spirå12 Skrevet torsdag kl. 08:33 #14101 Skrevet torsdag kl. 08:33 K_mb skrev (43 minutter siden): Enig med henne her. Hadde aldri om jeg så hadde fått påspandert tur, reist til Dubai. https://amnesty.no/de-forente-arabiske-emirater Ikke jeg heller ! Grusomme tilstander og influensere som kun viser glansbildet. 1 3
duskelapp Skrevet torsdag kl. 10:35 #14102 Skrevet torsdag kl. 10:35 suprise skrev (2 timer siden): Mangfoldelige millioner, men når du har råd til 35.000 kr natta på hotell rett etterpå er du selvfølgelig såpass rik at du har råd til det meste. Allikevel litt snodig når du for knappe 2 år siden måtte "tvang" selge bolig og hadde kemneren på nakken🙄 Kan jo være den økonomiske biten er over? Skylte hun så mye til slutt da? Si hun ikke betalte noe husleie da de bodde i forrige hus, og betalte 100.000 i mnd i gjeld i stede
heavyheart Skrevet torsdag kl. 12:02 #14103 Skrevet torsdag kl. 12:02 (endret) suprise skrev (3 timer siden): Mangfoldelige millioner, men når du har råd til 35.000 kr natta på hotell rett etterpå er du selvfølgelig såpass rik at du har råd til det meste. Allikevel litt snodig når du for knappe 2 år siden måtte "tvang" selge bolig og hadde kemneren på nakken🙄 Mannen er stinn i penger og betaler gildet. Ikke noe problem å få brukt opp millionene når Gjelsvik har kommet seg ombord! Endret torsdag kl. 12:05 av heavyheart 4 6
Jobbermedbarn Skrevet torsdag kl. 12:09 #14104 Skrevet torsdag kl. 12:09 heavyheart skrev (5 minutter siden): Mannen er stinn i penger og betaler gildet. Ikke noe problem å få brukt opp millionene når Gjelsvik har kommet seg ombord! Jeg spør fordi jeg lurer; er det kjent at han er stinn i penger? Hadde vel fortsatt mye lån på det forrige huset? 3
suprise Skrevet torsdag kl. 12:19 #14105 Skrevet torsdag kl. 12:19 heavyheart skrev (16 minutter siden): Mannen er stinn i penger og betaler gildet. Ikke noe problem å få brukt opp millionene når Gjelsvik har kommet seg ombord! 😅🙈 1 1
zhazha65 Skrevet torsdag kl. 13:41 #14106 Skrevet torsdag kl. 13:41 suprise skrev (5 timer siden): Mangfoldelige millioner, men når du har råd til 35.000 kr natta på hotell rett etterpå er du selvfølgelig såpass rik at du har råd til det meste. Allikevel litt snodig når du for knappe 2 år siden måtte "tvang" selge bolig og hadde kemneren på nakken🙄 Hva jobber mannen til Kristin?
Wald86 Skrevet torsdag kl. 14:01 #14107 Skrevet torsdag kl. 14:01 Vakker brud, kjekk mann. Men å selge og regissere bryllupet sitt for klikk og penger er bare tragisk og trist. 7
Justlooking Skrevet torsdag kl. 14:12 #14108 Skrevet torsdag kl. 14:12 Jobbermedbarn skrev (2 timer siden): Jeg spør fordi jeg lurer; er det kjent at han er stinn i penger? Hadde vel fortsatt mye lån på det forrige huset? Han er fra en velstående familie. Han leier ut en lekker leilighet. Familien eier flere hytter og en stor gård. Tror han har det greit. 1
Jobbermedbarn Skrevet torsdag kl. 14:15 #14109 Skrevet torsdag kl. 14:15 Justlooking skrev (Akkurat nå): Han er fra en velstående familie. Han leier ut en lekker leilighet. Familien eier flere hytter og en stor gård. Tror han har det greit. Men nå tenkte jeg først og fremst på han, ikke familien/arv. Synes det er rart å ha mye lån hvis du er stinn, men en utleie leilighet gir jo sikkert en grei inntekt. 2
suprise Skrevet torsdag kl. 14:19 #14110 Skrevet torsdag kl. 14:19 Wald86 skrev (14 minutter siden): Vakker brud, kjekk mann. Men å selge og regissere bryllupet sitt for klikk og penger er bare tragisk og trist. Det blir veldig tilgjort.... Absolutt flotte bryllups bilder ,men Kristin gjør seg veldig til som om hun prøver altfor hardt bevise noe... Ser fort litt lite "ekte" ut da... Katalog smil og poseringer på hvert bilde... 6 2
Moongirl Skrevet torsdag kl. 14:27 #14111 Skrevet torsdag kl. 14:27 Jobbermedbarn skrev (9 minutter siden): Men nå tenkte jeg først og fremst på han, ikke familien/arv. Synes det er rart å ha mye lån hvis du er stinn, men en utleie leilighet gir jo sikkert en grei inntekt. Ja.. Og må jo ha cash, selv om man eier eiendommer...hmmm...mystisk hvordan noen ordner seg. Får håpe at han har bedre økonomisk sans enn fruen som elsker å kaste ut penger i øst og vest mens hun lukker øynene!! 4 4
duskelapp Skrevet torsdag kl. 14:48 #14112 Skrevet torsdag kl. 14:48 suprise skrev (28 minutter siden): Det blir veldig tilgjort.... Absolutt flotte bryllups bilder ,men Kristin gjør seg veldig til som om hun prøver altfor hardt bevise noe... Ser fort litt lite "ekte" ut da... Katalog smil og poseringer på hvert bilde... Har nok eksen hans i bakhodet 🤭 5
loffen Skrevet torsdag kl. 16:04 #14113 Skrevet torsdag kl. 16:04 Hva i alle dager er en 'minimoon'? Noe så latterlig. 6
Full kontroll Skrevet torsdag kl. 16:14 #14114 Skrevet torsdag kl. 16:14 loffen skrev (9 minutter siden): Hva i alle dager er en 'minimoon'? Noe så latterlig. Måtte bare 😉😊 1
adriana32 Skrevet torsdag kl. 16:56 #14115 Skrevet torsdag kl. 16:56 Tror hun har mistet bakkekontakten. Om en stund kommer det frem at ting etter bryllupet står ubetalt. Bare vent. 7 4
Prelunia Skrevet torsdag kl. 16:57 #14116 Skrevet torsdag kl. 16:57 Full kontroll skrev (41 minutter siden): Måtte bare 😉😊 Da lurer jeg på hvor dyr den ekte honeymoonen de skal dra på blir 😅 3
Eva88 Skrevet torsdag kl. 17:35 #14117 Skrevet torsdag kl. 17:35 Det er lam fra Hemsedal sier hun når forloverene tar på seg tøflene fra goodiebagene de har fått.. Skal si vegetarianeren har endret seg 7 5
Full kontroll Skrevet torsdag kl. 17:43 #14118 Skrevet torsdag kl. 17:43 Prelunia skrev (40 minutter siden): Da lurer jeg på hvor dyr den ekte honeymoonen de skal dra på blir 😅 Askepott eventyret anno 2026 ,"svir av" 30 mill, tot ... huskjøp, bryllup, og bryllupsreise .1 og .2 + solgt til snapriket Norge Huskjøp er vel lån, mulig de to -3 andre begivenhetene er "bakt" inn der 2
Sol Rampelyset Skrevet torsdag kl. 18:21 #14119 Skrevet torsdag kl. 18:21 Ryddet for persondebatt. Sol, admin
Moongirl Skrevet torsdag kl. 18:38 #14120 Skrevet torsdag kl. 18:38 adriana32 skrev (1 time siden): Tror hun har mistet bakkekontakten. Om en stund kommer det frem at ting etter bryllupet står ubetalt. Bare vent. Akkurat som Märtha og Durek!😬 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå