Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
adriana32 skrev (18 timer siden):

Enig i at dette ikke er tanker som er spesielle for henne. Mange kan kjenne på dette. Tenker heller ikke det er tabuet de fleste tenker på, men hvordan det kan påvirke barna: både nå og senere. Hun roper høyt om barna psykiske helse, deres sårbarhet og ting hun overhodet ikke har peiling på, samtidig som hun påroper seg retten til å si hva hun vil- fordi hun  har behov for det. Hvordan vil det påvirke en tenåring (hennes stedatter) om hun får kjennskap til dette? 

Hun har selv sagt hennes tidligere høylytte motstemme mot andre influensere, var et resultat av misunnelse. Veldig spent på hva hun senere bortforklarer all dritten hun spyr ut nå for tiden med.

Det som er synd nå er at hun snakker om andres barn. Hva hun vil si om sin sønn er hennes valg som mor, men at hun gjør dette mot barn hun ikke har skapt eller i det hele tatt har noe juridisk ansvar for er krise. Skjønner ikke hvorfor hun ikke har fått munnkurv enda

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym-09 skrev (54 minutter siden):

Jeg er jo enig i et unger KAN tappe deg. Men jeg var klar over det fra jeg var ung at jeg hadde en formening om det. Så jeg hadde ingen ønsker om å få mange barn. To holder. Og jeg hadde ingen ønsker om bonusbarn. Så hadde fyren barn så var det hadet bra for min del. Uansett hvor rik og faktisk han måtte være. Jeg viste at jeg ikke kunne tilby noe for barna. Og da var ikke jeg rette personen. 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun har valgt en mann med barn når det finnes så mange uten, og i den alderen kan man finne plenti som har barn på videregående 

• Liker 3
Skrevet
duskelapp skrev (29 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun har valgt en mann med barn når det finnes så mange uten, og i den alderen kan man finne plenti som har barn på videregående 

Enig

• Liker 1
Skrevet
adriana32 skrev (21 timer siden):

Enig i at dette ikke er tanker som er spesielle for henne. Mange kan kjenne på dette. Tenker heller ikke det er tabuet de fleste tenker på, men hvordan det kan påvirke barna: både nå og senere. Hun roper høyt om barna psykiske helse, deres sårbarhet og ting hun overhodet ikke har peiling på, samtidig som hun påroper seg retten til å si hva hun vil- fordi hun  har behov for det. Hvordan vil det påvirke en tenåring (hennes stedatter) om hun får kjennskap til dette? 

Hun har selv sagt hennes tidligere høylytte motstemme mot andre influensere, var et resultat av misunnelse. Veldig spent på hva hun senere bortforklarer all dritten hun spyr ut nå for tiden med.

Hvor har du sett dette? Er det noe hun skal ha sagt? Kilde?
Har bare vanskelig for å forestille meg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...