Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heter den kun "Kava"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Heter den kun "Kava"?

Det var vel det nærmeste hun kom et navn som best mulig symboliserte hennes enorme trang for vindrikking.

• Liker 10
Skrevet

For øvrig skulle hun ikke figurere på nettsiden eller produktbildene andre steder, «det skal noen andre få gjøre», hevdet hun innledningsvis. Ser nå at det var ren løgn, hun sitter jo der på bilde etter bilde i pippikostymene.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg007 skrev (2 timer siden):

Hvem i all verden vil faktisk kjøpe disse «kava» pippiklærne, jeg lurer oppriktig? Hvert eneste plagg ser på ekte ut som en sirkusplakat.

Syns de er fine jeg. Liker farger. Men for dyrt for meg. Samme med dazzle & dawn. Syns noen av de vasene er utrolig flotte, men for dyre.

• Liker 1
Skrevet
baremeg007 skrev (35 minutter siden):

For øvrig skulle hun ikke figurere på nettsiden eller produktbildene andre steder, «det skal noen andre få gjøre», hevdet hun innledningsvis. Ser nå at det var ren løgn, hun sitter jo der på bilde etter bilde i pippikostymene.

Husker hun sa det ja 😄

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå er sirkusfargene på vei opp på veggene; når Livets mann er bortreist så skal Livets farger males på veggen... Og Kristin sitter og drikker kaffe av en kopp hvor det står "Always right". Okej 🤯

Endret av Bjerka
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Bjerka skrev (2 timer siden):

Nå er sirkusfargene på vei opp på veggene; når Livets mann er bortreist så skal Livets farger males på veggen... Og Kristin sitter og drikker kaffe av en kopp hvor det står "Always right". Okej 🤯

Og sirkuset mangler merking for samarbeidet med Fargerike.. 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Heller ikke reklame-merking på IKEA:

Skjermdump fra KG snapchat story i dag:

Screenshot_20260902_191518_Snapchat.thumb.jpg.2fd3fd609aeb6abd3042d6a33a1df49a.jpg

• Liker 4
Skrevet
Stjertmeis skrev (41 minutter siden):

Heller ikke reklame-merking på IKEA:

Skjermdump fra KG snapchat story i dag:

Screenshot_20260902_191518_Snapchat.thumb.jpg.2fd3fd609aeb6abd3042d6a33a1df49a.jpg

Dere ser på størrelsen på hånden at disse bildene er tatt med vidvinkel, ikke sant? Det gjør meg ganske bekymret hvordan hun utsetter andre for kroppspress 😖 og hun av alle som var såå streng med andre influensere før. Hvorfor tar ikke media tak i dette?

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg finner ikke noe nettbutikk for dette Kava studio som hun har laget? Går det ikke så bra likevel kanskje. 

Skrevet
Bjerka skrev (27 minutter siden):

Jeg finner ikke noe nettbutikk for dette Kava studio som hun har laget? Går det ikke så bra likevel kanskje. 

https://kavastudio.no/

• Liker 1
Skrevet
Bjerka skrev (8 timer siden):

Han er «på jobbreise», men hans jobb er i plastvasefirmaet som består av han og kg. Hvilken «jobb»reise er liksom det?

• Liker 3
Skrevet
Hønemoor skrev (2 timer siden):

Dere ser på størrelsen på hånden at disse bildene er tatt med vidvinkel, ikke sant? Det gjør meg ganske bekymret hvordan hun utsetter andre for kroppspress 😖 og hun av alle som var såå streng med andre influensere før. Hvorfor tar ikke media tak i dette?

Armen og hånden ser jo helt malplasserte ut 🤦🏼‍♀️

• Liker 6
Skrevet

"KAVA STUDIO er et univers som favner hele livet." 

Ja i hvertfall hele lommeboka 😁

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (9 timer siden):

Han er «på jobbreise», men hans jobb er i plastvasefirmaet som består av han og kg. Hvilken «jobb»reise er liksom det?

Har han ikke en «vanlig» jobb? Jobber han kun sammen med kona si?

• Liker 1
Skrevet

Sjekket kjapt inne på nettbutikken til Kava. De klærne, særlig genserene, er jo klin like et annet norskt merke? Klarer ikke ta igjen hva de heter, men trodde først jeg var kommet feil..

• Liker 3
Skrevet
Hønemoor skrev (14 timer siden):

Hånden er jo gigantisk, hun tar alltid bilder i opp ned vinkel. I den vinkelen kan man se litt "dratt" ut, altså tynnere! Ser ut som bilde er strukket også. Hun står også mye på tå og poser når hun viser antrekk, dette for at hun skal få tynnere lengre bein. Sier litt om hvordan hun er blitt.

• Liker 13
Skrevet
Zooli skrev (6 timer siden):

Den normale jobben han hadde avsluttet han da han startet plastvasefirmaet som han eier 60/40 med kg. Så nå er det kun plastvaser han jobber med. Pluss utleien han driver med brødrene, da - men hvordan kan slik virksomhet innebære noen form for jobbreise? Med mindre hun kaller det jobbreise å f eks dra til Hemsedal for å inspisere boksen de leier ut, da…

• Liker 4
Skrevet
baremeg007 skrev (1 time siden):

Den normale jobben han hadde avsluttet han da han startet plastvasefirmaet som han eier 60/40 med kg. Så nå er det kun plastvaser han jobber med. Pluss utleien han driver med brødrene, da - men hvordan kan slik virksomhet innebære noen form for jobbreise? Med mindre hun kaller det jobbreise å f eks dra til Hemsedal for å inspisere boksen de leier ut, da…

Aha, skjønner. Takk for info.

• Liker 1
Skrevet
Zooli skrev (7 timer siden):

Ble visst sagt opp eller måtte gå, en del år siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...