Bjerka Skrevet mandag kl. 23:21 #14401 Skrevet mandag kl. 23:21 Ja det var det da....... 🤔 (Kilde: Kristin Gjelsvik Snapchat) 9 1
adriana32 Skrevet i går, 06:27 #14402 Skrevet i går, 06:27 Hønemoor skrev (På 27.9.2026 den 22.29): Hva har skjedd med ansiktet hennes? Så på bildet fra 80-tallsfesten. Men hun ser jo så ekstremt mandig ut. Det kan jeg ikke si at jeg tenkte over før? Har hun gått på noe testosteron? Syns hun bestandig har sett mandig ut. Og ja: så den ranten hennes angående at unge ikke bør ha tilgang til smart tlf før de er 18 år. Det blir så sykt- selv om 550 psykologer tilsynelatende har skrevet under. Og at hun står som en forkjemper til nettvett og at barn må skånes for kroppspress- og at hun i det hele tatt forteller andre hvordan de skal utøve foreldrerollen- er så latterlig som det kan bli. Skulle ønske journalistene kunne vært kritiske. At ikke f.eks statsråder gir henne en stemme- for det gjør hele debatten useriøs. 7 12
Stargaze Skrevet i går, 06:27 #14403 Skrevet i går, 06:27 Bjerka skrev (7 timer siden): Ja det var det da....... 🤔 (Kilde: Kristin Gjelsvik Snapchat) Ja, hun er jo det gode forbildet.... 3 3
Moongirl Skrevet i går, 08:04 #14404 Skrevet i går, 08:04 Stargaze skrev (1 time siden): Ja, hun er jo det gode forbildet.... Ja, rette ræva som feis... 7 2
Full kontroll Skrevet i går, 08:14 #14405 Skrevet i går, 08:14 At akkurat hun skal snakket så høyt om dette, finner jeg noe tragikomisk 😎 Mtp at barnet F må dele oppmerksomheten fra relasjoner rundt seg med nettopp smart telefonen, til alle døgnets timer, fra far og farmor i hovedsak, så farmor dele sengekos mellom katt og F i dagtidlig🤩m.m Feie for egen dør først! 9 8
skeiv-ostepop Skrevet i går, 08:26 #14406 Skrevet i går, 08:26 Full kontroll skrev (11 minutter siden): Feie for egen dør først! Ikke før den er nymalt! 7 2 4
Stjertmeis Skrevet i går, 09:18 #14407 Skrevet i går, 09:18 skeiv-ostepop skrev (51 minutter siden): Ikke før den er nymalt! 😂👌🏼 2 1
Full kontroll Skrevet 5 timer siden #14409 Skrevet 5 timer siden Miranda16 skrev (27 minutter siden): Thin inspo Hva som i mine ører er kleinere enn at hun stadig "kritiserer " mannens evne til å uttrykke "ekte" entusiasme? Jo, det er hennes egen falske, overdrevne, påtatte og krampaktige, "beeeste evvvveeer" "mest fantastiske" "heeelt uten sammenligning" osv osv, listen er lang Tenk å stå slik 24/7-365..... 4 3
Margit777 Skrevet 5 timer siden #14410 Skrevet 5 timer siden skeiv-ostepop skrev (På 29.9.2026 den 10.26): Ikke før den er nymalt! I pippi rosa 2
Margit777 Skrevet 5 timer siden #14411 Skrevet 5 timer siden Full kontroll skrev (5 minutter siden): Hva som i mine ører er kleinere enn at hun stadig "kritiserer " mannens evne til å uttrykke "ekte" entusiasme? Jo, det er hennes egen falske, overdrevne, påtatte og krampaktige, "beeeste evvvveeer" "mest fantastiske" "heeelt uten sammenligning" osv osv, listen er lang Tenk å stå slik 24/7-365..... Gubben hadde trodd jeg var drita skulle jeg holdt på sånn.. 2 2
skeiv-ostepop Skrevet 5 timer siden #14412 Skrevet 5 timer siden Margit777 skrev (1 minutt siden): Gubben hadde trodd jeg var drita skulle jeg holdt på sånn.. Og det er nok ikke så utenkelig her… 2 6
MiaMe Skrevet 5 timer siden #14413 Skrevet 5 timer siden Hvem er det egentlig som følger dette mennesket? Hun har jo ingenting inspirerende å komme med? Hun er hverken suksessrik, flink til noe, pen, spesielt sjarmerende, smart etc.? Jeg skjønner bare ikke hvem som har interesse av å følge dette spetakelet. Er greia at folk hate-watcher henne? 2 8
Moens Skrevet 5 timer siden #14414 Skrevet 5 timer siden MiaMe skrev (6 minutter siden): Hvem er det egentlig som følger dette mennesket? Hun har jo ingenting inspirerende å komme med? Hun er hverken suksessrik, flink til noe, pen, spesielt sjarmerende, smart etc.? Jeg skjønner bare ikke hvem som har interesse av å følge dette spetakelet. Er greia at folk hate-watcher henne? Æsj, så ekkelt sagt om et annet menneske. Jeg har heller ingen interesse av å følge henne, men man trenger virkelig ikke sitte og ramse opp at et menneske ikke er pent, smart, flink eller sjarmerende. Det er både frekt, unødvendig og fullstendig ukonstruktivt. Du trenger ikke like eller følge folk du ikke har sansen for. Men man kan faktisk klare å holde seg for god til å rakke ned på et menneskes utseende, evner og personlighet bare for å rakke ned. Det sier langt mer om den som skriver det enn om personen det skrives om. 1
Margit777 Skrevet 4 timer siden #14415 Skrevet 4 timer siden skeiv-ostepop skrev (25 minutter siden): Og det er nok ikke så utenkelig her… Ja. Var ett skjult poeng 😄 1
MiaMe Skrevet 4 timer siden #14416 Skrevet 4 timer siden Moens skrev (15 minutter siden): Æsj, så ekkelt sagt om et annet menneske. Jeg har heller ingen interesse av å følge henne, men man trenger virkelig ikke sitte og ramse opp at et menneske ikke er pent, smart, flink eller sjarmerende. Det er både frekt, unødvendig og fullstendig ukonstruktivt. Du trenger ikke like eller følge folk du ikke har sansen for. Men man kan faktisk klare å holde seg for god til å rakke ned på et menneskes utseende, evner og personlighet bare for å rakke ned. Det sier langt mer om den som skriver det enn om personen det skrives om. Du kan godt syns det var frekt - helt ok for meg Men spørsmålet mitt står. Hva er det som gjør at folk følger henne? Hun har jo vitterlig ingenting å tilby 🤷♀️ Jeg er oppriktig nysgjerrig. 4 1
Bjerka Skrevet 3 timer siden #14417 Skrevet 3 timer siden MiaMe skrev (1 time siden): Du kan godt syns det var frekt - helt ok for meg Men spørsmålet mitt står. Hva er det som gjør at folk følger henne? Hun har jo vitterlig ingenting å tilby 🤷♀️ Jeg er oppriktig nysgjerrig. For å få litt underholdning nå og da 😁 Det blir som en såpeserie hver gang man sniker seg innpå snappen. Nå krangles det for åpent kamera og det surmules og smelles. Mye undertrykt irritasjon og sinne hos Temu, uten tvil. Og det har jeg full forståelse for. Kristin vil jo ikke engang bruke navnet hans. "Nooo skal vi spørre min kjære ektemaaan, my darling husband, saaaant den var fin sant!"
Moens Skrevet 3 timer siden #14418 Skrevet 3 timer siden MiaMe skrev (47 minutter siden): Du kan godt syns det var frekt - helt ok for meg Men spørsmålet mitt står. Hva er det som gjør at folk følger henne? Hun har jo vitterlig ingenting å tilby 🤷♀️ Jeg er oppriktig nysgjerrig. Jeg skjønner det. Men da spør du jo feil folk og i feil tråd😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå