Bjerka Skrevet 5. september #14281 Skrevet 5. september baremeg007 skrev (12 timer siden): Er hun flau over navnet hans? Ja, helt tydelig. Hun har sagt «Geir» så få ganger som overhodet mulig. Vi som har hørt henne si «min mann» er kvalm, så mye har hun kjørt på sistnevnte for å unngå navnet hans. Spesielt! Ja, og Geir er jo et flott norrønt navn, som Eir og Eira. Torgeir, Åsgeir og Geirmund. Og en annen ting; det er så utrolig flaut når hun tafser på ham på video på snap. Han kan umulig være glad for det! Håper han sprekker en dag og lar henne høre det. 3 1
Coco71 Skrevet 5. september #14282 Skrevet 5. september Zooli skrev (På 3.9.2026 den 14.34): Aha, skjønner. Takk for info. Hvilke utleie er det han driver sammen med brødrene da?
Coco71 Skrevet 5. september #14283 Skrevet 5. september Bjerka skrev (1 time siden): Ja, og Geir er jo et flott norrønt navn, som Eir og Eira. Torgeir, Åsgeir og Geirmund. Og en annen ting; det er så utrolig flaut når hun tafser på ham på video på snap. Han kan umulig være glad for det! Håper han sprekker en dag og lar henne høre det. Han er like kokt som henne 5 1
Klump Skrevet 5. september #14284 Skrevet 5. september makkapakka skrev (På 4.9.2026 den 21.39): Andre som har funnet en riking for å redde økonomien sin og livet sitt, har tatt seg i sammen som menneske også, det skjer visst ikke i denne historien, hun kjører seg rett i grøfta... og ektemann tar til vett. Hva er det dere ikke forstår? Han er langt ifra noen riking. Han har gjeld opp etter øra 3 1 6
Coco71 Skrevet 5. september #14285 Skrevet 5. september Klump skrev (2 timer siden): Hva er det dere ikke forstår? Han er langt ifra noen riking. Han har gjeld opp etter øra Det er det jeg har hørt også.. 5
suprise Skrevet 6. september #14286 Skrevet 6. september Klump skrev (12 timer siden): Hva er det dere ikke forstår? Han er langt ifra noen riking. Han har gjeld opp etter øra Hvordan vet du det? Når det er sagt, å gifte seg med gjeldsviken betyr nok gjeld snart uansett. Hun er helt på tur, tror nesten hun er litt stolt av det. Fra å fortelle at hun har hatt både skattefuten og namsmann etter seg.., men lever og bruker penger som en meget rik frogner frue....Noe skurrer gitt. 10 2
adriana32 Skrevet 6. september #14287 Skrevet 6. september suprise skrev (42 minutter siden): Hvordan vet du det? Når det er sagt, å gifte seg med gjeldsviken betyr nok gjeld snart uansett. Hun er helt på tur, tror nesten hun er litt stolt av det. Fra å fortelle at hun har hatt både skattefuten og namsmann etter seg.., men lever og bruker penger som en meget rik frogner frue....Noe skurrer gitt. Tenker også noe skurrer. MEN; den dagen hun går på en stor smell igjen- noe jeg er overbevist om at hun gjør- legger hun alle kort på bordet OG hun vil bli hyllet for åpenheten. Det vil komme tåredryppende forklaringer og hun vil fronte kampanjer som omhandler hvor grusomt det er å ha gjeld og hvordan det påvirker psykisk helse. Bare vent! 11 7
Moongirl Skrevet 6. september #14288 Skrevet 6. september adriana32 skrev (22 minutter siden): Tenker også noe skurrer. MEN; den dagen hun går på en stor smell igjen- noe jeg er overbevist om at hun gjør- legger hun alle kort på bordet OG hun vil bli hyllet for åpenheten. Det vil komme tåredryppende forklaringer og hun vil fronte kampanjer som omhandler hvor grusomt det er å ha gjeld og hvordan det påvirker psykisk helse. Bare vent! Ja..så skal vi synes synd i hun som sitter i et hus til over 20 mill, svir av 1-2 millioner på bryllup, drar på svindyre reiser, hun ser aldri på prislappen i butikken sier hun, starter firmaer selv om hun har gått konkurs før og vist dårlig styring med alt...men, hun lukker jo bare øynene og lar det står til...hei kor det går....mens hun viser oss at hun drikker med begge hendene til tider! 14 1
suprise Skrevet 6. september #14289 Skrevet 6. september (endret) adriana32 skrev (57 minutter siden): Tenker også noe skurrer. MEN; den dagen hun går på en stor smell igjen- noe jeg er overbevist om at hun gjør- legger hun alle kort på bordet OG hun vil bli hyllet for åpenheten. Det vil komme tåredryppende forklaringer og hun vil fronte kampanjer som omhandler hvor grusomt det er å ha gjeld og hvordan det påvirker psykisk helse. Bare vent! Jada det er slik hun er. Hun er veldig dyktig til en ting det skal hun ha....Hun kan prate for seg, hun klarer å overbevise folk med måten hun prater på, prøver å fremstå på osv...., dvs alle som ikke klarer å se gjennom fasaden hennes da, slik som de fleste av oss i denne tråden klarer... Hun er en klassisk narsistisk ekstrovert! Sett frem en preikestol så står hun gjerne å taler i det brede og det lange hun.... En politiker kunne hun ha vært! Minner om noen av de der folka.., og ikke i positiv forstand. Hus til 22 mill, bryllup til maaaange millioner og hva kostet det pr natt på det hotellet på bryllupsreisen? 250.000 pr natt? Og det var bare mini bryllups reise, den andre kommer senere sa hun. Hun er ikke sann🙉 Tenk å brukt bare en brøkdel på de pengene til syden med barna, men det har hun jo sagt et "hell to the no" å ta med barn på ferie ,det er stress! Barn elsker å være på hytten mente hun, og utenlandsferie er kun for voksne😀 Crazy opplegg. Endret 6. september av suprise 5 6
Full kontroll Skrevet 6. september #14290 Skrevet 6. september suprise skrev (13 minutter siden): 250.000 25 000,- pr.natt var det vel Ellers veldig bra "oppsummert" 2
Tapaz Skrevet 6. september #14291 Skrevet 6. september suprise skrev (6 minutter siden): Jada det er slik hun er. Hun er veldig dyktig til en ting det skal hun ha....Hun kan prate for seg, hun klarer å overbevise folk med måten hun prater på, prøver å fremstå på osv...., dvs alle som ikke klarer å se gjennom fasaden hennes da, slik som de fleste av oss i denne tråden klarer... Hun er en klassisk narsistisk ekstrovert! Sett frem en preikestol så står hun gjerne å taler i det brede og det lange hun.... En politiker kunne hun ha vært! Minner om noen av de der folka.., og ikke i positiv forstand. Hus til 22 mill, bryllup til maaaange millioner og hva kostet det pr natt på det hotellet på bryllupsreisen? 250.000 pr natt? Og det var bare mini bryllups reise, den andre kommer senere sa hun. Hun er ikke sann🙉 Tenk å brukt bare en brøkdel på de pengene til syden med barna, men det har hun jo sagt et "hell to the no" å ta med barn på ferie ,det er stress! Barn elsker å være på hytten mente hun, og utenlandsferie er kun for voksne😀 Crazy opplegg. Hun påberoper seg å ha sterke meninger. Å ha sterke meninger betyr ikke å ROPE høyest om det samme som alle andre også mener. 6 6
Sjømystikk Skrevet 6. september #14292 Skrevet 6. september Ikke vet jeg om Kristin har slik latter, men for meg høres det ut som hånlatter hver gang hun nevner noen av interessene til livets mann som ikke innbefatter henne. Både når det gjelder google maps, Excel eller lekebiler. La nå mannen ha sine hobbyer i fred, ikke gnåle over hvor sært du synes det er!!! Han virket så stolt over å ha funnet en lekebil som tydeligvis var ettertraktet og det jeg la merke til var at han var livredd for at Kristin skulle åpne emballasjen. Ikke mye til tillit der i gården. 1 1 5
adriana32 Skrevet 6. september #14293 Skrevet 6. september Sjømystikk skrev (18 minutter siden): Ikke vet jeg om Kristin har slik latter, men for meg høres det ut som hånlatter hver gang hun nevner noen av interessene til livets mann som ikke innbefatter henne. Både når det gjelder google maps, Excel eller lekebiler. La nå mannen ha sine hobbyer i fred, ikke gnåle over hvor sært du synes det er!!! Han virket så stolt over å ha funnet en lekebil som tydeligvis var ettertraktet og det jeg la merke til var at han var livredd for at Kristin skulle åpne emballasjen. Ikke mye til tillit der i gården. Hun har en ekkel latter. En stemme hun tror er sterk men som er skadelig for ørene- er overbevist om at alle hun omgås lider av tinnitus. 9 3
suprise Skrevet 6. september #14294 Skrevet 6. september Sjømystikk skrev (2 timer siden): Ikke vet jeg om Kristin har slik latter, men for meg høres det ut som hånlatter hver gang hun nevner noen av interessene til livets mann som ikke innbefatter henne. Både når det gjelder google maps, Excel eller lekebiler. La nå mannen ha sine hobbyer i fred, ikke gnåle over hvor sært du synes det er!!! Han virket så stolt over å ha funnet en lekebil som tydeligvis var ettertraktet og det jeg la merke til var at han var livredd for at Kristin skulle åpne emballasjen. Ikke mye til tillit der i gården. Det er som en kråke som aldri sover , eller en hane.... Det er også tydelig når hun overdriver med å le eller overdriver ord som fantastisk og deeeeeilig at det er meget tilgjort. Tenk å ha en kråke som skriker deg i øret hver gang du er i nærheten... Tipper mannen har gitt opp og bare jatter med. Jeg hadde klikket og sagt hold kjeft til slutt hadde jeg vært den mannen.... 6 2
Coco71 Skrevet 6. september #14295 Skrevet 6. september Nå er vel ikke han heller den som er sterkest økonomisk. Og aldri voksen, litt sånn som hun er.. Ble vel for kjedelig det A4 livet han hadde med hun han har barn med.. 5 1
suprise Skrevet 6. september #14296 Skrevet 6. september Coco71 skrev (2 timer siden): Nå er vel ikke han heller den som er sterkest økonomisk. Og aldri voksen, litt sånn som hun er.. Ble vel for kjedelig det A4 livet han hadde med hun han har barn med.. Han fremstår også veldig umoden til å være en 45 år gammel 3 barnsfar.... Tipper at fest,morro ,sex og fun er det han liker bedre enn a4 livet ja... Da er det jo en god match🙄 Han er også overfladisk , og samtalene deres er litt fjortis fjolette. 7 5
Margit777 Skrevet 6. september #14297 Skrevet 6. september adriana32 skrev (7 timer siden): Tenker også noe skurrer. MEN; den dagen hun går på en stor smell igjen- noe jeg er overbevist om at hun gjør- legger hun alle kort på bordet OG hun vil bli hyllet for åpenheten. Det vil komme tåredryppende forklaringer og hun vil fronte kampanjer som omhandler hvor grusomt det er å ha gjeld og hvordan det påvirker psykisk helse. Bare vent! Men nå er der 4 unger involvert i det hele 2 1
Sandie Skrevet 6. september #14298 Skrevet 6. september suprise skrev (8 timer siden): Hvordan vet du det? Når det er sagt, å gifte seg med gjeldsviken betyr nok gjeld snart uansett. Hun er helt på tur, tror nesten hun er litt stolt av det. Fra å fortelle at hun har hatt både skattefuten og namsmann etter seg.., men lever og bruker penger som en meget rik frogner frue....Noe skurrer gitt. Har Kristin noe utdannelse? Bare lurer.
suprise Skrevet 6. september #14299 Skrevet 6. september Sandie skrev (1 time siden): Har Kristin noe utdannelse? Bare lurer. Hun hadde vel en butikk eller noe før i tiden der hun solgte hippie klær,men er ikke 100% sikker.... ? Noe hun solgte hvertfall.. Ingen utdannelse nei... 1 2
Snorkfrøk1a Skrevet 6. september #14300 Skrevet 6. september BuffyTheVampire skrev (På 3.9.2026 den 8.08): Sjekket kjapt inne på nettbutikken til Kava. De klærne, særlig genserene, er jo klin like et annet norskt merke? Klarer ikke ta igjen hva de heter, men trodde først jeg var kommet feil.. Høst el noe sånt tror jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå