baremeg007 Skrevet tirsdag kl. 21:22 #14181 Skrevet tirsdag kl. 21:22 Lover ikke godt at hun reklamerer for piss som tydeligvis ikke sendes ut… Ikke fatter jeg heller at det faktisk finnes folk som bestiller skvipet hun reklamerer for! 7
adriana32 Skrevet tirsdag kl. 21:57 #14182 Skrevet tirsdag kl. 21:57 baremeg007 skrev (33 minutter siden): Lover ikke godt at hun reklamerer for piss som tydeligvis ikke sendes ut… Ikke fatter jeg heller at det faktisk finnes folk som bestiller skvipet hun reklamerer for! Helt sykt. Alle med litt kunnskap vet at en tannbørste ikke gjør tennene SKINNENDE hvite. Kan ikke skjønne at det er LOV og lyve på den måten. 11
Moongirl Skrevet tirsdag kl. 22:18 #14183 Skrevet tirsdag kl. 22:18 suprise skrev (1 time siden): Det stemmer! Hun leste også opp tårevåte meldinger fra følgere hvordan gjeld og økonomisk rot holdt på å ta knekken på dem. Husker også ei som skrev om ektemannen som endte sitt liv (selvmord mener jeg) grunnet økonomiske problemer. Dette leste hun opp høyt i sitt innslag "økonomi hjørnet" eller hva hun kalte det....Hun gav tips og råd som om hun var blitt en programleder i luksusfellen....,mens hun sippet på vinglasset...🤯 Det er jo helt sinnsvakt....Så lever hun det Kardashian style livet selv? Snakk om å utnytte sårbare mennesker for clicks.... 😳😳😪😪 1
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 10:30 #14184 Skrevet onsdag kl. 10:30 (endret) Stort hus = kjøkken og frokost/matpakkelaging for seg selv på morningen....heldig hun som ikke omgir seg med full-ladede barnehjerner som har mye som har lagt seg klar i snakketøyet, hun da....syns jeg selv etter mange år, hører barna snakke i munnen på hverandre for alt de vil fortelle oss foreldre, før man så de gikk ut døren vær sin vei til dagens gjøremål (skole) ❤️ Endret onsdag kl. 10:37 av Full kontroll 2 1
RandiO Skrevet onsdag kl. 12:39 #14185 Skrevet onsdag kl. 12:39 Lurer på hvordan det kan være så innmari vanskelig for influensere generelt å merke reklame riktig. Det skal være det første vi som ser på, oppdager/leser. Det skal ikke komme i 2. setning, og det skal heller ikke komme til slutten av teksten. Kristin failer totalt når det kommer til merking, og når antrekk (tydeligvis?) er annonse, så burde jo alle bilder og alle storys fra livets bryllup vært merket. Faen. At ingen i forbrukertilsynet tar tak i det. 4 9
Frøken Globus Skrevet onsdag kl. 13:22 #14186 Skrevet onsdag kl. 13:22 Hun skriver at matboksene hun reklamerer for er pålitelige - akkurat det jeg ser etter i en matboks! 6
Margit777 Skrevet onsdag kl. 14:40 #14187 Skrevet onsdag kl. 14:40 Fotballfluen skrev (På 20.8.2026 den 21.57): Filteret blir ekstra tydelig nå som livets mann er med og ser ut som om han har skostørrelse 58... Han har nok 28...
Margit777 Skrevet onsdag kl. 14:40 #14188 Skrevet onsdag kl. 14:40 Frøken Globus skrev (1 time siden): Hun skriver at matboksene hun reklamerer for er pålitelige - akkurat det jeg ser etter i en matboks! Lager den maten også? 2
Fotballfluen Skrevet onsdag kl. 14:49 #14189 Skrevet onsdag kl. 14:49 Full kontroll skrev (4 timer siden): Stort hus = kjøkken og frokost/matpakkelaging for seg selv på morningen....heldig hun som ikke omgir seg med full-ladede barnehjerner som har mye som har lagt seg klar i snakketøyet, hun da....syns jeg selv etter mange år, hører barna snakke i munnen på hverandre for alt de vil fortelle oss foreldre, før man så de gikk ut døren vær sin vei til dagens gjøremål (skole) ❤️ Nå skal det sies at mange barn sitter med en skjerm i fjeset, så småpraten som var vanlig før er det dessverre mye mindre av nå. 1 1
duskelapp Skrevet onsdag kl. 15:21 #14190 Skrevet onsdag kl. 15:21 baremeg007 skrev (17 timer siden): Lover ikke godt at hun reklamerer for piss som tydeligvis ikke sendes ut… Ikke fatter jeg heller at det faktisk finnes folk som bestiller skvipet hun reklamerer for! Dette kunne man lest opp på trustpilot i forkant 2 2
suprise Skrevet onsdag kl. 17:52 #14191 Skrevet onsdag kl. 17:52 Full kontroll skrev (7 timer siden): Stort hus = kjøkken og frokost/matpakkelaging for seg selv på morningen....heldig hun som ikke omgir seg med full-ladede barnehjerner som har mye som har lagt seg klar i snakketøyet, hun da....syns jeg selv etter mange år, hører barna snakke i munnen på hverandre for alt de vil fortelle oss foreldre, før man så de gikk ut døren vær sin vei til dagens gjøremål (skole) ❤️ Fake. Ingenting som filmes tilfeldig der med unger, mas og bråk i bakgrunnen. 4 stk barn lager støy stort hus eller ikke, er bare hun som later som alt er perfekt🙈
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 18:07 #14192 Skrevet onsdag kl. 18:07 (endret) suprise skrev (19 minutter siden): Fake. Ingenting som filmes tilfeldig der med unger, mas og bråk i bakgrunnen. 4 stk barn lager støy stort hus eller ikke, er bare hun som later som alt er perfekt🙈 😛 Barna kommer nok til å bli beordret ned til dette "lekerommet" titt og ofte = Kristins time out og pust med magen før alt og alle irriterer henne mannevond.... Bare å håpe at rommet blir brukt som frivillig oppholdssted og ikke "straff" pga Kristin ikke klarer stå i kosekaos 10 min engang 😛 Endret onsdag kl. 18:11 av Full kontroll 2 4
suprise Skrevet onsdag kl. 18:10 #14193 Skrevet onsdag kl. 18:10 Full kontroll skrev (Akkurat nå): 😛 Barna kommer nok til å bli beordret ned til dette "lekerommet" titt og ofte = Kristins time out og pust med magen før alt og alle irriterer henne mannevond.... Ja hun har ikke barna rundt seg mer enn hun absolutt må. De må ha egen stue,bad osv. Tipper hun har strenge regler på at enkelte rom er kun for voksne slik hun hadde i forrige hus. Veldig spesielt. 5 2
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 18:14 #14194 Skrevet onsdag kl. 18:14 (endret) suprise skrev (4 minutter siden): Ja hun har ikke barna rundt seg mer enn hun absolutt må. De må ha egen stue,bad osv. Tipper hun har strenge regler på at enkelte rom er kun for voksne slik hun hadde i forrige hus. Veldig spesielt. Vi får se kommende helg nå da, 1. helgen med alle i hus (?) ....kanskje hører vi :- barna har fått beskjed om å være nede 30 min , slik at jeg og Geir kan ligge å dra oss i sengen md kaffesupingen 😛 Endret onsdag kl. 18:15 av Full kontroll 1 4
adriana32 Skrevet onsdag kl. 18:15 #14195 Skrevet onsdag kl. 18:15 Tenk å.være så mye borte fra barna og sitte og si at har de så stort hus at heldigvis trenger ingen av dem henge med henne på kjøkkenet. De har giftet seg. Vært på reise. Ingen feriereiser er med barn. Hun har hatt runddag. Ingenting involveres barna i. MEN det går nok fint- de har jo tross alt pålitelige matbokser. 11 12
Hønemoor Skrevet onsdag kl. 18:27 #14196 Skrevet onsdag kl. 18:27 Uff stakars barn. Må venne seg til å bo med andre voksne og barn, og F flytter inn i nytt hus for nte gang, og får ikke engang lov å bruke alle rommene i nytt hus. Han må jo føle seg så sykt uønsket. Spesielt når han kommer til å se alle de stygge kommentarene angående han som mora lirer av seg offentlig ☹️ hvor er bvt?? 2 2
adriana32 Skrevet onsdag kl. 19:11 #14197 Skrevet onsdag kl. 19:11 Hønemoor skrev (35 minutter siden): Uff stakars barn. Må venne seg til å bo med andre voksne og barn, og F flytter inn i nytt hus for nte gang, og får ikke engang lov å bruke alle rommene i nytt hus. Han må jo føle seg så sykt uønsket. Spesielt når han kommer til å se alle de stygge kommentarene angående han som mora lirer av seg offentlig ☹️ hvor er bvt?? Er vel ikke akkurat en barnevernsak;) Men hadde jeg vært moren til disse barna hadde jeg krevd å hatt dem mer. Og sjansen er jo stor for at barna selv vil velge bort samvær i dette hjemmet: sitter med telefonen og deler alt, men når de blir tenåringer skal de selv ikke ha tilgang på sosiale media. Og ja; er selv for begrensning men tenker mer at nettvett er veien å gå. Og alkohol: tenåringer og det daglige inntaket hun selv har. Er også en stor sjanse for at det kostholdet er så A4 og de har så lite mulighet til medvirkning på alle plan, at de vil velge hjemmet til venner og den andre forelderen over dette hjemmet. 5 1
baremeg007 Skrevet onsdag kl. 23:41 #14198 Skrevet onsdag kl. 23:41 Hvordan går det med pippiklærne hennes, forresten? Sykt merkelig og treig «launch» i alle fall… 1
HMK Skrevet torsdag kl. 14:58 #14199 Skrevet torsdag kl. 14:58 Klementine skrev (På 24.8.2026 den 20.26): Og hva blir nå det neste? Hus og bryllup er jo allerede tatt. Ikke mye igjen en kan bytte ut eller jages mot. Kreft? Sykdom av noe slag i alle fall.
Sol Rampelyset Skrevet torsdag kl. 18:06 #14200 Skrevet torsdag kl. 18:06 Ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå