Måne Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 21:46 #14321 Skrevet tirsdag kl. 21:46 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Bjerka Skrevet tirsdag kl. 23:18 #14322 Skrevet tirsdag kl. 23:18 Whitesnake69 skrev (2 timer siden): Dette lurer jeg også på hva hun hadde å si. Hun svarte ganske hånlig noe sånt som "Jaaa så klaaart, hvis jeg ikke er med barnet mitt på SoMe så er jeg selvfølgelig ikke med han i det hele tatt." 2 2
Stjertmeis Skrevet torsdag kl. 08:13 #14323 Skrevet torsdag kl. 08:13 Landet skal stå stille. Men KG, ho filmer og deler HELE dette minuttet. Money never sleeps! 🙄 Skjermdump fra KGs snapstory: 6 8
Hønemoor Skrevet torsdag kl. 08:20 #14324 Skrevet torsdag kl. 08:20 Stjertmeis skrev (7 minutter siden): Landet skal stå stille. Men KG, ho filmer og deler HELE dette minuttet. Money never sleeps! 🙄 Skjermdump fra KGs snapstory: Herregud så patetisk og respektløst. 12 2
Lykkeliten* Skrevet torsdag kl. 13:22 #14325 Skrevet torsdag kl. 13:22 Stjertmeis skrev (5 timer siden): Landet skal stå stille. Men KG, ho filmer og deler HELE dette minuttet. Money never sleeps! 🙄 Skjermdump fra KGs snapstory: Er det sant? Filmet hun ‘stillhet’? 5
Stjertmeis Skrevet torsdag kl. 18:26 #14326 Skrevet torsdag kl. 18:26 Lykkeliten* skrev (4 timer siden): Er det sant? Filmet hun ‘stillhet’? Jepp. Jeg fulgte ikke stillheten hennes da jeg så den i dag, men det tok 6 trykk å komme gjennom og det er vel 10 sekunder i en "runde" på snapchat. Så ja, KG tenkte oppriktig at ho skulle tjene penger på minuttet der landet viser en stille respekt til den avdøde kongen. 6 1 5
nøtta Skrevet torsdag kl. 20:12 #14327 Skrevet torsdag kl. 20:12 Lagt ut 20 snapper om håret sitt. Den siste er i sort-hvit for å ha et clickbait. Har ikke hun en gang i tiden snakket ned de som driver med det? Spoiler; det ble nesten sort, møøøøørk brun/sort syntes jeg, med en SYK!!! glans. Aldri sett makan til den. Om noen lurer! 4
duskelapp Skrevet fredag kl. 16:52 #14328 Skrevet fredag kl. 16:52 Håret og fargen hennes er kjempe fin 🤩 er dette hun kler best, love it 1
Måne Rampelyset Skrevet fredag kl. 19:43 #14329 Skrevet fredag kl. 19:43 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Whitesnake69 Skrevet fredag kl. 21:34 #14330 Skrevet fredag kl. 21:34 Nå er det helg og barnefri igjen 😁 6 1
baremeg007 Skrevet lørdag kl. 01:01 #14331 Skrevet lørdag kl. 01:01 suprise skrev (På 5.9.2026 den 10.39): Jeg så det... Det var et vagt og tynt svar. Påsto hun har 50% samvær for ungen sin , og så var hun veeeeldig rask med å skifte tema. Lyver vet du.. Fikk også med meg at hun satt ved kjøkkenbordet og sa "hør... ,helt stille ikke en lyd fra et barn her..., herregud så deilig". Hadde dama hatt unger 100% hadde jeg forstått det, men når du knapt omgås barn og du viser tydelig at bare lyden av barn er belastende så er det ikke helt normalt.. Og hva er den voldsomme greia med å rose mannen opp i skyene bare fordi han klarte skru opp en bitte liten hylle på vaskerommet?😆 Åhhhh din deilige handymann, fy faen så flink du er!! Det er det sykeste jeg har sett!!! Altså alvorlig talt så fake! Hender min kjæreste skrur opp en hylle for meg også, jeg heiser ikke flagget og skriker ut din utrolige sexy deilige flinke mann😆😱 Jeg sier tusen takk, det satt jeg pris på. Og ferdig med saken. Herregud så fake det ekteskapet fremstår. Kunne faktisk ikke sagt meg mer enig i dette, alt du oppsummerer er spot on, faktisk helt slik det er! Jeg reagerte på akkurat de samme tingene. Det er noe helt merkelig her som alt i alt bare lyser rødt. I alle kanter. Foruten den enormt ikke-bærekraftige livsførselen hennes, mener jeg da spesielt det enorme behovet hennes for å understreke hvor «sexy» hun mener han er for alle som måtte se (underforstått mener hun; se hva JEG har catchet, hæ, min fyr er bedre enn din) til det evinnelige maset om hvor forbanna godt det er når ungene ikke merkes (eller best av alt er milevis unna). At hun ikke ser seg selv? Jeg forstår det bare ikke. Tenk på disse stakkars ungene som skal se/høre hvor elskverdig (ste)mor synes tiden uten dem er. At hun rett og slett ikke fordrar å ha unger i hus. Tidenes kjerring. 14 1
baremeg007 Skrevet lørdag kl. 01:05 #14332 Skrevet lørdag kl. 01:05 Miranda16 skrev (På 5.9.2026 den 13.10): Mest falske dame på sosiale medier.Tror ikke en solo reise til London var en av de beste reiser i hennes liv. Alt i hennes liv er fantastisk etter hun fant livets man. Hva har skjedd? På lik linje med «den BESTE maskara noensinne», der vi fikk 3 ulike maskara med samme betegnelse tre måneder på rad. Hun er en vits 🤡 der i gården er det penger som rår. Tilfeldigvis fant hun en tøffel i seriøs 40årskrise med arvepenger, hva passer ikke bedre for en gjeldsslave som stadig skal etablere startups - men ikke forstår seg på Skatteetaten? 6 7
baremeg007 Skrevet lørdag kl. 01:08 #14333 Skrevet lørdag kl. 01:08 Whitesnake69 skrev (På 5.9.2026 den 10.26): Hun har blokkert meg fordi jeg spurte 🤣 Tåler ikke kritiske spørsmål men det visste jeg jo før jeg sendte.. Hyller deg for å ha sendt inn spørsmålet - det var så til de grader på sin plass. Og enda gøyere ble det jo når svaret hennes var så på bærtur som det var, hun er jo faktisk talt fjernere enn flere tenåringer er - tross 40 år. 9 1
Margit777 Skrevet lørdag kl. 08:30 #14334 Skrevet lørdag kl. 08:30 baremeg007 skrev (7 timer siden): På lik linje med «den BESTE maskara noensinne», der vi fikk 3 ulike maskara med samme betegnelse tre måneder på rad. Hun er en vits 🤡 der i gården er det penger som rår. Tilfeldigvis fant hun en tøffel i seriøs 40årskrise med arvepenger, hva passer ikke bedre for en gjeldsslave som stadig skal etablere startups - men ikke forstår seg på Skatteetaten? Lurer på hva som skjer når penga er brukt opp 🙈
adriana32 Skrevet lørdag kl. 10:02 #14335 Skrevet lørdag kl. 10:02 Margit777 skrev (1 time siden): Lurer på hva som skjer når penga er brukt opp 🙈 Da blir det å gå til media og kritisere finansbransjens rentenivå og innkrevingsrutiner samt motta hyllest for åpenheten. 9
Bjerka Skrevet lørdag kl. 19:05 #14336 Skrevet lørdag kl. 19:05 (endret) Nå sa hun faktisk til venninna si i Stockholm; "Snakker jeg høyt? Synes du det? Ja du og Geir burde dratt på tur sammen, dere er jo perfekte partnere, dere to. Begge to deler null på sosiale medier, snakker lavt og viser null entusiasme for noe som helst." ?! 🤯 Endret lørdag kl. 19:10 av Bjerka 6 5
Full kontroll Skrevet lørdag kl. 20:00 #14337 Skrevet lørdag kl. 20:00 Bjerka skrev (48 minutter siden): Nå sa hun faktisk til venninna si i Stockholm; "Snakker jeg høyt? Synes du det? Ja du og Geir burde dratt på tur sammen, dere er jo perfekte partnere, dere to. Begge to deler null på sosiale medier, snakker lavt og viser null entusiasme for noe som helst." ?! 🤯 Kunne i farta nesten se ut til at hun på en aller annen måte hadde blitt satt på plass, før taxituren, eller at hun Camilla var opptatt med mobil, slik at Kristin ikke fikk hennes hele og fulle oppmerksomhet.... hmm... Hun virket i allefall ikke sprudlende og oppgira ut, som hun pleier 😕 5
adriana32 Skrevet lørdag kl. 20:14 #14338 Skrevet lørdag kl. 20:14 Bjerka skrev (1 time siden): Nå sa hun faktisk til venninna si i Stockholm; "Snakker jeg høyt? Synes du det? Ja du og Geir burde dratt på tur sammen, dere er jo perfekte partnere, dere to. Begge to deler null på sosiale medier, snakker lavt og viser null entusiasme for noe som helst." ?! 🤯 Følger ikke det vesenet, men er det mulig?😅 2 4
Stjertmeis Skrevet 22 timer siden #14339 Skrevet 22 timer siden Bjerka skrev (16 timer siden): Nå sa hun faktisk til venninna si i Stockholm; "Snakker jeg høyt? Synes du det? Ja du og Geir burde dratt på tur sammen, dere er jo perfekte partnere, dere to. Begge to deler null på sosiale medier, snakker lavt og viser null entusiasme for noe som helst." ?! 🤯 Oi, jeg så den der nå. Det var en meget aggressiv og nedlatende kommentar fra KG til en venninne som gjorde tegn til at ho kunne dempe seg litt. Det er slike situasjoner der KG viser sitt sanne jeg, med sine særdeles usjarmerende karaktertrekk. Altså, KG sitter med en venninne i offentligheten, men prater så høylytt at venninnen signaliserer til ho at ho med fordem kan dempe seg litt. Og KG går heller full on i angrepsmodus, der KG går i gang med et karakterdrap, dårlig forkledd som "humor", av venninna. Dette er jo ikke humor. Det er et stikk, som KG svarer venninna si, i alle sine følgere og ikke-følgeres påsyn. Deretter sier KG at hennes evne til å engasjere seg og vise entusiasme er en god egenskap å ha. Før ho umiddelbart går videre til å se dypt og forelska i kameraet og snakke om hvor fantastisk flott håret hennes er, og ber venninna hennes bekrefte hvor flott håret er. 🤯🤯🤯 5 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå