13828 Skrevet 3 timer siden BuffyTheVampire skrev (34 minutter siden): Det er ganske mye å ta dama på, men dette? De fleste barn hadde vel elsket et flott innredet kjellerrom der de kan være i fred med vennene sine. Selvsagt, ser ut som rene himmelrike. Nettopp derfor jeg mistenker at de vil bli «skyflet» dit ved enhver anledning, så K kan være «i fred»…. 1 2
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #13829 Skrevet 2 timer siden Stjertmeis skrev (6 minutter siden): Bryllup eller orgie? KG fyller kurver mef diverse "essentials" for å ha på toalettene i bryllupshelga, og i de må det visst være kondomer.. Altså, skal det rølpes i den grad at folk kommer i et akutt behov for kondomer? Skjønner at KG har bakgrunn fra reality, hvor skåler med kondomer er obligatorisk.. Minner mer om en swingersfest. Jeg har ALDRI vært i et bryllup hvor det er satt ut kondomer på toalettet. Hadde jeg vært gjest her hadde jeg revurdert min deltakelse. Jeg hadde vært flau over å blitt sett her. Og det kommer nok til å bli tatt en del bilder her og jeg ville ikke hatt bevis på min deltakelse. 5 2
Full kontroll Skrevet 2 timer siden #13830 Skrevet 2 timer siden (endret) skeiv-ostepop skrev (20 minutter siden): Minner mer om en swingersfest. Jeg har ALDRI vært i et bryllup hvor det er satt ut kondomer på toalettet. Hadde jeg vært gjest her hadde jeg revurdert min deltakelse. Jeg hadde vært flau over å blitt sett her. Og det kommer nok til å bli tatt en del bilder her og jeg ville ikke hatt bevis på min deltakelse. "Slik som ongdomaaane likaar"😛( eller Kristin 20 år, hun oppfører seg slik innimellom ) Tipper gjestene er såpass voksne ( 35 --70) at de for lengst har bena på jorda og klarer sørger for seg selv Endret 2 timer siden av Full kontroll 1 1
suprise Skrevet 2 timer siden #13831 Skrevet 2 timer siden (endret) Stjertmeis skrev (53 minutter siden): Bryllup eller orgie? KG fyller kurver mef diverse "essentials" for å ha på toalettene i bryllupshelga, og i de må det visst være kondomer.. Altså, skal det rølpes i den grad at folk kommer i et akutt behov for kondomer? Skjønner at KG har bakgrunn fra reality, hvor skåler med kondomer er obligatorisk.. Som jeg sa tidens pinne for hemsedal party med en slags swingers vibe. Jeg har ikke vært i mange bryllup, men slike kurver med glidemiddel,kondomer,deo osv er da vel ikke vanlig. Dette er party ,ikke bryllup. Eneste som mangler er angrepilla... Endret 2 timer siden av suprise 8
Stjertmeis Skrevet 2 timer siden #13832 Skrevet 2 timer siden skeiv-ostepop skrev (39 minutter siden): Minner mer om en swingersfest. Jeg har ALDRI vært i et bryllup hvor det er satt ut kondomer på toalettet. Hadde jeg vært gjest her hadde jeg revurdert min deltakelse. Jeg hadde vært flau over å blitt sett her. Og det kommer nok til å bli tatt en del bilder her og jeg ville ikke hatt bevis på min deltakelse. Har heller aldri opplevd det før. Verken i bryllup eller anna selskap for den saks skyld. Jeg tenker også detter er langt mer putekleint enn "ansvarlig vertskap". 4 1
elskersommer Skrevet 1 time siden #13833 Skrevet 1 time siden suprise skrev (3 timer siden): Hun har egen person fotfølge han så hun slipper være med han🙄 Eks smurfe mor. Det understreker bare hvor mye hun hater ha barn med til og med kun i vielsen. Hun har knapt barnet. Barnet vært hos far mange uker allerede, eks sviger smurf er "barnehage tanta" te gutten under vielsen så hun slipper være noe med han og rett etter skal han rett til far noen uker igjen. Faren har ungen mer og mer, sikkert i praktisk 90%!håper han søker bidrag!! Egoistisk kjerring. Når hun hater vørr sammen med sitt eneste barn bare tenk hvor mye hun da hater tid med 3 stebarn. Fy søren for en dame han gifter seg med. Er bare å gratulere. Stemor fra hell og en mor som hater være med barn. De er i like mye til bry for henne som en kløende kvise! Bra start på et liv med 4 kids dette. Stakkars barn. Stakkars mor til de 3 barna. Sårende og provoserene se din eks drite i sine egne barn å velge en harry gaulende ego kjerring som hater barn..crazy... Kunne hun ikke hatt med f.eks en jente som kunne vært med sønnen etter middag og natten. Også under middagen dersom sønnen synes det blir kjedelig? Han begynner jo å bli i en alder hvor dette ikke ville vært noe problem 1
heavyheart Skrevet 46 minutter siden #13834 Skrevet 46 minutter siden Tipper alle de har invitert er samme rølpefolk som dem selv 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå