Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Moongirl skrev (4 timer siden):

Leveren får kjørt seg!🙄

Bra hun spiser så sunt da🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fronte dette inntaket av alkohol er helt hinsides. Burde være forbudt- all den tid en ikke kan reklamere for en øl engang. Derimot kan en rølpete sliten influenser åpent vise et inntak som en må kunne anta ikke handler om alkoholbruk men rett og slett misbruk.  

• Liker 6
  • Nyttig 16
Skrevet
adriana32 skrev (1 time siden):

Å fronte dette inntaket av alkohol er helt hinsides. Burde være forbudt- all den tid en ikke kan reklamere for en øl engang. Derimot kan en rølpete sliten influenser åpent vise et inntak som en må kunne anta ikke handler om alkoholbruk men rett og slett misbruk.  

Et skikkelig dårlig forbilde!

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Angående det merkelige sangvalget til «valsen» deres, synes jeg det er overraskende at de ikke gikk for sangen «Closer» av NIN. Ettersom refrenget jo går som følger;

I wanna fuck you like an animal
I wanna feel you from the inside
I wanna fuck you like an animal

(…)

Det er jo det eneste hun vil - og det så man jo tydelig gjennom hele russefesten. Hun fremsto jo som dyrisk kåt hele tiden.

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
adriana32 skrev (10 timer siden):

Hadde jeg vært en av hennes nære hadde jeg nok tatt en bekymringsprat.

Alkoholforbruket er langt over normalen og mer et misbruk enn et bruk. Hun er nok alkoholavhengig, det viser hun tydelig i alt hun deler.

Rastløshet og indre uro er vanlige tegn på alkoholavhengighet....

Hennes forbruk er langt over det som er normalt, trygt og anbefalt. Et dårlig forbilde ja.

Endret av Stargaze
  • Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (4 timer siden):

Hadde jeg vært en av hennes nære hadde jeg nok tatt en bekymringsprat.

Alkoholforbruket er langt over normalen og mer et misbruk enn et bruk. Hun er nok alkoholavhengig, det viser hun tydelig i alt hun deler.

Rastløshet og indre uro er vanlige tegn på alkoholavhengighet....

Hennes forbruk er langt over det som er normalt, trygt og anbefalt. Et dårlig forbilde ja.

Men å spise supersunt med null carbs og fett, samt legge sitt hat mot skolen som serverer boller på avslutninger er innafor😬 Som om ikke alkohol er det verste man kan bli avhengig av , og ikke minst få svært dårlig helse av... Det sies jo at mye alkohol er verre enn både hasj,piller narkotika osv..., iallefall helt der oppe i samme kategori.. 

Snakk om dobbeltmoral. 

Endret av suprise
  • Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Oi oi oi... Når jeg drar på ferie er mat og god vin det jeg gleder meg mest til. Og ja, da drikker jeg hver dag ! 

Generelt er jeg svært glad i vin og legger ofte inn ulike plasser å dra på vinsmaking. Jeg er også glad i en god fest, men også å kose meg hjemme med god mat med vin til. 

Det er mye å 'ta" Kristin på, men alkoholvaner er nå det minste. 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
spirå12 skrev (6 minutter siden):

Oi oi oi... Når jeg drar på ferie er mat og god vin det jeg gleder meg mest til. Og ja, da drikker jeg hver dag ! 

Generelt er jeg svært glad i vin og legger ofte inn ulike plasser å dra på vinsmaking. Jeg er også glad i en god fest, men også å kose meg hjemme med god mat med vin til. 

Helt uenig. Hun drikker mye og ofte hele tiden, helt uavhengig av ferie.

• Liker 4
  • Nyttig 15
Skrevet
spirå12 skrev (9 minutter siden):

Du synes det er det minste, andre ikke og de må få lov å skrive det i denne tråden. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Du synes det er det minste, andre ikke og de må få lov å skrive det i denne tråden. 

Absolutt, og det må jeg også. 

• Nyttig 3
Skrevet
spirå12 skrev (32 minutter siden):

Har du samtidig en konto på sosiale medier med flere tusen følgere hvor du snakker om hvor viktig det er for deg å spise og leve sundt? Holdt du og på å lansere et kurs i sunne matvaner som du kalte «Spis med spirå12»?

• Nyttig 11
Skrevet

Noe spent på hvordan dette kostnadbudsjettet blir lagt frem (?)

Trekker hun fra spons ( blir det nevnt)   før hun setter to strek under (netto) svaret?

IMG_8767.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Virker som han er litt lei av henne ? Så bare når de sitter på terrassen og nyter vin og hun prøver å ta hånden hans men han holder fast på glasset..

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
zhazha65 skrev (7 minutter siden):

Virker som han er litt lei av henne ? Så bare når de sitter på terrassen og nyter vin og hun prøver å ta hånden hans men han holder fast på glasset..

Han må vel det for at ikke hun skal ta fra ham...

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Stargaze skrev (2 minutter siden):

Han må vel det for at ikke hun skal ta fra ham...

😂👍🏻

• Liker 3
Skrevet
spirå12 skrev (2 timer siden):

Hæ?

Hun drikker jo vin hver gang hun har sjansen.

• Nyttig 7
Skrevet
zhazha65 skrev (2 timer siden):

Han er vel ikke lei av henne når han gikk hen og giftet seg med dama

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
heavyheart skrev (1 minutt siden):

Han er vel ikke lei av henne når han gikk hen og giftet seg med dama

Er det kjærlighet eller økonomisk gevinst? Kan bare forestille meg hvor mye penger det går inn disse dagene på snappen til Kristin. Sannsynligvis mer enn nok til å dekke bryllupet og mere til.

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (9 minutter siden):

Er det kjærlighet eller økonomisk gevinst? Kan bare forestille meg hvor mye penger det går inn disse dagene på snappen til Kristin. Sannsynligvis mer enn nok til å dekke bryllupet og mere til.

Tviler på han giftet seg med henne for økonomisk gevinst😂 Er greit bemidlet fra før han

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
heavyheart skrev (16 minutter siden):

Tviler på han giftet seg med henne for økonomisk gevinst😂 Er greit bemidlet fra før han

Det er vel heller motsatt? Virker som hun digger hytter, båter osv i hans familie. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...