baremeg007 Skrevet 31. august #14242 Skrevet 31. august Tough cookie skrev (1 time siden): Heter den kun "Kava"? Det var vel det nærmeste hun kom et navn som best mulig symboliserte hennes enorme trang for vindrikking. 10
baremeg007 Skrevet 31. august #14243 Skrevet 31. august For øvrig skulle hun ikke figurere på nettsiden eller produktbildene andre steder, «det skal noen andre få gjøre», hevdet hun innledningsvis. Ser nå at det var ren løgn, hun sitter jo der på bilde etter bilde i pippikostymene. 3 3
Snuppiluppi84 Skrevet 31. august #14244 Skrevet 31. august baremeg007 skrev (2 timer siden): Hvem i all verden vil faktisk kjøpe disse «kava» pippiklærne, jeg lurer oppriktig? Hvert eneste plagg ser på ekte ut som en sirkusplakat. Syns de er fine jeg. Liker farger. Men for dyrt for meg. Samme med dazzle & dawn. Syns noen av de vasene er utrolig flotte, men for dyre. 1
Snuppiluppi84 Skrevet 31. august #14245 Skrevet 31. august baremeg007 skrev (35 minutter siden): For øvrig skulle hun ikke figurere på nettsiden eller produktbildene andre steder, «det skal noen andre få gjøre», hevdet hun innledningsvis. Ser nå at det var ren løgn, hun sitter jo der på bilde etter bilde i pippikostymene. Husker hun sa det ja 😄 3
Bjerka Skrevet 2. september #14246 Skrevet 2. september (endret) Nå er sirkusfargene på vei opp på veggene; når Livets mann er bortreist så skal Livets farger males på veggen... Og Kristin sitter og drikker kaffe av en kopp hvor det står "Always right". Okej 🤯 Endret 2. september av Bjerka 1 4
Stjertmeis Skrevet 2. september #14247 Skrevet 2. september Bjerka skrev (2 timer siden): Nå er sirkusfargene på vei opp på veggene; når Livets mann er bortreist så skal Livets farger males på veggen... Og Kristin sitter og drikker kaffe av en kopp hvor det står "Always right". Okej 🤯 Og sirkuset mangler merking for samarbeidet med Fargerike.. 🙄 5 4
Stjertmeis Skrevet 2. september #14248 Skrevet 2. september Heller ikke reklame-merking på IKEA: Skjermdump fra KG snapchat story i dag: 4
Hønemoor Skrevet 2. september #14249 Skrevet 2. september Stjertmeis skrev (41 minutter siden): Heller ikke reklame-merking på IKEA: Skjermdump fra KG snapchat story i dag: Dere ser på størrelsen på hånden at disse bildene er tatt med vidvinkel, ikke sant? Det gjør meg ganske bekymret hvordan hun utsetter andre for kroppspress 😖 og hun av alle som var såå streng med andre influensere før. Hvorfor tar ikke media tak i dette? 15 1 10
Bjerka Skrevet 2. september #14250 Skrevet 2. september Jeg finner ikke noe nettbutikk for dette Kava studio som hun har laget? Går det ikke så bra likevel kanskje.
Snuppiluppi84 Skrevet 2. september #14251 Skrevet 2. september Bjerka skrev (27 minutter siden): Jeg finner ikke noe nettbutikk for dette Kava studio som hun har laget? Går det ikke så bra likevel kanskje. https://kavastudio.no/ 1
baremeg007 Skrevet 2. september #14252 Skrevet 2. september Bjerka skrev (8 timer siden): Nå er sirkusfargene på vei opp på veggene; når Livets mann er bortreist så skal Livets farger males på veggen... Og Kristin sitter og drikker kaffe av en kopp hvor det står "Always right". Okej 🤯 Han er «på jobbreise», men hans jobb er i plastvasefirmaet som består av han og kg. Hvilken «jobb»reise er liksom det? 3
FreezeandFawn Skrevet 2. september #14253 Skrevet 2. september Hønemoor skrev (2 timer siden): Dere ser på størrelsen på hånden at disse bildene er tatt med vidvinkel, ikke sant? Det gjør meg ganske bekymret hvordan hun utsetter andre for kroppspress 😖 og hun av alle som var såå streng med andre influensere før. Hvorfor tar ikke media tak i dette? Armen og hånden ser jo helt malplasserte ut 🤦🏼♀️ 6
Bjerka Skrevet 2. september #14254 Skrevet 2. september "KAVA STUDIO er et univers som favner hele livet." Ja i hvertfall hele lommeboka 😁 2 2
Zooli Skrevet 3. september #14255 Skrevet 3. september baremeg007 skrev (9 timer siden): Han er «på jobbreise», men hans jobb er i plastvasefirmaet som består av han og kg. Hvilken «jobb»reise er liksom det? Har han ikke en «vanlig» jobb? Jobber han kun sammen med kona si? 1
BuffyTheVampire Skrevet 3. september #14256 Skrevet 3. september Sjekket kjapt inne på nettbutikken til Kava. De klærne, særlig genserene, er jo klin like et annet norskt merke? Klarer ikke ta igjen hva de heter, men trodde først jeg var kommet feil.. 3
suprise Skrevet 3. september #14257 Skrevet 3. september Hønemoor skrev (14 timer siden): Dere ser på størrelsen på hånden at disse bildene er tatt med vidvinkel, ikke sant? Det gjør meg ganske bekymret hvordan hun utsetter andre for kroppspress 😖 og hun av alle som var såå streng med andre influensere før. Hvorfor tar ikke media tak i dette? Hånden er jo gigantisk, hun tar alltid bilder i opp ned vinkel. I den vinkelen kan man se litt "dratt" ut, altså tynnere! Ser ut som bilde er strukket også. Hun står også mye på tå og poser når hun viser antrekk, dette for at hun skal få tynnere lengre bein. Sier litt om hvordan hun er blitt. 13
baremeg007 Skrevet 3. september #14258 Skrevet 3. september Zooli skrev (6 timer siden): Har han ikke en «vanlig» jobb? Jobber han kun sammen med kona si? Den normale jobben han hadde avsluttet han da han startet plastvasefirmaet som han eier 60/40 med kg. Så nå er det kun plastvaser han jobber med. Pluss utleien han driver med brødrene, da - men hvordan kan slik virksomhet innebære noen form for jobbreise? Med mindre hun kaller det jobbreise å f eks dra til Hemsedal for å inspisere boksen de leier ut, da… 4
Zooli Skrevet 3. september #14259 Skrevet 3. september baremeg007 skrev (1 time siden): Den normale jobben han hadde avsluttet han da han startet plastvasefirmaet som han eier 60/40 med kg. Så nå er det kun plastvaser han jobber med. Pluss utleien han driver med brødrene, da - men hvordan kan slik virksomhet innebære noen form for jobbreise? Med mindre hun kaller det jobbreise å f eks dra til Hemsedal for å inspisere boksen de leier ut, da… Aha, skjønner. Takk for info. 1
Klump Skrevet 3. september #14260 Skrevet 3. september Zooli skrev (7 timer siden): Har han ikke en «vanlig» jobb? Jobber han kun sammen med kona si? Ble visst sagt opp eller måtte gå, en del år siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå