Kønn Skrevet i går, 18:09 #14061 Skrevet i går, 18:09 Moongirl skrev (4 timer siden): Leveren får kjørt seg!🙄 Bra hun spiser så sunt da🙈 1 1
adriana32 Skrevet i går, 19:15 #14062 Skrevet i går, 19:15 Å fronte dette inntaket av alkohol er helt hinsides. Burde være forbudt- all den tid en ikke kan reklamere for en øl engang. Derimot kan en rølpete sliten influenser åpent vise et inntak som en må kunne anta ikke handler om alkoholbruk men rett og slett misbruk. 6 16
Moongirl Skrevet 23 timer siden #14063 Skrevet 23 timer siden adriana32 skrev (1 time siden): Å fronte dette inntaket av alkohol er helt hinsides. Burde være forbudt- all den tid en ikke kan reklamere for en øl engang. Derimot kan en rølpete sliten influenser åpent vise et inntak som en må kunne anta ikke handler om alkoholbruk men rett og slett misbruk. Et skikkelig dårlig forbilde! 1 12
baremeg007 Skrevet 22 timer siden #14064 Skrevet 22 timer siden Angående det merkelige sangvalget til «valsen» deres, synes jeg det er overraskende at de ikke gikk for sangen «Closer» av NIN. Ettersom refrenget jo går som følger; I wanna fuck you like an animal I wanna feel you from the inside I wanna fuck you like an animal (…) Det er jo det eneste hun vil - og det så man jo tydelig gjennom hele russefesten. Hun fremsto jo som dyrisk kåt hele tiden. 1 9
Stargaze Skrevet 14 timer siden #14065 Skrevet 14 timer siden (endret) adriana32 skrev (10 timer siden): Å fronte dette inntaket av alkohol er helt hinsides. Burde være forbudt- all den tid en ikke kan reklamere for en øl engang. Derimot kan en rølpete sliten influenser åpent vise et inntak som en må kunne anta ikke handler om alkoholbruk men rett og slett misbruk. Hadde jeg vært en av hennes nære hadde jeg nok tatt en bekymringsprat. Alkoholforbruket er langt over normalen og mer et misbruk enn et bruk. Hun er nok alkoholavhengig, det viser hun tydelig i alt hun deler. Rastløshet og indre uro er vanlige tegn på alkoholavhengighet.... Hennes forbruk er langt over det som er normalt, trygt og anbefalt. Et dårlig forbilde ja. Endret 14 timer siden av Stargaze 5 9
suprise Skrevet 9 timer siden #14066 Skrevet 9 timer siden (endret) Stargaze skrev (4 timer siden): Hadde jeg vært en av hennes nære hadde jeg nok tatt en bekymringsprat. Alkoholforbruket er langt over normalen og mer et misbruk enn et bruk. Hun er nok alkoholavhengig, det viser hun tydelig i alt hun deler. Rastløshet og indre uro er vanlige tegn på alkoholavhengighet.... Hennes forbruk er langt over det som er normalt, trygt og anbefalt. Et dårlig forbilde ja. Men å spise supersunt med null carbs og fett, samt legge sitt hat mot skolen som serverer boller på avslutninger er innafor😬 Som om ikke alkohol er det verste man kan bli avhengig av , og ikke minst få svært dårlig helse av... Det sies jo at mye alkohol er verre enn både hasj,piller narkotika osv..., iallefall helt der oppe i samme kategori.. Snakk om dobbeltmoral. Endret 9 timer siden av suprise 3 11
spirå12 Skrevet 9 timer siden #14067 Skrevet 9 timer siden Oi oi oi... Når jeg drar på ferie er mat og god vin det jeg gleder meg mest til. Og ja, da drikker jeg hver dag ! Generelt er jeg svært glad i vin og legger ofte inn ulike plasser å dra på vinsmaking. Jeg er også glad i en god fest, men også å kose meg hjemme med god mat med vin til. Det er mye å 'ta" Kristin på, men alkoholvaner er nå det minste. 🙈 1 6
Stargaze Skrevet 9 timer siden #14068 Skrevet 9 timer siden spirå12 skrev (6 minutter siden): Oi oi oi... Når jeg drar på ferie er mat og god vin det jeg gleder meg mest til. Og ja, da drikker jeg hver dag ! Generelt er jeg svært glad i vin og legger ofte inn ulike plasser å dra på vinsmaking. Jeg er også glad i en god fest, men også å kose meg hjemme med god mat med vin til. Det er mye å 'ta" Kristin på, men alkoholvaner er nå det minste. 🙈 Helt uenig. Hun drikker mye og ofte hele tiden, helt uavhengig av ferie. 4 15
Orly Skrevet 9 timer siden #14069 Skrevet 9 timer siden spirå12 skrev (9 minutter siden): Oi oi oi... Når jeg drar på ferie er mat og god vin det jeg gleder meg mest til. Og ja, da drikker jeg hver dag ! Generelt er jeg svært glad i vin og legger ofte inn ulike plasser å dra på vinsmaking. Jeg er også glad i en god fest, men også å kose meg hjemme med god mat med vin til. Det er mye å 'ta" Kristin på, men alkoholvaner er nå det minste. 🙈 Du synes det er det minste, andre ikke og de må få lov å skrive det i denne tråden. 2 3
spirå12 Skrevet 9 timer siden #14070 Skrevet 9 timer siden Orly skrev (2 minutter siden): Du synes det er det minste, andre ikke og de må få lov å skrive det i denne tråden. Absolutt, og det må jeg også. 3
skeiv-ostepop Skrevet 9 timer siden #14071 Skrevet 9 timer siden spirå12 skrev (32 minutter siden): Oi oi oi... Når jeg drar på ferie er mat og god vin det jeg gleder meg mest til. Og ja, da drikker jeg hver dag ! Generelt er jeg svært glad i vin og legger ofte inn ulike plasser å dra på vinsmaking. Jeg er også glad i en god fest, men også å kose meg hjemme med god mat med vin til. Det er mye å 'ta" Kristin på, men alkoholvaner er nå det minste. 🙈 Har du samtidig en konto på sosiale medier med flere tusen følgere hvor du snakker om hvor viktig det er for deg å spise og leve sundt? Holdt du og på å lansere et kurs i sunne matvaner som du kalte «Spis med spirå12»? 11
Full kontroll Skrevet 8 timer siden #14072 Skrevet 8 timer siden Noe spent på hvordan dette kostnadbudsjettet blir lagt frem (?) Trekker hun fra spons ( blir det nevnt) før hun setter to strek under (netto) svaret? 1 2
zhazha65 Skrevet 7 timer siden #14073 Skrevet 7 timer siden Virker som han er litt lei av henne ? Så bare når de sitter på terrassen og nyter vin og hun prøver å ta hånden hans men han holder fast på glasset.. 1 3
Stargaze Skrevet 7 timer siden #14074 Skrevet 7 timer siden zhazha65 skrev (7 minutter siden): Virker som han er litt lei av henne ? Så bare når de sitter på terrassen og nyter vin og hun prøver å ta hånden hans men han holder fast på glasset.. Han må vel det for at ikke hun skal ta fra ham... 3 1 4
Tapaz Skrevet 7 timer siden #14075 Skrevet 7 timer siden Stargaze skrev (2 minutter siden): Han må vel det for at ikke hun skal ta fra ham... 😂👍🏻 3
Tough cookie Skrevet 7 timer siden #14076 Skrevet 7 timer siden spirå12 skrev (2 timer siden): Oi oi oi... Når jeg drar på ferie er mat og god vin det jeg gleder meg mest til. Og ja, da drikker jeg hver dag ! Generelt er jeg svært glad i vin og legger ofte inn ulike plasser å dra på vinsmaking. Jeg er også glad i en god fest, men også å kose meg hjemme med god mat med vin til. Det er mye å 'ta" Kristin på, men alkoholvaner er nå det minste. 🙈 Hæ? Hun drikker jo vin hver gang hun har sjansen. 7
heavyheart Skrevet 4 timer siden #14077 Skrevet 4 timer siden zhazha65 skrev (2 timer siden): Virker som han er litt lei av henne ? Så bare når de sitter på terrassen og nyter vin og hun prøver å ta hånden hans men han holder fast på glasset.. Han er vel ikke lei av henne når han gikk hen og giftet seg med dama 3 1
skeiv-ostepop Skrevet 4 timer siden #14078 Skrevet 4 timer siden heavyheart skrev (1 minutt siden): Han er vel ikke lei av henne når han gikk hen og giftet seg med dama Er det kjærlighet eller økonomisk gevinst? Kan bare forestille meg hvor mye penger det går inn disse dagene på snappen til Kristin. Sannsynligvis mer enn nok til å dekke bryllupet og mere til.
heavyheart Skrevet 4 timer siden #14079 Skrevet 4 timer siden skeiv-ostepop skrev (9 minutter siden): Er det kjærlighet eller økonomisk gevinst? Kan bare forestille meg hvor mye penger det går inn disse dagene på snappen til Kristin. Sannsynligvis mer enn nok til å dekke bryllupet og mere til. Tviler på han giftet seg med henne for økonomisk gevinst😂 Er greit bemidlet fra før han 3 1
cerruti Skrevet 4 timer siden #14080 Skrevet 4 timer siden heavyheart skrev (16 minutter siden): Tviler på han giftet seg med henne for økonomisk gevinst😂 Er greit bemidlet fra før han Det er vel heller motsatt? Virker som hun digger hytter, båter osv i hans familie. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå