Hønemoor Skrevet fredag kl. 04:51 #14441 Skrevet fredag kl. 04:51 Bra noen følger med på manglende merking av spons, for hykler-dronninga er jo ram på å ha samarbeid 😅 men forstår ikke greia med å selge sjelen sin for noen spann med maling 🙈🙈 forstår man ønsker spons til bryllup, store begivenheter eller å få pusset opp badet. Men noen spann med maling 🤪 tar hun bare kontakt med masse ulike butikker og sier: EEG HAR KJØPT MEEG NYYTT HUS!! VIL DÅKKÅR HA SAMARBEID!? Så flaut.. 6 4
Stjertmeis Skrevet fredag kl. 05:14 #14442 Skrevet fredag kl. 05:14 (endret) Hønemoor skrev (3 timer siden): Bra noen følger med på manglende merking av spons, for hykler-dronninga er jo ram på å ha samarbeid 😅 men forstår ikke greia med å selge sjelen sin for noen spann med maling 🙈🙈 forstår man ønsker spons til bryllup, store begivenheter eller å få pusset opp badet. Men noen spann med maling 🤪 tar hun bare kontakt med masse ulike butikker og sier: EEG HAR KJØPT MEEG NYYTT HUS!! VIL DÅKKÅR HA SAMARBEID!? Så flaut.. Jeg tror jeg forstår hva du mener, men jeg forstår likevel ikke at man er villig til å selge noe så privat og personlig som bryllupet sitt. Ja, det er mye penger å spare, men til hvilken pris? Å måtte merke bortimot ethvert bilde fra bryllupet med annonse/reklame - og vise for hele verden at penger, status og materialstike verdier er viktigere for deg enn det giftermål og ekteskapsinngåelse faktisk representerer og symboliserer. Hvilket KG ikke har gjort (altså merket). Av de mange hundre bildene og filmene fra før, under og etter bryllupet hennes, er kanskje kun en håndfull merket riktig. Resten er skjult markedsføring. Endret fredag kl. 08:16 av Stjertmeis Tillegg: "og vise for hele verden at penger, status og materialstike verdier er viktigere for deg enn det giftermål og ekteskapsinngåelse faktisk representerer og symboliserer." 5 4
Knocks Skrevet fredag kl. 05:25 #14443 Skrevet fredag kl. 05:25 Hørte på intervjuet med Ida. Synes det var et fint intervju. Rart hvordan man kan sitte igjen med så ulike oppfattelser. Og hun bryter med normer om å ville være med barna hele tiden så det vil jeg si er ganske uperfekt. 1 1
Nøytral-80 Skrevet fredag kl. 18:41 #14444 Skrevet fredag kl. 18:41 Knocks skrev (13 timer siden): Hørte på intervjuet med Ida. Synes det var et fint intervju. Rart hvordan man kan sitte igjen med så ulike oppfattelser. Og hun bryter med normer om å ville være med barna hele tiden så det vil jeg si er ganske uperfekt. Egentlig ikke så veldig rart. Folk er jo forskjellige. Jeg tenker vel kanskje mer at man lot seg godsnakke av Kristin om man synes intervjuet var bra nok. Kristin sto ikke på debatten og hisset seg opp på Sophie Elise på grunn av flotte reiser eller fine bilder på Instagram. Synes selv Ida var litt for forsiktig og at Kristin «slapp billig unna» kritiske spørsmål. Et eksempel, den Kristin hun fremstilte seg selv som i årevis ville ikke prøvd å prakke på følgerne sine helt unødvendig underlivs parfyme eller ørten forskjellige mascaraer. Hun ville ikke tatt bilder med vidvinkel eller stått foran kamera i bare undertøyet. Hun ville kritisert dem som gjorde nettopp dette og jeg tror det var det som egentlig var Ida sitt poeng. Kan selvsagt ta feil. Men ja, som du skriver selv. Ganske så ulike oppfattelser 😊 9 1
Knocks Skrevet i går, 19:04 #14445 Skrevet i går, 19:04 Nøytral-80 skrev (På 2.10.2026 den 20.41): Egentlig ikke så veldig rart. Folk er jo forskjellige. Jeg tenker vel kanskje mer at man lot seg godsnakke av Kristin om man synes intervjuet var bra nok. Kristin sto ikke på debatten og hisset seg opp på Sophie Elise på grunn av flotte reiser eller fine bilder på Instagram. Synes selv Ida var litt for forsiktig og at Kristin «slapp billig unna» kritiske spørsmål. Et eksempel, den Kristin hun fremstilte seg selv som i årevis ville ikke prøvd å prakke på følgerne sine helt unødvendig underlivs parfyme eller ørten forskjellige mascaraer. Hun ville ikke tatt bilder med vidvinkel eller stått foran kamera i bare undertøyet. Hun ville kritisert dem som gjorde nettopp dette og jeg tror det var det som egentlig var Ida sitt poeng. Kan selvsagt ta feil. Men ja, som du skriver selv. Ganske så ulike oppfattelser 😊 Jeg skulle kanskje også ønske at hun hadde holdt fast på å være litt mer motstemme, mindre overfladisk/perfekt liv/mye forbruk men synes hun har mye gode sider som veier opp for det (turt å delta i debatter og blitt stilt til veggs f.eks), Min erfaring er at mange endrer seg når man blir eldre, hva man er opptatt av osv. Synes ikke hun er så forferdelig som det mange her skal ha henne til å være. Akkurat som drømmen til flere her er at hun går konkurs, barna har det kjipt og forholdet er falskt. Mener ikke at dette innlegget var sånn altså men mer generelt hele tråden bærer preg av. Helt ute av proporsjoner. 1
FreezeandFawn Skrevet i går, 21:02 #14446 Skrevet i går, 21:02 Knocks skrev (1 time siden): Jeg skulle kanskje også ønske at hun hadde holdt fast på å være litt mer motstemme, mindre overfladisk/perfekt liv/mye forbruk men synes hun har mye gode sider som veier opp for det (turt å delta i debatter og blitt stilt til veggs f.eks), Min erfaring er at mange endrer seg når man blir eldre, hva man er opptatt av osv. Synes ikke hun er så forferdelig som det mange her skal ha henne til å være. Akkurat som drømmen til flere her er at hun går konkurs, barna har det kjipt og forholdet er falskt. Mener ikke at dette innlegget var sånn altså men mer generelt hele tråden bærer preg av. Helt ute av proporsjoner. Synes ikke det er så unormalt at det kommer sterke reaksjoner og meninger når et menneske som har profilert seg som moralens vokter, som har gått til angrep på andre influensere osv, så viser tydelig dobbeltmoral, selektiv hukommelse og i bunn og grunn at de er en hykler. Men, jeg har aldri sett, i alle fall ikke i denne tråden, at noen ønsker at barna ikke skal ha det bra, tvert imot. 2 9
baremeg007 Skrevet 21 timer siden #14447 Skrevet 21 timer siden HMK skrev (På 1.10.2026 den 0.54): Jeg!! Jeg bruker nesten all min tid på å rydde/gjøre husarbeid. Det er allikevel alltid rotete. #adhd Som om dette er synonymt med adhd? Dritt lei av folk som misbruker diagnoser. Nok er nok! Det er FLUST av rotehoder som ikke har noen diagnoser! 13
baremeg007 Skrevet 21 timer siden #14448 Skrevet 21 timer siden Fru Uperfekt skrev (På 1.10.2026 den 9.45): Ser ut som noe en får på Sparkjøp Og temu 2
baremeg007 Skrevet 21 timer siden #14449 Skrevet 21 timer siden Stjertmeis skrev (På 2.10.2026 den 6.19): Ja, Fargerike-reklamen er ett av samarbeidene ho synder stort på. Der er det særdeles lite merking. Og hun drar blowjobs inn i reklamen… det husker vel folk flest her?
HMK Skrevet 15 timer siden #14450 Skrevet 15 timer siden baremeg007 skrev (6 timer siden): Som om dette er synonymt med adhd? Dritt lei av folk som misbruker diagnoser. Nok er nok! Det er FLUST av rotehoder som ikke har noen diagnoser! Ta deg sammen Tante Sofie. Skaff deg innsikt før du sier mer dumme ting. Mennesker med ADHD har nettopp vansker med eksekutive funksjoner. At du er dritt lei driter jeg veldig i. https://www.helsenorge.no/sykdom/utviklingsforstyrrelser/adhd/ 3
Margit777 Skrevet 15 timer siden #14451 Skrevet 15 timer siden baremeg007 skrev (6 timer siden): Som om dette er synonymt med adhd? Dritt lei av folk som misbruker diagnoser. Nok er nok! Det er FLUST av rotehoder som ikke har noen diagnoser! Tror alle har diagnoser i dag jeg 😄 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå