Moongirl Skrevet 21 timer siden #14341 Skrevet 21 timer siden Hun er jo helt ko-kokkooo..stakkars venninna! 1 1
Full kontroll Skrevet 20 timer siden #14342 Skrevet 20 timer siden (endret) Moongirl skrev (44 minutter siden): Hun er jo helt ko-kokkooo..stakkars venninna! Bra hun har fått så mange stødige rundt seg, når hun faller ned på 17 års stadiet (som 40-åring) , opponerer, sta, og svarer med kritikk når hun blir gjort oppmerksom på noe..òg alle digresjoner som plutselig faller i hodet på henne, når hun vil kjapt bort fra en situasjon hun selv har satt seg i Endret 20 timer siden av Full kontroll 6 1
RandiO Skrevet 18 timer siden #14343 Skrevet 18 timer siden Stjertmeis skrev (3 timer siden): Oi, jeg så den der nå. Det var en meget aggressiv og nedlatende kommentar fra KG til en venninne som gjorde tegn til at ho kunne dempe seg litt. Det er slike situasjoner der KG viser sitt sanne jeg, med sine særdeles usjarmerende karaktertrekk. Altså, KG sitter med en venninne i offentligheten, men prater så høylytt at venninnen signaliserer til ho at ho med fordem kan dempe seg litt. Og KG går heller full on i angrepsmodus, der KG går i gang med et karakterdrap, dårlig forkledd som "humor", av venninna. Dette er jo ikke humor. Det er et stikk, som KG svarer venninna si, i alle sine følgere og ikke-følgeres påsyn. Deretter sier KG at hennes evne til å engasjere seg og vise entusiasme er en god egenskap å ha. Før ho umiddelbart går videre til å se dypt og forelska i kameraet og snakke om hvor fantastisk flott håret hennes er, og ber venninna hennes bekrefte hvor flott håret er. 🤯🤯🤯 Håret er dritfint da, rett skal være rett. Men herregud for et opplegg ellers 😃 Åh… 😵💫 Tilbake til blokkering.
Stjertmeis Skrevet 18 timer siden #14344 Skrevet 18 timer siden RandiO skrev (35 minutter siden): Håret er dritfint da, rett skal være rett. Men herregud for et opplegg ellers 😃 Åh… 😵💫 Tilbake til blokkering. Fint eller ei, det er likevel meget spesielt å sitte og beundre seg selv høylytt på den måten, blunke til seg selv i kameraet og samtidig avkreve bekreftelse fra venninna på at ho er fin (KG: "Du synes eg er fin, sant?"). Den venninna som ho, i sekundet før, satt og dissa som et uengasjert og lite entusiastisk menneske, der ho attpåtil slang på et konkret eksempel for å underbygge dissen sin. 6 3
Frøkenfryden Skrevet 15 timer siden #14345 Skrevet 15 timer siden Bjerka skrev (23 timer siden): Nå sa hun faktisk til venninna si i Stockholm; "Snakker jeg høyt? Synes du det? Ja du og Geir burde dratt på tur sammen, dere er jo perfekte partnere, dere to. Begge to deler null på sosiale medier, snakker lavt og viser null entusiasme for noe som helst." ?! 🤯 Oi, den var hard😳 Å si det om mannen sin to minutter etter man giftet seg.. også rart.. 3 1 3
RandiO Skrevet 14 timer siden #14346 Skrevet 14 timer siden Stjertmeis skrev (3 timer siden): Fint eller ei, det er likevel meget spesielt å sitte og beundre seg selv høylytt på den måten, blunke til seg selv i kameraet og samtidig avkreve bekreftelse fra venninna på at ho er fin (KG: "Du synes eg er fin, sant?"). Den venninna som ho, i sekundet før, satt og dissa som et uengasjert og lite entusiastisk menneske, der ho attpåtil slang på et konkret eksempel for å underbygge dissen sin. Ja, hun er helt koko. 4
Norli Skrevet 6 timer siden #14347 Skrevet 6 timer siden Pengebruken er jo helt sjuk.. kostet sikkert minimum 35000 for hotell, fly, de tingene hun shoppet, restauranter i Stockholm.. man har god råd når man kan gjøre det rett etter et bryllup og bryllupsreise til 25000 kr natten, så skal hun til Island eller noe med forlovere (om jeg husker rett?) og Thailand etter jul? Og alt nytt til huset.. og ut å spise rett som det er. Hjelpes😱 4 2
gladidag Skrevet 5 timer siden #14348 Skrevet 5 timer siden Norli skrev (59 minutter siden): Pengebruken er jo helt sjuk.. kostet sikkert minimum 35000 for hotell, fly, de tingene hun shoppet, restauranter i Stockholm.. man har god råd når man kan gjøre det rett etter et bryllup og bryllupsreise til 25000 kr natten, så skal hun til Island eller noe med forlovere (om jeg husker rett?) og Thailand etter jul? Og alt nytt til huset.. og ut å spise rett som det er. Hjelpes😱 ja, hun tjener jo godt på alle som klikker seg inn på snappen hennes hver dag 4 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå