Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde ikke vært overrasket hvis Staysman hadde dukket opp i bryllupet!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Valget av dang til dansen deres forstår jeg ikke, utover at det er en veldig deilig melodi og sang, sunget av artistene Hannes og Waterbaby. Jeg lytter mye til Hannes, så kjenner sangen godt (og nå er den dessverre litt "stained" for min del, når KG velger den, men det går nok fort over 😄).

Vel! Sangen handler, slik jeg forstår teksten, om et komplisert forhold, med løgner og bedrag og fienddskap, og at man kanskje er bedre stilt uten hverandre.

I et av versene synger den kvinnelige artisten, waterbaby (der Hannes, mannen svarer i parentes):

Sitat

Okay, do you remember when she lied to you? (I do)
Remember how she almost fooled me too? (I do)
You could do better I mean honestly (I could)
This is your city it's your Stockholmsvy
Light rain, izzy veins, diamonds on my face
I don't wanna say I'm not okay
You say you wanna go I wanna stay
Baby it's okay, yeah I'm okay by myself

Refrenget har teksten:

Sitat

You and me made a lover of an enemy, yeah

Yeah

(No no no no)

Stockholmsvy, we're gonna make a memory (Memory)

Altså, som første dans skjønner jeg ikke valget. Er det et stikk til eksen (kvinnen synger om en kvinne som tredjeperson: "Remember when she lied to you?")? 

De må velge sangene de vil, for all del. Men når de velger en sang som denne, så kan jeg ikke forstå at budskapet i sangen skal ses bort fra. Har de bare valgt en fin sang uten å tenke på teksten? Hva tenker de skal være det etterlatte inntrykket? Er dette kjærlighetsreisen til KG og livets mann oppsummert? Rart.

Endret av Stjertmeis
Rettet skrivefeil og tillegg
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Ikke overraskende om hun hadde smisket til seg litt gratis underholdning eller rabatt 

Fra de 4-5 korpsmedlemmene? Altså, kom an da 😂

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hun holder iallefall KG engasjert, og det er vel litt av gamet.

Ekteskapet vil vare i 2 år, da er Kristin lei av alle barna, for hun ville ikke ha barn i heletatt sa hun før hun fikk sitt. 

Endret av makkapakka
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
makkapakka skrev (40 minutter siden):

Hun holder iallefall KG engasjert, og det vel litt av gamet.

Ekteskapet vil vare i 2 år, da er Kristin lei av alle barna, for hun ville ikke ha barn i heletatt sa hun før hun fikk sitt. 

Med mindre han velger henne og prioriterer barna mindre og mindre. De fedrene finnes det mange av 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Stjertmeis skrev (3 timer siden):

Og ja, den av dere her inne som sa at dette bryllupet er en eneste stor "pinne for Hemsedal"-fest, fikk rett. Sandra står og synger akkurat denne sangen fra scena også.. 

Var meg😆 Jeg har sett nå i dag fra bryllupet. Gikk ikke glipp av noe, festen varer vel til søndag... Det er som et gedigent julebord! Det minner faktisk om typen min sitt årlige julebord på hans jobb ( stor bedrift) , og det er årets fest hiv og hoi. Når jeg tenker meg om er det faktisk helt likt🙈 Utenom at denne festen var et par dager..... 🙄 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Stjertmeis skrev (1 time siden):

Valget av dang til dansen deres forstår jeg ikke, utover at det er en veldig deilig melodi og sang, sunget av artistene Hannes og Waterbaby. Jeg lytter mye til Hannes, så kjenner sangen godt (og nå er den dessverre litt "stained" for min del, når KG velger den, men det går nok fort over 😄).

Vel! Sangen handler, slik jeg forstår teksten, om et komplisert forhold, med løgner og bedrag og fienddskap, og at man kanskje er bedre stilt uten hverandre.

I et av versene synger den kvinnelige artisten, waterbaby (der Hannes, mannen svarer i parentes):

Refrenget har teksten:

Altså, som første dans skjønner jeg ikke valget. Er det et stikk til eksen (kvinnen synger om en kvinne som tredjeperson: "Remember when she lied to you?")? 

De må velge sangene de vil, for all del. Men når de velger en sang som denne, så kan jeg ikke forstå at budskapet i sangen skal ses bort fra. Har de bare valgt en fin sang uten å tenke på teksten? Hva tenker de skal være det etterlatte inntrykket? Er dette kjærlighetsreisen til KG og livets mann oppsummert? Rart.

Haha det fikk jeg ikke med meg, får inn å se litt til. 🤣Det er isåfall en meget rar låt om det er en "tredjeperson" i det hele tatt i en tekst som skal være brudeparets "love song". ?!

At Kristin gifter seg av sjalusi/prøver å få bort hans fortid , og at hun er usikker på seg selv er ingen nyhet....Hun takler ikke at han har barn fra før , hun taklet ikke et hus en gang bare fordi eksen hans "bodde" i veggene...Hun taklet ikke å bo i et nabolag en gang der eksen hans hadde hatt en relasjon med dem.... Hun prøver å løpe fra noe hun aldri vil klare.

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg satt og så på snappen hennes med mannen min på morgenen i dag, siden jeg var nysgjerrig på kjolene og dekorasjonene. Han sa at han ikke hadde overlevd en hel dag med den dama, og at han fikk inntrykk av at hun virker ganske egoistisk. Han har aldri sett snapper med henne tidligere eller hatt kjennskap til Kristin. Interessant observasjon. Han synes også at bryllupet virket veldig overfladisk og vulgært. Tenk at en toastmaster sin intro låt er "i kveld er det lov å være hore." 

Og som en annen her påpekte, så synes jeg låtvalget var litt rart og at dansen og energien manglet dybde. Men men. Folk gjør som de vil.

• Liker 12
Skrevet
suprise skrev (14 minutter siden):

Var meg😆 Jeg har sett nå i dag fra bryllupet. Gikk ikke glipp av noe, festen varer vel til søndag... Det er som et gedigent julebord! Det minner faktisk om typen min sitt årlige julebord på hans jobb ( stor bedrift) , og det er årets fest hiv og hoi. Når jeg tenker meg om er det faktisk helt likt🙈 Utenom at denne festen var et par dager..... 🙄 

De har det sikkert utrolig kjekt, om ikke annet 😀

• Liker 1
Skrevet
Fenomen skrev (28 minutter siden):

Med mindre han velger henne og prioriterer barna mindre og mindre. De fedrene finnes det mange av 

Enten vil han inn på kjendismarkedet og bruker henne for det, eller så tar han til fornuft! 

• Liker 1
Skrevet
Marihone skrev (25 minutter siden):

Jeg satt og så på snappen hennes med mannen min på morgenen i dag, siden jeg var nysgjerrig på kjolene og dekorasjonene. Han sa at han ikke hadde overlevd en hel dag med den dama, og at han fikk inntrykk av at hun virker ganske egoistisk. Han har aldri sett snapper med henne tidligere eller hatt kjennskap til Kristin. Interessant observasjon. Han synes også at bryllupet virket veldig overfladisk og vulgært. Tenk at en toastmaster sin intro låt er "i kveld er det lov å være hore." 

Og som en annen her påpekte, så synes jeg låtvalget var litt rart og at dansen og energien manglet dybde. Men men. Folk gjør som de vil.

Hæ????

Jeg har rimelig vulgær humor - men hadde klikket litt om toastmasteren dro noe sånt 😬

• Liker 7
Skrevet
Janmar skrev (11 timer siden):

Jeg bare motsa kommentaren om at hu ikke enser han. Er du der siden du vet om hu ikke har snakket med han før og klemt på han?  Vi ser en liten brøkdel..

Har ikke nevnt ett ord om at hun ikke enser han. Kan ikke kommentere på annet enn det som vises. 

• Liker 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (2 timer siden):

Refrenget har teksten:

Kanskje de ikke hører på teksten når de spiller musikk?

• Liker 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (1 time siden):

Fra de 4-5 korpsmedlemmene? Altså, kom an da 😂

Det var skrevet med glimt i øyet😉 

• Liker 4
Skrevet
Kønn skrev (16 minutter siden):

Har ikke nevnt ett ord om at hun ikke enser han. Kan ikke kommentere på annet enn det som vises. 

Nei som jeg skrev jeg kommenterte på den kommentaren der en skriver at hu ikke kaster et blikk på han. Ingen av oss var der. Så vi vet jo ikke hvordan hun har vært mot han. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
suprise skrev (1 time siden):

Haha det fikk jeg ikke med meg, får inn å se litt til. 🤣Det er isåfall en meget rar låt om det er en "tredjeperson" i det hele tatt i en tekst som skal være brudeparets "love song". ?!

At Kristin gifter seg av sjalusi/prøver å få bort hans fortid , og at hun er usikker på seg selv er ingen nyhet....Hun takler ikke at han har barn fra før , hun taklet ikke et hus en gang bare fordi eksen hans "bodde" i veggene...Hun taklet ikke å bo i et nabolag en gang der eksen hans hadde hatt en relasjon med dem.... Hun prøver å løpe fra noe hun aldri vil klare.

Da hjelper det iallefall ikke å gifte seg!

• Liker 3
Skrevet (endret)
Tough cookie skrev (45 minutter siden):

Kanskje de ikke hører på teksten når de spiller musikk?

Jeg tenker svaret på det må være ganske opplagt 🫢😆

Jeg er selv blant de som ikke lytter særlig aktivt til tekst. Men nettopp derfor er jeg ganske nøye med å faktisk gjøre det de gangene jeg velger en sang til en spesiell anledning. Nettopp for å unngå fullstendig skivebom mellom ordene som synges og anledningen den brukes i. 

Endret av Stjertmeis
Tillegg
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Marihone skrev (2 timer siden):

Så kleint. 
Ser at det er en del godt voksne gjester der også, lurer på hva de tenker…

Så mye penger brukt, så fine omgivelser og så velge å kjøre et så blodharry opplegg, på nivå med et russetreff. 

Endret av Sandie
  • Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

Er det ingen av dem som har noen voksne med der? Foreldre, tanter og onkler etc? 
Dette virker som en litt pinlig greie 🙈

• Liker 10
Skrevet
enkefru skrev (2 minutter siden):

Er det ingen av dem som har noen voksne med der? Foreldre, tanter og onkler etc? 
Dette virker som en litt pinlig greie 🙈

De ser ut til å være plassert bakerst i lokalet...

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...