Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er jo helt ko-kokkooo..stakkars venninna!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Moongirl skrev (44 minutter siden):

Hun er jo helt ko-kokkooo..stakkars venninna!

Bra hun har fått så mange stødige rundt seg, når hun faller ned på 17 års stadiet (som 40-åring) , opponerer, sta, og svarer med kritikk når hun blir gjort oppmerksom på noe..òg alle digresjoner som plutselig faller i hodet på henne, når hun vil kjapt bort fra en situasjon hun selv har satt seg i  ;) :) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (3 timer siden):

Oi, jeg så den der nå. Det var en meget aggressiv og nedlatende kommentar fra KG til en venninne som gjorde tegn til at ho kunne dempe seg litt. 

Det er slike situasjoner der KG viser sitt sanne jeg, med sine særdeles usjarmerende karaktertrekk. 

Altså, KG sitter med en venninne i offentligheten, men prater så høylytt at venninnen signaliserer til ho at ho med fordem kan dempe seg litt. Og KG går heller full on i angrepsmodus, der KG  går i gang med et karakterdrap, dårlig forkledd som "humor", av venninna. Dette er jo ikke humor. Det er et stikk, som KG svarer venninna si, i alle sine følgere og ikke-følgeres påsyn.

Deretter sier KG at hennes evne til å engasjere seg og vise entusiasme er en god egenskap å ha. Før ho umiddelbart går videre til å se dypt og forelska i kameraet og snakke om hvor fantastisk flott håret hennes er, og ber venninna hennes bekrefte hvor flott håret er.

🤯🤯🤯

Håret er dritfint da, rett skal være rett. Men herregud for et opplegg ellers 😃 Åh… 😵‍💫 Tilbake til blokkering. 

• Liker 1
Skrevet
RandiO skrev (35 minutter siden):

Håret er dritfint da, rett skal være rett. Men herregud for et opplegg ellers 😃 Åh… 😵‍💫 Tilbake til blokkering. 

Fint eller ei, det er likevel meget spesielt å sitte og beundre seg selv høylytt på den måten, blunke til seg selv i kameraet og samtidig avkreve bekreftelse fra venninna på at ho er fin (KG: "Du synes eg er fin, sant?").

Den venninna som ho, i sekundet før, satt og dissa som et uengasjert og lite entusiastisk menneske, der ho attpåtil slang på et konkret eksempel for å underbygge dissen sin.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Bjerka skrev (23 timer siden):

Nå sa hun faktisk til venninna si i Stockholm; "Snakker jeg høyt? Synes du det? Ja du og Geir burde dratt på tur sammen, dere er jo perfekte partnere, dere to. Begge to deler null på sosiale medier, snakker lavt og viser null entusiasme for noe som helst." 

?! 🤯

Oi, den var hard😳 Å si det om mannen sin to minutter etter man giftet seg.. også rart..

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Stjertmeis skrev (3 timer siden):

Fint eller ei, det er likevel meget spesielt å sitte og beundre seg selv høylytt på den måten, blunke til seg selv i kameraet og samtidig avkreve bekreftelse fra venninna på at ho er fin (KG: "Du synes eg er fin, sant?").

Den venninna som ho, i sekundet før, satt og dissa som et uengasjert og lite entusiastisk menneske, der ho attpåtil slang på et konkret eksempel for å underbygge dissen sin.

Ja, hun er helt koko. 

• Liker 8
Skrevet

Pengebruken er jo helt sjuk.. kostet sikkert minimum 35000 for hotell, fly, de tingene hun shoppet, restauranter i Stockholm.. man har god råd når man kan gjøre det rett etter et bryllup og bryllupsreise til 25000 kr natten, så skal hun til Island eller noe med forlovere (om jeg husker rett?) og Thailand etter jul? Og alt nytt til huset.. og ut å spise rett som det er. Hjelpes😱 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Norli skrev (59 minutter siden):

Pengebruken er jo helt sjuk.. kostet sikkert minimum 35000 for hotell, fly, de tingene hun shoppet, restauranter i Stockholm.. man har god råd når man kan gjøre det rett etter et bryllup og bryllupsreise til 25000 kr natten, så skal hun til Island eller noe med forlovere (om jeg husker rett?) og Thailand etter jul? Og alt nytt til huset.. og ut å spise rett som det er. Hjelpes😱 

ja, hun tjener jo godt på alle som klikker seg inn på snappen hennes hver dag ;) 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

2 mill syntes jeg var en bra pris faktisk, vi hadde bryllup til 300.000 og følte vi ikke fikk særlig for pengene 😄

Skrevet (endret)

Kan da ikke mene at frisyren er kledelig? Det ser helt rart ut. Med så lav panne som hun har, ser det enda rarere ut. 

IMG_4046.jpeg

bilde SC

Endret av baremeg007
  • Liker 6
Skrevet

Dissen av venninna ble avsluttet med at kg påstår at hun «setter pris på ting hun har». Selvinnsikt har hun hvert fall ikke - hun bytter ut, kaster, selger og kjøper nytt over en lav sko, men «er så flink å sette pris på det jeg har»? Hun er jo så fjern…

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (4 timer siden):

Kan da ikke mene at frisyren er kledelig? Det ser helt rart ut. Med så lav panne som hun har, ser det enda rarere ut. 

IMG_4046.jpeg

bilde SC

En kan mene mye om hennes bedrift, men dette innlegget var lavmål. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Med alle kjøp, salg og tap, og lån, konkurser og nytt svindyrt hus, så kan jeg egentlig ikke skjønne hvordan de har muligheten til å bruke 2 millioner på et bryllup. 2 millioner er mye penger…

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet
RandiO skrev (1 time siden):

Med alle kjøp, salg og tap, og lån, konkurser og nytt svindyrt hus, så kan jeg egentlig ikke skjønne hvordan de har muligheten til å bruke 2 millioner på et bryllup. 2 millioner er mye penger…

Det er jo ikke bare bryllup, men også en enorm pengebruk etter det 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
RandiO skrev (På 13.9.2026 den 17.38):

Hva er greia? Helt vanlig mørkebrunt/sort hår. 

• Liker 6
Skrevet
RandiO skrev (3 timer siden):

To millioner er jo huslånet vårt. 😂 
Og vi hadde bryllup i sommer. Hvis jeg runder oppover, brukte vi kanskje 50.000... 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

KG brukte kanskje et par mill på bryllupet, men jeg har en mappe med 90 (!) skjermdumper (og i tillegg flere skjermopptak) som viser KG utstrakte brudd på markedsføringsloven. 

Og dette er kun fra denne sommeren!

En dag snart skal jeg sette meg ned og systematisere all dokumentasjonen og sende den til Forbrukertilsynet.

Selv om jeg i grunn vil synes det er rart om KG ikke allerede har gitt et så kraftig utslag på radaren til Forbrukertulsynet den siste tida at de allerede jobber med en sak på ho..

• Liker 15
  • Nyttig 12
Skrevet
baremeg007 skrev (16 timer siden):

IMG_4046.jpeg

bilde SC

Altså, jeg synes det vi ser av håret hennes her er kjempefint. Noen ganger lurer jeg på om kommentarer er skrevet på bakgrunn av ren, ekte og ekkel misunnelse 🤔

• Liker 4
Skrevet
Lisa-Mari-80 skrev (1 minutt siden):

Altså, jeg synes det vi ser av håret hennes her er kjempefint. Noen ganger lurer jeg på om kommentarer er skrevet på bakgrunn av ren, ekte og ekkel misunnelse 🤔

Tror ikke jeg pleier å kommentere utseendet hennes, og dette er ikke skrevet på bakgrunn av misunnelse. Men mine øyne ser det som helt ordinært, mørkt hår, kledelig nok, men helt vanlig. Jeg synes det er litt uvant med den grå stripen som er lagt inn, men det er vel fordi jeg har et anstrengt forhold til egne grå hår.  Uansett - hver sin smak! 

Hva får deg til å kalle det kjempefint? Og nå tenker jeg på håret, ikke personen håret sitter på. Tror jeg har høy terskel for å stemple noe for kjempefint, sånn generelt, men skulle gjerne sett verden med litt mer rosa briller på, det virker hyggelig.

• Liker 6
Skrevet (endret)
FreezeandFawn skrev (4 minutter siden):

Hva får deg til å kalle det kjempefint? Og nå tenker jeg på håret, ikke personen håret sitter på. Tror jeg har høy terskel for å stemple noe for kjempefint, sånn generelt, men skulle gjerne sett verden med litt mer rosa briller på, det virker hyggelig.

Jeg liker langt hår som ser sunt ut og synes fargen er kledelig mtp huden.  Til syvende og sist er det jo subjektivt 😀

Endret av Lisa-Mari-80
skrivefeil
  • Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...