Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lisa-Mari-80 skrev (4 minutter siden):

Jeg liker langt hår som ser sunt ut og synes fargen er kledelig mtp huden.  Til syvende og sist er det jo subjektivt 😀

Ja, det er sant 😊 synes det er koselig at du synes det er så fint! Skulle ønske jeg også følte ting i caps lock, og var litt mindre avmålt 🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lisa-Mari-80 skrev (5 timer siden):

Altså, jeg synes det vi ser av håret hennes her er kjempefint. Noen ganger lurer jeg på om kommentarer er skrevet på bakgrunn av ren, ekte og ekkel misunnelse 🤔

Det er ikke mye misunnelse herfra. Det trenger du ikke lure på ☺️  Jeg lurer på ekte på hvordan noen kan bli så begeistret for en influencer (og ukjent person) sin hårfarge? 
Du vil antageligvis gå forbi flere titalls personer med samme type frisyre og hårfarge i løpet av en dag om du er ute på noe. 

Tror grunnen til at ny farge ble nevnt her i tråden var Kristin sin elleville beundring for seg selv, på snap. 

• Liker 6
Skrevet
Nøytral-80 skrev (15 timer siden):

Det er ikke mye misunnelse herfra. Det trenger du ikke lure på ☺️  Jeg lurer på ekte på hvordan noen kan bli så begeistret for en influencer (og ukjent person) sin hårfarge? 
Du vil antageligvis gå forbi flere titalls personer med samme type frisyre og hårfarge i løpet av en dag om du er ute på noe. 

Tror grunnen til at ny farge ble nevnt her i tråden var Kristin sin elleville beundring for seg selv, på snap. 

Siden du siterer meg går jeg utfra at jeg er en av de du henviser til i "hvordan noen kan bli så begeistret for en influencer (og ukjent person) sin hårfarge?".

Det er en merkelig måte å beskrive det. Det er mange frisyrer og hårfarger jeg synes er fine, deriblant den KG har på bildet. Og ja, jeg ser daglig folk med fint hår, iblant kjempefint til og med 😅 Dette samler jeg i en egen "hårinspirasjonsboks" i en liten mappe i hjernen. Og jeg har utallige ulike mapper i alle kategorier som kan hentes fram når det er behov/lyst til det. 

"Så begeistret" synes jeg blir litt voldsomt i denne sammenhengen.

Skrevet
tausen skrev (23 timer siden):

Hva slags klokke har hun fått? Ser ikke billig ut....

Rååålexx

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
duskelapp skrev (51 minutter siden):

Rååålexx

Såpass ja....tydeligvis mye penger den mannen hennes da🤔

• Liker 1
Skrevet
tausen skrev (22 timer siden):

Såpass ja....tydeligvis mye penger den mannen hennes da🤔

Ja, noe midler må existere, neppe giftet seg på kreditt ;) 
Bryllup tilsvarende  4-5 årsinntekter, tipper da at barna (hans 3 stk)  er sikret en ok økonomisk fremtid , også kalt arv.. ❤️

( mange tradisjoner som går i arv i denne Steen Johansen familien, håper ikke inngått ekteskap med Gjel(d)svik gjør hans barn arveløs ( = 0,- på konto når Kristin har "herjet" noen måneder/år  )

;) 😕  

• Liker 5
Skrevet
Full kontroll skrev (51 minutter siden):

Ja, noe midler må existere, neppe giftet seg på kreditt ;) 
Bryllup tilsvarende  4-5 årsinntekter, tipper da at barna (hans 3 stk)  er sikret en ok økonomisk fremtid , også kalt arv.. ❤️

( mange tradisjoner som går i arv i denne Steen Johansen familien, håper ikke inngått ekteskap med Gjel(d)svik gjør hans barn arveløs ( = 0,- på konto når Kristin har "herjet" noen måneder/år  )

;) 😕  

Tenker vel at pengene vi få ben å springe på med den damen i hus🫣

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
tausen skrev (18 minutter siden):

Tenker vel at pengene vi få ben å springe på med den damen i hus🫣

Håper (velger å tro)  at de begge har mer mellom øra enn  daglig snapping  og content fordrer =0 filter, stort sett, blir fortsatt flau over hvor mye  mange av disse som har SoMe som "arbeidsgiver, er villig til å gå, uten filter,  oh'mylord 😛 , eks: typ 15 stk i  samme rulletrapp som F ,- Gratulerer med dagen F, eller god bedring hvis det var noe under slik kategori   som hadde blitt delt....

- Nei, det har vi ikke råd til....håper jeg de vender til  et  noe annet logisk svar for barna, etter millionbryllupet ;) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (46 minutter siden):

Håper (velger å tro)  at de begge har mer mellom øra enn  daglig snapping  og content fordrer =0 filter, stort sett, blir fortsatt flau over hvor mye  mange av disse som har SoMe som "arbeidsgiver, er villig til å gå, uten filter,  oh'mylord 😛 , eks: typ 15 stk i  samme rulletrapp som F ,- Gratulerer med dagen F, eller god bedring hvis det var noe under slik kategori   som hadde blitt delt....

- Nei, det har vi ikke råd til....håper jeg de vender til  et  noe annet logisk svar for barna, etter millionbryllupet ;) 

Tror du hun forandrer seg🫣

Skrevet (endret)
tausen skrev (1 time siden):

Tror du hun forandrer seg🫣

Nja, har mine tvil, men la oss håpe G klarer :) (hører for meg at det blir et slikt krangleforhold, uenig om stort og smått som rommer   hverdagen ( av en eller flere merkelige grunner ;) , tror jeg Kristins spontane handlinger i de fleste "munnhuggerne"  er   "maker of the mess"  hun kommer til å glemme x-antall ganger at hun har andre å ta hensyn til, ikke bare me, myself & I  :D 

Endret av Full kontroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...