Fenomen Skrevet 5 timer siden #13981 Skrevet 5 timer siden Hønemoor skrev (1 time siden): Vet ikke helt hva jeg syns om kjolen. Det er noe off med de gigantiske tatoveringene hun har. Ser hun har forsøkt å dekke det til ved å ha ermer på kjolen, men syns dessverre ikke hun kler brudekjole. Vet ikke om det er det litt rocka brautende imaget eller hva, men hun er for meg verken elegant eller feminin. Klassiker det, å påpeke at tatoveringer i den type setting er så stygt. Folk er forskjellige. Noen synes det er fint. 2
Fenomen Skrevet 5 timer siden #13982 Skrevet 5 timer siden NoaideBiehtar skrev (2 timer siden): Ja vi er alle ulike, og jeg syns intimt og romantisk høres ganske kjedelig ut. Hvorfor skal "det nære" være fokus i et bryllup? Det er en fest, ikke en date! Jeg er hvertfall ikke interessert i "det nære" i et bryllup, kanskje i mitt eget, men tok mer hensyn til gjestene enn mine egne romantiske forestillinger i mitt eget bryllup. Man er litt døll når man har så stort behov for å rakke ned på andres valg av måte å feire på, synes nå jeg. Jeg hadde også blitt sliten men har null behov for at det skal tas hensyn til MEG, forstår jo at dette ville vært knallgøy for mange andre. Og jeg hadde sikkert hatt det gøy jeg også, ville bare blitt veldig sliten. 😂 Men gjør det noe da? Hvorfor dette behovet for at fremmede mennesker du ikke kjenner skal velge en festform som passer dine behov? Men jeg har jo ikke sagt et eneste ord om at måten de feirer på er feil, det er jo ikke det det er snakk om?
Moongirl Skrevet 5 timer siden #13983 Skrevet 5 timer siden (endret) Dette er et diskusjonsforum..det snakkes positivt og det snakkes negativt..og det er akkurat det å bli snakket om, en influenser ønsker!! Endret 5 timer siden av Moongirl 5 5
nøtta Skrevet 5 timer siden #13984 Skrevet 5 timer siden Pippaa skrev (1 time siden): Jeg bryr meg ikke om bryllupet, for jeg får en så vond følelse av å se på. Nei, man ser ikke den totale sannhet gjennom Snapchat, men man ser fokusområder, hvor og hva man investerer og disponerer tiden sin med/på. Og det er så lite fokus rundt morsrollen. Du ser via kanalene til far og farmor hvor mye den gutten betyr for dem. Det virker som hun aldri stopper opp, nyter tiden med barnet, lar han være i fokus. Det er meg, meg, full rulle med malerkosten og hjelpe venner i nød, oppussing og andre ting som opptar hennes oppmerksomhet. Det barnet er prisgitt sin farsside virker det som. Så du mener helt på ekte at siden hun skjermer barnet så er hun ikke opptatt av morsrollen og å ha kvalitetstid med sønnen, men far og farmor som voldtar sosiale medier har fokus på kvalitetstid? Virkelig? Er å være fokusert på barnet å iscenesetter samværstid? 1 1
Jobbermedbarn Skrevet 5 timer siden #13985 Skrevet 5 timer siden Jeg tenker at det er hyggelig at mennesker gifter seg og det er bra at man gjør det slik man selv ønsker. Men at det er en feiring over så mange dager og at det ikke er tilpasset barna en liten flik engang synes jeg er utrolig spesielt og skikkelig trist. 3 7
Moongirl Skrevet 4 timer siden #13986 Skrevet 4 timer siden Jobbermedbarn skrev (7 minutter siden): Jeg tenker at det er hyggelig at mennesker gifter seg og det er bra at man gjør det slik man selv ønsker. Men at det er en feiring over så mange dager og at det ikke er tilpasset barna en liten flik engang synes jeg er utrolig spesielt og skikkelig trist. Ja..med så laang feiring, så burde barna fått vært mer med! Sånn at de blir kjent med familie og venner på hver side. Og de er såpass store at de er veldig klar over bryllupet og alt. Så må være spesielt for de å ikke bli prioritert. De fikk vel heller ikke være brudesvenner/brudepiker? 7 1 2
Nøytral-80 Skrevet 4 timer siden #13987 Skrevet 4 timer siden Pippaa skrev (1 time siden): Jeg bryr meg ikke om bryllupet, for jeg får en så vond følelse av å se på. Nei, man ser ikke den totale sannhet gjennom Snapchat, men man ser fokusområder, hvor og hva man investerer og disponerer tiden sin med/på. Og det er så lite fokus rundt morsrollen. Du ser via kanalene til far og farmor hvor mye den gutten betyr for dem. Det virker som hun aldri stopper opp, nyter tiden med barnet, lar han være i fokus. Det er meg, meg, full rulle med malerkosten og hjelpe venner i nød, oppussing og andre ting som opptar hennes oppmerksomhet. Det barnet er prisgitt sin farsside virker det som. makkapakka skrev (40 minutter siden): Det er vel en grunn til at eks svigermor er med i bryllupet for å passe på barnet, de har vel allerede erfaring med moren, uten en god trygghetsperson så hadde det blitt en fæl helg for barnet. Vet dere hva som er helt jævlig sjukt? Å sitte å følge med på Snapchaten til ex-svigermor for en influencer dere ikke liker, kun for å se hva barnet hennes driver med. 6
Nøytral-80 Skrevet 4 timer siden #13988 Skrevet 4 timer siden (endret) Var kjapt inne på denne Nina sin Snap for å kunne uttale meg her. Og for å se om min mistanke var korrekt. Fy faen, hva er galt med menneskeheten? Det er helt tydelig at dette kvinnemennesket utnytter sitt barnebarn som click-bait. Skryter av økt følgertall, antall views og «farmor-kred» over helgen vel vitende om at grunnen er folks nysgjerrighet ovenfor Kristin og sønnen. FYSJ at det går an å bli så vanvittig oppmerksomhetssyk/PR-kåt. Jeg blir faktisk kvalm. Dere som klikker dere inn på denne dama daglig, om så ukentlig, kun for å se hvor Kristins sønn er eller hva han driver med, dere burde SKJEMMES! Det er helt unormal oppførsel å være så sykelig opptatt av andre sine barn. Endret 4 timer siden av Nøytral-80 10
Kønn Skrevet 4 timer siden #13989 Skrevet 4 timer siden Nøytral-80 skrev (11 minutter siden): Var kjapt inne på denne Nina sin Snap for å kunne uttale meg her. Og for å se om min mistanke var korrekt. Fy faen, hva er galt med menneskeheten? Det er helt tydelig at dette kvinnemennesket utnytter sitt barnebarn som click-bait. Skryter av økt følgertall, antall views og «farmor-kred» over helgen vel vitende om at grunnen er folks nysgjerrighet ovenfor Kristin og sønnen. FYSJ at det går an å bli så vanvittig oppmerksomhetssyk/PR-kåt. Jeg blir faktisk kvalm. Dere som klikker dere inn på denne dama daglig, om så ukentlig, kun for å se hvor Kristins sønn er eller hva han driver med, dere burde SKJEMMES! Det er helt unormal oppførsel å være så sykelig opptatt av andre sine barn. Alle influensere som promoterer barn er uansvarlige. Ferdig snakka. Jeg liker ikke KG, men en ting skal hun ha og det er skjerming av barn.
Tough cookie Skrevet 4 timer siden #13990 Skrevet 4 timer siden Giftet de seg utendørs eller i kirke/kapell?
Hønemor133 Skrevet 4 timer siden #13991 Skrevet 4 timer siden nøtta skrev (49 minutter siden): Så du mener helt på ekte at siden hun skjermer barnet så er hun ikke opptatt av morsrollen og å ha kvalitetstid med sønnen, men far og farmor som voldtar sosiale medier har fokus på kvalitetstid? Virkelig? Er å være fokusert på barnet å iscenesetter samværstid? AprilLudgate skrev (1 time siden): Er det MULIG å bli mer sitron enn her inne 😅🍋 Hun er sjukt fin i den brudekjolen, han er en kjekkas, vi vet ingenting om hennes evner som mor utfra at hun IKKE snakker om sønnen i detalj på SoMe. Folk er så stygge i påstandene atte hjelp 🫢 Det er jo ikke basert på hva K ikke deler at en kan si noe om hennes rolle som mor. Hvis en følger med så ser en at K deler en god del, både av hvordan hun opplever det å være mor og hva hun bruker tiden på når barnet er hos henne. De som følger med vet at Kristin heller sitter alene i bilen mens resten av gjengen er i svømmehallen, eller at hun bruker samværshelgen sin på å pusse opp framfor å være med barnet. Kristin deler latterlig mye fra eget liv, dermed vet man også en god del om hennes rolle som mor. Vi vet også at K aldri hadde valgt livets mann, hvis hun selv ikke hadde barn, nettopp fordi han har tre barn. Dette vet vi fordi hun selv har valgt å dele det. Det at hun har valgt å skjerme barnet fysisk fra sine sosiale medier, betyr ikke at hun ikke deler informasjon om hennes relasjon til barnet sitt. 4 11
skeiv-ostepop Skrevet 4 timer siden #13992 Skrevet 4 timer siden Kønn skrev (14 minutter siden): Alle influensere som promoterer barn er uansvarlige. Ferdig snakka. Jeg liker ikke KG, men en ting skal hun ha og det er skjerming av barn. Hun skjermer IKKE barna. Hverken eget eller de andre i huset. 8 6
duskelapp Skrevet 4 timer siden #13993 Skrevet 4 timer siden Bjerka skrev (12 timer siden): De holder på enda 😅🍾🍾🍾🍾🍾🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Jaja, de får gjøre som de vil, energien er i hvertfall der! Jeg tror at Kristin kunne levd sånn hver dag egentlig, hvis hun hadde fått mulighet 🍾 Duracell på speed 😅 Imponerende å kjenne så mange som holder ut 😄😄 jeg overlever så vidt ett utdrikkingslag 4 1
NoaideBiehtar Skrevet 4 timer siden #13994 Skrevet 4 timer siden Fenomen skrev (1 time siden): Men jeg har jo ikke sagt et eneste ord om at måten de feirer på er feil, det er jo ikke det det er snakk om? Det er ganske mange innlegg i denne tråden der folk gir uttrykk at deres feiring er feil, teit, latterlig eller uegnet.
baremeg007 Skrevet 3 timer siden #13995 Skrevet 3 timer siden NoaideBiehtar skrev (5 minutter siden): Det er ganske mange innlegg i denne tråden der folk gir uttrykk at deres feiring er feil, teit, latterlig eller uegnet. Felles for de alle er at de er berettiget. 3 4
Kønn Skrevet 3 timer siden #13996 Skrevet 3 timer siden skeiv-ostepop skrev (10 minutter siden): Hun skjermer IKKE barna. Hverken eget eller de andre i huset. Ok, følger henne ikke men ut i fra hva som skrives her så gjør hun det. Aldri likt henne. Dobbeltmoralsk så det holder. Vulgær og brautende. 1 2
Kønn Skrevet 3 timer siden #13997 Skrevet 3 timer siden Hønemor133 skrev (19 minutter siden): Det er jo ikke basert på hva K ikke deler at en kan si noe om hennes rolle som mor. Hvis en følger med så ser en at K deler en god del, både av hvordan hun opplever det å være mor og hva hun bruker tiden på når barnet er hos henne. De som følger med vet at Kristin heller sitter alene i bilen mens resten av gjengen er i svømmehallen, eller at hun bruker samværshelgen sin på å pusse opp framfor å være med barnet. Kristin deler latterlig mye fra eget liv, dermed vet man også en god del om hennes rolle som mor. Vi vet også at K aldri hadde valgt livets mann, hvis hun selv ikke hadde barn, nettopp fordi han har tre barn. Dette vet vi fordi hun selv har valgt å dele det. Det at hun har valgt å skjerme barnet fysisk fra sine sosiale medier, betyr ikke at hun ikke deler informasjon om hennes relasjon til barnet sitt. Denne var oppklarende. Takk! 3
Nøytral-80 Skrevet 3 timer siden #13998 Skrevet 3 timer siden Kønn skrev (28 minutter siden): Alle influensere som promoterer barn er uansvarlige. Ferdig snakka. Jeg liker ikke KG, men en ting skal hun ha og det er skjerming av barn. BULLSHIT, sorry ass, men det kunne ikke vært lengre fra sannheten. Det skjønner jeg nå. Kristin vet selvsagt akkurat hva Nina/farmor deler på snap og hun lar henne holde på. Kristin lar farmor utlevere barnet på snap og lar være bry seg fordi barnepasset hun tilbyr er så dyrebart. 3 8
suprise Skrevet 3 timer siden #13999 Skrevet 3 timer siden Hønemor133 skrev (21 minutter siden): Det er jo ikke basert på hva K ikke deler at en kan si noe om hennes rolle som mor. Hvis en følger med så ser en at K deler en god del, både av hvordan hun opplever det å være mor og hva hun bruker tiden på når barnet er hos henne. De som følger med vet at Kristin heller sitter alene i bilen mens resten av gjengen er i svømmehallen, eller at hun bruker samværshelgen sin på å pusse opp framfor å være med barnet. Kristin deler latterlig mye fra eget liv, dermed vet man også en god del om hennes rolle som mor. Vi vet også at K aldri hadde valgt livets mann, hvis hun selv ikke hadde barn, nettopp fordi han har tre barn. Dette vet vi fordi hun selv har valgt å dele det. Det at hun har valgt å skjerme barnet fysisk fra sine sosiale medier, betyr ikke at hun ikke deler informasjon om hennes relasjon til barnet sitt. Stemmer. Selvfølgelig vet man dette. Hun deler alt. Hvor slitsomt det er med barn hjemme og at etter 2 dager med barn må hun sende mann og barn på hytta eller flykte til IKEA å shoppe. Hun har barnet under 50% i teorien og klarer ikke være med barn i sin egen samværshelg en gang. Det legger hun ut å sier ofte selv. Hun har dermed barnefri hver helg egentlig, for i de helger de har barna så tar mannen med seg barna sine hvertfall bort for hun takler det ikke. Dette er jo oppskrift på katastrofe. Her blir det en av to ting. 1. Skilsmisse. 2. Mannen kommer til å velge kona før sine egne barn, og dermed ha barna sine mindre ( det er jo kristin sin drøm). Å gifte seg med en 3barns far når du ikke vil være rundt barn i det hele tatt, stakkars barn... 4 5
Kønn Skrevet 3 timer siden #14000 Skrevet 3 timer siden Nøytral-80 skrev (2 minutter siden): BULLSHIT, sorry ass, men det kunne ikke vært lengre fra sannheten. Det skjønner jeg nå. Kristin vet selvsagt akkurat hva Nina/farmor deler på snap og hun lar henne holde på. Kristin lar farmor utlevere barnet på snap og lar være bry seg fordi barnepasset hun tilbyr er så dyrebart. Sorry. Aldri sett på snap til denne farmoren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå